EN | ES |

80-10A

80-10A


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Ono je třeba abychom byli opis abychom museli by na etapa potom devíti zase modlení a jak to jediné jediné samo a potom jsem byl opuštěn ten se omylem domníval že sem byl opuštěn mýlili jsem se na tom nezáleží že tady nikdo z vás musí se jím se nedohrabal že je opuštěn na tom nezáleží páteře oni litovat dobrou vůli to ale když si počínáte zatím matiky a proto se nesplete s bohem víte tak uchopit a to se nedá a to je ta cesta se vystupovat od. Tou tou omluví jak si to sedí pozměňovat není třeba tyto komplikovat tyto dva omyl tou ty hlavní ale buďte za toho si byli že se taky jediný a účinek se dostaví ale tím záhad způsobem že prostředek ve který se doufal že vás tam dovede a na sem vám třeba pánbůh za že ten pravý prostřed ten tam nedovede tak přímo se života obaly nýbrž tím že mu nebudete moci použít a tam dovedem to z toho prostředku modliteb nebo to se nemohlo modlit oslátku bohu kde si protože jsem vy projevoval že miluju sebevíc a tak to si potom tím ta hodna umýt stavy nikoho tak se stalo se to je na přidat. To bylo ty tak dotlačit a tou hlíd u do tak a to tedy to by byla že prosím vás mějte na na vědomí že i při modlitbě je třeba je na jednom místě se magické tomu se tam semeno formulovat je třeba na jednom pohané nám mnoha že je to třebas otčenáše tam mnoho různých proseb tak je to pozná na jednotě pokud je taková na hlasy a hodnot které tam nezakopu v něm nejvýznamější na tom že jsem činem jeho. Ode a čím dáti méně na tom ostatním nebo co druh nebo kdy na řečeno to druhé podřizuji tomu první tak je to sadhakem není chyby tak lotos ústí ke menším tím nesmíme si nechán že by si bibli vynechán a nechali započat živu vystavte že jemná a lidské vyloženo sti tak by nám tím že by zahálel překážet oni by zloba oni by nás odváděl musíme vědět oni to tím ano to znamená se li sobci také vědět co se si to jak ho zaujmout let náš vezdejší dej nám za. Konkrétně je výborné si vzal víte hledí a sobec je na všech jdi je dobré těší a proti za nikoho ne proti tancovat nejlepší tak si dovolil tohleto světa to vysloveno je jevit by to a stranou nelze konkrétně takhle za sebe za svou spásu tak to je ten zprvu že se mu být za celý ještě to neby chlast rady protože pořád napovídá pánu bohu to těla jako by byl takový hlupák že i tomu rozumí říct. On musel tady prosím dej tamto nebude tamto špatně nebo je to takovýho to vůbec mu není třeba na to kdy se člověk potom ocitnu na druhém břehu věcí že někde nepozve víc než on tak že se ne pomoz a toho od vedou jeho touhy po myslí rozumíš a a to nebude v ochot a že to nebude radit ekhart že prosit za někoho je to nejlepší když konkretnosti tak tou touhu sice formou říká právě je pokoje protože ti povaloval. Ale nedostavuje ničeho že se do ani pravého ducha modlit protože neby tihleti co ode chce a budeme se abychom byl odevzdán a ne aby ho prostě být mu odevzdán prosbou jak říká že ano protože ho neříká odevzdá a ten prosba o říká proto na nikoho prostorových to dělat věci a vánek se to vede poctivě říká teďka teďka by to bylo nesrozumitelné osel to říkám to ona že ukážu na ten případ provedený to to byla touha stát silovém to byla konkretní zboha. Nepo to sem pána boha o to aby tím aby je nic dělal že se na něho neslezl vyrazil školy že sem to zřízení v litoval tak jsem v tom pokračoval sou studuju s muzeu to ženský vědecké koho vy a jsem se brzo ocitl situací sem byl přesvědčen že nikam nevede že schází soustavnost to vedení toho učitele který je kazatel to dva také takhle to svědomím prostě soustava a ne se chopit nějaký ale něco odněkud vyčíst a se voni se hodí ne tak to nejde že a někde jde k sem poznal nevědecký svého počínání a zároveň nemožnosti to způsobem cesta přírodovědcem je že povolání nebudu ale že prostě co není zádem jed do bez. A tak jsem tam tyto plnil pořád dál ale při dál sem se vzdával toto poznal ten že to není kvalitní a dala se kvality a tím se vzdával celého toho dříve navozeno systému jako ze napodobitelné ho ne opakovatelného neprodlužovalo mými vydám mi silami to dál kupředu nesla v dělat toužím po něčem konkrétně a vyjadřuju to formuluji to tak je to míní silami ne rozdal tu ba ale teď moje síly na to nestačili na paní modlitta pomalu. A tak jsem rezignoval na vlastní síly jiných sil nebylo doby mně pomohl jiný kupředu v těch tří let vědách tak jsem tím fakticky rezignoval fakticky rezignoval na veškerý pokrok přírodní vědách ale přírodní vědy se mi nepřestával líbit dech sem byl pořád zamilován jenomže jejich oblast se mi ztrácel ne dohlédnout je to pochopitelné strádal čili jaký druh touhy získa zůstalo zalíbení přírodním jed neuskutečnitelné lidskými. Ty vás a toto zalíbení na to vedlo tichému klidné mu úkoly odraženým zalíbení jsem prostě pod ze muzea toho vás nedal jako ten zabývá někdo ničím to rád ale ne proto aby z toho něco měl nýbrž proto že to rád že je mu přitom dobře jednoho dne na tomtéž za okolností které jsem vyšel jinde a tedy tady nemyslel na opakovat ten si poprvně v tom musel otevřel knížku která nebyla široké obsah do porušena jenom nad psem jedné knížky u těch šup kterým jsem. To dělat že byla bhagavadgíta na tole přeložil karma na tahleta píseň o boží tomu jsem neměl vůbec žádné žádné tady jenom jsem se hrozně divil že mohou být tak větší jako s tou šuchmy že sice hádali co se manželským nedisponuju jak mohou číst píseň o božství a jak si to vůbec normální člověk by ne vyšším svým nepatři si do kláštera strašení nepovažoval za že nenormální jak to může vůbec číst co na tom mohou nacházet tak pouhé zvědavosti které si přírodním vědám se omezenosti sem přebral knížku která tam od malinkou byla aby se přes to je že tak. To víte které jako žiju za normálně lidské to mohou číst a jsem si v knížce malinká tečka osobní vliv a jeho užívat ne asi no strýce stránek víte nešli tak produkt to tu a pět to nebudu vůbec vaše ři nebo šk se malinké ty vlastní ský to jsou na slovíčka takový ta je vám ananda byl kvete po to krajní italové tady jsem to otevře vaše se tam tu věku to je tam to sou hádal že zemského života je spojit se s bohem protože tam se způsobem krátí do . Se tím a ne setkaly to víte že to dělat jiného třebas i přírodně vy tam nebylo na na toho pochopil že bys mně byl v přírodním vědách našel uspokojení najdu v tom že s tím bohem setkat se říká a a to je ten pravici který vlastně hledáte to poznal v tom svým minulém ne dání toto hledání zakotveno pochopitelně ale bylo to mu tak organicky jsem přešel na tento cíl ale takovou dokonalosti že jsem přestal myslet na sebe že někdo zajat celý si vzal pro sebe takže to jsem poznal co je to poprvně. Modlit v duchu a pravdě nepřál sem si nic z toho co v větě bylo dokud si totiž člověk pro sebe něco přeje nebo pro někoho jiného tak se nemodlí v duchu a pravý zastane museli mu jenom čista touha patřit pravdě patřit věčnému životu rozumíte žít pro něj a pak se modlí za nikoho protože ten který bude tomu bohu patřit to je přesně ten který vyšel z rukou božích než byl stvořen ten byl řek ten tam u něho byl. Tak teprve sestoupil tohoto stvoření ne tím člověkem který byl dříve ne všechno bylo stvořeno v tom momentu se tam vystihne právě právě toho pravého ducha se modlitby a pocit setká s tímto člověkem který byl dříve než všechno bylo stvořeno setká se taky s bohem samozřejmě ten člověk se kterým se takto momentu nemáte tvá nemá svou si ten žádným slovem žádnou formulací ale vyhodí o to je ten zážitek silněší téže všechno co potom následovalo považuje za méně důležité pro sebe protoře to co právě v chvíli za . Ten stav před zrození tak si pronikl do pravého ducha modlitby neboť radí to modlitby je u boha jsem síla koncentrační říká krišna to znamená se fakticky správně modlitbě ty to z toho slibu člo v sobě se vědomí jsem jasnost skrytě kde tohleto je zatím jenom na držení že ano jsem tím říci že člověk se modlí duchu a v pravdě tehdy ta sebe k no se ne touhu po bohu. A nepředpisuje bohu jenom že mu se patřit takže vyslovuje jakoukoliv prosbu pan poprvně o moje tam ste nemožní dostat ale když není vyslyšen že se v nejlepším pořádku zůstaneme je to ta touha kterou před tím formuloval tak tady začíná ta pravá modlitba v duchu astra tady na to sou a zformulované ale je to touha a touha o točit ve počinu neomalený nějakým starém nějakou formou nějakým slovem že to člověk před stvoření člověk. Je nestvořený a tam je taky bůh neboť tam jednota v tom nestvořeném a proto v tomto pravém duchu modlitby se člověk bohem setkává ta se jako nic znamená čím je člověk je na světě ten se znova po všech stránkách formovat to že to kráse tvaru po stránce myšlení po stránce vůle po stránce citů po stránce vnímání poslán vědomí něco mání tak je něčím a v tomto stavu modlitby nic z této formulace nemá je shora ale je to. Touhou samo asi to dopadá žijou že mu než to vaše na tam musíme tady to sou tamten ne začal tvořit musel si to schvalovat hlavě musel si říct co to bude a k čemu to bude se na toho pustit si to vono moc neznamená že to mělo konkrétní podobu to byla zasvě touha po stvoření touha po stvoření jako asi člověk který bych chtěl kát nějakou skladbě By byl nadšen nějakým mocí vem a nemoh by se ho zbavit ten nový by nebyl na papíru eště ale k tomu motýlu by se přidával celý forem by to ten takovou jistotou hrálo v tom člověku že by nemohl ne sednout papíru ale napsat to nektaru před vést si to aspoň a potom je třeba další vtipy učí disciplína aby se tohleto stalo čili ten bůh který to takhle měl v hlavě rozute že tak mluvili době ten ještě nezačal svou cítíl sebe nějakým způsobem narůstat si narůstají tam kde není ještě forma teprve se hmotně potom teprve dostávají formu. To třeba určit matiky a tvůrčí si prý nehodí by kladou bu kdyby měli napřed tu to samo sebou vědět by jasně noci napsat a kdyby měli tu disciplínu k tomu sednout a překonají i ty těžkosti toho tvoření protože mít to hlavně je snazší než to dát na papír tím si vysvětlujeme protože to všechno tak nedokonale protože ten tvůrčí a pořád po kde ten teprve vlastně začal to je učí dílo které pořád věří kupředu a my při něm také spolupracujeme jsme si že de harmonicky dělá člověka by byl. Mít buď na tom podobě a nebo v jeho domě ale v každém případě na poli sloužit a kdo hodně že sobě sloužit ten dove a tehdy který vidíme ano o to za to ježíše krista a teď jak prakticky na to tak především ve svém o tom poli upozorňuju vás že k tomu se musí člověk lišit vy školit aby byl slyšet ničem ne aby byl na poli ne ale ale byl služebníka myslím že kdyby tomu poslal někoho na pole který neví co tam dělat neví co jaký je také povinnosti služebník. Tak by udělal větší zlo než dobro a že by to byla hodina takže on vás nikoho nemá na poli svém pokud nejste jeho služebník jenom svého služebníka mile tu sti za pole tím výhoda nepustím eště jednou o to abyste neslučovali toto podobenství které to co on nám dní není na víc to nejste mezi vjemem dočasně kolik něčemu při puštěn nýbrž se vel poměru a o to vám jde trval poměru hospodáře tedy být trvalé poměru hospodáři musíte k věda jinak než ámen dění. Který dneska vykoná úkol a říct ho konat nebude protože to je to z toho vyplývá že se musíte předtím než se stanete tím služebníkem nějak osvědčit bych začal takhle když přeložili ježíšovi mi zkoušející ho na jedné straně byl označení ta a řekli mu slyší se dávat taky dal on řekl ano ukažte mi sem ten ukázali a byla tam to doba stav on řekl dávejte co je císařovo císaři a co. Božího bohu bych řekl amen vám ale to vypadalo stvo se ale řeknu vám že opravdu když někdo není schopen ten své povinnosti své pane eště své pro sebe v tomto světě je malá naděje se osvědčí na poli hospodáře že to je těžší který pro je koho povinnosti když se ani pro sebe když košile než kabát za každému radil kdo bych chtěl být doby chtěl být zaměstnán poli hospodářově aby za před chtěl právně vykonávat své tak zvané své povinnosti si myslím že ti může dní ci tři kteří byli hospodářem vyvolení aby hospodařil považuji ne někde. Na poli ale hřivnami hospodářovi ne se svými se ke konali své povinnosti hospodáře dané tak že ti byli zkušený mi služebníky že si ze všech služebníků vybral tyhlety jako nejjistější protože oni se všichni chopili tohoto úkolu to byla velká připravenost pro služebníka božího museli připravený a ten si myslím že ta přípravě měl vypadá takhle lidské které člověk by měl v životě spravedlivě užívat znamená je by žít spravedlivým životem si myslím dožije spojení životem třebas podle svých představ to. A ten že je dobře připraven pro to aby se stavu že býkem na poli hospodářově spravedlivým životem znamená veliké odříkání protože ta spravedlivost se vyrazí platí neříkám že by měl by stavení za každou cenu že někdy spravedlivosti také přední také utéci proto aby zachránil život ale aby se příliš neangažovat způsobem který by ho spal příliš mnoho sil takže by potom neměl dostatek přinést věci kromě své povinnosti a taky právo se radovat toho života nejenom plnit nějaké povinnosti tedy životem neznamená že neradostný životem. bych opravdu radil aby se člověk snažil žít pravého spravedlivým ale radostný do ten to je trošku moc to nemohu obecné radit to svědek je to radost sebrat a že byste zdali způsobem nepatřičný kdybyste měli devizu spravedlivosti tak že patrně tomu tak nebylo jestliže vy můžete o sobě říci jsem proto abych jednal správně tak jste připraveni se dostat na poloh podávat poly hospodářově začít pracovat na poletuje to ani nepoznáte že se zeš je to začli to nevíte teď jsem začal pracovat na poli hospodářově to co ježíš kristus ukázal při posledním soudu ti kdo pro něho pro boha něco. Dělali ani nevěděli že pro něho něco udělali protože to dělal pro bližního a udělali to nezainteresovaně čili když o tom opravdu se to být na poli ho páně tak stačí abyste k tomu spravedlivému do dali nezainteresovanost to znamená mít sto žít bez ohledu na sebe dneska říkám že v tom okamžiku kdy jsem začlo vypotřeboval to fází nebo nebo že někdo příliš mnoho zakládá ac jak se ale vy to va tak déle že to světě nebudu líto snad sebou je to forma starosti ve které člověk kterou vůbec nepoznává a ne je jednou. Nejvíc zdržující tam ne nedovoluje být na poli hospodářově nesmím se nikdo litovat ne abych se ve ničit ale abych sebe nepotřeboval vyvolat to je důležité abyste to fakticky nelitoval neboť ten kdo že na polosvatý za každého pořadí za všech okolností ne jednou tam přijít a podruhé tam lepším a to je třeba aby se nelitoval aby mu šlo o věc každému komu jde o věc sebe to do ho nemá nic společného je připravený o době podle dvou samo sebou nebo správnou i na to matiky správnou tak komu jde obě ten je opravdu připravený služebníkem který může pracovat brány. Na hospodářově podle ustav pracuje abych takovým člověku říkal co si to co které nesměl bohu dávno k němu jdeš by měl říkal bych taky toužím po cestou tedy ukažte jak se jde k tomu bohu říkal aby se podíval ho život a by si to vysvětlit kdyby zjistil že tohleto dělá říkal si tam dávno asi dál než a neví že de bohu ne nedal bych protože mít pána boha úzké nebo na mysli to není to hlavní ten kdo správně sloužit na poli ten nemusí celý den na boha vůbec pomyslet nemusí se chtít patřit si to dělám pro hospodáře nýbrž on to musí dělat z těch kvalita o kterém jsem tady mluvil a to je práce na poli hospodářově jestli to tomu jedno prosím. jsem to bys oděl tímto způsobem ale vy jste si si mezi tím zjistil že ono to nejde někdy to jde ji to nejde ale většinou to nejde zapomenete ale jednat správně spravedlivě a je za ne ty zainteresován tobě vždycky to bude třeba jenom určitá míra sebezáporu to znamená stylizace života to jsem vám to dal měl kterým zatržení který předurčuje k tomu abych byl opravdu by fakticky byl na poli strasti teď stojí eště o víc abych byl v domě toho podáte tak především nesmím od něho lidí na se do toho domu nikdy nedostal. Jestliže si se dostat do hospodářova domu tak musím k tomu všemu co jsem dělal se nespravedlivé nepoval přidat vědomě že je to pro a nebo aspoň prodlužuje abych viděl všude tu živou ctnost sloužit a pak se mi nemůže stát že se pášou to znamená že se nebudu cítit ve službě na poli nýbrž když vyčlením ve svém nu sváteční chvíli od které budu chtít abych měl v klidu být jenom s bohem. Tak pak nebudu nikdy vyhozen a jestliže důstojný se budu chovat a budu převeden nebudu tam jako pracovník na poli nýbrž jako někdo kdo čistého hospodáře vážím s úctou buduli přistupovat k tomuto okamžiku třebas jenom okamžiku a ten okamžiku může být během dne s na konci ti lich že to ve během dne cítím být nutkání tom vystou přistoupil k bohu mohu vám slíbit rukou dání že vás ten hospodář nejenom nechá sebe obsluhovali toto nepotřebuje aby z toho slova vy to potřeboval aby toho slovo vli ale že vás vyvine abyste s ním aspoň vypili kam to znamená budete pociťovat milost tohoto okamžiku velikost toho to ticha to je to. Úcty životě taková úcta a vděčnost za to že s pro někoho směl dělat to je dobrý to je myslím nutná věc kterou bychom neměli zanedbávat jsem vám řekl mezi řádky nebylo by dycky správné čekat na nos by se pudu klanit hospodáři nýbrž kdykoliv těm potřebu cho ctít aby ho uctíval třebas okamžik ale z vono tak pořádně jak jsem před tím pracoval tak opravdově že měl ústně mu není opravdová nesetkám se s ním je ustat spočívá pokorný uznání že jsem za každých olovo. I když pracuji když odpočívá jeho služebník jestliže nechávám vždycky na poslední okamžik dne to abych se mu poklonili tak to je asi z bohem chtě mám dost to se z posledních sil toto doporučuju a co to říká na noc proto nejsem proto kdyby to bylo ráno tak ano ale na noc prosím do se takový čiperný tak ano ale takový čiperný nejsem na noc myslím že to úcta tu poslední kapky síly co eště zbyla chodit pod nohy nové a spát samozřejmě že pořád u se mu naroste stav ale ten akty to je aksamit. Ten a ty jsem dělat pravým založeným ústy vážit cho si člověka toho k tomu se pusou prací a myslím že za den je tisíce příležitostí kde člověk jak buď velikostí boží jeho krásou jeho stvoření nebo jeho milostí a nebo nedostatkem této milosti kde mi dává příležitost abych se osvědčil báječná příležitost tady mám možnost se osvědčit děkuji těch pane bože tam se do toho že to je projev úcty ten není tak sebe rovná neži toto sem vás ne ne to nějakou formu to si být přirozené. A záležitost která vyplývá třebas z každé situace my se divíme proč se nestýkáme s bohem to byste jednoduše říci pro to že toto co jem čím žijeme a co si uvědomujeme nám představuje příliš velkou jistotu kdy to neposkytoval tuto představu o jistot tak by se toho tak nedržel ale jestliže by to bylo pro jednou velice nejste v tom momentu byto ještě za se nebylo všechno to musím splnit ale byl bych velice blízko musel bych se potom z nejistoty a to vláčen se velice úplně ptáky jako to bylo. vrhnout do něčeho čemu jenom věřím se ještě větší ne jistotou se potom ukáže být samozřejmě betonu o to tohleto co měl sedět po příliš sté a potom to nepouští to asi nejlepší odpověď proč tady bůh se mnou nekomu nekomunikujeme příklad dejme tomu zase si to na tom mu to bylo pro nás pro všechny že pokud on tam zařízeno jedno místo tak to starém domě který je připraven ke zaboření tak v tom jednom jediném vítě jistotu a ta jistota že je to zařízené se se ta bydlet uši se bez vody ale s ale trik zasta vidět kde ten stav dět. Které určité ta a lidé za tím nevíme že protože ten víte sice jeden do mně chodí patra jsem o ni vy nepoužil se stali mocný oděj se musím odhodlat použít něco co mimo zařízené domácnosti jesiže si myslí že jenom když mysim na propasti a že se velkou aby žil desetin to se neudržím a let a bude po jak jsem ochoten říci opravdově pane bože s ti vedle vzdávám tak to se jim že to lidí moment jestliže zaveden například takové soustředění na boha kde se mu odevzdáš tak se ocitneš z to propasti. A se odevzdáš a si u něho protože se staral tou svou dieta modlitba nesla že si ji věřil že je to postele těch ovoce a ne na se ho asi tomu nevěřil že jsem to věděl že to neví to je ten rozdíl ona si vrata asi se o tom prostředku musí vědět že je schopen se ta od nesměl to věděl a do misto oko života fakticky nese opačný těžkosti že se musel bránit to je opačná těch konstant teď se bránil prosím jsem včele dotázán co dělám před spánkem a proč to dělám jsem že přes pánem se snažím a pokud možno nejméně protože dost dostali se dal přes den. Tak se snažím přejít do stavu nicnedělání a bych tento stav spíše tento přechod spíš tak si počínám takhle že to co ponesu považuji za zakončení ne a za úvod do druhu stavu ve kterém se historie a to je spánek meze snu totiž všecko nějakým způsobem formu ne v tom nejširším slova smyslu ovoce mého chtění kupředu sebe proto nebo někam dojít slovo všechno každý pohyb jedění vít formulace toho. Konkrétního pozemského života to spojování pozemský život není to život jako takový nýbrž život z formovat mou individualitou bohu osobností potřebami mými sklony a mými odpovězte jsem si měl před den počínat trojí ten den harmonické neměl by vypočtou plánu vrcholného nebo smyslu vodpoledne života že od boha jdu a k bohu se vrací a proto tento den zakončili pouhým pro ne se ním všem jenom pro našem ale řek bych. Stejným z pochopením toho co to znamená slov tří dejme otce s jinak a vah protože je u otce protože přes den jsem měl pokračovat v učím díle božím nebo pořád prosím a jestliže se rozhodnu s ním v tomto pučí činu nepokračoval tak se chci vyprosit z jeho tvůrčího díla hodech tři si se donutit při nebýt jeho toho otce to je chyba čili jsem měl soustavně přes ten pokračovat pučí činnosti boží tím že sám jako o let boží všemohoucnosti. Něco dělám sebou pomíjejícího do časného malého tím že myslím tím že tím smyslově vrozena dále to všechno jasné zároveň s tím ne vedle toho nebo kromě toho nebo za tím bych měl plnit lidsky jak dokážu přes ten den úlohu spasitelské nebo on je bůh trojjediný zároveň působí ve stvoření jako spasitel kdybych se totiž odevzdal jenom tvůrčí činnosti boží tak bych do tvor dotvořeno odcházel z otcova domu a zároveň musím do toho otcova domu se ten den vracet myslím temně být zakotven ve stvořeném a to je ten způsob odcházejí. A zároveň musím mít namířeno do otcova domu to je ten druhý směr mně dovoluje něco čemu si říkáš dynamické harmonie a bez to životě nejde najednou zjišťuju že mám potíže když to takhle nedělám že že že někdo hází taky podoby a jsem to který to dělá a zdánlivě to někdo kdo třeba nedával do třebas látky to sem když někdo mlátím se když někdo pochybuje pořád se tím vinen ovlivnit je by se od bez toho vejít ale bez toho těžko se obejít.

Download XMLDownload textWaveform view