Waveform view
80-06B
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
Většina
lidi
e
vykládá
to
že
svůj
živo
rozplyne
do
jednotlivých
úkolů
a
ty
úkoly
vidí
člověk
po
tom
často
a
nemůže
si
pomoc
to
by
tak
neviděl
odděleně
jeden
od
druhého
odděleně
vidí
úkol
zdravý
po
tupou
jiných
povinností
zase
jednotlivé
povinnosti
bývá
povinnost
matky
povinnost
manželky
povinnosti
já
nemám
občanskou
ví
to
všechno
zvlášť
povinnosti
povolání
neví
zase
zvlášť
a
není
možné
aby
se
tyto
úkoly
řešili
jeden
za
druhým
odděleně
a
aby
nenastaly
třeti
mezi
těmi
úkoly
vzájemné
proti
tah
že
něco
řeší
třebas.
Že
si
úkol
povolání
a
na
zdraví
s
tím
škodí
té
běžná
záležitost
nebo
řeší
svoje
zdraví
a
nadává
povolání
žába
rodinu
a
tak
dále
a
tak
bych
řekl
obecně
tuhletu
věc
pokud
může
člověk
bylo
by
dobře
kdyby
pokud
mu
že
kdyby
přehled
a
království
boží
protože
pak
bilo
bylo
přidáno
všecko
ostatní
on
by
totiž
zabránil
jedné
velice
se
špatné
kde
se
špatnému
způsobu
myšlení
a
jednání
že
by
přestal
řešit
všechno
oddělený
jedno
odvaha
že
by
se
staví
to
rozparcelovává
že
by
to
bylo
všechno
pospojováno
s
tím
hledej
království
boží
vono
pokud
člověk
nemá
všechno
v
sobě
něčím
po
správném
to
bylo
tuhleti
něčím
pospojováno
všecko.
Tak
řeší
dyc
už
všecko
špatně
protože
jedno
řeší
proti
druhém
kdežto
když
má
v
sobě
a
řád
hodnot
a
tou
nejvyššího
do
to
poměřuje
si
nižšího
noty
tak
už
to
samo
je
zárukou
určité
harmonie
jeho
života
využívání
lepšího
šesti
a
našeho
plným
té
dary
čili
kdyby
si
například
někdo
dneska
vzpomněl
z
lepší
césar
tak
by
samozřejmě
neuspěl
třeba
protože
to
úkol
oddělený
od
ostatní
úkolů
on
si
musí
vzpomenout
také
ještě
na
jiný
třeba
vlitější
úkol
kvůli
němu
ž
musí
jít
to
zdraví
takhle
to
po
spojovat
s
tím
posílí
ten
úkol
zdravý
nesmírně
ho
posílí
za
sem
případy
že
matka
která.
A
já
se
stal
naživu
kvůli
dítěti
zůstala
na
živo
a
kdyby
nebylo
to
uli
ději
tak
to
tady
je
a
kdyby
hleděla
jenom
na
své
zdraví
ano
a
kdyby
to
spojil
eště
jiným
úkolem
tak
by
to
ještě
lepším
prostě
je
to
v
následova
pospojováno
a
my
to
uměl
rozpojuje
me
a
tím
si
způsobem
někdo
čemu
říkáme
karma
a
že
jsme
se
rozpojili
sme
něco
on
ten
pán
bůh
nezařizujete
jak
my
si
myslíme
ten
se
síla
nějaké
utrpení
ale
my
si
ho
vytváříme
tím
že
například
pater
své
úkoly
ne
a
že
si
vybírám
co
se
na
hodí
za
nebál
se
na
hodin
a
tak
dále
a
tím
si
způsobujeme
tak
zvanou
karmu
ne
obecně
by
tak
taky
se
stává
že
něco
běhu
událostí
se
zadrhne
a
přestane
to
jít
něco
tam
opomene
tak.
Těžko
říct
kde
je
tím
vinen
protože
může
se
ukázat
tento
zavinil
ale
opatrně
a
vypadá
to
tak
že
jo
že
bychom
mohli
říct
ano
ten
zanedbal
to
a
to
se
a
lékař
to
neobejde
a
svou
hromosvod
že
máme
ale
ne
ne
tam
totiž
se
dá
obecně
vys
jenom
jedna
věc
slepý
slepého
beze
ten
to
špatně
zakročil
byl
slepý
tento
na
něm
tak
na
kobylku
slepý
a
všichni
jsou
slepý
a
lety
jednají
neboť
jednají
podle
rozumových
pravidel
podle
svého
logiky
jak
nejvíc
třebas
dovedou
a
to
je
málo
mě
dělán
ský.
Velkou
potíž
zbavit
se
člověka
který
slepě
chce
něco
dobře
vykonat
který
se
opravdu
má
nejlepší
vůli
dobře
to
vykonal
a
nedá
se
říct
si
to
dobře
snáze
a
a
já
vím
že
je
to
špatně
přestože
do
věci
je
to
správné
a
za
druhé
by
to
taky
způsobem
protože
to
slepé
jednání
protože
neví
co
o
tom
neví
co
přeci
proto
je
slepý
že
mě
třeba
odpouštět
protože
oni
to
nezavinil
toho
že
to
chtěli
nějak
zavinil
nýbrž
prostě
že
s
tou
slepý
toto
slepotu
lidskou
cestou
že
si
věcně
byl
žádná
karma
vybere
jiná
slepoty
byli
tyto
zavraždili
nebo
vraždili
ježíše
krista
nebyli
bývali
slepý
tak
by
ho
byli
nezavrhli
tak
von
se
musel
za
je
modlit
odpustím
otče
nebo
nevědí.
To
činí
sou
slepý
a
odpouštěli
těmi
lidem
kteří
ho
poslouchal
neboť
mají
uši
a
neslyší
mají
voči
a
nevidím
byli
slepý
byli
hlubší
tak
když
z
toho
nevyvodili
patřičné
důsledky
nic
se
nestalo
a
tak
člověk
někdy
nevyvozujete
události
které
potkají
patřičné
dítky
protože
je
se
přijal
a
tím
se
dostávám
do
nějaké
sama
se
a
kdyby
ovšem
nebyl
takový
tak
by
něco
z
toho
vyvodil
takže
je
to
velice
snadné
ukázat
na
někoho
on
to
zavinil
ale
to
je
stejná
chyba
jako
když
se
řekne
tuto
vlaku
zavinili
hitler
není
pravda
to
je
složitá
záležitost
čili
devatenáct
set
několik
chyb
základních
tak
karla
to
špatně.
Na
špatně
toho
otázku
noze
dobře
odpovědět
je
třeba
napřed
otázku
na
králi
opravit
a
se
myslí
toho
asi
tuto
smysl
vnuku
té
tak
ale
ne
že
by
on
lidí
byl
to
je
ten
základní
omyl
který
při
vyklá
připomenu
se
vědeckých
spisů
že
ostatní
všechno
tam
ne
že
všechno
je
má
je
a
on
jediná
skutečnost
temnost
na
určité
úrovni
pochopitelně
jediná
té
úrovni
oni
je
skutečnost
na
té
úrovni
skutečného
voni
než
on
které
on
je
ale
na
ostatní
úrovní
je
všechno
skutečné
tak
jak
to
z
toho
boha
vyšlo
to
znamená
není
to
sice
skutečně
existující
na
té
úrovni
boží
jako
bůh
ona
neexistuje
ve
naší
úrovni
zrovna
tak
neexistuje
nenajde
ho
úrovni.
Tak
skutečně
jako
dve
a
se
může
mluvit
za
pána
boha
pochopitelně
ale
zalekne
kdyby
nás
měl
vnímat
tak
s
takovým
pocitem
oddělenosti
jako
my
sebe
vnímá
ale
země
vnímáme
tak
by
přestal
mít
bohem
a
mimo
nestačil
by
na
takovou
práci
to
by
to
dopadu
umíte
uběhla
ustaral
a
podobně
on
musí
jít
nějakým
jiným
způsobem
na
v
sobě
mít
nás
vědoma
než
jak
my
si
sebe
uvědoměme
takhle
o
tom
nebudu
teďka
tady
se
bavit
jak
si
jenom
napravit
tu
chybu
která
byla
obsažena
té
otázky
že
protože
on
jediný
je
to
ne
pravda
na
jeho
úrovní
on
jediný
je
jinak
je
to
pantheismus
se
které
nemohu
souhlasit
za
protože
bych
nesla
ty
s
tím
že
víno
nějakém
umělce
je
ten
uměle
tona
je
tady
umělec.
Ale
to
je
je
tady
jeho
dílo
ano
a
tak
taky
s
bohem
dílo
uměl
to
vo
je
stejně
reálné
jako
uměle
prosím
dokonce
v
tom
smyslu
reálné
že
když
není
třebas
momentálně
prováděno
reprodukován
tak
existuje
třebas
do
záko
je
na
pán
dotáh
a
kdyby
ho
nikdo
nenapsal
nikdo
nepropagoval
tak
by
existoval
to
dílo
ale
dokonce
bude
existovat
i
kdyby
mám
nenapsal
do
těch
noc
protože
jestliže
on
na
tom
nic
měl
to
napsal
do
no
tak
už
to
dostávat
ano
neztratilo
se
to
jsem
si
uvědomil
teď
takové
ne
maličkosti
kterou
popisuju
nebo
budovat
teď
v
tom
také
kuse
v
ruce
tu
malou
petruško
ona
byla
prostě
chystala
se
ke
spánku.
A
měl
jsem
ji
podržet
matka
její
něco
petruško
světla
záměrně
těla
abych
si
ji
po
vážil
trošičku
nikdo
do
ruky
a
musím
říci
že
se
mně
podařilo
v
tom
momentu
si
přečíst
vzdálit
její
duši
je
to
daleko
snazší
než
s
zápis
ve
vaší
duši
pože
jeden
zápis
pamětný
je
přikrývá
dalšími
a
dalšími
zápis
paměti
takže
já
bych
se
třebas
z
vaší
mysli
vůbec
ne
dopátrat
jak
to
tam
by
dopadlo
že
se
narodil
na
tomto
svět
tak
dotázal
vám
jak
to
bylo
vstoupet
ruší
když
vstoupila
tento
svět
to
je
to
byl
velice
zajímavý
zážitek
který
se
nikdy
před
tím
nezažili
ne
usebe
protože
to
dost
sebe
jelikož
člověk
už
je
starý
a
ten
jeho
zápis
zanechte
narození
je
překrýt
něčím
jiným
ne.
A
jestliže
se
před
před
moment
narození
člověk
dostává
a
do
měli
stylem
a
tak
dále
tak
to
proběhne
okovy
tě
z
tři
nově
nebo
tak
nějak
že
to
nezůstane
z
ní
paměti
nedostane
to
na
mysli
já
vám
to
říkám
jenom
proto
a
si
si
uvědomili
že
tady
je
mnoho
věcí
na
které
si
miluje
může
vzpomenout
které
nikdo
nemůže
být
dět
ani
smysly
to
hmatat
že
nebo
čichat
nebo
ně
svitu
je
to
nevnímáte
né
přes
třeba
extazi
stával
jenou
představy
někoho
a
ono
už
to
tady
je
čili
moc
věcí
tady
jediná
než
jak
jsme
zvyklý
že
něco
je
tomuto
jinak
než
jak
jsme
si
tomu
říkat
pro
to
je
a
tamto
není
ano
prosím
vás
to
je
základní
chyba
se
říkat
toto
není
tam
pode
to
nemůžeme
o
ničem
víc
tak
definitivně
protože
nevíme
co
tady
fakticky
všechno
je.
On
to
musí
být
vědoucí
a
to
nejsme
že
pánem
bohem
čili
bůh
tu
je
stejně
jako
jsou
tady
jím
požene
věci
to
je
první
oprava
za
druhé
nic
se
nedá
na
tomto
světě
promarnit
protože
boha
to
vyšlo
doba
to
to
musí
vrátit
tenhleten
proces
boha
vyšlo
a
doba
se
tom
sí
vrátit
to
je
proces
promarňování
a
nás
navrácení
jestliže
by
nebylo
nic
jednoho
vytvořeno
tak
bys
měl
pravdu
ale
ono
se
dočasně
něco
mého
vědomí
z
mé
mysli
můžete
a
ti
dočasně
a
zase
to
dá
nabýt
vo
zase
k
tomu
dává
ti
čili
pro
mě
ztracené
to
co
nemohou
mít
ve
svém
vědomí
to
je
pro
mě
stane
deseti
že
nemám
metodu
doví
boha
tak
pro
mě
neexistuje.
A
já
to
nemám
žádnému
a
kristovy
za
zlé
že
pro
něho
bůh
prostě
neexistuje
tomu
vy
pravdu
pro
něho
bůh
není
přestože
ty
sám
říkáš
že
on
je
jediný
celý
je
má
stejně
takhle
špatně
pravdu
že
on
je
jediný
který
není
ano
oba
dva
nemá
ani
jeden
ani
z
vás
ani
jeden
druhý
ne
ani
jeden
ani
druhý
nemá
pravdu
a
jestliže
se
tam
zlobil
ten
který
nebyl
marnotratný
ten
svým
tak
je
to
jenom
proto
že
všechno
to
co
je
tam
líčeno
je
dramatizováno
dramatizováno
tak
aby
to
snáze
bylo
pochopitelné
tam
by
to
líčeno
jako
drama
které
probíhá
které
má
určitý
šťastní
konec
až
na
toho
syna
který
tam
rozčiluju
že
ano
že
tam
ten
si
přišel
a
předtím
byl
takovým
marnotratný
a
oni
se
s
nimi
takle
pak
ladí
ne
tak
prosím
vás
tohleto
že
on
se
rozčiluju.
To
je
jenom
dokument
ce
toho
co
ježíš
kristus
jenom
prozradit
že
ten
kdo
zůstane
trčet
na
úrovni
rajské
má
čeho
litovat
protože
neprošel
tím
procesem
promarnění
a
znovu
nabýt
to
je
vlastně
smysl
všeho
stvořeného
promarnit
a
znovu
na
ovšem
k
tomu
promarnění
dává
bůh
jedinečnou
příležitost
kdyby
byl
a
to
to
berte
pokušení
které
od
něho
pochází
jedna
část
to
vlezlo
pokud
je
totiž
kdyby
byl
by
člověku
nedal
dispozici
oděv
ne
tak
ten
neměl
co
promarnit
ten
marnotratný
syn
že
by
promarní
je
to
vina
boží
při
tom
cel
sedl
dal
co
ten
syn
udělá
on
to
předvídal
že
to
promarní
zaručeně
a
co
přitom
se
vydá
že
ty
momentem
jak.
To
promarní
si
na
něho
znovu
opomene
tento
stvoření
má
tento
smysl
aby
člověk
když
promarní
si
vzpomněl
neboť
kdyby
nepromarnil
tak
si
nevzpomene
a
to
by
bylo
dělat
ano
to
tady
je
myšlenku
že
ustavičně
probíhá
to
přesto
ten
mě
a
že
stavy
se
probíhá
také
roce
toho
klidu
a
ustavičně
probíhá
pro
cesta
sienská
na
a
to
je
stávání
všeho
zboha
pět
a
že
se
to
vzájemně
všechno
prolíná
že
vlastně
není
ani
okamžik
kdy
by
něco
z
toho
neexistovala
že
je
to
taková
rovnováha
jako
například
vidíme
v
naší
soustavě
věční
že
tady
je
harmonicky
svázán
přitažlivost
ne.
Ke
konci
to
vahou
toho
těle
ta
zemského
které
oponuje
té
při
té
ní
dosti
a
duší
se
určité
zlosti
o
linie
a
nikdy
do
něho
nespadne
že
o
jenom
ty
přitažlivosti
ostražitost
že
a
tak
na
je
to
tady
je
tak
něco
takového
se
dá
představit
jenom
jak
já
si
pomohu
takhle
snadným
způsobem
že
to
tak
v
této
oblasti
je
teďka
pozor
tady
v
oblasti
hmotné
vidíme
udělá
vyplatí
ne
a
to
ti
váhu
potíže
to
gravitace
té
otce
síle
do
svou
hmotné
síly
kdežto
tady
z
této
oblasti
osmého
a
spasitel
něho
nebo
co
ke
spasení
míří
a
celý
víte
propojení
je
sice
obdobná
rovnováha
ale
nejsou
to
hmotné
síly.
Jenom
které
je
působí
nýbrž
hmotné
cíl
které
to
v
tom
pudu
kována
co
jenom
posledním
takovým
znakem
toho
co
děje
zákulisí
a
zákulisí
probíhající
na
nich
úrovních
než
nemocné
a
proto
je
tak
těžké
to
vysvětlit
tak
jednoduše
jako
gravitace
ne
jako
tam
a
ta
síla
od
celá
tak
že
já
bych
si
pomohl
asi
tímto
způsobem
jestliže
člověk
je
tvorem
který
roste
nebo
jako
stále
pavla
tak
se
vůbec
neproviňuje
proti
tomu
stvořitelské
mu
úkolu
ani
spasitelskému
když
se
snaží
něčemu
se
třebas
naučit
něco
pochopit
ne
a
něco
prostě
něco
dokázat
rozvinout
se.
Ale
začne
se
proviňoval
proti
tomu
to
tehdy
když
už
jednou
zrodil
do
té
míry
že
už
dál
nemůže
když
by
to
například
to
je
pavle
zase
dělat
nesmírné
potíže
aby
se
v
něčem
ještě
dostala
dál
tak
by
se
mělo
uvažovat
o
tom
že
si
by
tomu
neměla
nechat
a
nepovažuje
sliby
když
ne
nechat
jestli
by
se
neměla
pokoji
tou
úrovní
na
které
je
a
měla
by
tomu
přijat
ještě
vyhovění
tomu
spasitelskému
tažení
že
jestliže
by
tohleto
jak
udělala
v
pravý
okamžik
tak
z
toho
já
které
se
rozvinulo
ní
jsem
za
tou
stal
by
se
v
tom
okamžiku
stal
satan
nic
od
půl
její
bytosti
slova
tele
všech
všech
neštěstí
a
všechno.
Pokušení
jak
všeho
možného
to
se
říká
ten
člověk
neví
roupama
co
dělat
opravdu
člověk
který
na
té
úrovni
na
které
se
ocitl
dále
nemůže
jít
například
dítě
třebas
na
této
úrovni
nemůže
jít
pozornosti
tak
daleko
jako
my
to
nemá
tu
stálo
o
tuto
pili
a
nesmíme
mít
to
mít
a
ví
a
kdybychom
od
něho
chtěli
o
to
dítěte
aby
tu
pozornosti
prokazoval
tak
mu
křivdí
a
vy
ho
svým
způsobem
předčasně
křižuje
me
taky
se
nesmí
předčasně
člověk
od
ba
dáli
ho
stvořeného
bohu
pro
krále
křesťani
dělají
největší
chybu
v
tomto
oboru
že
nechápali
smysl
například
v
té
netrpěli
ost
to
dítě
se
k
tomu
smysl
my
se
dívají
na
pavlíku
jak
se
byl
vše
jak
ji
dáváte
po
to
se
věc
co
to
dítě
sebou
takové
ší
to
je
nejlepším
pořádku
protože
je
dítě
to
náleží.
Tak
nerozvinul
to
trpělivost
a
tu
pozor
jako
my
nemůže
ještě
rozvinout
v
tom
věku
tak
musím
dělat
ještě
něco
jiného
aby
se
tak
ujala
ne
si
na
mou
třebas
sama
sebou
po
ale
my
už
kdybychom
na
této
úrovni
které
jsme
jeli
tento
ono
tak
se
proviňuje
to
ti
tomu
co
se
tady
neříká
tady
se
řeči
že
vám
přenáší
teď
smyslu
spasitel
ského
úkolu
a
to
byste
nemohli
pochopit
kdybyste
určitou
míru
pozorovat
tomu
nevyhověli
ne
jestliže
napřed
dejme
tomu
ježíš
kristus
nikomu
že
co
kázal
tak
chtěl
aby
ty
lidi
byli
pozor
ne
třebas
tomu
narodí
eště
ale
vyžadoval
od
nich
pozornost
a
to
pozornost
sama
už
způsobovala
že
začalo
v
těch
lidech
fungovat
to
spasitelské
dílo
to
tady
je
ale
aby
volo
převažovala
to
věku
tak
musíte
člověk
být
na
učit.
Té
úrovni
pozornosti
touhy
ne
a
toho
všeho
co
s
tím
souvisí
jak
nemá
tu
touhu
po
tom
poznání
jak
se
má
taky
tu
míru
trpělivosti
pozornosti
a
dále
tak
nemůže
u
něho
nastoupit
ten
spasitelský
úkol
čili
závěr
z
toho
všechno
sice
plyne
vedle
sebe
a
zároveň
ale
něco
toho
převažuje
podle
úrovně
toho
kdo
to
k
letím
čem
a
nebo
kdo
je
vy
síla
ano
čili
u
člověka
třeba
hustého
nebo
u
člověka
který
se
něčemu
učí
převažuje
učíte
věcem
svědky
bych
myslím
přeložil
je
stvořitelský
úloha
boží
a
opo
on
se
člověk
opírá
aniž
ví
že
se
o
ni
opírá
a
to
je
možný
aby
vytvořil
nové
hodnoty
tak
zvané
nového
noty
tedy
v
tomto
světě
jestliže
ale
se
dostane
na.
Úroveň
ze
které
už
nemůže
dál
třebas
je
to
ano
chvilkové
že
nemůže
dál
tak
v
tu
chvíli
by
neměl
při
zoufat
ale
měl
by
nasadit
na
spasitelský
úkol
to
znamená
měl
by
s
tím
odejít
k
bohu
já
to
té
to
to
není
také
ho
to
je
zlatý
klíč
chvilinku
na
ty
věci
nemyslet
teprve
se
znovu
do
nich
dá
takhle
si
odpočinout
ne
a
tím
se
navodí
spasitelský
úkol
u
toho
člověka
čili
probíhá
to
obojí
stejně
zároveň
ne
ale
ne
ve
stejné
intenzity
a
na
stejné
úrovni
čili
u
toho
marnotratného
syna
napřed
porubal
úkol
učí
on
stoupala
do
toho
světa
promarnit
všechno
se
to
si
vás
taky
tvůrčí
činnost
neboť
když
někdo
něco
vytváří
toto
ti
jaké
ko
hodnoty
ať
už
dělá
boty
a
nebo
děti
té
jedno
to
pokračování
tvůrčí
činnosti
boží.
A
tohleto
samo
o
sobě
znamená
že
nakonec
vede
k
úplnému
vyčerpání
toho
jedince
pochopitelně
pro
mrhání
toho
všeho
a
tak
by
měl
nastoupit
opačný
smysl
pře
věci
pochopitelně
není
tomu
tak
se
té
školsky
jak
já
to
říkám
neboť
ono
se
to
páně
pojí
na
i
v
tom
stylu
že
chvilinku
člověk
si
odpočívá
a
je
trpný
trošičku
začátku
to
dovede
jenom
tím
způsobem
bohužel
že
to
co
v
pocit
je
dobyl
promarní
svou
sebelásku
že
uspokojen
nad
tím
co
dokázal
tím
samozřejmě
jestli
se
trpný
ale
pohani
to
to
dokázal
toto
světě
ve
smyslu
duchovním
znamená
nemůže
to
projevit
na
vyšší
úrovni
uznal
odměnu
svou
tím
svým
uspokojením
kdežto
jiný
člověk
třebas
nepromrha.
Ten
tvůrčí
úkol
který
zvládl
uspokojením
nýbrž
odevzdáním
toho
bohu
toho
účinku
třebas
ty
to
spojení
bohu
tobě
patří
za
to
dí
bože
a
ty
to
smyslu
nemusí
takhle
vykládat
si
slovně
ale
to
co
ten
duch
toho
je
tenhleten
a
pak
na
sobě
na
úkol
ocitl
se
tam
ne
do
té
a
oponovat
to
ty
řeknu
jednou
by
tady
dotaz
když
jsem
tady
rozdělil
školsky
všechno
co
člověk
může
na
tom
světě
podnikat
buď
navazuje
na
tvořil
úkol
boží
a
nebo
navazuje
na
jeho
spasitelský
úkol
tak
pak
musíme
umět
všechno
zařadit
být
do
toho
toho
nebo
do
toho
druhého
jak
je
to
úkol
když
člověk
bojuje
proti
bohu
starý
proti
že
a
cesta
bude
proti
němu
stavíte
proti
něho.
V
každém
případě
tuto
otázku
nedo
odpovědět
jedno
ne
jednoznačně
protože
on
neví
co
dělá
sou
věci
o
kterých
můžeme
aspoň
relativně
říci
že
víme
co
děláme
například
dejme
tomu
když
já
tady
piju
tento
ča
tak
si
uklidním
vim
co
dělá
a
přitom
myslím
ale
když
někdo
bojuje
proti
bohu
které
ho
nezná
že
nemohl
v
nás
to
mi
taky
neprotiví
bojovat
tak
opravdu
neví
co
dělá
opravdu
je
někým
kdo
se
podílí
na
soudu
na
jakém
si
soudu
který
na
který
dneska.
A
no
tak
si
jako
kdyby
někdo
ustupoval
o
něčem
co
čemu
rozumí
jeden
při
zůstal
se
dá
ustane
to
s
mečem
rozumět
a
to
je
blbí
ne
se
řekne
to
je
velké
to
že
tomu
rozumím
tak
to
říkají
vo
píli
dé
rozum
toho
p
a
celý
se
také
nerozumí
tomu
a
nemůže
to
ani
pochopit
ze
své
situaci
nebo
tak
se
to
voni
tak
je
proti
tomu
a
tak
to
potírá
co
to
je
i
nejasná
i
jednání
že
je
to
pokračováním
furt
činnosti
nebo
učíte
boží
že
určitého
boží
spočívá
v
tom
že
se
všechno
zase
vá
do
oblasti
dvojnosti
dobra
a
zla
všech
protikladu
všech
párů
dvojic
a
o
to
už
tomu
jednomu
páru
dvojic
lépe
dyby
kdyby
to
ne
nemusel
dělat
pro
něho.
Bylo
lépe
ne
jako
se
dejme
tomu
vyjádřil
ježíš
o
jidášovi
se
bylo
ne
tedy
by
se
byl
narodil
a
když
to
udělal
bylo
to
přes
to
v
nejlepším
pořádku
protože
kdyby
to
byl
neudělal
tak
že
se
do
to
na
kříž
a
tak
dále
to
to
tady
konali
aby
mu
to
aby
se
na
ten
chtít
dostal
ovšem
potom
já
se
tam
to
bylo
lépe
aby
to
aby
se
byl
narodil
aby
to
byl
totiž
nemohu
vůbec
dělat
ne
pro
něho
osobně
čili
musím
říct
že
pokračuje
pučit
boží
ale
bylo
by
lépe
kdyby
to
nemusel
dělat
asi
tak
to
povědět
jinak
ne
jak
ten
člověk
který
je
proti
bohu
ani
neví
že
mu
sloužím
protože
jedině
rozvinutá
lidská
misto
jedině
rozumová
lidská
činnost
jedině
prostě
stav
kraji
uvedl
člověku
aby
se
z
jeho
dostal.
Dokud
a
já
myslím
že
nemáme
málo
případů
historii
lidstva
kdy
takové
klam
pozice
se
dotázal
nejdál
neříkám
že
ta
ty
pravdy
a
celý
sta
ale
bylo
proti
ty
tu
co
je
prakticky
totéž
taky
efekt
ne
a
pane
žákem
ježíšovi
nebo
kristovým
nekřičelo
víme
toto
o
mnoha
nich
lidech
svatý
augustin
nový
svatým
františku
a
jiných
kteří
byli
proti
a
pak
se
stali
lepšími
zastánci
toho
boha
kterého
napřed
po
následovali
čili
je
vidět
že
se
dostali
do
kromě
bodu
k
té
stvořitelské
při
přisluhovat
tvrdého
vlitému
úkolu
ze
kterého
byl
snadný
přes
uka
opačnou
stranu
do
spasitelském
úkolu
protože.
No
a
ten
ateista
nebo
ten
prostopášníků
byl
třebas
svatý
augustin
to
dělá
opravdu
upřímně
jo
si
myslí
že
to
tak
nabýt
a
ten
na
tom
co
nejkrásnější
na
tom
velice
celé
neboť
on
přitom
může
přirozeným
způsobem
se
rozvinout
nemá
překážek
vnitřní
nemá
zábran
lite
kdežto
jiný
člověk
těch
z
těch
zapamatovat
toho
a
nerozvinete
takhle
dokonale
třeba
za
závan
omylu
že
je
třeba
věci
je
rozumí
dokonce
ale
říká
si
moje
porozumění
věcem
má
své
meze
každý
poctivý
vědec
je
úžasně
skromný
je
říká
já
na
té
své
úrovni
samozřejmě
nemohu
ty
věci
říkat
tak
suverénně
já
nemohu
to
dít
ano
nebo
ne.
Já
si
vy
vědom
a
měl
by
si
exist
pravý
vědec
jenom
té
relativnosti
všech
věcí
že
ano
a
mu
velikou
velikým
rad
ten
nebo
řek
bych
před
pravdou
a
takovou
rezervace
ve
darovaný
že
a
tam
sebe
nevytahuje
ne
takhle
vědec
jedná
pravý
vědec
tak
se
se
povahovou
praděd
od
nepravého
že
si
není
tak
úplně
jist
svým
co
říká
to
protože
kdyby
si
byl
tak
úplně
jist
tak
opravdu
už
nemůže
z
toho
svého
bodu
jít
dát
ano
platí
o
rozumovém
způsobu
chápání
vo
si
nic
i
uvědomovat
jestli
je
dost
daleko
že
rozum
má
své
meze
a
to
je
na
tom
to
nejkrásnější
co
si
právě
uvědomuje
ne
ta
fakta
která
objevil
ale
toto
omezení
rozumové
té
výtečné
čili
on
má
tady
otevřenou
cestu
nazpátek.
Tomu
stvořiteli
tomu
spasiteli
padá
to
mě
tedy
každém
momentu
je
to
ten
kdo
se
jako
věda
devatenáctém
století
je
do
se
obalí
do
to
nádherné
roucha
oděje
se
ti
najednou
se
dokonalosti
zákonů
třebas
fyzika
ne
tak
si
myslí
že
na
tím
už
nic
není
atomy
neodbytný
a
tak
dále
že
to
se
tak
teďka
jako
která
se
to
co
si
byli
ti
úplně
si
protože
to
toho
to
klapalo
je
na
na
druhé
navozovalo
do
tak
nestačí
bude
už
ne
vite
a
to
z
toho
důvodu
že
už
při
syna
mezer
o
činnosti
a
to
potom
si
nejvíc
slibujeme
do
bádám
v
těchto
jiných
věcech
než
z
je
ten
relativismus
bude
dále
pronikat
do
všech
oblastí
a
že
se
z
něho
zrodí
touha
po
něčem
absolutně
jí
za
tím
rozumovým
poznáním.
Já
jsem
si
dobře
vědom
toho
že
například
když
se
mi
dostali
nějakého
vnuknutí
že
je
to
absolutní
pravda
ale
sem
zoufalý
z
toho
když
to
reprodukuju
čili
vidím
že
ten
stav
neschopnost
lidská
tady
zůstává
i
přijde
dokonalosti
boží
která
za
tím
je
ne
čili
to
mě
udržuje
jaksi
na
té
cestě
že
po
ní
mohu
jít
dál
ale
běda
kdybych
si
řekl
jak
jsem
já
vám
to
tady
vyjádřil
této
nejdokonalejší
co
se
od
té
věci
mohlo
říct
a
jak
se
to
mohlo
vůbec
vysvětlit
té
ten
se
těle
konec
omeze
ti
vůbec
jsem
padl
nikam
jsem
nedošel
dokázal
jsem
že
tomu
nerozumím
že
se
to
nepochopil
že
jsem
do
toho
nepronikl
že
sem
neměl
žádná
vnuknut
protože
ten
svatý
pavel
který
měl
tak
obrovská
hnutí
přeci
věděl
že
se
pořád.
Musel
zmenšovat
ne
a
dokonce
že
by
se
byl
nemenoval
tak
ten
ježíš
kristus
nemohl
víc
se
v
něm
narůstat
si
sobě
musíme
uprázdnit
mít
z
toho
a
toho
boha
a
to
se
může
jenom
tím
nechci
vědomi
své
nedokonalosti
ale
to
vás
by
stačilo
jako
posiluje
říkal
tak
do
tak
já
nebudu
dělat
to
ne
ale
budu
odevzdaní
té
velikosti
boží
budu
jí
více
ctít
rušen
dělat
více
pro
slávu
ne
a
tak
dále
nebudu
se
pořád
lítat
jenom
postoji
pokud
můžu
tak
se
taky
lito
dokonale
tu
reprodukcí
všemi
to
bude
tobe
a
není
ten
šestého
července
roku
svíce
ho
devíti
stoho
sest
je
tu
dotaz
proč
ježíš
kristus
ustav
stanovil
právě
svatého
petra.
Představitelem
číslo
jedna
církvi
když
řekl
petře
ty
jsi
skála
na
to
skále
postavení
se
ke
sou
a
dále
pekla
ne
ji
nepřemohou
důvodů
proč
to
učinil
bylo
jistě
hodně
protože
by
to
byl
neučinil
ale
některé
z
nich
bychom
si
tady
měli
vysvětlit
protože
vám
to
otravou
tak
především
bych
vysvětlil
to
slovo
skála
proč
je
stalo
a
kdo
může
být
skálou
svatý
petr
byl
rybářem
ten
rybář
místě
dobře
živil
svoji
rodinu
nebo
uživil
aspoň
se
dál
a
dal
se
předvect
ježíšem
kristem
že
musí
přestat
lovit
ryby.
Aby
uživit
svou
rodinu
a
musí
se
stát
učedníkem
pána
ježíše
a
téměř
v
tom
okamžiku
mu
říká
o
dalším
program
ježíš
kristus
že
od
této
chvíle
petr
nemá
lovit
ryby
nýbrž
málo
být
duše
tím
vysvětluje
že
se
zkušenosti
svatost
věta
má
umět
převést
na
šesti
duchovní
ne
se
jich
zříci
těchto
zkušenost
nýbrž
je
uvést
na
zkušenosti
ochot
na
důležitá
poučka
druhá
spočívá
v
tom
že
svatý
petr
neboť
to
to
se
stalo
dříve
než
než
umřel
ježíš
kristus
na
než
ho
zapřel
petr
později
se
z
toho
to
že
na.
Těchto
zásadách
nebo
na
této
zkušenosti
na
této
zásadě
svatý
petr
chtěl
sloužit
ježíši
kristu
tomu
sloužit
svými
silami
svými
schopnostmi
přetavený
na
duchovní
a
teď
ho
musel
ježíš
kristus
naučit
další
fázi
cesty
že
těmito
silami
se
sice
může
v
tomto
světě
mnoho
dokázat
a
není
to
nic
špatného
když
se
dokáže
v
duchovním
světě
je
třeba
umět
od
toho
co
je
mé
třebas
to
bylo
nejlepší
ustoupit
vzdát
se
toho
jako
něčeho
co
nemůže
tady
sloužit
pokud
je
to
žito
jako
osobního
vlastnictví
jako
vlastnosti
která
patří
člověku
který
je.
Užívat
tele
této
vlastnosti
tohleto
je
velice
důležitá
záležitost
na
duchovní
cestě
neboť
my
nedosahujeme
většinou
království
boží
jenom
z
toho
důvodu
že
ho
chceme
dosáhnout
tím
způsobem
jako
se
dosahu
věci
na
tomto
světě
popadnout
ne
ježíš
kristus
ukázal
že
ten
kdo
ještě
chce
popadnout
království
boží
ten
není
hoden
a
ten
nemůže
se
ho
moci
se
říká
království
boží
násilím
je
dobýváno
násilím
trpí
mysli
se
ti
jinde
a
to
nebudu
teďka
znovu
se
tvá
jak
to
myslel
ale
na
druhé
straně
ukázal
svatýmu
petrovi
že
je
to
násilí
je
začátkem
věci
a
není
na
konci
cesty.
A
na
tom
konci
že
je
opuštění
sama
sebe
zapřením
sama
sebe
a
kdo
nedokáže
sebe
zapřít
ten
nemůže
do
toho
království
vstoupit
a
to
je
třeba
říct
něco
velice
důležité
se
zapřít
něco
co
napřed
člověk
nemá
nedá
svatý
petr
musel
něco
mít
on
měl
rybář
dobrého
rybáři
na
kterého
se
spoléhal
že
u
mírové
který
by
on
měl
možná
jiné
vlastnosti
o
kterých
byl
přesvědčen
že
sou
správné
proto
tvrdil
já
tě
nezapřete
ou
po
až
na
kříž
nebo
kamkoliv
budeš
jít
tak
se
musí
člověk
klamat
ne
že
by
to
bylo
že
by
se
mýlil
s
těmi
vlastnosti
které
člověk
má
může
v
nosit.
Toho
dokázal
ale
na
té
duchovní
cestě
může
jimi
dokázat
jenom
tehdy
kam
jimi
stav
jenom
tedy
se
jich
vzdát
tím
že
se
jí
zda
tak
z
nich
vyplyne
síla
která
za
ním
stála
a
to
je
síla
boží
zůstane
z
nich
jenom
ta
síla
boží
která
není
člověka
v
toho
boha
který
způsobil
že
já
mohu
tu
sílu
vůbec
i
vlastnit
třeba
nebo
nějak
vládnout
protože
svatý
petr
svým
životem
si
dokázal
obojí
jak
to
pevné
postavení
jenom
to
světa
rybářem
toto
že
tímto
způsobem
se
nedá
království
boží
dobýt
měl
v
ruce
všechny
klíče
ke
království
nebeské
to
znamená
rozvinutý
lidský
život
a
odstoupení
od
tohoto
dílu.
No
tak
v
tom
smyslu
že
se
využít
podstatné
síly
které
jsou
za
na
pozadí
této
mé
schopnosti
nebo
naší
schopnosti
jakékoliv
to
je
ta
dvojka
duchovní
cesty
to
je
jedinečný
zastoupen
aby
svatý
petr
on
se
musel
který
přesvědčit
že
sám
není
schopen
že
to
si
o
sobě
myslí
že
v
dobře
u
něho
funguje
a
že
to
platné
že
to
si
čemu
je
protože
na
této
cestě
není
pravé
není
správné
ale
dá
se
tím
dojít
nikam
se
stal
stalo
na
jedné
straně
pevně
stál
na
zemi
a
tam
dosahoval
to
potřeboval
takového
člověka
on
potřeboval
čtěte
a
držel
se
museli
že
toto
všechno
má
od
boha
a
že
to
dá
nadstavba
na
tím
že
zaručit
na
bohu
čili
že
v
podstatě
on
je
bůh
činitelem
který.
To
ji
za
tím
co
člověk
odvozen
z
jeho
činitel
ský
sem
seděl
čili
on
na
jedné
straně
je
představitelem
ten
svatý
petr
rozvinutého
života
znamená
rozvinuté
činnosti
tvůrčí
boží
to
de
stany
hodinu
té
tvůrčí
činnosti
spasitelské
facto
dohromady
to
že
toho
ducha
svatého
to
tady
zatím
nechal
vy
potřel
nám
to
autem
tykat
myslí
stačí
něco
to
trpném
i
k
tomu
něco
do
říci
ještě
že
totiž
nebylo
tam
té
řeči
dost
důrazně
no
prý
člověk
který
hledá
svou
vlastní
spásu
může
zpočátku
i
pro
sebe
hledat
to
je
nedal
nedokonalost
začátečníka
ale
měl
by
co
nejdříve
pokud
možno
nejdříve.
Dostat
k
takovému
způsobu
myšlení
ve
kterém
bych
svoji
práci
hodnotil
jako
článek
který
patří
do
celo
společenského
dění
že
ty
věci
i
když
je
ze
začátku
dělal
pro
sebe
od
určitého
okamžiku
musí
vědomě
dělat
pro
společnost
ve
které
žije
jako
ježíš
kristus
si
byl
vědom
toho
že
ty
věci
které
on
dělal
zázraky
nedělal
pro
určitého
jediný
ce
pro
kterého
zázraku
dělá
nýbrž
pro
širší
společnost
abych
tak
to
vyjádřil
ne
z
toho
začátku
těch
zázraků
ho
třeba
oděla
zázrak
rozmnožení
změněným
té
vody
do
toho
vína
kani
galilejské
tak
zdánlivě
to
udělal
pro
tu
společnost
která.
Neměla
co
pít
ne
ale
ve
skutečnosti
to
mělo
dopad
na
apoštoly
na
vlast
na
všech
mi
lidské
vlastnosti
člověka
ale
taky
na
všechny
ty
apoštoly
také
existovaly
neboť
uvěřili
v
něho
jeho
učedníci
tam
praví
dál
jestliže
člověk
jde
tou
cestou
sice
ze
začátku
sám
pro
sebe
nemůže
se
vyhnout
tomu
dopadu
na
lidskou
společnost
která
je
žije
vedle
něho
protože
ta
se
na
jeho
dívá
ta
hodnotí
i
když
prozradí
ten
člověk
kam
de
hodnot
jeho
skutky
a
zjistí
se
v
nich
je
něco
co
třebas
běžném
životě
není
toto
si
na
něm
začne
třeba
hodnotit
našeho
třebas
napodobovat
nebo
tak
právě
u
dětí
při
výchově.
Není
možno
působit
lepším
způsobem
než
příkladem
a
křesťan
je
tady
právě
proto
aby
příkladem
působil
na
společnost
ve
které
žije
a
myslím
že
tohle
je
důležitá
vlastnost
kterou
měl
svatý
petr
že
si
oboustranný
příkladem
oddanost
ježíši
kristu
neschopností
vlastní
lidskými
silami
jít
schopností
opřít
se
o
toho
ze
kterého
ví
že
všechno
pramení
opřít
se
o
svoje
zkušenosti
na
tomto
světě
stoprocentně
jich
využít
na
cestě
duchovní
opravdu
je
aplikovat
doslovně
lovit
je
tady
bylo
řečeno
duše
tak
to
jako
myslím
že
způsob
který
pro
který
byl
svatý
petr
zvolen.
Tím
představitelem
že
číslo
jedna
tedy
ještě
jednou
tomu
svatému
petru
vám
se
ani
jsem
asi
být
to
že
on
podle
názoru
ježíše
krista
neměl
přestat
být
petrem
že
měl
to
své
rybář
svý
pozvat
na
duchovní
úrovni
a
to
bychom
měli
považovat
za
jednu
vlastností
kterou
ve
které
bychom
se
měli
modlit
i
my
jestliže
totiž
si
myslíme
že
změnou
svého
postavení
změnou
povolání
nebo
změnou
situace
okolo
sebe
vyměnil
kteří
vedle
mě
žijí
nebo
tak
nějak
nebo
změnou
zdravotních
podmínek
já
dokážu
víc
tak
jsem
milým
dokážeme
jedině
tím
více
když
na
téže
bazi
na
které
jsme.
Pracujeme
duchovně
a
ne
se
pro
osobní
účely
takže
dejme
tomu
jsmeli
rybáři
zůstaneme
rybáři
ale
na
duchovní
úrovně
byste
dejme
tomu
pracuju
v
továrně
tak
pracuju
jako
na
poli
hospodářově
to
to
říkat
jestli
se
modlím
tak
ne
proto
abych
si
vymodlil
pána
boha
ale
abych
k
tomu
bohu
směl
vejít
abych
mu
chtěl
patřit
to
je
to
to
duchovní
dokud
já
se
modlím
pánu
bohu
abych
aby
on
mě
patřil
tak
to
jsem
pořád
na
hmotné
úrovni
duchovní
z
té
modlitby
a
modlitba
nemůže
mít
spojovací
charakter
a
když
se
modlím
proto
abych
já
patřil
bohu
tak
to
začíná
mít
opačný
charakter.
Text view •
Help