Waveform view
80-10A
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
Ono
je
třeba
abychom
byli
opis
abychom
museli
by
na
etapa
potom
devíti
zase
modlení
a
jak
to
jediné
jediné
samo
a
potom
jsem
byl
opuštěn
ten
se
omylem
domníval
že
sem
byl
opuštěn
mýlili
jsem
se
na
tom
nezáleží
že
tady
nikdo
z
vás
musí
se
jím
se
nedohrabal
že
je
opuštěn
na
tom
nezáleží
páteře
oni
litovat
dobrou
vůli
to
ale
když
si
počínáte
zatím
matiky
a
proto
se
nesplete
s
bohem
víte
tak
uchopit
a
to
se
nedá
a
to
je
ta
cesta
se
vystupovat
od.
Tou
tou
omluví
jak
si
to
sedí
pozměňovat
ví
není
třeba
tyto
komplikovat
tyto
dva
omyl
tou
ty
hlavní
ale
buďte
za
toho
si
byli
že
se
taky
jediný
a
účinek
se
dostaví
ale
tím
záhad
způsobem
že
prostředek
ve
který
se
doufal
že
vás
tam
dovede
a
na
sem
vám
třeba
pánbůh
za
že
ten
pravý
prostřed
ten
má
tam
nedovede
tak
přímo
se
života
obaly
nýbrž
tím
že
mu
nebudete
moci
použít
a
tam
dovedem
to
z
toho
prostředku
modliteb
nebo
tí
to
se
nemohlo
modlit
oslátku
bohu
kde
si
protože
jsem
vy
projevoval
že
miluju
sebevíc
a
tak
to
si
potom
tím
ta
hodna
umýt
stavy
nikoho
tak
se
stalo
se
to
je
na
přidat.
To
bylo
ty
já
tak
dotlačit
a
tou
hlíd
u
do
tak
pá
a
to
tedy
to
by
byla
že
prosím
vás
mějte
na
na
vědomí
že
i
při
modlitbě
je
třeba
je
na
jednom
místě
se
té
magické
tomu
se
tam
semeno
formulovat
je
třeba
na
jednom
pohané
nám
mnoha
že
je
to
třebas
otčenáše
tam
mnoho
různých
proseb
tak
je
to
pozná
na
jednotě
pokud
je
taková
na
hlasy
a
hodnot
které
tam
nezakopu
v
něm
nejvýznamější
na
tom
že
jsem
činem
jeho.
Ode
a
čím
dáti
méně
na
tom
ostatním
nebo
co
druh
nebo
kdy
na
řečeno
to
druhé
podřizuji
tomu
první
tak
je
to
sadhakem
není
chyby
tak
lotos
ústí
až
ke
menším
tím
nesmíme
si
nechán
že
by
si
bibli
vynechán
a
nechali
započat
živu
vystavte
že
jemná
a
lidské
vyloženo
sti
tak
by
nám
tím
že
by
zahálel
překážet
oni
by
zloba
oni
by
nás
odváděl
musíme
vědět
oni
to
tím
ano
to
znamená
se
li
sobci
už
také
vědět
co
se
si
to
jak
ho
zaujmout
let
náš
vezdejší
dej
nám
za.
Konkrétně
je
výborné
si
vzal
víte
hledí
a
sobec
je
na
všech
jdi
je
dobré
těší
a
proti
za
nikoho
ne
proti
tancovat
nejlepší
tak
já
si
dovolil
tohleto
světa
to
vysloveno
už
je
jevit
by
to
a
stranou
nelze
konkrétně
takhle
za
sebe
za
svou
spásu
tak
to
je
ten
zprvu
že
se
mu
být
za
celý
ještě
to
neby
chlast
rady
protože
pořád
napovídá
pánu
bohu
to
má
těla
jako
by
byl
takový
hlupák
že
i
já
tomu
rozumí
říct.
On
musel
tady
prosím
tě
dej
tamto
nebude
tamto
špatně
nebo
je
to
takovýho
to
vůbec
mu
není
třeba
na
to
ví
kdy
se
člověk
potom
ocitnu
na
druhém
břehu
věcí
že
někde
nepozve
víc
než
on
tak
že
já
se
ne
pomoz
a
toho
od
vedou
jeho
touhy
po
myslí
rozumíš
a
a
to
nebude
v
ochot
a
že
to
nebude
radit
ekhart
že
prosit
za
někoho
je
to
nejlepší
když
já
konkretnosti
tak
tou
touhu
sice
formou
říká
právě
je
pokoje
protože
ti
povaloval.
Ale
nedostavuje
ničeho
že
se
do
ani
pravého
ducha
modlit
protože
neby
tihleti
co
vů
ode
mě
chce
a
budeme
se
abychom
byl
odevzdán
a
ne
aby
ho
prostě
být
mu
odevzdán
prosbou
jak
říká
že
ano
protože
ho
neříká
odevzdá
a
ten
jí
prosba
o
říká
proto
na
nikoho
prostorových
to
dělat
věci
a
vánek
se
to
vede
poctivě
říká
teďka
teďka
by
to
bylo
nesrozumitelné
osel
já
to
říkám
to
ona
že
ukážu
na
ten
případ
provedený
to
to
byla
touha
stát
silovém
to
byla
konkretní
zboha.
Nepo
to
sem
pána
boha
o
to
aby
tím
aby
je
nic
dělal
že
se
na
něho
neslezl
vyrazil
školy
že
sem
to
zřízení
v
litoval
tak
jsem
v
tom
pokračoval
sou
studuju
s
muzeu
to
ženský
vědecké
koho
vy
a
jsem
se
brzo
ocitl
situací
sem
byl
přesvědčen
že
nikam
nevede
že
mě
schází
soustavnost
to
vedení
toho
učitele
který
je
kazatel
to
dva
také
takhle
to
svědomím
prostě
soustava
a
ne
se
chopit
nějaký
sž
ale
něco
odněkud
vyčíst
a
se
voni
se
hodí
ne
tak
to
nejde
že
a
někde
jde
k
já
sem
poznal
nevědecký
svého
počínání
a
zároveň
nemožnosti
to
způsobem
cesta
přírodovědcem
je
že
povolání
nebudu
ale
že
prostě
co
není
zádem
jed
do
mě
bez.
A
tak
jsem
tam
tyto
plnil
pořád
dál
ale
při
dál
sem
se
vzdával
toto
poznal
ten
že
to
není
kvalitní
a
dala
se
té
kvality
a
tím
se
vzdával
celého
toho
dříve
navozeno
systému
jako
ze
napodobitelné
ho
ne
opakovatelného
neprodlužovalo
mými
vydám
mi
silami
to
dál
kupředu
nesla
v
dělat
toužím
po
něčem
konkrétně
a
vyjadřuju
to
formuluji
to
tak
je
to
míní
silami
ne
rozdal
tu
ba
ale
teď
už
moje
síly
na
to
nestačili
na
paní
modlitta
pomalu.
A
tak
jsem
rezignoval
na
vlastní
síly
jiných
sil
nebylo
doby
mně
pomohl
jiný
kupředu
v
těch
tří
let
vědách
tak
jsem
tím
fakticky
rezignoval
fakticky
rezignoval
na
veškerý
pokrok
přírodní
vědách
ale
přírodní
vědy
se
mi
nepřestával
líbit
dech
sem
byl
pořád
zamilován
jenomže
jejich
oblast
se
mi
ztrácel
ne
dohlédnout
je
to
pochopitelné
strádal
čili
jaký
druh
touhy
získa
zůstalo
zalíbení
přírodním
jed
neuskutečnitelné
lidskými.
Ty
vás
a
toto
zalíbení
na
to
vedlo
tichému
klidné
mu
úkoly
už
odraženým
zalíbení
já
jsem
prostě
pod
ze
muzea
toho
vás
nedal
jako
ten
zabývá
někdo
ničím
to
má
rád
ale
už
ne
proto
aby
z
toho
něco
měl
nýbrž
proto
že
to
má
rád
že
je
mu
přitom
dobře
jednoho
dne
na
tomtéž
tě
za
okolností
které
jsem
vyšel
jinde
a
tedy
já
tady
nemyslel
na
opakovat
ten
si
poprvně
v
tom
musel
otevřel
knížku
která
nebyla
široké
obsah
do
porušena
jenom
nad
psem
jedné
knížky
u
těch
šup
kterým
jsem.
To
dělat
že
byla
bhagavadgíta
na
tole
přeložil
karma
na
tahleta
píseň
o
boží
tomu
jsem
neměl
vůbec
žádné
žádné
tady
jenom
jsem
se
hrozně
divil
že
mohou
být
tak
větší
jako
s
tou
šuchmy
že
sice
hádali
co
se
manželským
nedisponuju
jak
mohou
číst
píseň
o
božství
a
jak
si
to
vůbec
normální
člověk
by
ne
vyšším
svým
nepatři
si
do
kláštera
strašení
nepovažoval
za
že
nenormální
jak
to
může
vůbec
číst
co
na
tom
mohou
nacházet
tak
pouhé
zvědavosti
které
si
přírodním
vědám
se
omezenosti
sem
přebral
knížku
která
tam
od
malinkou
byla
aby
se
přes
to
je
že
tak.
To
víte
které
jako
žiju
za
normálně
lidské
to
mohou
číst
a
já
jsem
si
v
té
knížce
malinká
tečka
osobní
vliv
a
jeho
užívat
ne
asi
no
strýce
stránek
víte
nešli
tak
produkt
to
má
tu
a
pět
to
nebudu
vůbec
má
vaše
ři
nebo
né
šk
se
malinké
ty
vlastní
ský
to
jsou
na
slovíčka
takový
ta
je
vám
ananda
byl
kvete
po
to
krajní
italové
tady
jsem
to
otevře
vaše
se
tam
tu
věku
to
je
tam
to
sou
hádal
že
zemského
života
je
spojit
se
s
bohem
protože
tam
se
způsobem
krátí
do
mě.
Se
tím
a
ne
setkaly
to
víte
že
to
dělat
jiného
třebas
i
přírodně
vy
tam
už
nebylo
na
na
toho
pochopil
že
bys
mně
byl
v
té
přírodním
vědách
našel
uspokojení
té
najdu
v
tom
že
s
tím
bohem
setkat
se
říká
a
a
to
je
ten
pravici
který
já
vlastně
hledáte
to
poznal
v
tom
svým
minulém
ne
dání
toto
hledání
zakotveno
pochopitelně
ale
bylo
to
mu
tak
organicky
jsem
přešel
na
tento
cíl
ale
takovou
dokonalosti
že
jsem
přestal
myslet
na
sebe
že
mě
někdo
zajat
celý
si
mě
vzal
pro
sebe
takže
to
jsem
poznal
co
je
to
poprvně.
Modlit
v
duchu
a
pravdě
nepřál
sem
si
nic
z
toho
co
v
té
větě
bylo
dokud
si
totiž
člověk
pro
sebe
něco
přeje
nebo
pro
někoho
jiného
tak
se
nemodlí
v
duchu
a
pravý
zastane
museli
mu
jenom
čista
touha
patřit
pravdě
patřit
věčnému
životu
rozumíte
žít
pro
něj
a
pak
už
se
modlí
za
nikoho
protože
ten
který
bude
tomu
bohu
patřit
to
je
přesně
ten
který
vyšel
z
rukou
božích
než
byl
stvořen
ten
byl
řek
ten
tam
u
něho
byl.
Tak
teprve
sestoupil
tohoto
stvoření
ne
tím
člověkem
který
byl
dříve
ne
všechno
bylo
stvořeno
v
tom
momentu
se
ká
tam
vystihne
právě
právě
toho
pravého
ducha
se
té
modlitby
a
pocit
setká
s
tímto
člověkem
který
byl
dříve
než
všechno
bylo
stvořeno
setká
se
taky
s
bohem
samozřejmě
ten
člověk
se
kterým
se
takto
momentu
nemáte
tvá
nemá
svou
já
si
ten
žádným
slovem
žádnou
formulací
ale
vyhodí
o
to
je
ten
zážitek
silněší
téže
všechno
co
potom
následovalo
považuje
za
méně
důležité
pro
sebe
protoře
to
co
právě
v
té
chvíli
za
ní.
Ten
stav
před
zrození
tak
si
pronikl
do
pravého
ducha
modlitby
neboť
radí
to
modlitby
je
u
boha
já
jsem
síla
koncentrační
říká
krišna
to
znamená
já
se
fakticky
správně
modlitbě
ty
to
z
toho
slibu
člo
v
sobě
se
vědomí
já
jsem
jasnost
skrytě
kde
tohleto
je
zatím
jenom
na
držení
že
ano
já
jsem
tím
říci
že
člověk
se
modlí
duchu
a
v
pravdě
tehdy
ta
sebe
k
no
se
dá
ne
touhu
po
bohu.
A
nepředpisuje
bohu
jenom
že
mu
se
patřit
takže
ať
vyslovuje
jakoukoliv
prosbu
pan
poprvně
o
moje
tam
ste
nemožní
dostat
ale
když
není
vyslyšen
že
se
v
nejlepším
pořádku
zůstaneme
je
to
ta
touha
kterou
před
tím
formuloval
tak
tady
začíná
ta
pravá
modlitba
v
duchu
astra
tady
na
to
sou
a
už
zformulované
ale
je
to
touha
a
touha
o
točit
ve
počinu
neomalený
nějakým
starém
nějakou
formou
nějakým
slovem
že
to
člověk
před
stvoření
člověk.
Je
nestvořený
a
tam
je
taky
bůh
neboť
tam
jednota
v
tom
nestvořeném
a
proto
v
tomto
pravém
duchu
modlitby
se
člověk
bohem
setkává
ta
se
jako
nic
znamená
čím
je
člověk
je
na
světě
ten
se
tě
znova
po
všech
stránkách
formovat
to
že
to
kráse
tvaru
po
stránce
myšlení
po
stránce
vůle
po
stránce
citů
po
stránce
vnímání
poslán
vědomí
něco
mání
tak
je
něčím
a
v
tomto
stavu
modlitby
nic
z
této
formulace
nemá
je
shora
ale
je
to.
Touhou
samo
asi
to
dopadá
žijou
že
mu
než
to
vaše
na
tam
musíme
tady
to
sou
tamten
ne
začal
tvořit
musel
si
to
schvalovat
hlavě
musel
si
říct
co
to
bude
a
k
čemu
to
bude
se
na
toho
pustit
si
to
vono
moc
neznamená
že
to
mělo
konkrétní
podobu
to
byla
zasvě
touha
po
stvoření
touha
po
stvoření
jako
asi
člověk
který
bych
chtěl
kát
nějakou
skladbě
By
byl
nadšen
nějakým
mocí
vem
a
nemoh
by
se
ho
zbavit
ten
nový
by
nebyl
na
papíru
eště
ale
k
tomu
motýlu
by
se
přidával
celý
forem
až
by
to
ten
takovou
jistotou
hrálo
v
tom
člověku
že
by
nemohl
ne
sednout
papíru
ale
napsat
to
nektaru
před
vést
si
to
aspoň
a
potom
je
třeba
další
vtipy
učí
disciplína
aby
se
tohleto
stalo
čili
ten
bůh
který
to
takhle
měl
v
hlavě
rozute
že
tak
mluvili
době
ten
ještě
nezačal
svou
cítíl
sebe
nějakým
způsobem
narůstat
si
narůstají
tam
kde
není
ještě
forma
teprve
se
hmotně
jí
potom
teprve
dostávají
formu.
To
mě
třeba
určit
matiky
a
tvůrčí
si
prý
nehodí
by
kladou
bu
kdyby
měli
napřed
tu
to
samo
sebou
vědět
by
jasně
noci
napsat
a
kdyby
měli
tu
disciplínu
k
tomu
sednout
a
překonají
i
ty
těžkosti
toho
tvoření
protože
mít
to
hlavně
je
snazší
než
to
dát
na
papír
tím
si
vysvětlujeme
protože
to
všechno
tak
nedokonale
protože
ten
tvůrčí
a
pořád
po
kde
ten
teprve
vlastně
začal
to
je
učí
dílo
které
pořád
věří
kupředu
a
my
při
něm
také
spolupracujeme
jsme
si
že
de
já
harmonicky
dělá
člověka
by
byl.
Mít
buď
na
tom
podobě
a
nebo
v
jeho
domě
ale
v
každém
případě
na
poli
sloužit
a
kdo
mě
hodně
že
sobě
sloužit
ten
dove
a
tehdy
až
tě
který
vidíme
ano
o
to
za
to
ježíše
krista
a
teď
jak
prakticky
na
to
tak
především
ve
svém
o
tom
poli
upozorňuju
vás
že
k
tomu
se
musí
člověk
lišit
vy
školit
aby
byl
slyšet
ničem
ne
aby
byl
na
poli
ne
ale
ale
byl
služebníka
já
myslím
že
kdyby
tomu
poslal
někoho
na
pole
který
neví
co
tam
má
dělat
neví
co
jaký
je
také
povinnosti
má
služebník.
Tak
by
udělal
větší
zlo
než
dobro
a
že
by
to
byla
hodina
takže
on
vás
nikoho
nemá
na
poli
svém
pokud
nejste
jeho
služebník
jenom
svého
služebníka
mile
tu
sti
za
pole
tím
výhoda
nepustím
eště
jednou
o
to
abyste
neslučovali
toto
podobenství
které
to
co
on
nám
dní
není
na
víc
to
nejste
já
mezi
vjemem
dočasně
kolik
něčemu
při
puštěn
nýbrž
se
vel
poměru
a
o
to
vám
jde
trval
poměru
hospodáře
má
tedy
být
trvalé
poměru
hospodáři
musíte
k
věda
jinak
než
ámen
dění.
Který
dneska
vykoná
úkol
a
říct
ho
konat
nebude
protože
to
je
to
z
toho
vyplývá
že
se
musíte
předtím
než
se
stanete
tím
služebníkem
nějak
osvědčit
já
bych
začal
takhle
když
přeložili
ježíšovi
mi
zkoušející
ho
na
jedné
straně
byl
označení
ta
a
řekli
mu
slyší
se
dávat
taky
dal
on
řekl
ano
ukažte
mi
sem
ten
ukázali
a
byla
tam
to
doba
stav
on
řekl
dávejte
té
co
je
císařovo
císaři
a
co.
Božího
bohu
já
bych
řekl
amen
vám
ale
to
vypadalo
stvo
se
ale
řeknu
vám
že
opravdu
když
někdo
není
schopen
ten
své
povinnosti
své
pane
eště
své
pro
sebe
v
tomto
světě
je
malá
naděje
se
osvědčí
na
poli
hospodáře
že
to
je
těžší
který
pro
je
koho
povinnosti
když
se
ani
pro
sebe
když
košile
než
kabát
za
každému
radil
kdo
bych
chtěl
být
doby
chtěl
být
zaměstnán
poli
hospodářově
aby
za
před
chtěl
právně
vykonávat
své
tak
zvané
své
povinnosti
já
si
myslím
že
ti
může
dní
ci
tři
kteří
byli
hospodářem
vyvolení
aby
hospodařil
považuji
ne
někde.
Na
poli
ale
hřivnami
hospodářovi
ne
se
svými
se
ke
konali
své
povinnosti
hospodáře
dané
tak
že
ti
už
byli
zkušený
mi
služebníky
že
si
ze
všech
služebníků
vybral
tyhlety
jako
nejjistější
protože
oni
se
všichni
chopili
tohoto
úkolu
to
byla
velká
připravenost
pro
služebníka
božího
museli
připravený
a
ten
si
myslím
že
ta
přípravě
měl
vypadá
takhle
lidské
které
má
člověk
by
měl
v
životě
spravedlivě
užívat
znamená
je
by
žít
spravedlivým
životem
si
myslím
dožije
spojení
životem
třebas
podle
svých
představ
to.
A
ten
že
je
dobře
připraven
pro
to
aby
se
stavu
že
býkem
na
poli
hospodářově
spravedlivým
životem
znamená
veliké
odříkání
protože
ta
spravedlivost
se
mě
vyrazí
platí
já
neříkám
že
by
měl
by
stavení
za
každou
cenu
že
někdy
spravedlivosti
také
přední
také
utéci
proto
aby
zachránil
život
ale
aby
se
příliš
neangažovat
způsobem
který
by
ho
spal
příliš
mnoho
sil
takže
by
potom
neměl
dostatek
přinést
ní
věci
kromě
té
své
povinnosti
a
taky
právo
se
radovat
toho
života
nejenom
plnit
nějaké
povinnosti
tedy
životem
neznamená
že
neradostný
životem.
Já
bych
opravdu
radil
aby
se
člověk
snažil
žít
pravého
spravedlivým
ale
radostný
do
ten
to
už
je
trošku
moc
to
nemohu
obecné
radit
to
svědek
je
to
radost
sebrat
a
že
byste
zdali
způsobem
nepatřičný
kdybyste
měli
devizu
spravedlivosti
tak
že
patrně
tomu
tak
nebylo
jestliže
vy
můžete
o
sobě
říci
já
jsem
proto
abych
jednal
správně
tak
jste
připraveni
se
dostat
na
poloh
podávat
poly
hospodářově
začít
pracovat
na
poletuje
to
ani
nepoznáte
že
se
zeš
je
to
začli
to
nevíte
teď
jsem
začal
pracovat
na
poli
hospodářově
to
co
ježíš
kristus
ukázal
při
posledním
soudu
ti
kdo
pro
něho
pro
boha
něco.
Dělali
ani
nevěděli
že
pro
něho
něco
udělali
protože
to
dělal
pro
bližního
a
udělali
to
nezainteresovaně
čili
když
už
o
tom
opravdu
se
to
být
na
poli
ho
páně
tak
stačí
abyste
k
té
tomu
spravedlivému
do
dali
nezainteresovanost
to
znamená
mít
sto
žít
bez
ohledu
na
sebe
dneska
říkám
že
v
tom
okamžiku
kdy
jsem
začlo
vypotřeboval
to
fází
nebo
nebo
že
mě
někdo
příliš
mnoho
zakládá
ac
jak
se
ale
vy
to
va
tak
déle
té
že
to
světě
nebudu
líto
snad
sebou
je
to
forma
starosti
ve
které
člověk
kterou
vůbec
nepoznává
a
ne
je
jednou.
Nejvíc
zdržující
tam
ne
nedovoluje
být
na
poli
hospodářově
nesmím
se
nikdo
litovat
ne
abych
se
ve
ničit
ale
abych
sebe
nepotřeboval
vyvolat
to
je
důležité
abyste
to
fakticky
nelitoval
neboť
ten
kdo
ví
že
na
polosvatý
za
každého
pořadí
za
všech
okolností
ne
jednou
tam
přijít
a
podruhé
tam
lepším
a
to
je
třeba
aby
se
nelitoval
aby
mu
šlo
o
věc
každému
komu
jde
o
věc
sebe
to
do
ho
nemá
nic
společného
je
připravený
o
době
podle
dvou
samo
sebou
nebo
správnou
i
na
to
matiky
správnou
tak
komu
jde
obě
ten
je
opravdu
připravený
služebníkem
který
může
pracovat
brány.
Na
hospodářově
podle
ustav
pracuje
abych
takovým
člověku
říkal
co
si
to
co
které
nesměl
bohu
už
dávno
k
němu
jdeš
by
měl
říkal
já
bych
taky
toužím
po
cestou
tedy
ukažte
jak
se
jde
k
tomu
bohu
říkal
aby
se
podíval
ho
život
a
by
si
to
vysvětlit
kdyby
zjistil
že
tohleto
dělá
říkal
už
si
tam
dávno
asi
dál
než
já
a
neví
že
de
bohu
ne
nedal
já
bych
protože
mít
pána
boha
úzké
nebo
na
mysli
to
není
to
hlavní
ten
kdo
má
správně
sloužit
na
poli
ten
nemusí
celý
den
na
boha
vůbec
pomyslet
nemusí
se
chtít
patřit
si
já
to
dělám
pro
hospodáře
nýbrž
on
to
musí
dělat
z
těch
kvalita
o
kterém
jsem
já
tady
mluvil
a
to
je
práce
na
poli
hospodářově
jestli
to
já
tomu
jedno
prosím.
Já
jsem
to
bys
oděl
tímto
způsobem
ale
vy
jste
si
si
mezi
tím
zjistil
že
ono
to
nejde
někdy
to
jde
ji
to
nejde
ale
většinou
to
nejde
zapomenete
ale
jednat
správně
spravedlivě
a
je
za
ne
ty
zainteresován
tobě
vždycky
to
bude
třeba
jenom
určitá
míra
sebezáporu
to
znamená
stylizace
života
to
já
jsem
vám
to
dal
měl
kterým
zatržení
který
mě
předurčuje
k
tomu
abych
byl
opravdu
by
fakticky
byl
na
poli
strasti
teď
stojí
eště
o
víc
abych
byl
v
domě
toho
podáte
tak
především
nesmím
od
něho
lidí
na
se
do
toho
domu
nikdy
nedostal.
Jestliže
si
se
dostat
do
hospodářova
domu
tak
musím
k
tomu
všemu
co
jsem
dělal
se
nespravedlivé
nepoval
přidat
už
vědomě
že
je
to
pro
ně
a
nebo
aspoň
prodlužuje
abych
viděl
všude
tu
živou
ctnost
sloužit
a
pak
se
mi
nemůže
stát
že
až
se
pášou
to
znamená
že
už
se
nebudu
cítit
ve
službě
na
poli
nýbrž
když
vyčlením
ve
svém
nu
sváteční
chvíli
od
které
budu
chtít
abych
měl
v
klidu
být
jenom
s
bohem.
Tak
pak
nebudu
nikdy
vyhozen
a
jestliže
důstojný
se
budu
chovat
a
budu
převeden
nebudu
tam
jako
pracovník
na
poli
nýbrž
jako
někdo
kdo
čistého
hospodáře
vážím
s
úctou
buduli
přistupovat
k
tomuto
okamžiku
třebas
jenom
okamžiku
a
ten
okamžiku
může
být
během
dne
s
až
na
konci
ti
lich
že
to
ve
během
dne
cítím
být
nutkání
tom
vystou
přistoupil
k
bohu
mohu
vám
slíbit
rukou
dání
že
vás
ten
hospodář
nejenom
nechá
sebe
obsluhovali
toto
nepotřebuje
aby
z
toho
slova
vy
to
potřeboval
aby
toho
slovo
vli
ale
že
vás
vyvine
abyste
s
ním
aspoň
vypili
kam
to
znamená
budete
pociťovat
milost
tohoto
okamžiku
velikost
toho
to
ticha
to
je
to.
Úcty
životě
taková
úcta
a
vděčnost
za
to
že
s
ní
pro
někoho
směl
dělat
to
je
dobrý
to
je
myslím
nutná
věc
kterou
bychom
neměli
zanedbávat
jsem
vám
řekl
mezi
řádky
nebylo
by
dycky
správné
čekat
až
na
nos
by
se
pudu
klanit
hospodáři
nýbrž
kdykoliv
těm
potřebu
cho
ctít
aby
ho
uctíval
třebas
okamžik
ale
z
vono
tak
pořádně
jak
jsem
před
tím
pracoval
tak
opravdově
že
měl
ústně
mu
není
opravdová
nesetkám
se
s
ním
je
ustat
spočívá
pokorný
uznání
že
jsem
za
každých
olovo.
I
když
pracuji
když
odpočívá
jeho
služebník
jestliže
nechávám
vždycky
až
na
poslední
okamžik
dne
to
abych
se
mu
poklonili
tak
to
je
asi
z
bohem
chtě
mám
dost
to
se
z
posledních
sil
mé
já
toto
doporučuju
a
co
to
říká
na
noc
proto
nejsem
proto
kdyby
to
bylo
ráno
tak
ano
ale
na
noc
prosím
do
se
takový
čiperný
tak
ano
ale
já
takový
čiperný
nejsem
na
noc
myslím
že
to
úcta
tu
poslední
kapky
síly
co
eště
zbyla
chodit
pod
nohy
nové
a
spát
samozřejmě
že
pořád
u
se
mu
naroste
stav
ale
ten
akty
to
je
aksamit.
Ten
a
ty
jsem
dělat
pravým
založeným
ústy
vážit
cho
si
člověka
toho
k
tomu
se
pusou
prací
a
já
myslím
že
za
den
je
tisíce
příležitostí
kde
člověk
jak
buď
velikostí
boží
jeho
krásou
jeho
stvoření
nebo
jeho
milostí
a
nebo
nedostatkem
této
milosti
kde
mi
dává
příležitost
abych
se
osvědčil
té
báječná
příležitost
tady
mám
možnost
se
osvědčit
děkuji
těch
pane
bože
tam
se
do
toho
že
to
je
projev
úcty
ten
není
tak
sebe
rovná
neži
toto
sem
vás
ne
ne
to
nějakou
formu
to
už
si
být
přirozené.
A
záležitost
která
vyplývá
třebas
z
každé
situace
my
se
divíme
proč
se
nestýkáme
s
bohem
to
byste
jednoduše
říci
pro
to
že
toto
co
jem
čím
žijeme
a
co
si
uvědomujeme
nám
představuje
příliš
velkou
jistotu
kdy
mě
to
neposkytoval
tuto
představu
o
jistot
tak
by
se
toho
tak
nedržel
ale
jestliže
by
to
bylo
pro
mě
jednou
velice
nejste
v
tom
momentu
byto
ještě
za
se
nebylo
všechno
to
musím
splnit
ale
byl
bych
velice
blízko
musel
bych
se
potom
z
té
nejistoty
a
to
vláčen
až
se
velice
úplně
ptáky
jako
to
bylo.
Mě
vrhnout
do
něčeho
čemu
jenom
věřím
se
ještě
větší
ne
jistotou
se
potom
ukáže
být
samozřejmě
betonu
o
to
tohleto
co
měl
sedět
po
té
příliš
sté
a
potom
to
nepouští
to
asi
nejlepší
odpověď
proč
tady
bůh
se
mnou
nekomu
nekomunikujeme
příklad
dejme
tomu
zase
si
to
na
tom
mu
to
bylo
pro
nás
pro
všechny
že
pokud
on
tam
má
zařízeno
jedno
místo
tak
to
starém
domě
který
je
připraven
ke
zaboření
tak
má
v
tom
jednom
jediném
vítě
jistotu
a
ta
jistota
že
je
to
zařízené
se
se
ta
dá
bydlet
uši
se
bez
vody
ale
s
ale
trik
zasta
vidět
kde
ten
stav
dět.
Které
určité
ta
a
lidé
za
tím
nevíme
že
protože
ten
víte
sice
jeden
do
mně
chodí
patra
já
jsem
o
ni
vy
nepoužil
se
stali
mocný
oděj
se
musím
odhodlat
použít
něco
co
mimo
té
mé
zařízené
domácnosti
jesiže
si
myslí
že
jenom
když
mysim
na
propasti
a
že
se
velkou
aby
žil
desetin
to
se
neudržím
a
let
a
bude
po
mě
jak
jsem
ochoten
říci
opravdově
pane
bože
s
ti
vedle
vzdávám
tak
to
se
jim
že
to
lidí
moment
jestliže
zaveden
například
takové
soustředění
na
boha
kde
se
mu
odevzdáš
tak
se
ocitneš
z
už
to
propasti.
A
už
se
odevzdáš
a
už
si
u
něho
protože
se
staral
tou
svou
dieta
modlitba
tě
nesla
že
si
ji
věřil
že
je
to
postele
těch
ovoce
a
ne
na
se
ho
asi
tomu
nevěřil
že
jsem
to
věděl
že
to
neví
to
je
ten
rozdíl
ona
si
vrata
asi
se
o
tom
prostředku
musí
vědět
že
je
schopen
se
ta
od
nesměl
to
věděl
a
do
misto
oko
života
fakticky
nese
mě
opačný
těžkosti
že
se
musel
bránit
to
je
opačná
těch
konstant
teď
se
bránil
prosím
jsem
včele
dotázán
co
dělám
před
spánkem
a
proč
to
dělám
jsem
že
přes
pánem
se
snažím
a
pokud
možno
nejméně
protože
dost
dostali
se
dal
přes
den.
Tak
se
snažím
přejít
do
stavu
nicnedělání
a
bych
tento
stav
spíše
tento
přechod
spíš
tak
si
počínám
takhle
že
to
co
ponesu
považuji
za
zakončení
ne
a
za
úvod
do
druhu
stavu
ve
kterém
se
historie
a
to
je
spánek
meze
snu
totiž
všecko
nějakým
způsobem
formu
ne
v
tom
nejširším
slova
smyslu
ovoce
mého
chtění
kupředu
sebe
proto
nebo
někam
dojít
slovo
všechno
každý
pohyb
jedění
vít
té
formulace
toho.
Konkrétního
pozemského
života
to
spojování
pozemský
život
není
to
život
jako
takový
nýbrž
život
už
z
formovat
mou
individualitou
bohu
osobností
potřebami
mými
sklony
a
mými
odpovězte
jsem
si
měl
před
den
počínat
trojí
ten
den
harmonické
neměl
by
vypočtou
plánu
vrcholného
nebo
smyslu
vodpoledne
života
že
od
boha
jdu
a
k
bohu
se
vrací
a
proto
tento
den
zakončili
pouhým
pro
ne
se
ním
všem
jenom
pro
našem
ale
řek
bych.
Stejným
z
pochopením
toho
co
to
znamená
slov
tří
dejme
otce
s
jinak
a
vah
protože
je
u
otce
protože
přes
den
jsem
měl
pokračovat
v
učím
díle
božím
nebo
pořád
prosím
a
jestliže
já
se
rozhodnu
s
ním
v
tomto
pučí
činu
nepokračoval
tak
se
chci
vyprosit
z
jeho
tvůrčího
díla
hodech
tři
si
se
donutit
při
nebýt
jeho
toho
otce
to
je
chyba
čili
já
jsem
měl
soustavně
přes
ten
pokračovat
pučí
činnosti
boží
tím
že
sám
jako
o
let
boží
všemohoucnosti.
Něco
dělám
sebou
pomíjejícího
do
časného
malého
tím
že
myslím
tím
že
tím
smyslově
vrozena
dále
to
všechno
jasné
zároveň
s
tím
ne
vedle
toho
nebo
kromě
toho
nebo
za
tím
bych
měl
plnit
lidsky
jak
dokážu
přes
ten
den
úlohu
spasitelské
nebo
on
je
bůh
trojjediný
zároveň
působí
ve
stvoření
jako
spasitel
kdybych
já
se
totiž
odevzdal
jenom
tvůrčí
činnosti
boží
tak
bych
do
tvor
dotvořeno
odcházel
z
otcova
domu
a
já
zároveň
musím
do
toho
otcova
domu
se
ten
den
vracet
já
myslím
temně
být
zakotven
ve
stvořeném
a
to
je
ten
způsob
odcházejí.
A
já
zároveň
musím
mít
namířeno
do
otcova
domu
to
je
ten
druhý
směr
mně
dovoluje
něco
čemu
si
říkáš
dynamické
harmonie
a
bez
ní
to
životě
nejde
najednou
zjišťuju
že
mám
potíže
když
to
takhle
nedělám
že
že
mě
že
mě
někdo
hází
taky
podoby
a
jsem
to
já
který
to
dělá
a
zdánlivě
to
někdo
kdo
mě
třeba
nedával
do
mě
třebas
látky
to
sem
já
když
mě
někdo
mlátím
se
já
když
mě
někdo
pochybuje
pořád
se
tím
vinen
já
ovlivnit
je
by
se
od
bez
toho
vejít
ale
bez
toho
těžko
se
obejít.
Text view •
Help