EN | ES |

80-06B

80-06B


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Většina lidi e vykládá to že svůj živo rozplyne do jednotlivých úkolů a ty úkoly vidí člověk po tom často a nemůže si pomoc to by tak neviděl odděleně jeden od druhého odděleně vidí úkol zdravý po tupou jiných povinností zase jednotlivé povinnosti bývá povinnost matky povinnost manželky povinnosti nemám občanskou to všechno zvlášť povinnosti povolání neví zase zvlášť a není možné aby se tyto úkoly řešili jeden za druhým odděleně a aby nenastaly třeti mezi těmi úkoly vzájemné proti tah že něco řeší třebas. Že si úkol povolání a na zdraví s tím škodí běžná záležitost nebo řeší svoje zdraví a nadává povolání žába rodinu a tak dále a tak bych řekl obecně tuhletu věc pokud může člověk bylo by dobře kdyby pokud mu že kdyby přehled a království boží protože pak bilo bylo přidáno všecko ostatní on by totiž zabránil jedné velice se špatné kde se špatnému způsobu myšlení a jednání že by přestal řešit všechno oddělený jedno odvaha že by se staví to rozparcelovává že by to bylo všechno pospojováno s tím hledej království boží vono pokud člověk nemá všechno v sobě něčím po správném to bylo tuhleti něčím pospojováno všecko. Tak řeší dyc všecko špatně protože jedno řeší proti druhém kdežto když v sobě a řád hodnot a tou nejvyššího do to poměřuje si nižšího noty tak to samo je zárukou určité harmonie jeho života využívání lepšího šesti a našeho plným dary čili kdyby si například někdo dneska vzpomněl z lepší césar tak by samozřejmě neuspěl třeba protože to úkol oddělený od ostatní úkolů on si musí vzpomenout také ještě na jiný třeba vlitější úkol kvůli němu ž musí jít to zdraví takhle to po spojovat s tím posílí ten úkol zdravý nesmírně ho posílí za sem případy že matka která. A se stal naživu kvůli dítěti zůstala na živo a kdyby nebylo to uli ději tak to tady je a kdyby hleděla jenom na své zdraví ano a kdyby to spojil eště jiným úkolem tak by to ještě lepším prostě je to v následova pospojováno a my to uměl rozpojuje me a tím si způsobem někdo čemu říkáme karma a že jsme se rozpojili sme něco on ten pán bůh nezařizujete jak my si myslíme ten se síla nějaké utrpení ale my si ho vytváříme tím že například pater své úkoly ne a že si vybírám co se na hodí za nebál se na hodin a tak dále a tím si způsobujeme tak zvanou karmu ne obecně by tak taky se stává že něco běhu událostí se zadrhne a přestane to jít něco tam opomene tak. Těžko říct kde je tím vinen protože může se ukázat tento zavinil ale opatrně a vypadá to tak že jo že bychom mohli říct ano ten zanedbal to a to se a lékař to neobejde a svou hromosvod že máme ale ne ne tam totiž se obecně vys jenom jedna věc slepý slepého beze ten to špatně zakročil byl slepý tento na něm tak na kobylku slepý a všichni jsou slepý a lety jednají neboť jednají podle rozumových pravidel podle svého logiky jak nejvíc třebas dovedou a to je málo dělán ský. Velkou potíž zbavit se člověka který slepě chce něco dobře vykonat který se opravdu nejlepší vůli dobře to vykonal a nedá se říct si to dobře snáze a a vím že je to špatně přestože do věci je to správné a za druhé by to taky způsobem protože to slepé jednání protože neví co o tom neví co přeci proto je slepý že třeba odpouštět protože oni to nezavinil toho že to chtěli nějak zavinil nýbrž prostě že s tou slepý toto slepotu lidskou cestou že si věcně byl žádná karma vybere jiná slepoty byli tyto zavraždili nebo vraždili ježíše krista nebyli bývali slepý tak by ho byli nezavrhli tak von se musel za je modlit odpustím otče nebo nevědí. To činí sou slepý a odpouštěli těmi lidem kteří ho poslouchal neboť mají uši a neslyší mají voči a nevidím byli slepý byli hlubší tak když z toho nevyvodili patřičné důsledky nic se nestalo a tak člověk někdy nevyvozujete události které potkají patřičné dítky protože je se přijal a tím se dostávám do nějaké sama se a kdyby ovšem nebyl takový tak by něco z toho vyvodil takže je to velice snadné ukázat na někoho on to zavinil ale to je stejná chyba jako když se řekne tuto vlaku zavinili hitler není pravda to je složitá záležitost čili devatenáct set několik chyb základních tak karla to špatně. Na špatně toho otázku noze dobře odpovědět je třeba napřed otázku na králi opravit a se myslí toho asi tuto smysl vnuku tak ale ne že by on lidí byl to je ten základní omyl který při vyklá připomenu se vědeckých spisů že ostatní všechno tam ne že všechno je je a on jediná skutečnost temnost na určité úrovni pochopitelně jediná úrovni oni je skutečnost na úrovni skutečného voni než on které on je ale na ostatní úrovní je všechno skutečné tak jak to z toho boha vyšlo to znamená není to sice skutečně existující na úrovni boží jako bůh ona neexistuje ve naší úrovni zrovna tak neexistuje nenajde ho úrovni. Tak skutečně jako dve a se může mluvit za pána boha pochopitelně ale zalekne kdyby nás měl vnímat tak s takovým pocitem oddělenosti jako my sebe vnímá ale země vnímáme tak by přestal mít bohem a mimo nestačil by na takovou práci to by to dopadu umíte uběhla ustaral a podobně on musí jít nějakým jiným způsobem na v sobě mít nás vědoma než jak my si sebe uvědoměme takhle o tom nebudu teďka tady se bavit jak si jenom napravit tu chybu která byla obsažena otázky že protože on jediný je to ne pravda na jeho úrovní on jediný je jinak je to pantheismus se které nemohu souhlasit za protože bych nesla ty s tím že víno nějakém umělce je ten uměle tona je tady umělec. Ale to je je tady jeho dílo ano a tak taky s bohem dílo uměl to vo je stejně reálné jako uměle prosím dokonce v tom smyslu reálné že když není třebas momentálně prováděno reprodukován tak existuje třebas do záko je na pán dotáh a kdyby ho nikdo nenapsal nikdo nepropagoval tak by existoval to dílo ale dokonce bude existovat i kdyby mám nenapsal do těch noc protože jestliže on na tom nic měl to napsal do no tak to dostávat ano neztratilo se to jsem si uvědomil teď takové ne maličkosti kterou popisuju nebo budovat teď v tom také kuse v ruce tu malou petruško ona byla prostě chystala se ke spánku. A měl jsem ji podržet matka její něco petruško světla záměrně těla abych si ji po vážil trošičku nikdo do ruky a musím říci že se mně podařilo v tom momentu si přečíst vzdálit její duši je to daleko snazší než s zápis ve vaší duši pože jeden zápis pamětný je přikrývá dalšími a dalšími zápis paměti takže bych se třebas z vaší mysli vůbec ne dopátrat jak to tam by dopadlo že se narodil na tomto svět tak dotázal vám jak to bylo vstoupet ruší když vstoupila tento svět to je to byl velice zajímavý zážitek který se nikdy před tím nezažili ne usebe protože to dost sebe jelikož člověk je starý a ten jeho zápis zanechte narození je překrýt něčím jiným ne. A jestliže se před před moment narození člověk dostává a do měli stylem a tak dále tak to proběhne okovy z tři nově nebo tak nějak že to nezůstane z paměti nedostane to na mysli vám to říkám jenom proto a si si uvědomili že tady je mnoho věcí na které si miluje může vzpomenout které nikdo nemůže být dět ani smysly to hmatat že nebo čichat nebo svitu je to nevnímáte přes třeba extazi stával jenou představy někoho a ono to tady je čili moc věcí tady jediná než jak jsme zvyklý že něco je tomuto jinak než jak jsme si tomu říkat pro to je a tamto není ano prosím vás to je základní chyba se říkat toto není tam pode to nemůžeme o ničem víc tak definitivně protože nevíme co tady fakticky všechno je. On to musí být vědoucí a to nejsme že pánem bohem čili bůh tu je stejně jako jsou tady jím požene věci to je první oprava za druhé nic se nedá na tomto světě promarnit protože boha to vyšlo doba to to musí vrátit tenhleten proces boha vyšlo a doba se tom vrátit to je proces promarňování a nás navrácení jestliže by nebylo nic jednoho vytvořeno tak bys měl pravdu ale ono se dočasně něco mého vědomí z mysli můžete a ti dočasně a zase to nabýt vo zase k tomu dává ti čili pro ztracené to co nemohou mít ve svém vědomí to je pro stane deseti že nemám metodu doví boha tak pro neexistuje. A to nemám žádnému a kristovy za zlé že pro něho bůh prostě neexistuje tomu vy pravdu pro něho bůh není přestože ty sám říkáš že on je jediný celý je stejně takhle špatně pravdu že on je jediný který není ano oba dva nemá ani jeden ani z vás ani jeden druhý ne ani jeden ani druhý nemá pravdu a jestliže se tam zlobil ten který nebyl marnotratný ten svým tak je to jenom proto že všechno to co je tam líčeno je dramatizováno dramatizováno tak aby to snáze bylo pochopitelné tam by to líčeno jako drama které probíhá které určitý šťastní konec na toho syna který tam rozčiluju že ano že tam ten si přišel a předtím byl takovým marnotratný a oni se s nimi takle pak ladí ne tak prosím vás tohleto že on se rozčiluju. To je jenom dokument ce toho co ježíš kristus jenom prozradit že ten kdo zůstane trčet na úrovni rajské čeho litovat protože neprošel tím procesem promarnění a znovu nabýt to je vlastně smysl všeho stvořeného promarnit a znovu na ovšem k tomu promarnění dává bůh jedinečnou příležitost kdyby byl a to to berte pokušení které od něho pochází jedna část to vlezlo pokud je totiž kdyby byl by člověku nedal dispozici oděv ne tak ten neměl co promarnit ten marnotratný syn že by promarní je to vina boží při tom cel sedl dal co ten syn udělá on to předvídal že to promarní zaručeně a co přitom se vydá že ty momentem jak. To promarní si na něho znovu opomene tento stvoření tento smysl aby člověk když promarní si vzpomněl neboť kdyby nepromarnil tak si nevzpomene a to by bylo dělat ano to tady je myšlenku že ustavičně probíhá to přesto ten a že stavy se probíhá také roce toho klidu a ustavičně probíhá pro cesta sienská na a to je stávání všeho zboha pět a že se to vzájemně všechno prolíná že vlastně není ani okamžik kdy by něco z toho neexistovala že je to taková rovnováha jako například vidíme v naší soustavě věční že tady je harmonicky svázán přitažlivost ne. Ke konci to vahou toho těle ta zemského které oponuje při dosti a duší se určité zlosti o linie a nikdy do něho nespadne že o jenom ty přitažlivosti ostražitost že a tak na je to tady je tak něco takového se představit jenom jak si pomohu takhle snadným způsobem že to tak v této oblasti je teďka pozor tady v oblasti hmotné vidíme udělá vyplatí ne a to ti váhu potíže to gravitace otce síle do svou hmotné síly kdežto tady z této oblasti osmého a spasitel něho nebo co ke spasení míří a celý víte propojení je sice obdobná rovnováha ale nejsou to hmotné síly. Jenom které je působí nýbrž hmotné cíl které to v tom pudu kována co jenom posledním takovým znakem toho co děje zákulisí a zákulisí probíhající na nich úrovních než nemocné a proto je tak těžké to vysvětlit tak jednoduše jako gravitace ne jako tam a ta síla od celá tak že bych si pomohl asi tímto způsobem jestliže člověk je tvorem který roste nebo jako stále pavla tak se vůbec neproviňuje proti tomu stvořitelské mu úkolu ani spasitelskému když se snaží něčemu se třebas naučit něco pochopit ne a něco prostě něco dokázat rozvinout se. Ale začne se proviňoval proti tomu to tehdy když jednou zrodil do míry že dál nemůže když by to například to je pavle zase dělat nesmírné potíže aby se v něčem ještě dostala dál tak by se mělo uvažovat o tom že si by tomu neměla nechat a nepovažuje sliby když ne nechat jestli by se neměla pokoji tou úrovní na které je a měla by tomu přijat ještě vyhovění tomu spasitelskému tažení že jestliže by tohleto jak udělala v pravý okamžik tak z toho které se rozvinulo jsem za tou stal by se v tom okamžiku stal satan nic od půl její bytosti slova tele všech všech neštěstí a všechno. Pokušení jak všeho možného to se říká ten člověk neví roupama co dělat opravdu člověk který na úrovni na které se ocitl dále nemůže jít například dítě třebas na této úrovni nemůže jít pozornosti tak daleko jako my to nemá tu stálo o tuto pili a nesmíme mít to mít a a kdybychom od něho chtěli o to dítěte aby tu pozornosti prokazoval tak mu křivdí a vy ho svým způsobem předčasně křižuje me taky se nesmí předčasně člověk od ba dáli ho stvořeného bohu pro krále křesťani dělají největší chybu v tomto oboru že nechápali smysl například v netrpěli ost to dítě se k tomu smysl my se dívají na pavlíku jak se byl vše jak ji dáváte po to se věc co to dítě sebou takové ší to je nejlepším pořádku protože je dítě to náleží. Tak nerozvinul to trpělivost a tu pozor jako my nemůže ještě rozvinout v tom věku tak musím dělat ještě něco jiného aby se tak ujala ne si na mou třebas sama sebou po ale my kdybychom na této úrovni které jsme jeli tento ono tak se proviňuje to ti tomu co se tady neříká tady se řeči že vám přenáší teď smyslu spasitel ského úkolu a to byste nemohli pochopit kdybyste určitou míru pozorovat tomu nevyhověli ne jestliže napřed dejme tomu ježíš kristus nikomu že co kázal tak chtěl aby ty lidi byli pozor ne třebas tomu narodí eště ale vyžadoval od nich pozornost a to pozornost sama způsobovala že začalo v těch lidech fungovat to spasitelské dílo to tady je ale aby volo převažovala to věku tak musíte člověk být na učit. úrovni pozornosti touhy ne a toho všeho co s tím souvisí jak nemá tu touhu po tom poznání jak se taky tu míru trpělivosti pozornosti a dále tak nemůže u něho nastoupit ten spasitelský úkol čili závěr z toho všechno sice plyne vedle sebe a zároveň ale něco toho převažuje podle úrovně toho kdo to k letím čem a nebo kdo je vy síla ano čili u člověka třeba hustého nebo u člověka který se něčemu učí převažuje učíte věcem svědky bych myslím přeložil je stvořitelský úloha boží a opo on se člověk opírá aniž že se o ni opírá a to je možný aby vytvořil nové hodnoty tak zvané nového noty tedy v tomto světě jestliže ale se dostane na. Úroveň ze které nemůže dál třebas je to ano chvilkové že nemůže dál tak v tu chvíli by neměl při zoufat ale měl by nasadit na spasitelský úkol to znamená měl by s tím odejít k bohu to to to není také ho to je zlatý klíč chvilinku na ty věci nemyslet teprve se znovu do nich takhle si odpočinout ne a tím se navodí spasitelský úkol u toho člověka čili probíhá to obojí stejně zároveň ne ale ne ve stejné intenzity a na stejné úrovni čili u toho marnotratného syna napřed porubal úkol učí on stoupala do toho světa promarnit všechno se to si vás taky tvůrčí činnost neboť když někdo něco vytváří toto ti jaké ko hodnoty dělá boty a nebo děti jedno to pokračování tvůrčí činnosti boží. A tohleto samo o sobě znamená že nakonec vede k úplnému vyčerpání toho jedince pochopitelně pro mrhání toho všeho a tak by měl nastoupit opačný smysl pře věci pochopitelně není tomu tak se školsky jak to říkám neboť ono se to páně pojí na i v tom stylu že chvilinku člověk si odpočívá a je trpný trošičku začátku to dovede jenom tím způsobem bohužel že to co v pocit je dobyl promarní svou sebelásku že uspokojen nad tím co dokázal tím samozřejmě jestli se trpný ale pohani to to dokázal toto světě ve smyslu duchovním znamená nemůže to projevit na vyšší úrovni uznal odměnu svou tím svým uspokojením kdežto jiný člověk třebas nepromrha. Ten tvůrčí úkol který zvládl uspokojením nýbrž odevzdáním toho bohu toho účinku třebas ty to spojení bohu tobě patří za to bože a ty to smyslu nemusí takhle vykládat si slovně ale to co ten duch toho je tenhleten a pak na sobě na úkol ocitl se tam ne do a oponovat to ty řeknu jednou by tady dotaz když jsem tady rozdělil školsky všechno co člověk může na tom světě podnikat buď navazuje na tvořil úkol boží a nebo navazuje na jeho spasitelský úkol tak pak musíme umět všechno zařadit být do toho toho nebo do toho druhého jak je to úkol když člověk bojuje proti bohu starý proti že a cesta bude proti němu stavíte proti něho. V každém případě tuto otázku nedo odpovědět jedno ne jednoznačně protože on neví co dělá sou věci o kterých můžeme aspoň relativně říci že víme co děláme například dejme tomu když tady piju tento ča tak si uklidním vim co dělá a přitom myslím ale když někdo bojuje proti bohu které ho nezná že nemohl v nás to mi taky neprotiví bojovat tak opravdu neví co dělá opravdu je někým kdo se podílí na soudu na jakém si soudu který na který dneska. A no tak si jako kdyby někdo ustupoval o něčem co čemu rozumí jeden při zůstal se ustane to s mečem rozumět a to je blbí ne se řekne to je velké to že tomu rozumím tak to říkají vo píli rozum toho p a celý se také nerozumí tomu a nemůže to ani pochopit ze své situaci nebo tak se to voni tak je proti tomu a tak to potírá co to je i nejasná i jednání že je to pokračováním furt činnosti nebo učíte boží že určitého boží spočívá v tom že se všechno zase do oblasti dvojnosti dobra a zla všech protikladu všech párů dvojic a o to tomu jednomu páru dvojic lépe dyby kdyby to ne nemusel dělat pro něho. Bylo lépe ne jako se dejme tomu vyjádřil ježíš o jidášovi se bylo ne tedy by se byl narodil a když to udělal bylo to přes to v nejlepším pořádku protože kdyby to byl neudělal tak že se do to na kříž a tak dále to to tady konali aby mu to aby se na ten chtít dostal ovšem potom se tam to bylo lépe aby to aby se byl narodil aby to byl totiž nemohu vůbec dělat ne pro něho osobně čili musím říct že pokračuje pučit boží ale bylo by lépe kdyby to nemusel dělat asi tak to povědět jinak ne jak ten člověk který je proti bohu ani neví že mu sloužím protože jedině rozvinutá lidská misto jedině rozumová lidská činnost jedině prostě stav kraji uvedl člověku aby se z jeho dostal. Dokud a myslím že nemáme málo případů historii lidstva kdy takové klam pozice se dotázal nejdál neříkám že ta ty pravdy a celý sta ale bylo proti ty tu co je prakticky totéž taky efekt ne a pane žákem ježíšovi nebo kristovým nekřičelo víme toto o mnoha nich lidech svatý augustin nový svatým františku a jiných kteří byli proti a pak se stali lepšími zastánci toho boha kterého napřed po následovali čili je vidět že se dostali do kromě bodu k stvořitelské při přisluhovat tvrdého vlitému úkolu ze kterého byl snadný přes uka opačnou stranu do spasitelském úkolu protože. No a ten ateista nebo ten prostopášníků byl třebas svatý augustin to dělá opravdu upřímně jo si myslí že to tak nabýt a ten na tom co nejkrásnější na tom velice celé neboť on přitom může přirozeným způsobem se rozvinout nemá překážek vnitřní nemá zábran lite kdežto jiný člověk těch z těch zapamatovat toho a nerozvinete takhle dokonale třeba za závan omylu že je třeba věci je rozumí dokonce ale říká si moje porozumění věcem své meze každý poctivý vědec je úžasně skromný je říká na své úrovni samozřejmě nemohu ty věci říkat tak suverénně nemohu to dít ano nebo ne. si vy vědom a měl by si exist pravý vědec jenom relativnosti všech věcí že ano a mu velikou velikým rad ten nebo řek bych před pravdou a takovou rezervace ve darovaný že a tam sebe nevytahuje ne takhle vědec jedná pravý vědec tak se se povahovou praděd od nepravého že si není tak úplně jist svým co říká to protože kdyby si byl tak úplně jist tak opravdu nemůže z toho svého bodu jít dát ano platí o rozumovém způsobu chápání vo si nic i uvědomovat jestli je dost daleko že rozum své meze a to je na tom to nejkrásnější co si právě uvědomuje ne ta fakta která objevil ale toto omezení rozumové výtečné čili on tady otevřenou cestu nazpátek. Tomu stvořiteli tomu spasiteli padá to tedy každém momentu je to ten kdo se jako věda devatenáctém století je do se obalí do to nádherné roucha oděje se ti najednou se dokonalosti zákonů třebas fyzika ne tak si myslí že na tím nic není atomy neodbytný a tak dále že to se tak teďka jako která se to co si byli ti úplně si protože to toho to klapalo je na na druhé navozovalo do tak nestačí bude ne vite a to z toho důvodu že při syna mezer o činnosti a to potom si nejvíc slibujeme do bádám v těchto jiných věcech než z je ten relativismus bude dále pronikat do všech oblastí a že se z něho zrodí touha po něčem absolutně za tím rozumovým poznáním. jsem si dobře vědom toho že například když se mi dostali nějakého vnuknutí že je to absolutní pravda ale sem zoufalý z toho když to reprodukuju čili vidím že ten stav neschopnost lidská tady zůstává i přijde dokonalosti boží která za tím je ne čili to udržuje jaksi na cestě že po mohu jít dál ale běda kdybych si řekl jak jsem vám to tady vyjádřil této nejdokonalejší co se od věci mohlo říct a jak se to mohlo vůbec vysvětlit ten se těle konec omeze ti vůbec jsem padl nikam jsem nedošel dokázal jsem že tomu nerozumím že se to nepochopil že jsem do toho nepronikl že sem neměl žádná vnuknut protože ten svatý pavel který měl tak obrovská hnutí přeci věděl že se pořád. Musel zmenšovat ne a dokonce že by se byl nemenoval tak ten ježíš kristus nemohl víc se v něm narůstat si sobě musíme uprázdnit mít z toho a toho boha a to se může jenom tím nechci vědomi své nedokonalosti ale to vás by stačilo jako posiluje říkal tak do tak nebudu dělat to ne ale budu odevzdaní velikosti boží budu více ctít rušen dělat více pro slávu ne a tak dále nebudu se pořád lítat jenom postoji pokud můžu tak se taky lito dokonale tu reprodukcí všemi to bude tobe a není ten šestého července roku svíce ho devíti stoho sest je tu dotaz proč ježíš kristus ustav stanovil právě svatého petra. Představitelem číslo jedna církvi když řekl petře ty jsi skála na to skále postavení se ke sou a dále pekla ne ji nepřemohou důvodů proč to učinil bylo jistě hodně protože by to byl neučinil ale některé z nich bychom si tady měli vysvětlit protože vám to otravou tak především bych vysvětlil to slovo skála proč je stalo a kdo může být skálou svatý petr byl rybářem ten rybář místě dobře živil svoji rodinu nebo uživil aspoň se dál a dal se předvect ježíšem kristem že musí přestat lovit ryby. Aby uživit svou rodinu a musí se stát učedníkem pána ježíše a téměř v tom okamžiku mu říká o dalším program ježíš kristus že od této chvíle petr nemá lovit ryby nýbrž málo být duše tím vysvětluje že se zkušenosti svatost věta umět převést na šesti duchovní ne se jich zříci těchto zkušenost nýbrž je uvést na zkušenosti ochot na důležitá poučka druhá spočívá v tom že svatý petr neboť to to se stalo dříve než než umřel ježíš kristus na než ho zapřel petr později se z toho to že na. Těchto zásadách nebo na této zkušenosti na této zásadě svatý petr chtěl sloužit ježíši kristu tomu sloužit svými silami svými schopnostmi přetavený na duchovní a teď ho musel ježíš kristus naučit další fázi cesty že těmito silami se sice může v tomto světě mnoho dokázat a není to nic špatného když se dokáže v duchovním světě je třeba umět od toho co je třebas to bylo nejlepší ustoupit vzdát se toho jako něčeho co nemůže tady sloužit pokud je to žito jako osobního vlastnictví jako vlastnosti která patří člověku který je. Užívat tele této vlastnosti tohleto je velice důležitá záležitost na duchovní cestě neboť my nedosahujeme většinou království boží jenom z toho důvodu že ho chceme dosáhnout tím způsobem jako se dosahu věci na tomto světě popadnout ne ježíš kristus ukázal že ten kdo ještě chce popadnout království boží ten není hoden a ten nemůže se ho moci se říká království boží násilím je dobýváno násilím trpí mysli se ti jinde a to nebudu teďka znovu se tvá jak to myslel ale na druhé straně ukázal svatýmu petrovi že je to násilí je začátkem věci a není na konci cesty. A na tom konci že je opuštění sama sebe zapřením sama sebe a kdo nedokáže sebe zapřít ten nemůže do toho království vstoupit a to je třeba říct něco velice důležité se zapřít něco co napřed člověk nemá nedá svatý petr musel něco mít on měl rybář dobrého rybáři na kterého se spoléhal že u mírové který by on měl možná jiné vlastnosti o kterých byl přesvědčen že sou správné proto tvrdil nezapřete ou po na kříž nebo kamkoliv budeš jít tak se musí člověk klamat ne že by to bylo že by se mýlil s těmi vlastnosti které člověk může v nosit. Toho dokázal ale na duchovní cestě může jimi dokázat jenom tehdy kam jimi stav jenom tedy se jich vzdát tím že se zda tak z nich vyplyne síla která za ním stála a to je síla boží zůstane z nich jenom ta síla boží která není člověka v toho boha který způsobil že mohu tu sílu vůbec i vlastnit třeba nebo nějak vládnout protože svatý petr svým životem si dokázal obojí jak to pevné postavení jenom to světa rybářem toto že tímto způsobem se nedá království boží dobýt měl v ruce všechny klíče ke království nebeské to znamená rozvinutý lidský život a odstoupení od tohoto dílu. No tak v tom smyslu že se využít podstatné síly které jsou za na pozadí této schopnosti nebo naší schopnosti jakékoliv to je ta dvojka duchovní cesty to je jedinečný zastoupen aby svatý petr on se musel který přesvědčit že sám není schopen že to si o sobě myslí že v dobře u něho funguje a že to platné že to si čemu je protože na této cestě není pravé není správné ale se tím dojít nikam se stal stalo na jedné straně pevně stál na zemi a tam dosahoval to potřeboval takového člověka on potřeboval čtěte a držel se museli že toto všechno od boha a že to nadstavba na tím že zaručit na bohu čili že v podstatě on je bůh činitelem který. To ji za tím co člověk odvozen z jeho činitel ský sem seděl čili on na jedné straně je představitelem ten svatý petr rozvinutého života znamená rozvinuté činnosti tvůrčí boží to de stany hodinu tvůrčí činnosti spasitelské facto dohromady to že toho ducha svatého to tady zatím nechal vy potřel nám to autem tykat myslí stačí něco to trpném i k tomu něco do říci ještě že totiž nebylo tam řeči dost důrazně no prý člověk který hledá svou vlastní spásu může zpočátku i pro sebe hledat to je nedal nedokonalost začátečníka ale měl by co nejdříve pokud možno nejdříve. Dostat k takovému způsobu myšlení ve kterém bych svoji práci hodnotil jako článek který patří do celo společenského dění že ty věci i když je ze začátku dělal pro sebe od určitého okamžiku musí vědomě dělat pro společnost ve které žije jako ježíš kristus si byl vědom toho že ty věci které on dělal zázraky nedělal pro určitého jediný ce pro kterého zázraku dělá nýbrž pro širší společnost abych tak to vyjádřil ne z toho začátku těch zázraků ho třeba oděla zázrak rozmnožení změněným vody do toho vína kani galilejské tak zdánlivě to udělal pro tu společnost která. Neměla co pít ne ale ve skutečnosti to mělo dopad na apoštoly na vlast na všech mi lidské vlastnosti člověka ale taky na všechny ty apoštoly také existovaly neboť uvěřili v něho jeho učedníci tam praví dál jestliže člověk jde tou cestou sice ze začátku sám pro sebe nemůže se vyhnout tomu dopadu na lidskou společnost která je žije vedle něho protože ta se na jeho dívá ta hodnotí i když prozradí ten člověk kam de hodnot jeho skutky a zjistí se v nich je něco co třebas běžném životě není toto si na něm začne třeba hodnotit našeho třebas napodobovat nebo tak právě u dětí při výchově. Není možno působit lepším způsobem než příkladem a křesťan je tady právě proto aby příkladem působil na společnost ve které žije a myslím že tohle je důležitá vlastnost kterou měl svatý petr že si oboustranný příkladem oddanost ježíši kristu neschopností vlastní lidskými silami jít schopností opřít se o toho ze kterého že všechno pramení opřít se o svoje zkušenosti na tomto světě stoprocentně jich využít na cestě duchovní opravdu je aplikovat doslovně lovit je tady bylo řečeno duše tak to jako myslím že způsob který pro který byl svatý petr zvolen. Tím představitelem že číslo jedna tedy ještě jednou tomu svatému petru vám se ani jsem asi být to že on podle názoru ježíše krista neměl přestat být petrem že měl to své rybář svý pozvat na duchovní úrovni a to bychom měli považovat za jednu vlastností kterou ve které bychom se měli modlit i my jestliže totiž si myslíme že změnou svého postavení změnou povolání nebo změnou situace okolo sebe vyměnil kteří vedle žijí nebo tak nějak nebo změnou zdravotních podmínek dokážu víc tak jsem milým dokážeme jedině tím více když na téže bazi na které jsme. Pracujeme duchovně a ne se pro osobní účely takže dejme tomu jsmeli rybáři zůstaneme rybáři ale na duchovní úrovně byste dejme tomu pracuju v továrně tak pracuju jako na poli hospodářově to to říkat jestli se modlím tak ne proto abych si vymodlil pána boha ale abych k tomu bohu směl vejít abych mu chtěl patřit to je to to duchovní dokud se modlím pánu bohu abych aby on patřil tak to jsem pořád na hmotné úrovni duchovní z modlitby a modlitba nemůže mít spojovací charakter a když se modlím proto abych patřil bohu tak to začíná mít opačný charakter.

Download XMLDownload textWaveform view