EN | ES |

80-08B

80-08B


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Řečeno že vlastně čeká de krev to znamená bude ti otevřeno větším řečeno to je reprezentovalo o to ženou a kalibánem poměry samozřejmě toto nemůže nějak spíše tomu bože otevřeno ale to ostatní jeho ta židovští on by měl z toho tu pochopit že nahoře ta poschodí jsou neobsáh nad tím čtvrtým že možno se tam na stěhovat protože tam to je moje ovšem velice říká kde mohli se jsou jenom ty kain. Do toho ty spodní patra tak se zřítí ta ho ješi stavu a samosebou toto nemohlo být v tom snu ukázáno ale měli na padnou ježíše v pořádku víta tak že se ještě povýší na nějaké stěhování kdyby všem toho látku z toho toho bytu tak by to stačilo vysvětlení nesmysl to vyšší patra se vyznačují tím že dej odezvu z našem naším individuality trpnost že oni jsou klidným stavem tak do kolem trpným že si vejde při se aktivitě nebudeme me že necením existují tak tu do ten to je to trpnosti vezměme že se stane vstříc co ho v. Že bych radil tedy aby začal teď vy zmínil třebas systém modlitby aby začal z nevědomých a modlitba ticha se nedá navodit vono tak jak si to představoval není to to tam v tom odstraní tichá ten se dvacet k kapitol nýbrž musí se k člověk připravit vím že jsem tu připravoval psal v tom mystická koncentrace spisu ale něco by z toho chtěl tady říct přece jenom znovu protože je to napsal a to je ze není a nemá tady po ruce že se nemůžeme k tomu obrátit a nemůžeme z to mi přečíst tam je mluveno o pravém duchu činnosti který je. Kde je pří přípravou pro trpnost v činnosti činnosti býti trpný je možné jenom za dvou předpokladu že činnost děláme tak dlouho že nemusíme zvládat přímý řemeslo to je zvládnuto a za druhé činnost vykonáváme bez ohledu na sebe ale z ohled na toho pro kterého tu činnost vykonáváme toto je správný duch pokud moh láskyplně samo ze dobré správný do činnosti a jestliže toto provedeme tak je naděje že do činnosti vstoupí. Tak trpnost boží tam se to ukázat na vstupuje když je ve je do jordán co v čem to trpnost zase to pozůstává ten ježíš si přál napřed být pokřtěn kdeže bez toho pokřtění se nedostanete skočit tou fázi pokřtím tehdy které kázal svatý jan bylo nebo sloužilo k pokání aby člověk měl sílu k pokání k sebezapření tedy sebelepší aby nemusel to dělat vlastní silou aby dostal nějaké posvěcení tomu a tak tam vidíme že ten kristus přichází to je dal stoho od byl to chtěl aby tuto sílu. To stal víte že svatý jan ste se osten křtu vyjádřil tak to jsem tedy ctít ku pokání ale ten který přijde po aby vás uvedl do života věčného nebo tak mák ano čili to je s to rozdíl mezi křtem jenom mezi křtem který potom konal ježíš kristus a jeho učedníci a sem se se že ten ježíš do svatému janovi ale ne aby dostal sílu k pokání nýbrž aby dostal sílu k vědomému spojení s otcem to znamená že i od vyšších prostředků můžeme. Žádat daleko více než co normálně nich obsaženo že tady velice záleží na kvalitě vůle co by vložím to je zázračný statek který máme k dispozici a kterým můžeme být hodně daleko posunutý čili když kristus si tam nešel pro pokání pro sílu aby mohl kolem pokání ale založit své sílu pro to aby zabil v sobě s nebo od pudil satana nebo tak to je něco a aby se vědomě spojil s otcem a tak bych prosil jestli jste ten někdo správně pochopit tichou koncentraci nikdy do nevstupujete bez to po spojení s bohem a to musí být ale prosím vás. Jestli je tam ustavičně během modlitby tak nás ruší po této touto následovalo odevzdání toho ježíše to rukou svatého jana ten ježíš nepotřeboval toužit o med rušil ten tak z toho svatého lama křtitele on se musel dokonale janu křtiteli odevzdat jestliže tento přechod nedokážete v své vnitřní modlitbě provést tak děláte tutéž jako radil se také mi petr nebo to tam všiměte si fakta přečíst v tomto obsah návodu není obsaženo ale tím se zdůvodnit proč tuto. Si ne dosahovali vědomého spojení s bohem prosím vás bez toho to nejde a jenom s tou pouto nejde ta toho určitá metoda bez které to nejde ale s to také nejde vy musíte umět včas opustit je vám to všem jasnost samo sebou jaký opustíte tak nastane aspoň církve vyprázdnění a nebo dokonce dlouho doba krize že se budou promyšlené a tak dále tak je třeba znovu zrodit z toho jakým způsobem to dovedete a znovu trpně se odevzdat a takhle to pořád opakovat během takzvané tiché koncentrace se oporu stane tichou koncentraci jinak vám to nemohou lépe poradit tady to je oprava toho weinfurtra. Tady mám námitku že tady velice těžko přeje do toho stavu těchto nosti to vím ale přimějte si že ten stav ježíš měl před sebou hmotného jana křtitele viďte a do jeho rukou se odevzdal nebo lépe řečeno prostřednictvím něho se eroze do rukou boží prosím vás jestli vám to jinak nejde tak prostřednictvím konkrétního pomocníka třebas svatý terezie která tuletu fázi překoná ve své na spolu ti že se může tam pomoc převést nebo jestli vám. Si to dost pro vás jako nevzal nebo a ta noci krista který toto překonal jak vydáno tak na kříži opřel se o jeho osobnost tak řek přímo ste si ho představit proto ho sice ne z toho škodu věci tak se to moc formulovat to byste si tím prohlášení rušili po klid ten klid tedy se dělat jenom to stačí do spojovat se ano a tím že tímto způsobem že se opřete opouští bytost bych tak řekl nebo o konkrétního dítěte na těmito stavy těmito přechody tak se opusťte toho čeho se dopustíš kristu že potřebovala o svýho jana tím do převede ano. To je opakuju o o o svého otce nebesích neboť ten prostředník mu teprve k tomu měl pomoci obětuje do pravým uchem činnosti musím tou rovně vykonat to co vykonat mám sat ve svém stojí tak to mělo lidé všechno do je mi tady prostředníkem ten člověk na kterém toto konám neboť onom člověk je opravdu ježíšem kristem když to takhle na něm konám hojili si moh dovolit při povídání o posledním soudu říci cokoliv jste učinili nejmenšímu z bratří mých mně jste učinili nelhal. To tou se přesvědčíte že to budete považovat za prostředníka který vás převést tak to budete dělat pro něj daleko dokonaleji kdybych byl nepovažoval toho gestapáka za po slabšího tak zabil rozumíte a byl to zeptal jsem si to to moh myslet gestapákovi tak to bude o to snazší to vysvětlí nějakým bližním který není tak spatně jako beztak a doufám a tu věc s touto touhou to de cit nejlépe provedete a ta trpná stránka této činnosti spočívá v tom že potom bezohlednost odstoupíte od toho co jste proto ti jako byste to provedli ale to provedete jako byste byli nic neudělali nepřemýšlejte o tom dál nestra. Že se o to že se tak je to v pořádku toho dotyčného třebas že ano tak odejdou to odvolá tím se o toho a jdu dál a dva další činnost vypadat správný duch činnost tak asi doba ti přitom si říkám sem na poli hospodáře který jsme ponětí co tím se m na tej hospodářově sem tam aniž si to formou když ten bližní je vypotřebuje tak je tak sem napojovalo ano miskou tady jakou si velice málo cení extaze ale když tam dáváš tady takové. To návody na tichou koncentraci a moucha taková vede přímočaře stavy bych říkal že takle vysloveno je to vystavit a jistě z určitou zkušeností protože není nehodily tento způsob modlitby vyváženo odříkání o které jsem mluvil při činnosti tak zaručeně taková ta modlitba velectnosti ale člověk je připraven dění činností odstupňovány od sebe tak nemusí dělat ten skok on se tam dostal na tu úroveň svou činností na kterém by normálně extatickým se skočit jako vy to úrovni jsou úrovní. Jednání je neextatický moci tam pobývá tam nemusí skákat a proto jestli kdyby byli bývali křesťanští mystici pěstovali jak rozumět v k život po této stránce rozumný tak sem říkal vysvětloval a tak vedle toho co modlitbu tak by byly nezažívali nepotřebuje zažívat extazi a to cestou bílého mrak krátce před budovu smrti přišel když si za přišel kdo si za otázkou zda bude člověk po smrti dál žít či sprostě splyne vidíte to možná otázka patřit nejstarší často vyhledává znovu opakovaná vypráví se že by nasadil jednoduše se roz. To je jako bílém jak ráno byl nezabil mraky jsme si kam se ztratili odkud přišli jak se vytvořil jejich tvar jak se o dětskosti byly drak mystérií celý jeho bytí je přicházet a obcházet a to je to by vystrčen z vás cestu cestou bílého mraku je všech toho další choutky nedodržovat mrazení je bez příčinou věci a nemá dvo domov nic je jeho vlastní a přece je vidíte a tady takový něco vesmír jako by mrak bez jakékoliv příčin bez jakéhokoliv bez jakékoliv poslední příčin existuje pod. To je tak to mysterií kdy je mrak nevlastní cesty víta a zaniká i ne vyplňuje osud mém konec dilema se skládat zhora přicházet je jeho smyslem národní kde ne cíl musí být to konám čím účelněji soudí ho rozumí tím více zažije strachu růsti a zklamání pojal lidově jedno cíl usiluje okolnost nový směr veškeré bytí však nemá vesmír nedění kam nemá žádné záměr ani cíle kdo nějaký záměr je proti veškerenstvo a bude klam nemůžeš postit celku do jeho vás můj život je tak maličký ženám řeší světě si. Nemůžeš celek porobit přemoct je možno věcí aby se jednotlivé z mocně všeho a neměli nesmí uče ani konečný základ a tím nějaké záměr dyško po ražen by natáhne vždy taky dané vítr ne týrán své napojuje byli na nedivte a přece se snášíme všimnout nezvládnete rozum který by mohl být o to na dám a po roven kde jednou plně jaký cíl záměr směr smysl satan chtění něčeho dosáhnout tvoří rozporu a na tom si bude po ražen to jenom ne ne ne prášky přirozenosti veškeré existence. No jak určuju kam kde je jen patřil všem směrem všem dimenzi nic neodmítá vše je existuje ta dokonale kupovat pro to nazývám svoji cestu cestou bílého mraku bylo ramena vlastní cestu jen pili se stanicí cesta bílého mraků není tím povstat není stezkou mrtvě bez pevného záměru bez jakéhokoliv smyslu k tomu musí být dobře rozuměl neboť se zamýšlíme zato souhlasí nesetká ch rozumem čeho věci nedovede představit že by bylo možno žít bez smyslu bez záměru nedorozumění že žít bez úmyslu add jsou tak pomatený že dokonce to. To je přicházel jak ta se jaký účel meditace meditace nemůžeme to účelem záměr neboť meditace je stav intelekt jednoduše stav bytí kde člověk je bezčasu a prostoru ze bit je cílem si je je zde ani jeli si je někde jinde rozumíš pracuje pohodě začínáme uvažovat nastává slepý lék rozum že pracovat jen budoucnosti tam nemá prostor může jít svou cestou muže jakkoliv pohybovat myšlenkami z účelem a smyslem schází budoucnost dohady je zbydou cnostní přichází čas byli drak vznáší neduhů bezčasově nebo nezmizel a nikdo. Cnost existuje a ve každý okamžitě celo věčnosti ale rozuměli bez účelu a smyso to tvoří stále na vole přesto nemilovat tak zvané světské cíle očima intelekt nastavovat náboženské cíle nadlidské cíle když nerád peníze tak v vymykat přestavá by volba zasil politickou a politika při každá vytvoří se nový svět novou tužbou náboženství se svými víc ale jim to leta trhne po svých šlu po účel po nějakém síly a pro měl je je bez smyslový rozum skutku náboženských to však známe jenom rozumem nedorozumění nazvat. Ty dete ani mají jednu meditaci přemýšlení výši zcela sami na vrcholu od a tedy to obilí mracích které táhnou blahou pozoruje je minutě a spojí se rozum s nimi že teď sedí na vrchol třích jako byla mraky bez myšlenek a jsou je jednoduše zde vedou bez boje nic nedosahuje víc ne sprác jen čistou bytí zažívají sou zvu oslabují ale proto zažívám svou cestu cestou bílého mraku přál bych si abyste se také stali mírným mraky a jim tak plníte sem a tam ne k nějakému určité obou nýbrž jen sem a tam kam právě víte vane si je kde trávě si sil není. Konce následků každý okamžik sám o sobě je cíle zde ani buďte si toho osvícení mi to mně de je vše dosažení dosáhnete toho zde stojí tak dokonalý jak je můžete být tady jako bude hanobou nebo krišna mu jiného nemožní není v tomto okamžiku je všechno zde ale vy to nevíte a nepozorujete pomineme se v budoucnosti nejste zde nejste bdělí nevím na to co se právě v tomto okamžiku sám děje a tak to bylo vždycky milion životu v téže momentu očekává na to osvícení a někdy nic jiného vede vlastně nemůže mou žít straší rozvést věci tuto skutečnost. Nemůže člověk propást léčil nejste toporně a nechcete je vlastně poznat neboť se máte nějaký sil tímto způsobem a bude vám hráz a to co kávy je je se to ve šk jakmile se právě jednou jasně zjeví jakmile je rozmnožení než století bytí otevřeno každý je dokonalý tomu my říkáme každý je brahmu krédo mi vyšší duši tady je božský tomu ne když říká říkám tak vám asi to se ty nikoliv vše setak musí teprve stát nebo tomu vysoko stát není to a jestli něco není jak to může mnou to semena se stane stromem nebo čí je to zárodku tiše kam se nemůže. Stromem se jemu se projevuje vědou momentu jako semeno a příští okamžiku jako strom nejde ovšem no jde o pochopení ale ti hleď dostatečně hluboký jejich tomuto okamžiku se nastol mém i ve činech tři zastřelit to vymodlil obilí ch mi by jich mraků se již mnohé duše dotýká to že tu je spojitost milý mi vrací jak se zdá meditací o nich mohou mnohé věci vyplynout že to by nemělo být požadovat jako problém jakmile se vidět no tak to začne ztratí se myslí šli si že život je problém nemůže mého řešení které je z toho ve filozofie a tohoto neslevil všecky nežádá pravé si rozvi. To je možné všechny filozofie jsou falešné protože svým prvním krokem myšlenkou že život některé mém další směrem což nemá přirozené řešení život není problém život je mysterií tak tomu rozumí náboženství byl na konečně tajemné se my si nás a opět se v moři přemýšleli s to někdy je to ženami mají jméno ani tvar kterých tvar je zůstávají paní minutu stejné není se a se jak to řeka člověk bude zachytit a tvorech chce také to však je jeho projev se mravenec je kontinentu sku zániku a tak je to s celým životem všechny páry to je chce tomu to životě se. Nazývá muže a předchozí si mohl být ženou v tomto životě si vylili a příští můžeš být černý není to je to mít syn tedy denně a příští že by hloupí tento okamžiku si klidně a příž s tím byly podraženého líto se stále mít zřeknu zrakem to nějaké jinému bemyt můžete se tak či ona k nazývat skutečně v okamžiku to člověk zjistí že je jedno to jemu současně jasné žije trávě tak opak řekneš nikomu mám to že momenty e tu také nenávist nezačne přítele a současně se smí vůli smíří nepřítel a očekává svou hodin kdy se cítí šťasten napsat. My štěstí z a se nešťastný nemáte skutečnou toto šest jakmile to člověk po potí stává se věkem ve staré jména nastává primitiv pro je jsoucnost byli a vrahem jako sem jsem vší vod bytí člověka jehož se vzdal světský lidský život běží ten věž dobra kterých všem je mrtvé a sleduji je určitý vzor všem nějaké mrtva a vede k jako vlak tak jovovi dráze malých svůj cíl musíme tam dojet ale sam ja se ji tu tu je sama tam jako by jedince du nepoutalo je žádné oleje svěřeno konkrétností když je život mytí. Když je jakoby život ne ne chceteli vésti život jako by se to je neměli tak jste na cestě čili vím co si tím si nemožnější čím méně si tím si zdravý jejím číně si ty lehčí se můžeš i sme se neboť si to štěští a svatí říkám lže život není problémem ale my se je pak mým že nemůže nic žádné řešit nýbrž že může jen být problému být intelektuálně řešena a když je vyřešen ničeho dosaženo po sběhem si rohu více vidění ale nezažil extaze mystic co se může stát můžeš být jedno tou splyne zázrakem. Tak pociťuješ extazi svatost tak se může dostavit nejvyšší největší štěstí běžel který chápe život jako zázrak sou že člověk dělat tváří tvář zázraku nemůže dělat vůbec nic můžeš mít jem sen tebe trojka hodily detaily a za naznačeno můžeš potkat jen stejně se stejném známe zázračné v tomto životě než to neustále vidíš by lich prací vede zda zmoci světech i v proudění řeky kamkoliv toho dne vysezené a kde to naleznete meditaci znamenalo se v mýti dokonale se ztratí zázraku za vize zázraku měl by dávat. Přednost je zázračné mu proniknout kdy jeho jeho celistvosti tak se ho to že nové době nové poznání v tobě z mezerou jednou hmotný sme se ceho veškerý rozdělení a všemi rozumní to to že se dokonale nový svět jednoty vše jednom bezradnost na ročně jediném to však je tedy možné s ním moc jsem sobě máme problém muž sch se něco učinit musíš najít klíč sestup jeho řešení musíš na něm pracovat jít se obírat jím se obrat a něco cílevědomý série musíš pracovat na sobě samém nenemysli sme bezmocní přední. Zázrakem nebo to převádíme každý zázrak na problém co budeme hmatání situace a pociťujeme možnost kontroly zázracích smut radí nemůžeme mít dělat díváme se smrti ve tváře můžeme jít ničím manipulovat tohoto je dosažení extaze tím obtížnější čím více je sledováno lidský víte lék tem s jeho logikou matkou poleze rovnice když je to cesta věčným není tolik je symbolické říkám že moje cesta je cestou bílého mraku byli na není skutečnosti je tolik obrazem ukazovatelem zázračného sjednocení myst do tamtoho to ho dobu myšlení tak zaručeně. No tak zaručeně smysl jeho živ a proto je dneska tam neuvidím toho smyslu ne požaduje hledání dalšího záměru a smyslu to někteří tam nejsme kdybychom nedávali smysl naše mu životu a nebyli tam kde on je samo sebou tak se prohřešení e proti vlastnímu životu každý okamžik musím smysl to hledání milosti které vědění vidění přítomnosti co mám teď těla když to nemá smysl tak nemohu vůbec ani prstem hnout o nesim na indickém národu bych ještě chtěl to musí něco dokonce všichni. Mistři hlásali že všechno nás stupně že se nerodí mou si smysl na který nestačím že to je blou znění tak se nehodí taky tuhleten vědy oblast to nikoho veš prvního a provázku a samosebou jinak je to balamucení a mysterií samo o sobě zůstane mystérii třeba ale problém když se řeší nedá se říci že by se nevyřešil nic co se něco třebas vyřeším právě když se do záměrně za něčím tak se řeší celé ře a problém a tím že se řeší tak se do dosahuje nějaký cílů přesto bych chtěl ale říci že v zásad nemá přestane. Opravdu ze své pozice pytel ale bylo by dobře kdybychom k tomu to co von říká do dali co říká bavit a všichni mudrci na modlí výkon ne odrozuješ svou moudrostí nebo ho neodvrací tomu prostě nemá být svatý opravdu jiří moudrost to to není pochyby proto může kdekoho sedni ale například dejme tomu je pravda že kdo si přeje dosahovat nedosáhne v tomto obalu stoprocentní kdo ve všem ale dosahovat stupně po tom zjistí že. Když šel na prázdno že to ještě není ono celí se on neskutečné vrcholu se si toho že si mysleli toto duše vrchol a moc eště vrchol nebylo se musí dál bych se spíš jako místo na místo zabaleno stavěl za ramakrišnu který doporučoval jinou cestu než bylo mraku ten říkal je dobře jít do lesa jak jeden světec ne neradil nic jiného nešla stejně směrem ne nevymkla tady máš ne ato lidi ale zase tam něco napřed za hmotného a pak si vydělal na to moc peněz a pak se dověděl tak si řekl a ne vám řekl abych zůstal u měděný žili třebas šel. A a našel tříbí žiju šel za našel zatouží a pořád věděl že jít dál na to začal naše samo řekla a to a to stačilo chyba on tam to zrozuje chvilkama mezi řádky že o tom to dobře že to tak správné že tak to se zastřeno vlastnickou formou svého více výpověď myslím že to fakt činí toto říká to je nepochyboval není to správné že to návodné nemůže být návodem protože hnát ničím na neničí a neví se odkud a neví se kam takovýmto způsobem se nemohu ve světě otázek to ztráta času eště vystaví lidskou ale. Je tam jedna veliká pravda to kterou bych všechno ostatní odpustil rád odpustil kdyby si taky každý tuto pravdu zval za svou a kdyby on věděl a kde by by mu to toho neuniklo tobě tady řečeno stoho že totiž my jsme zvyklí na tom světě dosahovat a on tady říká správně stezka po které se kráčeti není pravá čili cokoliv čehokoliv se chopí na tomto světě není to to pravé jestliže byl třebas nějaký světec ke drobných vedení co si ho krista krista nedalo svatý nebylo to to pravé protože je to mohu uchopit svými smysly to je smysly nepochopitelné to pravé fronta. Čili do nedokáže na své cestě zaměnit v pravý čas to uchopení tím neduchovním to znamená tím tím zvolením se od své vlastní vůle tak o něm to platí slova povídavého kdybych tobě co s malinko zbylo čemu se říkat vůle vlastní nevejde do království nebeského toto jenom nepochopitelné a von to skvěle vykládáte mate se že je to tak zase za třeba že tak zase novým uniknu že opravdu neze uchopit lstí boží ty stupně po kterých kráčíme a který bylo neměl podceňovat ty jsou. Ne ale není to uchopení království božího je to jenom nějaké přibližování které nám umožňuje aby člověk nebyl odkázán tolik na tu extazi na kterou on si tolik po trpí totiž když tam není dost schodů tak potom se musí skočit a ten skutek v tom že to je sice indický způsob poběží protože ve sama si to není mysli že neměl tělo zkouší své sama vidí mezi sama neměl by si měl tak si dobrý bych si neměl tak si špatný kdysi když si nějaké dobrý takhle evropě a nikdy na těch budoucnosti nebo ne postupovat jestliže si prošel určitými stupni tak daleko že víc nemůžeš a ježíši si nelezl tak. Ty jsi ten pravý jestliže víš že nemůže dát zase přečetl o začátku toho taky i na tom malinkém stupni si že to nemoh přírodovědcem nemohl rozumově to nešlo rozum byl konci a a fakticky byla tak silná že postaveno skutečnost jako neuskutečnitelné a jsem přesto toužil tak jsem netoužil reálnou nebál to tento morálním způsob myšlení svůj význam jsem touhu jak pouhou prostě do jenom touha bez konkrétního obsahu a byla by plně na úplně na jiným konci úplně čím jiným a nemohu říct že by to nebylo příliš do věda byla a jak když bude netušil že budu takhle zasvěcen jsem to tedy nevěděl že za to. A to před jenom něco takového je že se objevilo za přírodou něco co z přírodě normálně vůbec nehledá protože jde konkrétně začatý cílem jak tady říká on a to nevede nikam v tomto oboru tam to ende tam on chce aby se člověk tohleto bych chtěl jako z toho se to dokončí klad odpovědi a otázku odpověď otázkou bylo co teď mám dělat a dělal jsem to když jsem to udělal dostal jsem shora odpověď to odpověď zhora kde chybný to moje praktické dotazování on se vy tam na to že to opak se připravit na tu vnitřní modlitbu ticha. Toto když tím mystikové radí ctnostný život a jevu meditaci touto do toho meditaci to znamená říkají nikdo se dostane do modlitby ticha do předtím neprošel meditativní části modlitby to je to není toho názoru protože říká sou kteří nejsou meditativně založený a ty mohou klidně tuto fázi meditace přeskočit je otázka jestli je správně chápe meditaci protože jak se si možná dočetli ani dostali bohužel neřekl k tomu ani slovo a ten na nás mrtvím v tom za ten ho je tam něco mluveno o rozjímání z příroda prosim vás rozumíte tomu někdo to předtím taktika církev. Možná rozumí meditaci jinak než vemte protože v namluvit o meditaci z přímá to znamená o meditaci která si vytkne postupné úkoly že si tou meditativní dycky učím nějaké předsevzetí které být na konci meditace to stebou esi dřívější pasáží toho tak je tam velice podrobně prováděna a i s tím předsevzetím to tam všechno dobře si museli přečíst to by nula ta představ předsevzetí vědecky organicky jedno na druhé navazují tak oni samozřejmě na to jdou těžkopádně že si před sebe mou třebas jakou to ve které se začnou dělat a meditaci veli tu ji o veliký možnostech a. Příkladech svatých o příkladech ježíšových a podobně a pak velí uskutečnit jak si to rozmyslel v meditaci udělej se se vzetí a žádal aby ježíš kristus je po této stránce posílil a dosáhnu určité nosti nebo odstraní určitý nedostatek tak zase du na další to jsou ty přípravy jedno za druhým ale vono se může stát že se jim zhroutí tak radila minulá někdy stával často že tím že se uchází o jednu tnout uniká jin ta druhá kterou si myslí že mají za své straně není tomu tak čili malinkou tr takhle meditaci nechápal vrčeně myslím že vůbec meditaci nechápal jako něco to končí z před sebou. Se tím nýbrž on to chápal jak tam čteme jako kroužení okolo určitého předmětu tak to jsem taky sápal velikosti tam když jsem začal v tom cestou jako kroužení okolo určitého předmětu je to také velice užitečné ale není to to co jako se ne katolíci je to užitečné z toho důvodu že člověk se příliš nevzdaluje od toho předmětu o kterém potom nebo jeho přijete o tom bude koncentrace bych koncentrace a to je jeden z druhů přípravy meditovat dojde druhý způsob přípravy spočívá v tom že člověk se nesnaží zbytečně mluvit k tomu je a.

Download XMLDownload textWaveform view