Waveform view
80-08A
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
Ale
nikdy
to
nekončilo
nějakým
tak
to
tím
odliv
abych
byl
na
holičkách
jen
si
uvědomil
aha
teď
při
dole
tak
musí
znovu
začít
jako
někdo
kdo
nikde
nebyl
nic
nemá
tak
jsem
simuloval
to
že
nic
nemám
že
jsem
se
přesvěneby
ještě
cítil
že
mě
to
mám
ale
musí
umět
všech
odstoupit
od
toho
co
přestali
ko
eště
ne
totiž
to
je
otázka
duše
ústavu
o
já
má
ne
otázka
hmoty
kterou
drží
ruce
já
mohu
mít
nesmírné
bohatství
v
ruce
a
vůbec
nic
nemusím
mít
je
otázka
duševního
stavu
postoje
duševního
jestli
něco
mám
nebo
nemá
ty
okamžitě
nemů.
Že
vůbec
nic
víc
budešli
a
nesmí
my
k
tomu
donucen
okolností
nýbrž
čím
dobrovolně
to
uděláš
tihleti
bylo
by
dobře
abyste
pochopili
raného
ducha
pokory
neboť
správný
duch
pokory
nespočívá
v
tom
že
já
se
tím
malý
ujištění
nemohou
nýbrž
je
cítím
ti
ničím
že
vím
že
všechno
mám
od
boha
že
jsem
ochoten
k
bohu
to
vrátit
jakmile
on
si
to
bude
žádat
že
jsem
správcem
ryby
pozvat
jestli
já
opravdu
jsem
nějakým
správcem
hřivny
to
není
nic
špatného
že
máte
manželku
rádo
auto
to
není
špatného.
Buďte
správci
toho
nebuďte
nikdy
maje
tím
věřte
mi
to
já
si
netroufám
mnohé
věci
my
proto
že
bych
nedokázal
být
toho
práce
že
by
začal
být
toho
majetníkem
mě
se
často
stávalo
a
devět
let
vědom
kuse
že
sebe
majetkem
toho
co
mě
mělo
být
jasno
že
je
od
boha
a
že
je
to
božího
a
ne
moje
všechny
ty
milosti
které
se
dostal
to
si
byli
od
boha
k
nebyly
moje
esi
okamžitě
přivlastňuje
a
devět
let
sem
v
tomto
stavu
vydržel
a
kdyby
mně
byl
někdo
nesahal
na
život
tak
jsem
vydržel
dodneška
je
se
sekal
tam
tady
vidím
jasném
kabrňák
někde
by
mu
vlastní
spásu
a
vám
kdyby
von
nešlo
tak
tady
vůbec
nejste
to
mi
přednost
co
je
milost
boží
kát.
A
já
vám
říkám
že
tam
milost
boží
na
vás
taky
čeká
že
je
pro
vás
pro
všechny
připravená
který
mu
mělo
jako
kromě
možná
že
větší
dál
nemohu
dohodnout
jenom
víra
máte
váhu
aby
vešlo
do
vašeho
domu
do
vašeho
vědomí
a
to
proto
že
si
o
sobě
myslí
že
jste
příliš
to
nemožným
a
to
je
váš
vaší
jeden
z
velmi
nebezpečným
druh
uvažte
tohleto
svatosti
máte
za
stojí
mezi
vámi
a
bohem
na
to
není
pravá
pokora
kterou
oplývá
někteří
svědci
že
se
byli
v
prsa
říkali
já
bídný
hříšník
to
není
ono
se
já
jsem
vám
říkal
že
jsem
před
vámi
nějaké
věci
za
hrál
protože
sem
potřeboval
vás
podmínky.
Po
špatná
proti
sobě
i
proti
mně
obojí
ce
to
přidává
abyste
dávali
víc
pozor
ale
to
byl
pokud
čista
ten
pocit
a
já
jsem
trénoval
na
ty
pochody
já
dělám
proti
sobě
ustavičně
já
jsem
vám
tady
několik
uši
předvedl
tak
jsem
převedl
ti
teď
v
jeden
takový
včel
jsem
ho
převedl
způsobem
říkal
se
starat
jestli
nepřijdou
do
zítřka
hrubý
postup
já
vím
jak
nečistu
jednám
karlem
makoněm
moci
tou
zasloužím
takle
sem
čest
mějte
to
na
vědomí
že
on
si
to
zasloužit
nebojte
se
ono
za
slovo
jestliže
se
chopí
tím
že
mám
určitou
disciplínu
tak
to
je
jeho
sílu.
Prosím
vás
já
vám
to
takhle
mohu
ukazovat
abych
se
aby
se
před
vámi
vytáh
abych
vás
dožral
ten
se
tím
ale
von
se
necítím
ale
i
že
se
necítí
tak
ho
to
nepít
dalo
do
cesty
k
bohu
ať
se
cítím
nebo
necítí
dyť
já
taky
budu
hodinu
přes
mrtví
jednou
čímpak
jste
budu
moc
prosím
vás
ti
a
každý
z
nás
budete
jednou
hodinu
před
smrtí
a
jestliže
v
tomto
rozhodujícím
okamžiku
nebudete
schopni
použít
pože
to
hodinu
přes
mrtví
tak
jste
provést
celý
život
to
je
nejdůležitější
kteří
tak
slabý
tak
smrtelné
plaví
takovýmto
způsobem
uměli
těžit
z
té
smrtelné
řeči
přibyla
kříž
že
a
vono
mu
to
šlo
o
tu
svoji
slav
kde
všechno
opustí.
To
o
té
nebe
ty
a
to
bylo
v
prosim
vás
něco
to
je
na
jako
když
ta
opustí
náš
třetí
život
to
opustila
věčnost
pocit
věčnýho
života
pocit
spojení
s
otcem
o
opustit
o
kterém
on
říkal
že
buďte
tak
jedno
s
otcem
jako
já
najednou
je
to
proč
to
muselo
sise
na
této
připravit
že
to
je
to
byl
pro
něho
nejste
tento
okamžik
hrůze
ten
okamžik
té
slabosti
jestli
člověk
celý
nedokáže
jí
ty
tou
svou
slabostí
tak
nikdy
se
k
bohu
nedostane
jenom
ctnostmi
jak
říkám
že
tej
se
stane
to
nejde
protože
kde
je
ta
vaše
většina
bytostí
dráze
lama
zase
někde
to
lá
po
mezi
a
tam
vám
bude
ta
vás
bude
rušit
jestliže
hodinu.
Před
smrtí
budete
myslet
na
to
že
umřete
se
ztracení
od
tu
před
smrtí
si
musíte
říkat
konečně
mě
nebude
stát
u
je
tělesnost
a
já
ji
ještě
my
že
tuto
roku
klidně
mohu
věnovat
protože
už
je
to
jenom
sám
proto
pro
mě
bylo
tak
na
dne
vteřinu
se
smrtí
do
té
v
tom
se
stal
v
tom
koncentráku
tak
bylo
odevzdat
že
to
nebylo
tak
nějak
kdybych
to
byl
tu
vteřinu
se
smrtí
neodevzdal
tak
tady
to
tam
je
nejste
neměl
bych
ani
míru
toho
spojení
s
bohem
třebas
nepatrnou
ale
nějakou
kterou
se
tady
zlobí
ovšem
že
neprávem
prosím
vás
tebe
toto
na
vědomí
že
je
vy
máte
všim.
Stejnou
příležitost
a
nikdy
ne
menší
ovšem
upozorňuju
vás
čím
se
vám
vlivu
je
dařit
tímto
bude
vám
horší
jak
jim
to
bude
těší
čím
si
algoritmu
uvědomovat
že
ten
váš
okamžik
ve
kterým
pravdě
žijete
je
rozhodující
tím
be
nutkavější
a
tím
bude
větší
naděje
že
z
něho
něco
vyvede
protože
bůh
to
bez
vás
udělat
nemůže
to
je
obrovská
moc
lidská
do
vás
k
tomu
abyste
byli
spaseni
potřebuje
ten
si
to
protože
on
vás
do
toho
světa
poslal
se
ale
oda
čekal
že
se
vrátíte
marnotratného
syna
všecka
se
nedivte
že
že
když
třebas
ještě
nebudete
vycho
domě
že
už
ho
víte
ve
veřejně.
Ve
stav
to
za
bude
čekat
a
to
vám
říkám
z
té
pozice
toho
který
od
který
byl
taky
takle
už
věkem
toho
že
ho
někdo
čekal
kdyby
mně
byl
tehdy
nečekal
vám
v
tom
koncentráku
například
tak
nečekal
ten
ta
pět
tak
čekala
pěstovat
nebylo
jim
novým
novým
si
to
je
osud
každého
z
nás
tak
vás
čeká
vína
zvířete
když
nevíte
že
vás
čeká
otec
vy
se
musíte
učit
no
do
náruče
smrti
nebo
nebo
do
náruče
milujícího
otce
jiného
východiska
není
když
se
potom
živoří
nějak
stravu
která
nebyl
vůbec
patrna
tonete
žádnou
rodině
třeba
do
na
te
tomu
se
na
to
upozorňuju
někdo
tvoří.
Třebas
jako
dvořáka
nebo
reprodukuje
umělecky
takové
let
tak
k
tomuto
přistupuje
za
radostí
nebo
a
už
to
způsobuje
že
to
jho
třeba
že
je
to
vina
je
přesto
sladké
že
on
přeci
k
něčemu
dospívá
ale
tady
když
vy
nevidíte
vůbec
na
obzoru
mit
tak
se
vám
to
nezdá
výklad
k
té
pochopitelně
že
si
uvědomovat
že
něco
jiného
král
peru
a
něco
jiného
starat
zkoušku
na
věčného
tvora
to
je
malinký
rozdíl
ale
dělali
se
to
z
radostnou
trpělivosti
všem
se
to.
To
řiká
pokora
se
tak
to
dopadne
taky
dobře
a
z
ní
se
to
záhy
tak
také
ho
když
jsem
byl
tady
o
tom
že
by
třebas
někdo
z
vás
že
sme
tu
tíhu
toho
břemene
které
je
třeba
na
sebe
vzít
aby
se
člověk
do
poslal
poznání
které
vám
tady
je
produkuje
tak
jsem
měl
na
mysli
celkovou
dobu
třebas
šedesáti
let
že
jsem
se
napřed
nevědomě
a
potom
vědomě
snažil
od
tudlety
věci
že
kdyby
se
to
ne
jako
celek
ale
po
částkách
složilo
dohromady
a
někdo
to
chtěl
najednou
vodnest
ne
tak
by
po
tím
klesla
já
tak
buďte
rádi
že
to
u
vás
tak
to
rozložením
padá
jako
není.
Milost
ale
je
to
velice
milosrdné
že
to
takhle
pomalu
jde
my
totiž
nejsme
si
vědomi
jak
jsem
s
mám
tady
připomínal
toho
co
se
v
nás
fakticky
děje
my
nejsme
vědomi
toho
jestli
je
panna
maria
v
nás
ho
na
nebo
jestli
dorůstáme
do
křtu
v
jordánu
myslel
ne
o
tak
slova
to
je
taky
tak
úplně
to
není
zapotřebí
se
přede
poznání
musí
mít
jednu
složku
jistou
že
já
nejsem
i
na
té
velice
těžké
upřímně
si
tohleto
o
sobě
myslet
ale
to
je
zaručeně
nejsprávnější
hodnocení
sama
sebe
přitom
bych
byl
nerad
abyste
si
mysleli
že
nic
není
k
ničemu
protože
tady
vám
řekne.
Máte
matiky
hoden
že
nula
je
na
prostředku
řady
čísel
že
je
to
obrovská
hodnota
za
kterou
jdou
na
jednu
stranu
hodnoty
záporné
a
druhou
stranu
hodnoty
platné
a
a
zdola
vě
takovým
kamenem
úhelným
o
kterou
se
opírá
nadaní
se
z
obou
dvou
stran
a
dokonce
čí
tak
které
se
řadě
nejsem
nejsou
zapsáno
to
máme
být
mi
za
námi
co
jsme
prodělali
je
celá
řada
věci
která
už
které
jsou
deptal
takový
vím
a
před
námi
je
mnoho
věcí
do
kterých
spějeme.
Dejme
si
záležet
na
tom
abychom
my
vždycky
tu
svou
mu
posouvat
kupředu
a
ty
závory
nechávali
za
sebou
a
si
tak
kdo
má
právo
si
před
toho
naší
mu
stoupnout
bůh
a
pak
je
to
desítkách
to
ska
nebo
něco
ještě
víc
že
on
je
jedničku
nevím
prvním
třetímu
ho
sedmý
osmdesát
kali
sem
na
shodě
ti
čili
že
vodou
sem
schodišti
čili
do
výhodou
nikde
nechodí
jsem
na
schodišti
činitel
ho
do
do
má
li
poschodí
vstupem.
Do
domu
je
tam
na
studně
kdy
je
značně
schopen
učedníci
a
všichni
není
co
už
odstěhoval
a
nechali
taoisti
veliký
nepořádek
to
bože
se
byti
ucelenosti
tak
že
zbytky
vycházeli
na
schodišti
za
které
nikdo
z
jeho
svou
vědní
na
schodišti
které
bože
se
zbytky
řím
očí
předat
cena
křest
stránky
poli
a
všechno
potřeboval
že
se
poschodí
čti
ani
nic
musí
se
horečku
způsobem
set
po
čtyřech
kdysi
velikou
kolik
je
vidoucí
mi
do
kamene
té
sani
ozdoba
té
m
jemným.
Malost
toho
slovu
víme
to
ten
poschodí
kde
mu
je
vode
vo
který
když
neumí
vůle
je
se
také
víta
který
funguje
ale
který
nepoužívám
ne
byste
se
svítí
světlo
vidět
z
místa
je
kdo
leze
po
schodišti
přes
otevřené
kde
se
a
když
vesmír
s
mou
sice
nejsem
ale
já
se
v
bytě
vesmír
snese
nejsem
ale
ví
z
tě
jak
je
zařízen
velmi
komponentech
haha
roste
domu
střechou
nevidím
schodišti
před
ním
bytím
čisté
idejemi
tam
nebyli
v
každém
poschodí
domu
sou
je
jedni
stupních
vřelo.
Vyšší
patro
mystika
ta
zanik
jich
vše
ru
které
na
schodišti
je
protože
je
domov
bit
nesvítí
nikde
etika
je
svítí
ví
tah
ve
vyšších
patra
není
dět
nepořádek
z
domu
za
tím
nemám
se
možnost
odstěhovat
protože
nemám
jiný
by
moje
žádost
o
přízemí
se
asi
někde
ztratil
a
mám
pocit
že
bych
měl
jak
je
víte
a
současně
nevím
s
určitostí
proč
levnou
po
schodišti
ž
víta
po
bujeme
v
ulici
ale
je
jsou
do
mi
jenom
na
jedné
straně
tak
je
je
ulice
a
za
protějším
ochotní.
Jen
je
řeka
tekoucí
sprovozovat
prosím
vás
tady
vy
jste
nekomu
opravit
na
tom
líčení
je
tam
není
správné
zachyceno
to
že
kde
von
vlastně
při
tom
je
při
tom
je
kdežto
volby
umře
dějem
tak
je
to
ale
on
se
nespalo
schodišti
ale
prže
to
už
pohani
vidím
konce
neozve
svém
bytě
ale
on
vidím
do
svýho
bytu
to
je
původ
celý
ho
domu
on
nejdelší
posledních
ale
vidí
do
nich
jako
by
tam
byl
oni
půlhodiny
a
pořádku
vyšší
poschodí
tak
to
bylo
ne
takhle
pomine
mě
a
tak
já
to
budu
vykládat
já
jsem
to
na
to
upozornil
když.
V
té
nebo
za
si
to
totiž
pro
tomu
tak
to
proč
to
to
to
to
věci
která
tady
nebyla
zbylo
vy
nebo
tady
vrozený
postoje
o
to
to
se
unavovalo
to
leze
ačkoliv
ho
neprováděl
i
tu
kůrou
si
prožíval
toho
rozený
který
ten
věčný
si
cítil
dokonce
tu
špatnost
toho
nepořádku
ta
tě
nedělal
to
pře
to
je
taky
bylo
proti
srsti
toto
všechno
to
bylo
na
tom
obsaženo
v
tom
pocitu
v
tom
snu
etotiž
se
velice
hmota
se
vykládá
v
tomto
svou
jak
člověk
není
schopen
dobře
pochopit
to
sem
se
za
to
co
je
to
vlastně
lidské
vnímání
a
co
je
to
pokrok
duchovní
cestě
ono
se
říká
musí
se
přejít
že
bo
tuto
nebo.
Vy
jako
by
to
byl
nějaký
překonávání
prostorová
nebo
takovou
pokoje
ten
on
člověk
ve
své
pravé
podstatě
je
jet
a
po
co
prožívá
to
je
nános
na
tom
co
jest
konto
pravé
čím
on
je
a
teď
tím
čím
on
jest
který
bytost
která
dělá
pokrok
tím
čím
se
stává
postupně
bohužel
protože
je
bez
voře
do
stvořeného
za
leta
také
ta
nějaká
taková
princezna
tak
se
musí
stávat
o
se
stane
třeba
tabor
místo
prudce
my
nebo
se
stane
čímkoliv
jiným
ale
ona
ve
skutečnosti
je
pořád
princeznu
synu.
Tonou
královnu
nebo
tak
nějak
ne
ve
své
podstatě
jenomže
to
není
poznat
že
to
tak
je
protože
se
vidíme
víme
z
jedním
stránku
věci
tak
tady
prostě
tento
sen
měl
tě
především
použít
o
tom
proč
tom
stupni
si
takle
si
pocítíš
takhle
pod
se
tam
šplhá
to
všechno
vymyslím
to
že
tam
nepořádek
poštou
terezii
po
cestě
pět
třebas
dere
protože
svítí
v
ten
vtělen
dovol
aby
si
to
vysvětlil
jo
a
to
se
ale
to
správně
nepochopí
dokud
si
neuvědomí
že
ty
jsi
taky
tím
pozorovatelem
který
to
všechno
vidí
průřezu
to
co
si
viděl
tou
se
nemůžeš
nikdy
vidět
postupně
to
můžeš
vědět
jenom
vhledem
jako
tento
sen
byl
se.
Na
tom
si
dalo
celou
na
a
vono
se
to
dalo
okamžik
ale
to
je
to
jako
celou
noc
to
jsem
si
všiml
když
jsem
vznikl
třebas
do
své
dávné
minulosti
a
bude
se
ji
překonat
jak
mě
to
utahal
hrozně
a
když
jsem
si
to
potom
prověřil
tak
netrvalo
to
vůbec
časově
nějak
aby
padlo
jako
věčnost
je
to
čili
žení
dům
to
znamená
já
mám
všechno
do
tady
mám
ona
jako
to
je
pro
jako
od
boha
to
je
hřivna
se
kterou
mám
hospodařit
ovšem
upozorňuju
vás
že
žádná
hřivna
tady
není
proto
abych
se
jí
věčně
držel
nýbrž
jenom
abych
s
ním
hospodařil.
To
znamená
tu
si
vy
mu
si
od
ní
má
ten
hospodář
jakmile
přijde
od
nás
ne
a
dává
mi
jiné
hřivny
nebo
dokonce
ze
zařizuje
té
mě
to
a
tak
dále
a
je
to
v
tom
druhém
té
druhém
eště
lépe
znázorněno
než
v
tom
prvním
té
první
barvy
na
veze
je
místo
při
limě
to
a
zrovna
veze
je
místo
hřivny
jedné
nebo
dvou
další
dvě
a
tak
dále
místo
pěti
dalších
pět
ne
toto
není
tak
lapidární
ale
držme
se
toho
že
to
se
stejné
ale
musel
přitom
místo
jedné
iv
jedno
město
aby
věděli
že
jste
tu
řídké
mohl
už
nedostane
se
přestavuje
z
jednoho
tomu
do
druhého
tak
to
stará
ano
čili
tohleto
všecko
co
my
budu
jem
na
této
cestě
je
připraveno
kde
mohli.
To
znamená
my
se
musíme
vystěhovat
z
toho
jestliže
tam
máme
ale
dobře
založený
kvartýr
v
pořádku
ne
tím
co
všechno
už
je
přede
bolestí
to
se
vám
to
bude
těžko
odtamtud
stěhovat
já
si
myslím
že
chápete
že
bylo
těžké
odejít
ježíši
kristu
od
svých
milovaný
učedníků
od
toho
skvělého
tříletýho
působení
kde
dělal
jenom
dobro
nič
platného
a
teď
mně
ji
že
toho
na
kříž
znamená
měl
to
všechno
ukřižovat
co
před
tím
bylo
tak
tady
se
říká
první
šiva
je
že
je
tam
že
ty
tam
máš
svůj
vaříte
by
skvěle
zařízený
který.
Ty
budeš
proto
skvěle
zařízení
těžko
opouštět
a
protože
tam
také
ještě
pořádek
okolo
tak
se
tím
ten
by
nebudete
ani
hnus
naopak
budete
líbit
i
s
tím
pořád
ke
mi
který
tam
je
i
s
tím
tamti
ještě
světlo
tam
nejsou
je
nedostatky
které
jsou
ostatní
to
mě
ty
už
totiž
si
bydlel
to
tam
v
tom
snu
není
obsaženo
ve
všech
těch
zbytek
ti
všichni
co
se
vystěhovat
to
si
pořád
ty
ty
který
se
nevystihuje
taky
ty
jenom
částí
své
bytosti
se
eště
nebyl
studoval
toto
tekla
ta
má
eště
zalíbení
v
tom
rozumíte
to
já
už
to
tam
převážel
rozbil
je
molo
a
ten
si
to
neví
to
už
to
nešla
to
bude
taky
bytí
indie
ty
nemáš
ten
dere.
To
je
ta
rozhodující
část
o
kterou
tady
jde
o
to
vedoucí
část
protože
na
tom
stupni
a
z
něho
ano
proč
nemá
ten
tekl
máš
za
ní
peníz
v
tom
bytě
který
je
dobře
zařízen
ale
to
máš
malé
tou
budeš
vypuzen
teď
bych
chtěl
s
něco
o
sobě
je
vertikálně
že
si
jednal
dosud
nerovnovážně
že
sice
se
připravuje
odchodem
domu
ale
variant
to
zase
ostatní
běh
věže
všech
uče
zničeno
odložit
sedí
ale
tohleto
se
ti
zdáli
eště
upotřebení
kdyby
tam
bylo
to
okolí.
Na
těle
odnímáno
lůžku
všechno
co
potřebuješ
obyvatel
vlasti
toho
bytu
rozumíš
ten
to
potlačení
situací
které
se
tady
večten
že
po
dobrým
to
nepude
já
bych
že
to
tak
nechápe
z
toho
stavu
tak
a
tamto
si
dobrovolně
vylil
ty
na
nic
dobrého
měli
taky
říká
ale
dovolovali
rozporem
ten
nás
ek
to
se
musel
divit
co
z
toho
vyvedli
vět
vytržená
vysvětli
by
to
uměl
proč
jde
mohlo
ale
nábytek
že
umím
to
říct
jak
je
to
a
proč
je
ta
nemít
víte
a
tuhleto
teď
ten
mozky
sluh.
Že
totiž
nejenom
je
tam
chápání
ale
je
vidět
že
byl
ten
stůl
vybojován
s
veškerou
péčí
že
původně
to
i
ten
dům
byl
komfortem
nejenom
ten
svůj
bit
a
pokud
byl
celý
ten
komfortem
tak
samozřejmě
nikdo
se
z
něho
nevy
stěhoval
buď
rád
za
pusou
netrpěli
vot
za
tu
nespokojenost
s
tím
co
právě
bývá
nebo
ve
stavu
kterým
si
a
ty
zbytky
té
krásy
toho
ty
už
se
děje
víme
dnes
vy
si
většinu
tomu
baráku
už
opustím
proč
tam
je
ten
masky
slov
i
když
šel
též
ostatní
lemována
rodiště
na
spadnutí.
Jak
se
to
možný
o
to
dřív
nebylo
ten
slo
krásný
a
ta
jedná
práci
a
tak
čistota
která
byla
v
těch
těch
řeší
petr
tak
tomu
náleželo
totiž
jsem
si
říkal
ten
tě
říkal
ta
vyšší
patra
teta
nadstavba
ten
ten
dovím
celé
jsem
vám
chtěl
a
tam
není
z
toho
patrno
a
to
se
staví
na
tomtéž
místě
nikam
není
třeba
jí
ten
pekle
který
mají
pro
jiný
baráky
to
sou
prostě
vlastnosti
které
si
odložil
jako
nepotřebné
na
vyšším
stupni
my
nemůžeme
týmiž
prostředky
na
vyšším
stupni
něco
pořídit
já
vám
pořád
zdůrazňuji
že
musíme
zaměňoval
prostředky
že
musíme
se
chápat
nových
prostředků
nebo
když
se
mě
starých
nově
se
chápete
a
tím
jsou
to
také
jiné
prostředky
ano.
Tak
to
je
tu
větu
si
potom
znova
přehrát
aby
z
viděl
to
jsou
to
ty
lidé
který
se
vystihovat
ano
jsou
to
prostředky
které
tě
dosloužil
ano
a
proto
dostanete
kvete
k
tobě
nevrátí
to
je
velký
slov
to
není
náhodné
protože
tím
je
znázorněna
minulost
ten
barák
byl
poměrně
moderní
ne
tam
měl
tak
najednou
matky
to
starého
pletlo
znamená
všechno
staré
už
je
neče
ti
vesele
to
krásné
a
je
to
neče
ve
komfortem
působit
dali
vyšší
patra
taky
vykládali
že
se
nemám
právo.
Před
možnost
přestal
se
taky
vykládali
a
proč
ne
se
řekli
ten
víta
funguje
to
znamená
v
tom
vítovu
je
možnost
se
už
dostat
poschodí
do
poschodí
bez
námahy
a
je
možno
říkám
a
proto
máš
povinnost
ho
opustit
když
už
tam
den
po
tom
máš
povinnost
ho
opustit
protože
už
to
tam
jde
samo
jenom
to
co
rozvineme
se
dá
má
máme
právo
opustit
ne
co
je
polovičaté
ten
víta
je
dokonalém
stavu
to
znamená
nahoru
se
dá
je
a
dorůst
dá
jít
to
znamená
byste
vysvětlím
vítáni
to
i
na
to
poschodí
ve
kterém
máš
vlitému
tak
není
z
toho
patrno
ale
je
tomu
tak.
To
je
důležité
to
dostaví
tak
je
důležitým
prvkem
v
tom
všem
a
ještě
bych
chtěl
říci
jak
je
to
s
tou
studnou
poctivě
že
totiž
všechno
to
co
je
stvořené
je
pevně
zakotveno
nestvořeném
přestože
se
zdá
že
to
s
tím
nějak
nesouvisí
zdá
se
protože
my
nemáme
pro
na
tom
není
postupné
to
nestvořené
na
té
úrovni
na
které
jsme
je
to
nedostupné
a
to
je
ta
zdánlivě
ne
souvislost
ale
ve
skutečnosti
v
té
stupni
je
tatáž
to
poda
had
o
tatáž
voda
jako
dovedu
to
že
že
je
to
ti
třeba
ne
té
tatáž
voda
i
když
je
ta
voda
do
toho
podobou
přiváděn
nikoliv
ze
studně
nýbrž
z
vode
to
znamená.
Je
zažít
se
jí
lidského
to
znamená
ze
stvořeného
přichází
to
co
ve
stvořené
máš
ne
přímo
vod
boha
je
to
na
tom
trpném
stavu
postaveno
kdy
v
nás
na
konci
páteře
nebyla
trpná
hadí
síla
tak
tento
svět
veselá
toto
vůbec
nestál
kdyby
tento
náš
to
naše
tělo
by
vůbec
nestálo
to
nešla
by
se
nemohlo
na
nějaký
projev
vědomý
vůbec
kdyby
tady
nebyla
studna
trpnosti
na
základu
toho
všeho
ten
nesměl
poznatek
ta
dotor
chtěl
a
to
musel
vymyslet
zasvěceno
tuto
všechno
je
to
postaveno
rovnováze.
Trpnosti
aktivity
ten
ta
tvůrčí
činnost
boží
to
je
aktivita
tože
netvoří
a
že
není
tím
tvůrcem
roven
von
tam
bezohledně
tohleto
říká
jako
vy
vůbec
nebyl
to
je
ta
trpnost
ze
které
vyvěrá
zdánlivě
bez
souvislosti
všechno
aktivní
tuhletu
spojku
mezi
tím
trpným
a
to
znamená
nestvořeným
a
mezi
tím
stvořeným
tam
v
tom
domě
nevidíš
protože
to
ta
zítřka
nestvořená
rovněž
ta
v
obci
toho
ty
své
duše
která
není.
Protože
nestvořená
není
viditelná
ale
tvoří
spojitá
spoj
jí
říkám
že
se
to
toho
duše
to
já
to
říkám
jesličky
třeba
neuznával
že
se
toho
duši
takhle
jako
já
tak
on
to
mistr
ekhart
nemohl
takhle
říkat
a
je
to
nesmrtelná
duše
která
je
spojku
mezi
tím
nestvořeným
a
mezi
tím
poženeme
je
to
bůh
funkčně
funkční
bůh
je
více
než
tentýž
by
ale
už
funkcí
při
kovaný
tomu
tvoru
který
ho
vede
že
je
asi
všechno
vo
to
ta
ježíše
ukázáno
až
na
velice
vznešené
stupni
na
na
tomhletom
ale
dá
se
pochopit
z
toho
vašeho
i
to
to
nižší
oč
na
tom
kříži
měl
žádnou
od
To
je
ve
svých
žácích
ničem
svědkem
v
ničem
sou
při
té
toleto
světa
ani
vlastní
těle
to
musel
opustit
toho
jsem
musel
vzdát
když
se
vlezlo
tak
by
měl
to
mrtvých
cílem
jsou
se
za
tedy
proč
neteče
tam
ta
voda
protože
ze
stvořeného
né
přímo
od
boha
bereme
všechno
v
životu
tohoto
stvořeného
tady
tuhlety
vykopávky
to
všechno
stvořená
záležitost
ne
a
bereme
je
ze
sveřepé
se
do
duše
stvořen
udělal
že
jo
je
poda
a
to
to
není
to
co
potřebuješ
aby
se
musel
z
domu
vystěhovat
dokud
budeš
příjmat
z
tohoto
světa
a
ne
od
boha
já
jsem
z
toho
domu
nevystihuje
ale
to
že
ten
nepot.
Že
ta
voda
se
stvořené
to
to
nepletlo
stupně
toho
stvořeného
tak
to
i
nejvíc
zařízené
bude
na
obyvatel
rozumíte
hodnota
vodu
se
tam
tam
zřízení
okolí
takže
by
se
dalo
z
toho
vývoj
toho
bytu
a
porušíte
novém
kdy
se
kterým
de
ke
stěhovat
že
mé
šest
co
jsme
tedy
dívali
předtím
máme
právo
a
povinnost
onou
je
to
z
toho
proto
konkretní
to
nejlepší
máme
povinnost
přeloženo
bytu
po
že
tomu
si
být
jaká
kontinuita
mezi
nižším
a
vyšším
tak
bych
to
řekl
a
životě
ježíše
krista
jako
on
byl
oddán
své
rodině
do.
Že
se
ti
let
ne
abych
poslušen
a
sem
okolí
tak
byl
oddán
toto
otci
stany
a
to
tak
dokonce
když
se
ten
vyříkali
že
se
jim
ztratil
ať
von
říkal
dojnou
nevíte
že
musím
být
v
tom
co
je
mého
otce
tak
je
postele
protože
jim
byl
oddán
že
nenastal
jeho
doba
kdy
mě
ještě
ovlivnilo
si
dobře
vědom
že
na
vyšší
úrovni
se
potřebuje
za
smrt
toho
nižšího
bych
tak
vlít
dejme
tomu
špínu
i
s
dítětem
ano
to
jít
to
je
zárodek
ten
tité
zároveň
toho
nového
si
přenese
do
toho
do
naší
to
vytvoří
tvoji
individualitu
duchovní
ta
nějaká
je
ty
nevyšla
k
tou
metafyzickou
kaší
nikdy.
Ty
nebo
žádný
absolutní
bohem
nebo
něčím
to
to
nebudeš
než
pořád
indie
to
vidí
té
tak
toto
snu
kterak
individualita
dělala
tuhleto
a
to
byla
individualita
dobře
informovaný
ona
vo
té
výši
která
toto
mohla
utkat
a
čili
u
nimi
dělala
přetrvává
ta
je
starší
než
si
ty
která
tuhleto
psala
to
je
asi
všecko
etak
říká
je
oprávnění
ice
dovoleno
aby
se
tam
dostal
je
to
dovést
je
to
dovoleno
zen
a
proč
to
jsem
bytě
se
svítí
je
síně
na
tom
tak
špatně
jako
všeho
který
tou
hrozného.
A
dá
se
toho
použít
ty
jobovu
ten
je
dostaneš
jakmile
budeš
schopen
to
co
máš
v
tom
bytě
přenést
do
toho
nového
bytu
a
nebudete
nemožné
protože
ti
říkám
když
ty
poschodí
ho
řeší
které
jsou
čisté
sou
vlastní
s
tím
pokračování
cesty
které
je
žádný
mohli
ty
se
o
těle
do
jiných
domů
této
co
už
nebudeš
nevzít
potřebou
jo
těch
prostředků
ale
ty
se
bude
o
tom
tohleto
mně
ani
víta
a
ten
funguje
tam
na
všechno
počítám
jenomže
to
není
z
toho
patrnost
a
je
to
je
s
tím
počítáno
u
dlouho
tys
to
bude
to
dobře
neviděl
viděl
minulo
a
přítel
a
budu
to
ti
eště
unikal
zatím
rozumíš
to
to
jenom
tak
dokresluje.
Váš
ten
pas
ne
touto
se
do
ní
že
z
toho
tonou
podle
to
ne
připraven
a
sem
klepete
nábytek
který
on
si
převést
na
ho
tím
víc
ehm
a
to
je
jeho
ší
funkce
nejede
s
tím
vodil
to
pobavení
okolí
podobě
bez
to
tam
esi
ani
s
tou
ku
ani
ve
skutečnosti
ty
si
tam
proto
aby
se
děl
padnete
a
že
stavu
nábytek
o
studené
a
ve
klepnu
mít
s
tím
nabytým
na
stěnu
i
s
tím
matce
to
není
domova
ví
tak
funguje
tak
já
se
budu
moc
dostat
do
nohou
ne
nevíš
o
všem
kam
někde
tam
je
znázorněno
že
si
řekl
nedostaly
že
je
se
bojovat
tam
jak
to
do
třeba
by
ostatní
plný
baráku
nedělali
krajina
že
všechny
prostředky
který
stavy
používali
budou
použitý
jinde
na
těch
krásný.
Ale
tato
spojitost
na
uniká
totiž
všechny
ty
přítele
ne
odložil
budou
někde
jinde
použity
na
tom
stupni
na
kterém
my
jsme
to
používali
čili
my
používají
se
nějakých
prostředků
na
duchovní
cestu
pu
používám
velice
obojí
prostředků
už
živých
ty
co
se
přitom
zkazí
samo
sebou
to
nemyslím
ale
toho
co
tady
živé
z
toho
sou
ty
námi
to
není
nábytek
to
se
bude
používat
někde
jinde
si
živé
prostředky
jo
prostředku
který
bez
slov
žil
ti
ukážu
jak
chápu
to
hranatí
přes
které
které
dá
snaze
převést
když
jsem
třebas
kolem
písmo
otci
če
tak
nemnoho
ale
postupně
tomu
nešlo
to
dál
říkat
do
to
velice
obtížné.
A
až
na
konec
když
jsem
se
nemoh
že
ani
bránit
a
nemohu
do
řikat
ale
přesto
jsem
tam
toho
vtělit
tak
se
ukázalo
že
je
správné
se
přestane
nedá
pořádku
takhle
že
pokud
se
přestane
zaře
bych
já
pořád
přes
to
leze
opravdu
co
ale
von
je
tam
víta
že
kterému
to
vůbec
nevadí
ten
stav
to
schodišti
že
to
ať
je
vytáhl
vede
bůh
rozumíš
to
pomoc
tam
taky
situace
to
vítovu
že
o
tom
jak
jako
v
tom
viděl
čili
ta
osvícený
způsobem
pomocí
boží
síly
do
tomu
ta
moc
dostat
dál
pomocí
svý
ta
musí
trošičku
s
to
mnoho
na
to
že
to
všechno
je
posedla.
Tou
studnou
nad
tou
trpí
a
kdybych
já
byl
s
sebe
odevzdat
té
modlitbě
více
a
pořád
se
nutí
dobře
říká
a
jaký
je
jména
božího
se
přes
to
fázi
jindy
nedostane
začli
být
trpnější
přímo
situaci
taková
jaká
je
než
tě
ti
se
pravda
tady
se
narodí
vo
tom
se
za
to
je
vysvětlit
že
se
víc
pocitu
do
čtvrtém
poschodí
a
tam
byl
jeho
bita
tamtud
jsem
měl
stěhovat
měl
dojem
že
někam
jinam
jako
ty
ostatní
není
si
je
si
už
řekli
že
to
neni
pravda
protože
on
prostě
se
má
těle
tom
do
na
jinou
vememe
říct
že
který
na.
Ale
jelikož
neviděl
v
tom
ostatním
domě
ta
ostatní
vyšší
poschodí
jasně
nýbrž
jenom
věděl
že
tam
se
a
že
tam
nic
víta
tak
se
dá
se
to
ta
že
to
bude
tentokrát
postup
směrem
do
těch
dalších
pater
potřebu
to
čtvrté
čtete
tato
je
způsobeno
tím
že
nám
překonat
nebo
vystoupit
ze
své
smrtelné
čtveřice
a
to
čtyřikrát
hry
symbolice
tak
starozákonní
tak
toho
zákony
velkou
roli
ale
tam
při
tom
přidám
obyčejně
věštec
let
na
poušti
krist
dní
které
ježíš
byl
na
poušti
a
se
ne
čtyřicet
dní
to
čtyřicet
let
cestě
holi
e.
Těle
i
ta
čili
palestiny
a
čtyřicet
dní
byl
ježíš
na
tou
pří
ale
je
to
rovnou
nepodporoval
já
jsem
věcích
čtyřicet
protože
je
to
ta
ž
to
věc
ten
člověk
hmotný
se
vším
tušením
které
mě
těla
leží
a
kterou
té
hmotu
udržuje
a
to
takovou
co
pomocí
čistoty
ti
tři
těch
čtyř
a
o
to
je
přicházíš
které
se
nesmrtelné
do
které
by
žil
které
tohoto
v
nebo
ten
je
všechno
přitom
aby
be
do
toto
snu
v
tou.
Text view •
Help