Waveform view
80-08B
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
Řečeno
že
vlastně
čeká
de
krev
to
znamená
bude
ti
otevřeno
větším
řečeno
to
je
reprezentovalo
o
to
ženou
a
kalibánem
poměry
samozřejmě
toto
nemůže
nějak
spíše
tomu
bože
otevřeno
ale
to
ostatní
jeho
ta
židovští
on
by
měl
z
toho
tu
pochopit
že
nahoře
ta
poschodí
jsou
neobsáh
nad
tím
čtvrtým
že
možno
se
tam
na
stěhovat
protože
tam
to
je
moje
ovšem
velice
říká
kde
mohli
se
jsou
jenom
ty
kain.
Do
toho
ty
spodní
patra
tak
se
zřítí
ta
ho
ješi
stavu
a
samosebou
toto
nemohlo
být
v
tom
snu
ukázáno
ale
měli
na
padnou
ježíše
v
pořádku
víta
tak
že
se
ještě
povýší
na
nějaké
stěhování
kdyby
všem
toho
látku
z
toho
toho
bytu
tak
by
to
stačilo
vysvětlení
nesmysl
to
vyšší
patra
se
vyznačují
tím
že
dej
odezvu
z
našem
naším
individuality
trpnost
že
oni
jsou
klidným
stavem
tak
do
kolem
trpným
že
si
vejde
při
se
aktivitě
nebudeme
me
že
necením
existují
tak
tu
do
ten
to
je
to
trpnosti
vezměme
ví
že
se
stane
vstříc
co
ho
v.
Že
bych
radil
tedy
aby
začal
teď
vy
zmínil
třebas
systém
modlitby
aby
začal
z
nevědomých
a
modlitba
ticha
se
nedá
navodit
vono
tak
jak
si
to
představoval
není
to
to
tam
v
tom
odstraní
tichá
ten
se
dvacet
k
té
kapitol
nýbrž
musí
se
k
ní
člověk
připravit
já
vím
že
jsem
tu
připravoval
psal
v
tom
mystická
koncentrace
spisu
ale
něco
by
z
toho
chtěl
tady
říct
přece
jenom
znovu
protože
je
to
napsal
a
to
je
ze
není
a
nemá
tady
po
ruce
že
se
nemůžeme
k
tomu
obrátit
a
nemůžeme
z
to
mi
přečíst
tam
je
mluveno
o
pravém
duchu
činnosti
který
je.
Kde
je
pří
přípravou
pro
trpnost
v
činnosti
činnosti
býti
trpný
je
možné
jenom
za
dvou
předpokladu
že
činnost
děláme
tak
dlouho
že
už
nemusíme
zvládat
přímý
řemeslo
to
už
je
zvládnuto
a
za
druhé
činnost
vykonáváme
bez
ohledu
na
sebe
ale
z
ohled
na
toho
pro
kterého
tu
činnost
vykonáváme
toto
je
správný
duch
pokud
moh
láskyplně
samo
ze
dobré
správný
do
činnosti
a
jestliže
toto
provedeme
tak
je
naděje
že
do
té
činnosti
vstoupí.
Tak
trpnost
boží
tam
se
to
ukázat
na
vstupuje
když
je
ve
je
do
jordán
co
v
čem
to
trpnost
zase
to
pozůstává
ten
ježíš
si
přál
napřed
být
pokřtěn
kdeže
bez
toho
pokřtění
se
nedostanete
skočit
tou
fázi
pokřtím
už
tehdy
které
kázal
svatý
jan
bylo
nebo
sloužilo
k
pokání
aby
člověk
měl
sílu
k
pokání
k
sebezapření
tedy
sebelepší
aby
nemusel
to
dělat
vlastní
silou
aby
dostal
nějaké
posvěcení
tomu
a
tak
tam
vidíme
že
ten
kristus
přichází
to
je
dal
stoho
od
byl
to
chtěl
aby
tuto
sílu.
To
stal
víte
že
svatý
jan
ste
se
osten
křtu
vyjádřil
tak
to
já
jsem
tedy
ctít
ku
pokání
ale
ten
který
přijde
po
mě
tí
aby
vás
uvedl
do
života
věčného
nebo
tak
mák
ano
čili
to
je
s
to
rozdíl
mezi
křtem
jenom
mezi
křtem
který
potom
konal
ježíš
kristus
a
jeho
učedníci
a
sem
se
se
že
ten
ježíš
do
svatému
janovi
ale
ne
aby
dostal
sílu
k
pokání
nýbrž
aby
dostal
sílu
k
vědomému
spojení
s
otcem
to
znamená
že
i
od
vyšších
prostředků
můžeme.
Žádat
daleko
více
než
co
normálně
nich
obsaženo
že
tady
velice
záleží
na
kvalitě
vůle
co
by
vložím
to
je
zázračný
statek
který
máme
k
dispozici
a
kterým
můžeme
být
hodně
daleko
posunutý
čili
když
kristus
si
tam
nešel
pro
pokání
pro
sílu
aby
mohl
kolem
pokání
ale
založit
své
sílu
pro
to
aby
zabil
v
sobě
s
nebo
od
pudil
satana
nebo
tak
to
je
něco
a
aby
se
vědomě
spojil
s
otcem
a
tak
bych
prosil
jestli
jste
ten
někdo
správně
pochopit
tichou
koncentraci
nikdy
do
nevstupujete
bez
to
po
spojení
s
bohem
a
to
musí
být
ale
prosím
vás.
Jestli
je
tam
ustavičně
během
té
modlitby
tak
nás
ruší
po
této
touto
následovalo
odevzdání
toho
ježíše
to
rukou
svatého
jana
ten
ježíš
už
nepotřeboval
toužit
o
med
rušil
ten
tak
z
toho
svatého
lama
křtitele
on
se
musel
dokonale
janu
křtiteli
odevzdat
jestliže
tento
přechod
nedokážete
v
té
své
vnitřní
modlitbě
provést
tak
děláte
tutéž
jako
radil
se
také
mi
petr
nebo
to
tam
všiměte
si
fakta
přečíst
v
tomto
obsah
návodu
není
obsaženo
ale
tím
se
dá
zdůvodnit
proč
tuto.
Si
ne
dosahovali
vědomého
spojení
s
bohem
prosím
vás
bez
toho
to
nejde
a
jenom
s
tou
pouto
nejde
ta
toho
té
určitá
metoda
bez
které
to
nejde
ale
s
ní
to
také
nejde
vy
musíte
umět
včas
opustit
je
vám
to
všem
jasnost
samo
sebou
jaký
opustíte
tak
nastane
aspoň
církve
vyprázdnění
a
nebo
dokonce
dlouho
doba
krize
že
se
budou
promyšlené
a
tak
dále
tak
je
třeba
znovu
zrodit
z
toho
jakým
způsobem
to
dovedete
a
znovu
trpně
se
odevzdat
a
takhle
to
pořád
opakovat
během
té
takzvané
tiché
koncentrace
až
se
oporu
stane
tichou
koncentraci
jinak
vám
to
nemohou
lépe
poradit
tady
to
je
oprava
toho
weinfurtra.
Tady
mám
námitku
že
tady
velice
těžko
přeje
do
toho
stavu
těchto
nosti
to
já
vím
ale
přimějte
si
že
ten
stav
ježíš
měl
před
sebou
hmotného
jana
křtitele
viďte
a
do
jeho
rukou
se
odevzdal
nebo
lépe
řečeno
prostřednictvím
něho
se
eroze
do
rukou
boží
prosím
vás
jestli
vám
to
jinak
nejde
tak
prostřednictvím
konkrétního
pomocníka
třebas
svatý
terezie
která
tuletu
fázi
překoná
ve
své
na
té
spolu
ti
že
já
se
může
tam
pomoc
převést
nebo
jestli
vám.
Si
to
dost
pro
vás
jako
nevzal
nebo
a
ta
té
noci
krista
který
toto
překonal
jak
vydáno
tak
na
kříži
opřel
se
o
jeho
osobnost
tak
řek
přímo
ste
si
ho
představit
proto
ho
sice
ne
z
toho
škodu
věci
tak
se
to
moc
formulovat
to
byste
si
tím
prohlášení
rušili
po
klid
ten
klid
tedy
se
dělat
jenom
to
stačí
do
spojovat
se
ano
a
tím
že
tímto
způsobem
že
se
opřete
opouští
bytost
bych
tak
řekl
nebo
o
konkrétního
dítěte
na
těmito
stavy
těmito
přechody
tak
se
opusťte
toho
čeho
se
dopustíš
kristu
že
potřebovala
o
svýho
jana
tím
do
převede
ano.
To
je
opakuju
o
o
o
svého
otce
nebesích
neboť
ten
prostředník
mu
teprve
k
tomu
měl
pomoci
obětuje
do
pravým
uchem
činnosti
já
musím
tou
rovně
vykonat
to
co
vykonat
mám
sat
ve
svém
stojí
tak
to
mělo
lidé
všechno
do
je
mi
tady
prostředníkem
ten
člověk
na
kterém
já
toto
konám
neboť
onom
člověk
je
opravdu
ježíšem
kristem
když
to
takhle
na
něm
konám
hojili
si
moh
dovolit
při
povídání
o
posledním
soudu
říci
cokoliv
jste
učinili
nejmenšímu
z
bratří
mých
mně
jste
učinili
nelhal.
To
tou
se
přesvědčíte
že
to
budete
považovat
za
prostředníka
který
vás
má
převést
tak
to
budete
dělat
pro
něj
daleko
dokonaleji
kdybych
byl
nepovažoval
toho
gestapáka
za
po
slabšího
tak
mě
zabil
rozumíte
a
byl
to
zeptal
jsem
si
to
to
moh
myslet
gestapákovi
tak
to
bude
o
to
snazší
to
vysvětlí
nějakým
bližním
který
není
tak
spatně
jako
beztak
a
doufám
a
tu
věc
s
touto
touhou
to
de
cit
nejlépe
provedete
a
ta
trpná
stránka
této
činnosti
spočívá
v
tom
že
potom
bezohlednost
odstoupíte
od
toho
co
jste
proto
ti
jako
byste
to
provedli
ale
až
to
provedete
jako
byste
byli
nic
neudělali
nepřemýšlejte
o
tom
dál
nestra.
Že
se
o
to
že
se
tak
je
to
v
pořádku
toho
dotyčného
třebas
že
ano
tak
odejdou
to
odvolá
tím
se
o
toho
a
jdu
dál
a
dva
další
činnost
má
vypadat
správný
duch
činnost
tak
asi
doba
ti
mě
přitom
si
mě
říkám
sem
na
poli
hospodáře
který
jsme
ponětí
co
tím
se
m
na
tej
hospodářově
sem
tam
aniž
si
to
formou
když
ten
bližní
je
vypotřebuje
tak
je
tak
sem
napojovalo
ano
miskou
tady
jakou
si
velice
málo
cení
extaze
ale
když
tam
dáváš
tady
takové.
To
návody
na
tichou
koncentraci
a
moucha
taková
vede
přímočaře
stavy
já
bych
říkal
že
takle
vysloveno
je
to
vystavit
a
jistě
z
určitou
zkušeností
protože
není
nehodily
tento
způsob
modlitby
vyváženo
odříkání
o
které
jsem
mluvil
při
činnosti
tak
zaručeně
taková
ta
modlitba
velectnosti
ale
člověk
je
připraven
dění
činností
odstupňovány
od
sebe
tak
nemusí
dělat
ten
skok
on
se
tam
dostal
na
tu
úroveň
svou
činností
na
kterém
by
normálně
extatickým
se
skočit
jako
vy
to
té
úrovni
jsou
úrovní.
Jednání
je
neextatický
moci
tam
už
pobývá
tam
nemusí
skákat
a
proto
jestli
kdyby
byli
bývali
křesťanští
mystici
pěstovali
jak
rozumět
v
k
život
po
této
stránce
rozumný
tak
sem
říkal
vysvětloval
a
tak
vedle
toho
co
modlitbu
tak
by
byly
nezažívali
nepotřebuje
zažívat
extazi
a
to
cestou
bílého
mrak
krátce
před
budovu
smrti
přišel
když
si
za
ní
přišel
kdo
si
za
ní
otázkou
zda
bude
člověk
po
smrti
dál
žít
či
sprostě
splyne
vidíte
to
možná
otázka
patřit
nejstarší
často
vyhledává
znovu
opakovaná
vypráví
se
že
by
mě
nasadil
jednoduše
se
roz.
To
je
jako
bílém
jak
mě
ráno
byl
nezabil
mraky
jsme
si
kam
se
ztratili
odkud
přišli
jak
se
vytvořil
jejich
tvar
jak
se
o
dětskosti
byly
drak
mystérií
celý
jeho
bytí
je
přicházet
a
obcházet
a
to
je
to
by
vystrčen
z
vás
cestu
cestou
bílého
mraku
je
všech
toho
další
choutky
nedodržovat
mrazení
je
bez
příčinou
věci
a
nemá
dvo
domov
nic
je
jeho
vlastní
a
přece
je
vidíte
a
tady
takový
něco
vesmír
jako
by
jí
mrak
bez
jakékoliv
příčin
bez
jakéhokoliv
bez
jakékoliv
poslední
příčin
existuje
pod.
To
je
tak
to
mysterií
kdy
je
mrak
nevlastní
cesty
víta
a
zaniká
i
ne
vyplňuje
osud
mém
konec
dilema
se
skládat
zhora
přicházet
je
jeho
smyslem
národní
kde
ne
cíl
musí
být
to
konám
čím
účelněji
soudí
ho
rozumí
tím
více
zažije
strachu
růsti
a
zklamání
pojal
lidově
jedno
cíl
usiluje
okolnost
nový
směr
veškeré
bytí
však
nemá
vesmír
nedění
kam
nemá
žádné
záměr
ani
cíle
kdo
má
nějaký
záměr
je
proti
veškerenstvo
a
bude
klam
nemůžeš
postit
celku
do
jeho
vás
můj
život
je
tak
maličký
ženám
řeší
světě
si.
Nemůžeš
celek
porobit
přemoct
je
možno
věcí
aby
se
jednotlivé
z
mocně
všeho
a
neměli
nesmí
uče
ani
konečný
základ
a
tím
nějaké
záměr
dyško
po
ražen
by
natáhne
vždy
taky
dané
vítr
ne
týrán
své
napojuje
byli
na
nedivte
a
přece
se
snášíme
všimnout
nezvládnete
rozum
který
by
mohl
být
o
to
na
dám
a
po
roven
kde
jednou
plně
jaký
cíl
záměr
směr
smysl
satan
chtění
něčeho
dosáhnout
tvoří
rozporu
a
na
tom
si
bude
po
ražen
to
jenom
ne
ne
ne
prášky
přirozenosti
veškeré
existence.
No
jak
určuju
kam
kde
je
jen
patřil
všem
směrem
všem
dimenzi
nic
neodmítá
vše
je
existuje
ta
dokonale
kupovat
pro
to
nazývám
svoji
cestu
cestou
bílého
mraku
bylo
ramena
jí
vlastní
cestu
jen
pili
se
stanicí
cesta
bílého
mraků
není
tím
povstat
není
stezkou
mrtvě
bez
pevného
záměru
bez
jakéhokoliv
smyslu
k
tomu
musí
být
dobře
rozuměl
neboť
se
zamýšlíme
zato
souhlasí
nesetká
ch
rozumem
čeho
věci
nedovede
představit
že
by
bylo
možno
žít
bez
smyslu
bez
záměru
nedorozumění
že
žít
bez
úmyslu
add
jsou
tak
pomatený
že
dokonce
to.
To
je
přicházel
jak
ta
jí
se
jaký
účel
má
meditace
meditace
nemůžeme
to
účelem
záměr
neboť
meditace
je
stav
intelekt
jednoduše
stav
bytí
kde
člověk
je
bezčasu
a
prostoru
ze
bit
je
cílem
si
je
je
zde
ani
jeli
si
je
někde
jinde
rozumíš
pracuje
pohodě
začínáme
uvažovat
nastává
slepý
lék
rozum
že
pracovat
jen
budoucnosti
tam
nemá
prostor
může
jít
svou
cestou
muže
jakkoliv
pohybovat
myšlenkami
z
účelem
a
smyslem
schází
budoucnost
dohady
je
zbydou
cnostní
přichází
čas
byli
drak
vznáší
neduhů
bezčasově
nebo
nezmizel
a
nikdo.
Cnost
existuje
mé
a
ve
každý
okamžitě
celo
věčnosti
ale
rozuměli
bez
účelu
a
smyso
to
tvoří
stále
na
vole
přesto
nemilovat
tak
zvané
světské
cíle
očima
intelekt
nastavovat
náboženské
cíle
nadlidské
cíle
když
už
nerád
peníze
tak
v
vymykat
přestavá
by
volba
zasil
té
politickou
a
politika
při
každá
vytvoří
se
nový
svět
novou
tužbou
náboženství
se
svými
víc
ale
jim
to
leta
trhne
po
svých
šlu
po
účel
po
nějakém
síly
a
pro
měl
je
je
bez
smyslový
rozum
skutku
náboženských
to
však
známe
jenom
rozumem
nedorozumění
nazvat.
Ty
dete
ani
mají
jednu
meditaci
přemýšlení
výši
zcela
sami
na
vrcholu
od
a
tedy
to
obilí
mracích
které
táhnou
blahou
pozoruje
je
minutě
a
spojí
se
rozum
s
nimi
že
teď
sedí
na
vrchol
třích
jako
byla
mraky
bez
myšlenek
a
jsou
je
jednoduše
zde
vedou
bez
boje
nic
nedosahuje
víc
ne
sprác
jen
čistou
bytí
zažívají
sou
zvu
oslabují
ale
proto
zažívám
svou
cestu
cestou
bílého
mraku
přál
bych
si
abyste
se
také
stali
mírným
mraky
a
jim
tak
plníte
sem
a
tam
ne
k
nějakému
určité
obou
nýbrž
jen
sem
a
tam
kam
právě
víte
vane
si
je
kde
trávě
si
sil
není.
Konce
následků
každý
okamžik
sám
o
sobě
je
cíle
zde
ani
buďte
si
toho
osvícení
mi
to
mně
de
je
vše
dosažení
dosáhnete
toho
zde
stojí
tak
dokonalý
jak
je
můžete
být
tady
jako
bude
hanobou
nebo
krišna
mu
jiného
nemožní
není
v
tomto
okamžiku
je
všechno
zde
ale
vy
to
nevíte
a
nepozorujete
pomineme
se
v
budoucnosti
nejste
zde
nejste
bdělí
já
nevím
na
to
co
se
právě
v
tomto
okamžiku
sám
děje
a
tak
to
bylo
vždycky
milion
životu
v
téže
momentu
očekává
na
to
osvícení
a
někdy
nic
jiného
vede
vlastně
nemůže
mou
žít
straší
rozvést
věci
tuto
skutečnost.
Nemůže
člověk
propást
léčil
nejste
toporně
a
nechcete
je
vlastně
poznat
neboť
se
máte
nějaký
sil
tímto
způsobem
a
bude
vám
hráz
a
to
co
kávy
je
je
se
to
ve
šk
jakmile
se
právě
jednou
jasně
zjeví
jakmile
je
rozmnožení
než
století
bytí
otevřeno
každý
je
dokonalý
tomu
my
říkáme
každý
je
brahmu
krédo
mi
vyšší
duši
tady
je
božský
tomu
ne
když
říká
říkám
tak
vám
asi
to
se
ty
nikoliv
vše
setak
musí
teprve
stát
nebo
tomu
vysoko
stát
není
to
a
jestli
něco
není
jak
to
může
mnou
to
semena
se
stane
stromem
nebo
čí
je
to
zárodku
tiše
kam
se
nemůže.
Stromem
se
jemu
se
projevuje
vědou
momentu
jako
semeno
a
příští
okamžiku
jako
strom
nejde
ovšem
no
jde
o
pochopení
ale
já
ti
hleď
dostatečně
hluboký
jejich
tomuto
okamžiku
se
má
nastol
mém
i
ve
činech
tři
zastřelit
to
vymodlil
obilí
ch
mi
by
jich
mraků
se
již
mnohé
duše
dotýká
to
že
tu
je
spojitost
milý
mi
vrací
jak
se
zdá
meditací
o
nich
mohou
mnohé
věci
vyplynout
že
to
by
nemělo
být
požadovat
jako
problém
jakmile
se
vidět
no
tak
to
začne
ztratí
se
myslí
šli
si
že
život
je
problém
nemůže
mého
řešení
které
je
z
toho
ve
filozofie
a
tohoto
neslevil
všecky
nežádá
pravé
si
rozvi.
To
je
možné
všechny
filozofie
jsou
falešné
protože
svým
prvním
krokem
myšlenkou
že
život
některé
mém
další
směrem
což
nemá
přirozené
řešení
život
není
problém
život
je
mysterií
tak
tomu
rozumí
náboženství
byl
na
konečně
tajemné
se
my
si
nás
a
opět
se
v
moři
přemýšleli
s
to
někdy
je
to
ženami
mají
jméno
ani
tvar
kterých
tvar
je
zůstávají
paní
minutu
stejné
není
se
a
se
jak
to
jí
řeka
člověk
bude
zachytit
a
tvorech
chce
také
to
však
je
jeho
projev
se
mravenec
je
kontinentu
sku
zániku
a
tak
je
to
s
celým
životem
všechny
páry
to
je
chce
tomu
to
životě
se.
Nazývá
muže
a
předchozí
si
mohl
být
ženou
v
tomto
životě
si
vylili
a
příští
můžeš
být
černý
není
to
je
to
mít
syn
tedy
denně
a
příští
že
by
hloupí
tento
okamžiku
si
klidně
a
příž
s
tím
byly
podraženého
líto
se
stále
mít
zřeknu
zrakem
má
to
nějaké
jinému
bemyt
můžete
se
tak
či
ona
k
nazývat
skutečně
v
okamžiku
to
člověk
zjistí
že
je
jedno
to
jemu
současně
jasné
žije
trávě
tak
opak
řekneš
nikomu
mám
tě
to
že
momenty
e
tu
také
nenávist
nezačne
přítele
a
současně
se
smí
vůli
smíří
nepřítel
a
očekává
svou
hodin
kdy
se
cítí
šťasten
napsat.
My
štěstí
z
a
se
nešťastný
nemáte
skutečnou
toto
šest
jakmile
to
člověk
po
potí
stává
se
věkem
ve
staré
jména
nastává
primitiv
pro
mě
je
jsoucnost
byli
a
vrahem
jako
sem
jsem
vší
vod
bytí
člověka
jehož
se
vzdal
světský
lidský
život
běží
ten
věž
dobra
kterých
všem
je
mrtvé
a
sleduji
je
určitý
vzor
všem
nějaké
mrtva
a
vede
k
jako
vlak
tak
jovovi
dráze
malých
svůj
cíl
musíme
tam
dojet
ale
sam
ja
se
ji
tu
tu
je
sama
tam
jako
by
jedince
du
nepoutalo
je
žádné
oleje
svěřeno
konkrétností
když
je
život
mytí.
Když
je
jakoby
život
ne
ne
chceteli
vésti
život
jako
by
se
to
je
neměli
tak
jste
na
mé
cestě
čili
vím
co
si
tím
si
nemožnější
čím
méně
si
tím
si
zdravý
jejím
číně
si
ty
lehčí
se
můžeš
i
sme
se
neboť
si
to
štěští
a
svatí
říkám
lže
život
není
problémem
ale
my
se
je
pak
mým
že
nemůže
nic
žádné
řešit
nýbrž
že
může
jen
být
problému
být
intelektuálně
řešena
a
když
je
vyřešen
mě
ničeho
dosaženo
po
sběhem
si
rohu
více
vidění
ale
nezažil
extaze
mystic
co
se
může
stát
můžeš
být
jedno
tou
splyne
zázrakem.
Tak
pociťuješ
extazi
svatost
tak
se
může
dostavit
nejvyšší
největší
štěstí
běžel
který
chápe
život
jako
zázrak
sou
že
člověk
dělat
tváří
tvář
zázraku
nemůže
dělat
vůbec
nic
můžeš
mít
jem
sen
tebe
trojka
hodily
detaily
a
za
naznačeno
můžeš
potkat
jen
stejně
se
stejném
známe
zázračné
v
tomto
životě
než
to
neustále
vidíš
by
lich
prací
vede
zda
zmoci
světech
i
v
proudění
řeky
kamkoliv
toho
dne
vysezené
a
kde
to
naleznete
meditaci
znamenalo
se
v
mýti
dokonale
se
ztratí
zázraku
za
vize
zázraku
měl
by
dávat.
Přednost
je
zázračné
mu
proniknout
kdy
jeho
jeho
celistvosti
tak
se
ho
to
že
nové
době
nové
poznání
v
tobě
z
mezerou
jednou
hmotný
sme
se
ceho
veškerý
rozdělení
a
všemi
rozumní
to
mě
to
že
se
dokonale
nový
svět
jednoty
vše
jednom
bezradnost
na
ročně
jediném
to
však
je
tedy
možné
s
ním
moc
jsem
sobě
máme
problém
muž
sch
se
něco
učinit
musíš
najít
klíč
sestup
jeho
řešení
musíš
na
něm
pracovat
jít
se
obírat
jím
se
obrat
a
něco
cílevědomý
série
musíš
pracovat
na
sobě
samém
nenemysli
sme
bezmocní
přední.
Zázrakem
nebo
to
převádíme
každý
zázrak
na
problém
co
budeme
hmatání
situace
a
pociťujeme
možnost
kontroly
zázracích
smut
radí
nemůžeme
mít
dělat
díváme
se
smrti
ve
tváře
můžeme
jít
ničím
manipulovat
tohoto
je
dosažení
extaze
tím
obtížnější
čím
více
je
sledováno
lidský
víte
lék
tem
s
jeho
logikou
té
matkou
poleze
rovnice
když
je
to
cesta
vá
věčným
není
tolik
je
symbolické
říkám
že
moje
cesta
je
cestou
bílého
mraku
byli
na
není
skutečnosti
je
tolik
obrazem
ukazovatelem
zázračného
sjednocení
myst
do
tamtoho
to
ho
dobu
myšlení
tak
zaručeně.
No
tak
zaručeně
smysl
jeho
živ
a
proto
je
dneska
tam
neuvidím
toho
smyslu
ne
požaduje
hledání
dalšího
záměru
a
smyslu
to
někteří
tam
nejsme
kdybychom
nedávali
smysl
naše
mu
životu
a
nebyli
tam
kde
on
je
samo
sebou
tak
se
prohřešení
e
proti
vlastnímu
životu
každý
okamžik
musím
smysl
to
hledání
milosti
které
vědění
vidění
přítomnosti
co
mám
teď
těla
když
to
nemá
smysl
tak
nemohu
vůbec
ani
prstem
hnout
o
té
nesim
na
indickém
národu
já
bych
ještě
chtěl
to
musí
eš
něco
dokonce
všichni.
Mistři
hlásali
že
všechno
nás
stupně
že
se
nerodí
mou
si
smysl
na
který
nestačím
že
to
je
blou
znění
tak
se
nehodí
taky
tuhleten
vědy
oblast
to
nikoho
veš
prvního
a
provázku
a
samosebou
jinak
je
to
balamucení
a
mysterií
samo
o
sobě
zůstane
mystérii
třeba
ale
problém
když
se
řeší
nedá
se
říci
že
by
se
nevyřešil
nic
co
se
něco
třebas
vyřeším
právě
když
se
do
záměrně
za
něčím
tak
se
řeší
celé
ře
a
problém
a
tím
že
se
řeší
tak
se
do
dosahuje
nějaký
cílů
přesto
bych
chtěl
ale
říci
že
v
zásad
nemá
přestane.
Opravdu
ze
své
pozice
pytel
ale
bylo
by
dobře
kdybychom
k
tomu
to
co
von
říká
do
dali
co
říká
bavit
a
všichni
mudrci
na
modlí
výkon
ne
odrozuješ
svou
moudrostí
nebo
ho
neodvrací
tomu
prostě
nemá
být
svatý
opravdu
jiří
moudrost
to
to
není
pochyby
proto
může
kdekoho
sedni
ale
například
dejme
tomu
je
pravda
že
kdo
si
přeje
dosahovat
nedosáhne
v
tomto
obalu
má
stoprocentní
kdo
ve
všem
ale
dosahovat
stupně
po
tom
zjistí
že.
Když
šel
na
prázdno
že
to
ještě
není
ono
celí
se
on
neskutečné
vrcholu
se
si
toho
že
si
mysleli
toto
duše
vrchol
a
moc
eště
vrchol
nebylo
se
musí
dál
já
bych
se
spíš
jako
místo
na
místo
zabaleno
stavěl
za
ramakrišnu
který
doporučoval
jinou
cestu
než
bylo
mraku
ten
říkal
je
dobře
jít
do
lesa
jak
já
tě
jeden
světec
ne
neradil
nic
jiného
nešla
stejně
směrem
ne
nevymkla
tady
máš
ne
ato
lidi
ale
zase
tam
něco
napřed
za
ně
hmotného
a
pak
si
vydělal
na
to
moc
peněz
a
pak
se
dověděl
tak
si
řekl
a
ne
vám
mě
řekl
abych
zůstal
u
měděný
žili
třebas
šel.
A
a
našel
tříbí
žiju
šel
za
našel
zatouží
a
pořád
věděl
že
má
jít
dál
na
to
začal
naše
samo
řekla
a
to
a
to
stačilo
té
chyba
on
tam
to
zrozuje
chvilkama
mezi
řádky
že
o
tom
to
dobře
ví
že
to
tak
správné
že
tak
to
se
zastřeno
vlastnickou
formou
svého
více
výpověď
já
myslím
že
to
fakt
činí
toto
říká
to
je
nepochyboval
není
to
správné
že
to
návodné
nemůže
být
návodem
protože
hnát
ničím
na
neničí
a
neví
se
odkud
a
neví
se
kam
takovýmto
způsobem
já
se
nemohu
ve
světě
otázek
to
ztráta
času
eště
vystaví
lidskou
ale.
Je
tam
jedna
veliká
pravda
to
kterou
bych
všechno
ostatní
odpustil
rád
odpustil
kdyby
si
taky
každý
tuto
pravdu
zval
za
svou
a
kdyby
on
věděl
a
kde
by
by
mu
to
toho
neuniklo
tobě
tady
řečeno
stoho
že
totiž
my
jsme
zvyklí
na
tom
světě
dosahovat
a
on
tady
říká
správně
stezka
po
které
se
kráčeti
není
pravá
čili
cokoliv
čehokoliv
se
chopí
na
tomto
světě
není
to
to
pravé
jestliže
byl
třebas
nějaký
světec
ke
drobných
vedení
co
si
ho
krista
krista
nedalo
svatý
nebylo
to
to
pravé
protože
je
to
mohu
uchopit
svými
smysly
to
je
smysly
nepochopitelné
to
pravé
má
fronta.
Čili
do
nedokáže
na
své
cestě
zaměnit
v
pravý
čas
to
uchopení
tím
neduchovním
to
znamená
tím
tím
zvolením
se
od
své
vlastní
vůle
tak
o
něm
to
platí
slova
povídavého
kdybych
tobě
co
s
malinko
zbylo
čemu
se
dá
říkat
vůle
vlastní
nevejde
do
království
nebeského
toto
jenom
nepochopitelné
a
von
to
skvěle
vykládáte
mate
se
že
je
to
tak
zase
za
třeba
že
tak
zase
novým
uniknu
že
opravdu
neze
uchopit
lstí
boží
ty
stupně
po
kterých
kráčíme
a
který
bylo
neměl
podceňovat
ty
jsou.
Ne
ale
není
to
uchopení
království
božího
je
to
jenom
nějaké
přibližování
které
nám
umožňuje
aby
člověk
nebyl
odkázán
tolik
na
tu
extazi
na
kterou
on
si
tolik
po
trpí
totiž
když
tam
není
dost
schodů
tak
potom
se
musí
skočit
a
ten
skutek
v
tom
že
to
je
sice
indický
způsob
poběží
protože
ve
sama
si
to
není
mysli
té
že
neměl
tělo
zkouší
své
sama
vidí
mezi
sama
neměl
by
si
měl
tak
si
dobrý
bych
si
neměl
tak
si
špatný
kdysi
když
si
nějaké
dobrý
takhle
evropě
a
nikdy
na
těch
budoucnosti
nebo
ne
postupovat
jestliže
si
prošel
určitými
stupni
tak
daleko
že
už
víc
nemůžeš
a
ježíši
si
nelezl
tak.
Ty
jsi
ten
pravý
jestliže
víš
že
nemůže
dát
zase
přečetl
o
začátku
toho
taky
i
na
tom
malinkém
stupni
si
že
já
to
už
nemoh
přírodovědcem
nemohl
rozumově
to
nešlo
rozum
byl
konci
a
a
fakticky
byla
tak
silná
že
mě
postaveno
skutečnost
jako
neuskutečnitelné
a
já
jsem
přesto
toužil
tak
už
jsem
netoužil
reálnou
nebál
to
tento
morálním
způsob
myšlení
má
svůj
význam
já
jsem
touhu
jak
pouhou
prostě
do
jenom
touha
bez
konkrétního
obsahu
a
byla
by
plně
na
úplně
na
jiným
konci
úplně
čím
jiným
a
nemohu
říct
že
by
to
nebylo
příliš
do
věda
byla
a
jak
když
bude
netušil
že
budu
takhle
zasvěcen
já
jsem
to
tedy
nevěděl
že
za
to.
A
to
před
jenom
něco
takového
je
že
se
objevilo
za
přírodou
něco
co
z
ní
přírodě
normálně
vůbec
nehledá
protože
jde
konkrétně
začatý
cílem
jak
tady
říká
on
a
to
nevede
nikam
v
tomto
oboru
až
tam
to
ende
tam
on
chce
aby
se
člověk
tohleto
bych
chtěl
jako
z
toho
se
to
dokončí
klad
té
odpovědi
a
otázku
už
odpověď
otázkou
bylo
co
teď
mám
dělat
a
dělal
jsem
to
když
jsem
to
udělal
dostal
jsem
shora
odpověď
to
odpověď
zhora
kde
chybný
to
moje
praktické
dotazování
on
se
vy
tam
na
to
že
to
opak
se
připravit
na
tu
vnitřní
modlitbu
ticha.
Toto
když
tím
mystikové
radí
ctnostný
život
a
jevu
meditaci
touto
do
toho
meditaci
to
znamená
říkají
nikdo
se
dostane
do
modlitby
ticha
do
předtím
neprošel
meditativní
části
modlitby
to
je
to
není
toho
názoru
protože
říká
sou
kteří
nejsou
meditativně
založený
a
ty
mohou
klidně
tuto
fázi
meditace
přeskočit
je
otázka
jestli
je
správně
chápe
meditaci
protože
jak
se
si
možná
dočetli
ani
dostali
bohužel
neřekl
k
tomu
ani
slovo
a
ten
na
nás
mrtvím
v
tom
za
ten
ho
je
tam
něco
mluveno
o
rozjímání
z
příroda
prosim
vás
rozumíte
tomu
někdo
to
předtím
taktika
církev.
Možná
rozumí
meditaci
jinak
než
vemte
protože
v
namluvit
o
meditaci
z
přímá
to
znamená
o
meditaci
která
si
vytkne
postupné
úkoly
že
si
tou
meditativní
dycky
učím
nějaké
předsevzetí
které
má
být
na
konci
té
meditace
to
stebou
esi
dřívější
pasáží
toho
tak
já
je
tam
velice
podrobně
prováděna
a
i
s
tím
předsevzetím
to
tam
všechno
dobře
si
museli
přečíst
to
by
nula
ta
představ
předsevzetí
vědecky
organicky
jedno
na
druhé
navazují
tak
oni
samozřejmě
na
to
jdou
těžkopádně
že
si
před
sebe
mou
třebas
jakou
to
ve
které
se
začnou
dělat
a
meditaci
veli
tu
ji
o
ní
veliký
možnostech
a.
Příkladech
svatých
o
příkladech
ježíšových
a
podobně
a
pak
velí
uskutečnit
jak
si
to
rozmyslel
v
té
meditaci
udělej
se
se
vzetí
a
žádal
aby
ježíš
kristus
je
po
této
stránce
posílil
a
až
dosáhnu
určité
nosti
nebo
odstraní
určitý
nedostatek
tak
zase
du
na
další
to
jsou
ty
přípravy
jedno
za
druhým
ale
vono
se
může
stát
že
se
jim
zhroutí
tak
radila
minulá
někdy
stával
často
že
tím
že
se
uchází
o
jednu
tnout
uniká
jin
ta
druhá
kterou
si
myslí
že
už
mají
za
své
straně
není
tomu
tak
čili
malinkou
tr
takhle
meditaci
nechápal
vrčeně
já
myslím
že
vůbec
meditaci
nechápal
jako
něco
to
končí
z
před
sebou.
Se
tím
nýbrž
on
to
chápal
jak
tam
čteme
jako
kroužení
okolo
určitého
předmětu
tak
to
jsem
taky
sápal
velikosti
tam
když
jsem
začal
v
tom
cestou
jako
kroužení
okolo
určitého
předmětu
je
to
také
velice
užitečné
ale
není
to
to
co
jako
se
ne
katolíci
je
to
užitečné
z
toho
důvodu
že
člověk
se
příliš
nevzdaluje
od
toho
předmětu
o
kterém
potom
nebo
jeho
přijete
o
tom
bude
koncentrace
bych
koncentrace
a
to
je
jeden
z
druhů
přípravy
meditovat
dojde
druhý
způsob
přípravy
spočívá
v
tom
že
člověk
se
nesnaží
zbytečně
mluvit
k
tomu
je
a.
Text view •
Help