EN | ES |

80-08A

80-08A


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Ale nikdy to nekončilo nějakým tak to tím odliv abych byl na holičkách jen si uvědomil aha teď při dole tak musí znovu začít jako někdo kdo nikde nebyl nic nemá tak jsem simuloval to že nic nemám že jsem se přesvěneby ještě cítil že to mám ale musí umět všech odstoupit od toho co přestali ko eště ne totiž to je otázka duše ústavu o ne otázka hmoty kterou drží ruce mohu mít nesmírné bohatství v ruce a vůbec nic nemusím mít je otázka duševního stavu postoje duševního jestli něco mám nebo nemá ty okamžitě nemů. Že vůbec nic víc budešli a nesmí my k tomu donucen okolností nýbrž čím dobrovolně to uděláš tihleti bylo by dobře abyste pochopili raného ducha pokory neboť správný duch pokory nespočívá v tom že se tím malý ujištění nemohou nýbrž je cítím ti ničím že vím že všechno mám od boha že jsem ochoten k bohu to vrátit jakmile on si to bude žádat že jsem správcem ryby pozvat jestli opravdu jsem nějakým správcem hřivny to není nic špatného že máte manželku rádo auto to není špatného. Buďte správci toho nebuďte nikdy maje tím věřte mi to si netroufám mnohé věci my proto že bych nedokázal být toho práce že by začal být toho majetníkem se často stávalo a devět let vědom kuse že sebe majetkem toho co mělo být jasno že je od boha a že je to božího a ne moje všechny ty milosti které se dostal to si byli od boha k nebyly moje esi okamžitě přivlastňuje a devět let sem v tomto stavu vydržel a kdyby mně byl někdo nesahal na život tak jsem vydržel dodneška je se sekal tam tady vidím jasném kabrňák někde by mu vlastní spásu a vám kdyby von nešlo tak tady vůbec nejste to mi přednost co je milost boží kát. A vám říkám že tam milost boží na vás taky čeká že je pro vás pro všechny připravená který mu mělo jako kromě možná že větší dál nemohu dohodnout jenom víra máte váhu aby vešlo do vašeho domu do vašeho vědomí a to proto že si o sobě myslí že jste příliš to nemožným a to je váš vaší jeden z velmi nebezpečným druh uvažte tohleto svatosti máte za stojí mezi vámi a bohem na to není pravá pokora kterou oplývá někteří svědci že se byli v prsa říkali bídný hříšník to není ono se jsem vám říkal že jsem před vámi nějaké věci za hrál protože sem potřeboval vás podmínky. Po špatná proti sobě i proti mně obojí ce to přidává abyste dávali víc pozor ale to byl pokud čista ten pocit a jsem trénoval na ty pochody dělám proti sobě ustavičně jsem vám tady několik uši předvedl tak jsem převedl ti teď v jeden takový včel jsem ho převedl způsobem říkal se starat jestli nepřijdou do zítřka hrubý postup vím jak nečistu jednám karlem makoněm moci tou zasloužím takle sem čest mějte to na vědomí že on si to zasloužit nebojte se ono za slovo jestliže se chopí tím že mám určitou disciplínu tak to je jeho sílu. Prosím vás vám to takhle mohu ukazovat abych se aby se před vámi vytáh abych vás dožral ten se tím ale von se necítím ale i že se necítí tak ho to nepít dalo do cesty k bohu se cítím nebo necítí dyť taky budu hodinu přes mrtví jednou čímpak jste budu moc prosím vás ti a každý z nás budete jednou hodinu před smrtí a jestliže v tomto rozhodujícím okamžiku nebudete schopni použít pože to hodinu přes mrtví tak jste provést celý život to je nejdůležitější kteří tak slabý tak smrtelné plaví takovýmto způsobem uměli těžit z smrtelné řeči přibyla kříž že a vono mu to šlo o tu svoji slav kde všechno opustí. To o nebe ty a to bylo v prosim vás něco to je na jako když ta opustí náš třetí život to opustila věčnost pocit věčnýho života pocit spojení s otcem o opustit o kterém on říkal že buďte tak jedno s otcem jako najednou je to proč to muselo sise na této připravit že to je to byl pro něho nejste tento okamžik hrůze ten okamžik slabosti jestli člověk celý nedokáže ty tou svou slabostí tak nikdy se k bohu nedostane jenom ctnostmi jak říkám že tej se stane to nejde protože kde je ta vaše většina bytostí dráze lama zase někde to po mezi a tam vám bude ta vás bude rušit jestliže hodinu. Před smrtí budete myslet na to že umřete se ztracení od tu před smrtí si musíte říkat konečně nebude stát u je tělesnost a ji ještě my že tuto roku klidně mohu věnovat protože je to jenom sám proto pro bylo tak na dne vteřinu se smrtí do v tom se stal v tom koncentráku tak bylo odevzdat že to nebylo tak nějak kdybych to byl tu vteřinu se smrtí neodevzdal tak tady to tam je nejste neměl bych ani míru toho spojení s bohem třebas nepatrnou ale nějakou kterou se tady zlobí ovšem že neprávem prosím vás tebe toto na vědomí že je vy máte všim. Stejnou příležitost a nikdy ne menší ovšem upozorňuju vás čím se vám vlivu je dařit tímto bude vám horší jak jim to bude těší čím si algoritmu uvědomovat že ten váš okamžik ve kterým pravdě žijete je rozhodující tím be nutkavější a tím bude větší naděje že z něho něco vyvede protože bůh to bez vás udělat nemůže to je obrovská moc lidská do vás k tomu abyste byli spaseni potřebuje ten si to protože on vás do toho světa poslal se ale oda čekal že se vrátíte marnotratného syna všecka se nedivte že že když třebas ještě nebudete vycho domě že ho víte ve veřejně. Ve stav to za bude čekat a to vám říkám z pozice toho který od který byl taky takle věkem toho že ho někdo čekal kdyby mně byl tehdy nečekal vám v tom koncentráku například tak nečekal ten ta pět tak čekala pěstovat nebylo jim novým novým si to je osud každého z nás tak vás čeká vína zvířete když nevíte že vás čeká otec vy se musíte učit no do náruče smrti nebo nebo do náruče milujícího otce jiného východiska není když se potom živoří nějak stravu která nebyl vůbec patrna tonete žádnou rodině třeba do na te tomu se na to upozorňuju někdo tvoří. Třebas jako dvořáka nebo reprodukuje umělecky takové let tak k tomuto přistupuje za radostí nebo a to způsobuje že to jho třeba že je to vina je přesto sladké že on přeci k něčemu dospívá ale tady když vy nevidíte vůbec na obzoru mit tak se vám to nezdá výklad k pochopitelně že si uvědomovat že něco jiného král peru a něco jiného starat zkoušku na věčného tvora to je malinký rozdíl ale dělali se to z radostnou trpělivosti všem se to. To řiká pokora se tak to dopadne taky dobře a z se to záhy tak také ho když jsem byl tady o tom že by třebas někdo z vás že sme tu tíhu toho břemene které je třeba na sebe vzít aby se člověk do poslal poznání které vám tady je produkuje tak jsem měl na mysli celkovou dobu třebas šedesáti let že jsem se napřed nevědomě a potom vědomě snažil od tudlety věci že kdyby se to ne jako celek ale po částkách složilo dohromady a někdo to chtěl najednou vodnest ne tak by po tím klesla tak buďte rádi že to u vás tak to rozložením padá jako není. Milost ale je to velice milosrdné že to takhle pomalu jde my totiž nejsme si vědomi jak jsem s mám tady připomínal toho co se v nás fakticky děje my nejsme vědomi toho jestli je panna maria v nás ho na nebo jestli dorůstáme do křtu v jordánu myslel ne o tak slova to je taky tak úplně to není zapotřebí se přede poznání musí mít jednu složku jistou že nejsem i na velice těžké upřímně si tohleto o sobě myslet ale to je zaručeně nejsprávnější hodnocení sama sebe přitom bych byl nerad abyste si mysleli že nic není k ničemu protože tady vám řekne. Máte matiky hoden že nula je na prostředku řady čísel že je to obrovská hodnota za kterou jdou na jednu stranu hodnoty záporné a druhou stranu hodnoty platné a a zdola takovým kamenem úhelným o kterou se opírá nadaní se z obou dvou stran a dokonce čí tak které se řadě nejsem nejsou zapsáno to máme být mi za námi co jsme prodělali je celá řada věci která které jsou deptal takový vím a před námi je mnoho věcí do kterých spějeme. Dejme si záležet na tom abychom my vždycky tu svou mu posouvat kupředu a ty závory nechávali za sebou a si tak kdo právo si před toho naší mu stoupnout bůh a pak je to desítkách to ska nebo něco ještě víc že on je jedničku nevím prvním třetímu ho sedmý osmdesát kali sem na shodě ti čili že vodou sem schodišti čili do výhodou nikde nechodí jsem na schodišti činitel ho do do li poschodí vstupem. Do domu je tam na studně kdy je značně schopen učedníci a všichni není co odstěhoval a nechali taoisti veliký nepořádek to bože se byti ucelenosti tak že zbytky vycházeli na schodišti za které nikdo z jeho svou vědní na schodišti které bože se zbytky řím očí předat cena křest stránky poli a všechno potřeboval že se poschodí čti ani nic musí se horečku způsobem set po čtyřech kdysi velikou kolik je vidoucí mi do kamene sani ozdoba m jemným. Malost toho slovu víme to ten poschodí kde mu je vode vo který když neumí vůle je se také víta který funguje ale který nepoužívám ne byste se svítí světlo vidět z místa je kdo leze po schodišti přes otevřené kde se a když vesmír s mou sice nejsem ale se v bytě vesmír snese nejsem ale z jak je zařízen velmi komponentech haha roste domu střechou nevidím schodišti před ním bytím čisté idejemi tam nebyli v každém poschodí domu sou je jedni stupních vřelo. Vyšší patro mystika ta zanik jich vše ru které na schodišti je protože je domov bit nesvítí nikde etika je svítí tah ve vyšších patra není dět nepořádek z domu za tím nemám se možnost odstěhovat protože nemám jiný by moje žádost o přízemí se asi někde ztratil a mám pocit že bych měl jak je víte a současně nevím s určitostí proč levnou po schodišti ž víta po bujeme v ulici ale je jsou do mi jenom na jedné straně tak je je ulice a za protějším ochotní. Jen je řeka tekoucí sprovozovat prosím vás tady vy jste nekomu opravit na tom líčení je tam není správné zachyceno to že kde von vlastně při tom je při tom je kdežto volby umře dějem tak je to ale on se nespalo schodišti ale prže to pohani vidím konce neozve svém bytě ale on vidím do svýho bytu to je původ celý ho domu on nejdelší posledních ale vidí do nich jako by tam byl oni půlhodiny a pořádku vyšší poschodí tak to bylo ne takhle pomine a tak to budu vykládat jsem to na to upozornil když. V nebo za si to totiž pro tomu tak to proč to to to to věci která tady nebyla zbylo vy nebo tady vrozený postoje o to to se unavovalo to leze ačkoliv ho neprováděl i tu kůrou si prožíval toho rozený který ten věčný si cítil dokonce tu špatnost toho nepořádku ta nedělal to pře to je taky bylo proti srsti toto všechno to bylo na tom obsaženo v tom pocitu v tom snu etotiž se velice hmota se vykládá v tomto svou jak člověk není schopen dobře pochopit to sem se za to co je to vlastně lidské vnímání a co je to pokrok duchovní cestě ono se říká musí se přejít že bo tuto nebo. Vy jako by to byl nějaký překonávání prostorová nebo takovou pokoje ten on člověk ve své pravé podstatě je jet a po co prožívá to je nános na tom co jest konto pravé čím on je a teď tím čím on jest který bytost která dělá pokrok tím čím se stává postupně bohužel protože je bez voře do stvořeného za leta také ta nějaká taková princezna tak se musí stávat o se stane třeba tabor místo prudce my nebo se stane čímkoliv jiným ale ona ve skutečnosti je pořád princeznu synu. Tonou královnu nebo tak nějak ne ve své podstatě jenomže to není poznat že to tak je protože se vidíme víme z jedním stránku věci tak tady prostě tento sen měl především použít o tom proč tom stupni si takle si pocítíš takhle pod se tam šplhá to všechno vymyslím to že tam nepořádek poštou terezii po cestě pět třebas dere protože svítí v ten vtělen dovol aby si to vysvětlil jo a to se ale to správně nepochopí dokud si neuvědomí že ty jsi taky tím pozorovatelem který to všechno vidí průřezu to co si viděl tou se nemůžeš nikdy vidět postupně to můžeš vědět jenom vhledem jako tento sen byl se. Na tom si dalo celou na a vono se to dalo okamžik ale to je to jako celou noc to jsem si všiml když jsem vznikl třebas do své dávné minulosti a bude se ji překonat jak to utahal hrozně a když jsem si to potom prověřil tak netrvalo to vůbec časově nějak aby padlo jako věčnost je to čili žení dům to znamená mám všechno do tady mám ona jako to je pro jako od boha to je hřivna se kterou mám hospodařit ovšem upozorňuju vás že žádná hřivna tady není proto abych se věčně držel nýbrž jenom abych s ním hospodařil. To znamená tu si vy mu si od ten hospodář jakmile přijde od nás ne a dává mi jiné hřivny nebo dokonce ze zařizuje to a tak dále a je to v tom druhém druhém eště lépe znázorněno než v tom prvním první barvy na veze je místo při limě to a zrovna veze je místo hřivny jedné nebo dvou další dvě a tak dále místo pěti dalších pět ne toto není tak lapidární ale držme se toho že to se stejné ale musel přitom místo jedné iv jedno město aby věděli že jste tu řídké mohl nedostane se přestavuje z jednoho tomu do druhého tak to stará ano čili tohleto všecko co my budu jem na této cestě je připraveno kde mohli. To znamená my se musíme vystěhovat z toho jestliže tam máme ale dobře založený kvartýr v pořádku ne tím co všechno je přede bolestí to se vám to bude těžko odtamtud stěhovat si myslím že chápete že bylo těžké odejít ježíši kristu od svých milovaný učedníků od toho skvělého tříletýho působení kde dělal jenom dobro nič platného a teď mně ji že toho na kříž znamená měl to všechno ukřižovat co před tím bylo tak tady se říká první šiva je že je tam že ty tam máš svůj vaříte by skvěle zařízený který. Ty budeš proto skvěle zařízení těžko opouštět a protože tam také ještě pořádek okolo tak se tím ten by nebudete ani hnus naopak budete líbit i s tím pořád ke mi který tam je i s tím tamti ještě světlo tam nejsou je nedostatky které jsou ostatní to ty totiž si bydlel to tam v tom snu není obsaženo ve všech těch zbytek ti všichni co se vystěhovat to si pořád ty ty který se nevystihuje taky ty jenom částí své bytosti se eště nebyl studoval toto tekla ta eště zalíbení v tom rozumíte to to tam převážel rozbil je molo a ten si to neví to to nešla to bude taky bytí indie ty nemáš ten dere. To je ta rozhodující část o kterou tady jde o to vedoucí část protože na tom stupni a z něho ano proč nemá ten tekl máš za peníz v tom bytě který je dobře zařízen ale to máš malé tou budeš vypuzen teď bych chtěl s něco o sobě je vertikálně že si jednal dosud nerovnovážně že sice se připravuje odchodem domu ale variant to zase ostatní běh věže všech uče zničeno odložit sedí ale tohleto se ti zdáli eště upotřebení kdyby tam bylo to okolí. Na těle odnímáno lůžku všechno co potřebuješ obyvatel vlasti toho bytu rozumíš ten to potlačení situací které se tady večten že po dobrým to nepude bych že to tak nechápe z toho stavu tak a tamto si dobrovolně vylil ty na nic dobrého měli taky říká ale dovolovali rozporem ten nás ek to se musel divit co z toho vyvedli vět vytržená vysvětli by to uměl proč jde mohlo ale nábytek že umím to říct jak je to a proč je ta nemít víte a tuhleto teď ten mozky sluh. Že totiž nejenom je tam chápání ale je vidět že byl ten stůl vybojován s veškerou péčí že původně to i ten dům byl komfortem nejenom ten svůj bit a pokud byl celý ten komfortem tak samozřejmě nikdo se z něho nevy stěhoval buď rád za pusou netrpěli vot za tu nespokojenost s tím co právě bývá nebo ve stavu kterým si a ty zbytky krásy toho ty se děje víme dnes vy si většinu tomu baráku opustím proč tam je ten masky slov i když šel též ostatní lemována rodiště na spadnutí. Jak se to možný o to dřív nebylo ten slo krásný a ta jedná práci a tak čistota která byla v těch těch řeší petr tak tomu náleželo totiž jsem si říkal ten říkal ta vyšší patra teta nadstavba ten ten dovím celé jsem vám chtěl a tam není z toho patrno a to se staví na tomtéž místě nikam není třeba ten pekle který mají pro jiný baráky to sou prostě vlastnosti které si odložil jako nepotřebné na vyšším stupni my nemůžeme týmiž prostředky na vyšším stupni něco pořídit vám pořád zdůrazňuji že musíme zaměňoval prostředky že musíme se chápat nových prostředků nebo když se starých nově se chápete a tím jsou to také jiné prostředky ano. Tak to je tu větu si potom znova přehrát aby z viděl to jsou to ty lidé který se vystihovat ano jsou to prostředky které dosloužil ano a proto dostanete kvete k tobě nevrátí to je velký slov to není náhodné protože tím je znázorněna minulost ten barák byl poměrně moderní ne tam měl tak najednou matky to starého pletlo znamená všechno staré je neče ti vesele to krásné a je to neče ve komfortem působit dali vyšší patra taky vykládali že se nemám právo. Před možnost přestal se taky vykládali a proč ne se řekli ten víta funguje to znamená v tom vítovu je možnost se dostat poschodí do poschodí bez námahy a je možno říkám a proto máš povinnost ho opustit když tam den po tom máš povinnost ho opustit protože to tam jde samo jenom to co rozvineme se máme právo opustit ne co je polovičaté ten víta je dokonalém stavu to znamená nahoru se je a dorůst jít to znamená byste vysvětlím vítáni to i na to poschodí ve kterém máš vlitému tak není z toho patrno ale je tomu tak. To je důležité to dostaví tak je důležitým prvkem v tom všem a ještě bych chtěl říci jak je to s tou studnou poctivě že totiž všechno to co je stvořené je pevně zakotveno nestvořeném přestože se zdá že to s tím nějak nesouvisí zdá se protože my nemáme pro na tom není postupné to nestvořené na úrovni na které jsme je to nedostupné a to je ta zdánlivě ne souvislost ale ve skutečnosti v stupni je tatáž to poda had o tatáž voda jako dovedu to že že je to ti třeba ne tatáž voda i když je ta voda do toho podobou přiváděn nikoliv ze studně nýbrž z vode to znamená. Je zažít se lidského to znamená ze stvořeného přichází to co ve stvořené máš ne přímo vod boha je to na tom trpném stavu postaveno kdy v nás na konci páteře nebyla trpná hadí síla tak tento svět veselá toto vůbec nestál kdyby tento náš to naše tělo by vůbec nestálo to nešla by se nemohlo na nějaký projev vědomý vůbec kdyby tady nebyla studna trpnosti na základu toho všeho ten nesměl poznatek ta dotor chtěl a to musel vymyslet zasvěceno tuto všechno je to postaveno rovnováze. Trpnosti aktivity ten ta tvůrčí činnost boží to je aktivita tože netvoří a že není tím tvůrcem roven von tam bezohledně tohleto říká jako vy vůbec nebyl to je ta trpnost ze které vyvěrá zdánlivě bez souvislosti všechno aktivní tuhletu spojku mezi tím trpným a to znamená nestvořeným a mezi tím stvořeným tam v tom domě nevidíš protože to ta zítřka nestvořená rovněž ta v obci toho ty své duše která není. Protože nestvořená není viditelná ale tvoří spojitá spoj říkám že se to toho duše to to říkám jesličky třeba neuznával že se toho duši takhle jako tak on to mistr ekhart nemohl takhle říkat a je to nesmrtelná duše která je spojku mezi tím nestvořeným a mezi tím poženeme je to bůh funkčně funkční bůh je více než tentýž by ale funkcí při kovaný tomu tvoru který ho vede že je asi všechno vo to ta ježíše ukázáno na velice vznešené stupni na na tomhletom ale se pochopit z toho vašeho i to to nižší na tom kříži měl žádnou od To je ve svých žácích ničem svědkem v ničem sou při toleto světa ani vlastní těle to musel opustit toho jsem musel vzdát když se vlezlo tak by měl to mrtvých cílem jsou se za tedy proč neteče tam ta voda protože ze stvořeného přímo od boha bereme všechno v životu tohoto stvořeného tady tuhlety vykopávky to všechno stvořená záležitost ne a bereme je ze sveřepé se do duše stvořen udělal že jo je poda a to to není to co potřebuješ aby se musel z domu vystěhovat dokud budeš příjmat z tohoto světa a ne od boha jsem z toho domu nevystihuje ale to že ten nepot. Že ta voda se stvořené to to nepletlo stupně toho stvořeného tak to i nejvíc zařízené bude na obyvatel rozumíte hodnota vodu se tam tam zřízení okolí takže by se dalo z toho vývoj toho bytu a porušíte novém kdy se kterým de ke stěhovat že šest co jsme tedy dívali předtím máme právo a povinnost onou je to z toho proto konkretní to nejlepší máme povinnost přeloženo bytu po že tomu si být jaká kontinuita mezi nižším a vyšším tak bych to řekl a životě ježíše krista jako on byl oddán své rodině do. Že se ti let ne abych poslušen a sem okolí tak byl oddán toto otci stany a to tak dokonce když se ten vyříkali že se jim ztratil von říkal dojnou nevíte že musím být v tom co je mého otce tak je postele protože jim byl oddán že nenastal jeho doba kdy ještě ovlivnilo si dobře vědom že na vyšší úrovni se potřebuje za smrt toho nižšího bych tak vlít dejme tomu špínu i s dítětem ano to jít to je zárodek ten tité zároveň toho nového si přenese do toho do naší to vytvoří tvoji individualitu duchovní ta nějaká je ty nevyšla k tou metafyzickou kaší nikdy. Ty nebo žádný absolutní bohem nebo něčím to to nebudeš než pořád indie to vidí tak toto snu kterak individualita dělala tuhleto a to byla individualita dobře informovaný ona vo výši která toto mohla utkat a čili u nimi dělala přetrvává ta je starší než si ty která tuhleto psala to je asi všecko etak říká je oprávnění ice dovoleno aby se tam dostal je to dovést je to dovoleno zen a proč to jsem bytě se svítí je síně na tom tak špatně jako všeho který tou hrozného. A se toho použít ty jobovu ten je dostaneš jakmile budeš schopen to co máš v tom bytě přenést do toho nového bytu a nebudete nemožné protože ti říkám když ty poschodí ho řeší které jsou čisté sou vlastní s tím pokračování cesty které je žádný mohli ty se o těle do jiných domů této co nebudeš nevzít potřebou jo těch prostředků ale ty se bude o tom tohleto mně ani víta a ten funguje tam na všechno počítám jenomže to není z toho patrnost a je to je s tím počítáno u dlouho tys to bude to dobře neviděl viděl minulo a přítel a budu to ti eště unikal zatím rozumíš to to jenom tak dokresluje. Váš ten pas ne touto se do že z toho tonou podle to ne připraven a sem klepete nábytek který on si převést na ho tím víc ehm a to je jeho ší funkce nejede s tím vodil to pobavení okolí podobě bez to tam esi ani s tou ku ani ve skutečnosti ty si tam proto aby se děl padnete a že stavu nábytek o studené a ve klepnu mít s tím nabytým na stěnu i s tím matce to není domova tak funguje tak se budu moc dostat do nohou ne nevíš o všem kam někde tam je znázorněno že si řekl nedostaly že je se bojovat tam jak to do třeba by ostatní plný baráku nedělali krajina že všechny prostředky který stavy používali budou použitý jinde na těch krásný. Ale tato spojitost na uniká totiž všechny ty přítele ne odložil budou někde jinde použity na tom stupni na kterém my jsme to používali čili my používají se nějakých prostředků na duchovní cestu pu používám velice obojí prostředků živých ty co se přitom zkazí samo sebou to nemyslím ale toho co tady živé z toho sou ty námi to není nábytek to se bude používat někde jinde si živé prostředky jo prostředku který bez slov žil ti ukážu jak chápu to hranatí přes které které snaze převést když jsem třebas kolem písmo otci če tak nemnoho ale postupně tomu nešlo to dál říkat do to velice obtížné. A na konec když jsem se nemoh že ani bránit a nemohu do řikat ale přesto jsem tam toho vtělit tak se ukázalo že je správné se přestane nedá pořádku takhle že pokud se přestane zaře bych pořád přes to leze opravdu co ale von je tam víta že kterému to vůbec nevadí ten stav to schodišti že to je vytáhl vede bůh rozumíš to pomoc tam taky situace to vítovu že o tom jak jako v tom viděl čili ta osvícený způsobem pomocí boží síly do tomu ta moc dostat dál pomocí svý ta musí trošičku s to mnoho na to že to všechno je posedla. Tou studnou nad tou trpí a kdybych byl s sebe odevzdat modlitbě více a pořád se nutí dobře říká a jaký je jména božího se přes to fázi jindy nedostane začli být trpnější přímo situaci taková jaká je než ti se pravda tady se narodí vo tom se za to je vysvětlit že se víc pocitu do čtvrtém poschodí a tam byl jeho bita tamtud jsem měl stěhovat měl dojem že někam jinam jako ty ostatní není si je si řekli že to neni pravda protože on prostě se těle tom do na jinou vememe říct že který na. Ale jelikož neviděl v tom ostatním domě ta ostatní vyšší poschodí jasně nýbrž jenom věděl že tam se a že tam nic víta tak se se to ta že to bude tentokrát postup směrem do těch dalších pater potřebu to čtvrté čtete tato je způsobeno tím že nám překonat nebo vystoupit ze své smrtelné čtveřice a to čtyřikrát hry symbolice tak starozákonní tak toho zákony velkou roli ale tam při tom přidám obyčejně věštec let na poušti krist dní které ježíš byl na poušti a se ne čtyřicet dní to čtyřicet let cestě holi e. Těle i ta čili palestiny a čtyřicet dní byl ježíš na tou pří ale je to rovnou nepodporoval jsem věcích čtyřicet protože je to ta ž to věc ten člověk hmotný se vším tušením které těla leží a kterou hmotu udržuje a to takovou co pomocí čistoty ti tři těch čtyř a o to je přicházíš které se nesmrtelné do které by žil které tohoto v nebo ten je všechno přitom aby be do toto snu v tou.

Download XMLDownload textWaveform view