Waveform view
80-02B
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
A
jsem
tímhletím
způsobem
ten
člověk
nerozvinete
proto
abyste
si
tady
aby
se
dali
například
pohlavně
řádil
nebo
nebo
chodili
laskat
nebo
to
a
to
taky
rozvinutí
života
ale
abyste
těhletěch
sil
které
nepoužije
třebas
na
hlas
nebo
na
pohlavní
vyžití
abyste
jich
věděli
použitý
jinak
vyšším
způsobem
jde
taky
nerozvíjí
člověk
se
vědomi
rozvine
tím
že
je
tyto
schopnosti
má
to
už
je
bylo
vždycky
rozvinut
ale
jak
je
použije
to
je
velice
rozdílná
záležitost
já
mohu
pojmem
dolů
například
pohlavním
vy
žitím
a
nebo
mu
využít
směrem
nahoru
na
poznání
toho
co
je
za
tím
stromem
této
úrovně
neštěstí
se
uvědoměle
asi
tak
patnáct
set.
Dělal
askezi
mezi
lidmi
a
tak
musím
říct
že
těžko
bych
se
byl
vůbec
obešel
bez
těchletěch
sil
který
který
indové
lite
si
i
jenže
já
jsem
měl
pro
štěstí
že
jsem
věděl
co
s
ním
kdežto
křesťanství
světci
nevěděli
co
s
ním
takže
jakmile
pohlavně
nebyl
živi
tak
ta
síla
která
by
byla
využit
nemohla
být
ani
byl
to
protože
neměli
představit
pohlavní
pokon
třebas
byli
absolutní
po
této
stránce
oni
se
on
se
vybírala
honil
satan
to
bylo
jejich
já
to
to
bylo
tělesně
těch
sil
kterých
neuměli
využít
vyšším
způsobem
na
při
eště
naším
století
tak
vy
páter
pio
stanovené
toto.
To
zemřel
roku
devatenáct
set
šedesát
osm
září
i
ten
byl
ještě
ve
svém
mládí
honěn
satanem
takovým
způsobem
že
ráno
měl
moc
divy
a
sotva
se
do
ženou
aby
se
to
bylo
v
noci
poženeme
vůbec
žádné
pohlavní
spády
vůbec
ne
ale
ty
síly
které
on
sobě
nastřádal
ty
se
měli
nějak
jinak
použít
se
vnitřní
modlitbě
ale
nikdo
mu
vedete
jak
má
tu
vnitřní
modlitbu
dělat
kdyby
nebyl
tehdy
věděl
maličkost
toho
jenom
co
já
že
jsme
byl
dělal
divy
po
stane
poznání
dosti
jeho
poznání
duchovní
při
veliké
jejich
jedna
schopnosti
bylo
minimální
že
on
tyto
stavy
nedovedl
touží
na
té
třeba
poučení
bod
jako.
A
to
vůbec
třeba
věk
neměl
tohleto
samo
o
sobě
znamená
veliké
utrpení
pro
všechny
světce
například
obloha
jana
z
vianney
no
co
toho
jak
toho
na
trápil
se
ten
satan
jak
ten
ho
na
to
sledovat
jak
to
ho
kolikrát
byl
mučil
a
nevěděl
že
je
to
jeho
já
které
se
to
to
si
té
nevěděli
kam
se
uchy
tak
si
vytvořili
nové
jáčko
které
se
sápal
toho
člověka
který
si
dalo
prostě
do
hlavy
že
bude
ovládat
z
toho
člověka
nekone
bylo
se
mu
to
sice
nikdo
nikdy
kdyby
se
mu
to
bylo
podat
toho
tak
to
to
na
k
schizofrenii
ale
nepodařilo
se
to
taky
mnozí
z
těch
to
lí
poctivě
bojí
se
stali
si
to
frekvence
to
nebezpečí
se
dají
obejít.
Když
se
ví
co
s
těmi
silami
tak
já
bych
tě
říct
rozvinutí
života
nespočívá
v
tom
že
člověk
dělá
všechno
co
mu
tento
svět
nabízí
nýbrž
že
dovede
těch
sil
všech
které
má
dispozici
správně
využít
že
nenechá
stále
jako
třeba
v
tom
zá
v
tom
klášteře
museli
zahálet
ty
lety
síly
že
by
měl
nepustili
k
činným
mimo
nemusel
třebas
jenom
modlitbě
no
to
bylo
chabé
nebo
bylo
okleštění
života
tak
že
kdokoliv
ve
středověku
se
světců
vstoupil
do
království
božího
tak
tam
vstoupil
odpuštěním
nako
mrzák
ne
jako
zdravý
člověk
jako
duševní
mrzák
a
toleto
vypadali
její
zkušenosti
než
to
vede
musí
být
toho
takhle
nemělo
být
ten
člověk
který
by
tam
vstupoval
ten
by
měl
organicky.
Nic
za
sebou
s
kouření
této
úrovně
úrovní
vyšší
nedo
vědomě
navazovat
na
všechno
to
tady
je
na
vyšší
úrovni
a
to
si
takhle
si
představuju
dlouho
lidstva
nevěřím
že
by
někdy
takových
lidí
bylo
mnoho
to
je
třeba
veliká
disciplína
provazu
taky
že
já
bych
také
nikdy
neměl
kdybyste
mě
byli
nepřihodilo
šela
ké
věci
od
mého
útlého
mládí
o
které
jsem
vám
vykládal
takže
já
jsem
vždycky
násilím
se
dostal
nějakou
úroveň
na
kterou
bych
dobrovolně
se
nikdy
nevstoupil
ale
něco
věda
chce
říct
že
by
člověk
žije
takzvaný
rozvinutý
život
tak
to
znamená
užívá.
A
všech
svých
schopností
jako
nástrojů
od
boha
daný
a
bohu
slouží
cc
to
znamená
cítí
se
být
služebníkem
na
to
do
správně
v
tomto
případě
takhle
rozumíte
života
má
otevřenou
cestu
do
domu
toho
hospodáře
takže
tak
se
tady
tam
v
tom
podobenství
ježíše
krista
to
přivede
toho
domu
pokaždé
denní
práci
a
na
poslán
činné
tohoto
života
a
umíte
k
modlitbě
a
tam
není
tím
otcem
tím
hospodářem
tedy
není
vykázat
nýbrž
je
přijat
a
je
přijat
zase
na
jedné
jediné
podmínky
že
nepřímo
do
toho
domu
otcova
nebo
oprava
nevíme
to
za.
A
tady
jsem
celé
sem
o
této
pracoval
a
teď
honem
potře
já
pán
bude
jít
vůbec
ne
ten
služebník
přichází
do
toho
domu
hospodáře
u
mě
se
přepáše
se
za
ně
m
svými
čas
aby
nebyl
poslední
tem
pracovali
a
je
posloužit
tomu
hospodáři
a
teprve
až
se
nají
tak
a
je
vybíjet
aby
taky
pojedl
tak
lí
toto
je
zcela
jiné
pochopení
duchovního
vzestupu
než
jak
to
chápali
křesťanští
mystici
když
byli
tomu
velice
blízcí
oni
se
podival
tak
na
okraji
této
pravdy
jaké
je
to
pochopení
že
nikdo
z
lidí
kdo
chce
boha
mít
ho
nikdy
nebude
mít.
To
nemohu
říct
tak
se
ty
stavy
pro
mě
bože
to
nikdy
pán
bůh
to
mě
není
já
musím
být
pro
něho
já
jsem
se
dopustil
všech
možných
cit
na
světě
ale
jedné
jsem
se
nedopustil
a
a
za
tu
děti
mou
bezvadnou
nehybnost
tam
nebo
dokonale
bych
tak
řekl
jsem
tam
se
udělal
nějaký
krok
na
té
proces
a
to
bylo
že
se
nikdy
pána
boha
pro
sebe
nechtěl
byla
proti
vám
ta
výhoda
že
vy
jste
všichni
lidé
věřící
dejte
já
jsem
na
to
řetu
vstoupili
jako
člověk
nevěřící
čili
já
jsem
o
pána
ba
vůbec
nestarat
že
se
dodneška
nebylo
na
něm
kdy
vázlo
na
mě
tak
dodneška
o
něm
nic
nevím.
Jenže
já
jsem
nevěděl
že
jsem
před
tím
v
sobě
něco
oživovat
soustavně
nějakou
disciplínou
které
takovým
ku
kde
řeč
takže
jsem
začal
k
životu
hlásit
tok
který
je
zamontován
kterou
tvůrčí
činnosti
boží
do
na
do
nás
který
normálně
stačím
člověku
spí
já
ho
budu
na
to
tak
automatismus
dvě
a
tento
před
se
hlásí
tak
vehementně
ke
slovu
že
já
jsem
nemohl
zaplašit
jeho
touhu
po
životě
a
jenom
k
tou
upravuje
a
byl
se
jím
stržen
do
poznání
věčného
života
rázem
sem
do
toho
spadl
a
rovnýma
nohama
těch
sedmnácti
letech
a
bez
konkrétního
příště
bez
konkrétní
vůle
já
chci
k
bohu
a
to
se
já
tvoje
jedna
věc
tak
totiž
když
se
chci.
To
ti
tak
já
chci
k
němu
jako
k
ničemu
jinému
já
si
to
chci
vzít
na
to
chci
vlastnit
a
boha
nedosa
uchopit
všechno
se
toto
sice
možná
dá
uchopit
ducho
cítili
ale
boha
uchopit
nemůžete
a
křesťanství
se
ti
si
to
už
a
mysleli
že
boha
mužeme
mít
na
každém
kroku
to
prozradil
těch
nejvyšších
text
nejdete
ježíši
které
tam
jsou
to
je
asi
by
se
to
po
této
k
velikým
krizím
se
toho
který
ho
chtěli
mít
nikdy
nepodal
a
dycky
unikal
se
jenom
malinko
ukázal
v
nějakých
stavech
se
to
zmizel
extaze
končily
velikými
krizemi
to
by
se
nemělo
stát
já
vadu
bez
extatickou
část
cesty
kterou
jsem
zažíval
devět
let
za
vrchol
neřesti
na
této
cestě
za
něco
co
by
se
mělo
vděčnosti
vymýtit
té
cesty
co
by
tam
nepatřilo
by
člověk
vědecky
po
tu.
A
vy
pozval
správně
kdyby
věděl
že
se
tyto
věci
nedají
uchopit
že
jim
člověk
má
patřit
to
jiná
věc
a
já
jsem
tam
od
začátku
té
cesty
chtěl
k
tomu
bohu
patřit
jako
předtím
vůbec
nepotřeboval
a
najednou
jsem
nemusel
patřit
že
sem
nahlédl
na
tu
velikost
pravdu
boží
a
to
bylo
co
řešení
ší
svým
tím
poznal
tak
jsem
chtěl
do
toho
vstoupit
protože
vedle
toho
jsem
si
připadalo
být
ničím
v
tom
jsem
si
připadl
by
konečně
člověkem
aspoň
a
byl
jsem
z
toho
vypuzen
řekne
zplodili
v
tom
tom
návalu
té
věčnosti
a
vono
to
mi
to
nevracelo
to
nebudu
ty
proti
tady
rozvádět
jenom
si.
Vy
se
že
tam
jsem
dělal
tutéž
chybu
jako
dělali
třebas
všichni
křesťanští
mystici
že
si
nevěděli
rady
s
tím
jak
si
mu
podařit
že
třebas
když
správně
člověk
jedná
tak
musí
tohleto
tělo
a
všechny
okolnosti
které
tady
má
vedle
sebe
byl
za
za
nástroje
u
kou
božích
jakmile
nepovažuje
to
to
za
nástroje
jedenácti
neko
se
svým
toto
jsme
zapadá
velice
zle
levici
představit
z
toho
protoho
podobenství
o
hřivnách
který
dobře
znáte
kdyby
byl
ty
vůbec
kterým
odpor
než
odešel
s
jevit
syny
by
byli
s
nimi
jenom
malé
vodpoledni
pro
sebe
dopadli
se
oženil
ani
jeden
z
nich
řekou
a
hospodařit
pro
sebe.
To
má
být
taková
taková
základní
ve
vza
taková
za
kani
připomínku
cestě
honím
takové
kantoři
ničím
pro
tebe
do
té
velikou
vymoženost
najednou
nejskvělejší
bo
lite
na
této
cestě
které
se
nevyrovná
žádná
jiná
modlitba
slovní
dělá
ka
když
protože
tam
co
je
nepatří
sobě
ovšem
nebere
nemiluje
proto
že
mu
to
dělá
dobře
a
že
při
tom
myslí
na
vlastní
době
ovšem
potom
nenakazuje
já
nesnese
to
tam
nejkrásnější
modlitba
taky
ježíš
kristus
ukazuje
při
posledním
soudu
že
spaseni
byli
jenom
těch
do
milovali
nikdo
jim
ne
kdo
se
modlil
do
chodil
do
kostela
kupodivu
jenom
ten
kdo
byl
jsem
žalářováni
na
chtěli
ste
mě
jsem.
My
veli
stejně
píti
byl
jsem
hladový
dali
jste
mi
jísti
byl
jsem
nemocen
na
čtyři
listem
ně
říkali
ty
je
tam
kolikrát
říkal
takového
cokoliv
jste
učinili
je
mým
daří
nic
mě
jste
učinili
to
je
bez
víry
boha
je
to
to
možno
dělat
a
to
je
ta
veliká
vymoženost
ta
cesta
na
to
žena
pro
všechny
lidi
bez
rozdíl
víry
náboženství
a
za
druhé
je
tam
psáno
cokoliv
jste
neudělali
nejmenšímu
z
bratří
mých
nejste
neudělali
taková
opak
toho
vrátí
všechen
pokrok
duchovní
a
znemožňuje
a
taky
upozorňuju
tak
základní
takového
byl
u
nevycházet
sám
ze
sebe
bez
rodu
na
sebe
nepřejete
vede
svý
co
je
na.
Vím
tak
práce
kolikrát
na
sebou
když
se
vidím
ve
také
bohem
stavu
já
řeknu
jestliže
by
má
ze
nejsem
na
nějaké
vznešené
úrovni
ale
kdybych
na
to
neni
na
které
jsem
začal
sebe
litovat
že
to
malinko
litovat
tak
ztratím
se
v
této
úrovně
a
spadnu
úplně
až
dolů
do
zvířecí
úrovně
jenom
toto
že
se
veliký
na
sebe
izolovat
takovou
kdy
jsi
byl
musím
jít
to
konec
konec
duchovního
pokroku
sebe
litovat
já
bych
to
mnoho
jiných
věcí
které
neznáte
a
s
tím
o
kterých
nevydržel
že
že
že
přežít
že
že
to
zářný
způsob
vlastnění
vy
já
třebas
velikou
jinýho
protože
nejsem
v
jeho
uživit.
A
toto
se
ži
nějakýho
protoho
člověka
tak
to
toho
mám
litovat
já
musím
všechno
zařídit
tak
aby
nebyl
politováníhodného
prosím
ano
být
ohled
ale
litovat
ho
při
tom
nemusím
nesmí
to
jako
stejná
neřest
na
této
cestě
a
stejná
nevyplyne
al
jako
starat
se
já
jsem
ti
litovat
na
něm
se
ta
jestliže
se
starám
tak
je
to
to
jediné
co
ježíš
kristus
vytýkala
svým
učedníkům
ten
jediné
měl
za
zlé
nic
jiného
takových
náš
jem
pomoci
zradit
on
si
ho
u
sebe
pět
to
al
z
toho
z
rádce
ale
běda
když
mu
zenem
strachoval
co
se
pracuje
a
co
se
staráte
to
mějte
se
na
květ
nauce
a
tak
dále
nebudu
to
dál
rozvádět
to
by
by
znáte
čili
znamená
s
veškerou
pečlivostí
všechno
provádět
ale
bez.
Tak
tak
starost
nemá
ři
pečlivosti
vůbec
nic
z
toho
naopak
ruší
tuto
pečlivost
člověk
je
nevzni
nedělá
to
splnění
zaujetím
nedělá
to
po
celou
bytostí
nýbrž
je
rozvoje
starostí
a
realizací
toho
co
má
provést
to
sou
sedí
na
toužím
no
to
si
neuvědomujeme
že
tomu
takhle
je
já
nechci
dnešní
ne
všechny
tyto
principy
předvádět
protože
koneckonců
píšu
sladké
jho
že
to
všechno
postupně
rozepsáno
ten
že
tam
je
to
na
mnoha
praha
to
to
tam
zapadne
že
jo
a
tady
to
ne
takhle
dneska
rance
tak
že
to
můžete
mít
řek
bych
na
jednom
místě
všecko
ale
eště
bych
šel
dál
už
jsem
teď
na
trošičku
tak
načetl.
Je
že
ten
člověk
není
ustavičně
na
téže
úrovni
ani
to
vykoná
zpachtováno
prodělat
nebo
zděděným
nějakou
úroveň
ani
lidskou
úroveň
nemáte
zděděným
mě
že
se
z
ní
klidně
starou
do
úrovni
zvířete
nebo
do
rovným
kamene
nebo
do
úrovni
než
by
se
tam
převtělovali
je
zapotřebí
ale
jak
tady
se
tam
že
tedy
kamene
je
nebo
zvířete
bylo
rostlinou
a
nemusí
to
být
člověkem
podle
toho
jak
se
vnitřně
chováte
vnitřně
chováte
ne
zevně
a
jestliže
člověk
není
tyto
úrovně
a
čím
více
je
není
tak
tím
jeho
krok
směrem
kupředu
je
váhavý
jí
jistější
a
až
nakonec
se
nedá
vo
pokroku
vůbec
mluvit
je
třeba
by
disciplina
zaplatit
úroveň
čili
já
bych
to
co
takových
třech
základních
stran
citů
na
této
cestě.
Především
nemyslet
zbytečnost
zbytečné
věci
té
disciplina
absolutně
nutná
zabrzdit
nesmyslný
způsob
myšlení
a
tím
myslím
i
starostlivost
pečlivost
ne
ale
nesmysl
je
způsob
mými
muset
na
nesmysly
prosím
věci
kráse
nejsou
nesmyslné
upozorňuju
vás
ale
nesmysl
tou
věci
že
myslím
na
hlouposti
které
vůbec
to
jsem
si
vždycky
dovedl
tohleto
začátku
svý
cesty
doří
a
bylo
to
velice
snadné
protože
jsem
měl
před
sebou
nějaký
ideál
živý
který
jakou
pana
udát
velice
nes
velice
těžké
se
nemáte
podiví
ideál
před
sebou
k
té
první
princip
nemyslet
na
věci
které
jsou
zbytečné
nedělat
věci
zbytečný.
Ti
princip
a
konečně
pokud
možno
vycházet
ze
sebe
jako
že
služebníka
prodat
sebe
za
služeb
za
celé
ve
všem
tím
arzenál
tý
schopnosti
jako
služeb
jako
ctnost
služebníka
jednat
s
nimi
jako
se
služebníkem
schopnostmi
které
se
tady
to
stavem
božích
jestliže
by
se
k
tomu
dete
podstatě
dvěma
principům
připojuje
tě
třetí
a
to
ohleduplnost
na
každém
kroku
duši
každému
který
je
na
jiných
úrovní
a
který
dělá
třeba
něco
proti
mně
kdybych
tomu
říkali
to
leze
zase.
Tak
si
myslím
že
této
cestě
by
nechybělo
že
by
se
měl
mě
kroky
člověk
posunovat
kupředu
takže
princip
chce
se
vypadá
velice
na
duše
ale
realizace
je
velice
obtížná
dokud
člověk
na
to
de
vlastními
silami
jestli
totiž
člověk
ze
začátku
si
myslí
já
já
já
já
jsem
schopen
toho
nejsem
schopen
pan
toho
tak
v
každém
případě
při
tomto
hodnocení
se
mi
vyví
to
ty
těsně
člověk
je
neschopen
vůbec
člověk
nejistot
vůbec
nic
jeho
on
si
neví
vědom
toho
že
je
velkou
božích
a
že
ten
vůlí
princip
pořád
postupuje
že
není
schopen
tedy
ani
být.
Ani
existovat
zde
do
vůle
boží
a
ny
chvíli
by
to
neexistoval
kdyby
to
nebylo
vůli
boží
čili
absolutně
závislý
že
ve
jestliže
dejme
tomu
ko
hrozně
velikých
potížích
že
by
křesťanští
světci
který
tomu
předtím
víc
absolutně
nic
vidí
hříšný
tak
jenom
částečně
se
dostali
k
tomu
co
já
mám
na
mysli
není
třeba
se
přitom
protože
o
zabíhá
ani
za
něco
toho
ani
závislého
ale
za
za
nic
prostě
ta
se
v
nic
a
jít
jako
my
to
podle
žitému
jako
ní
ode
božích
rukách
jsem
všecko
ale
jeho
silou
a
ne
svou
tak
jeden
z
vetchý
učit
této
cesty
a
ještě
bych
to
je
tomu
dodat.
Že
je
velice
důležité
umět
začátku
se
odevzdávat
bohu
pokud
možno
to
znamená
nezačít
modlitbu
tak
jako
radil
ani
te
anebo
konec
i
katolická
církev
sta
nebo
že
to
mi
to
tedy
tam
to
není
to
a
jasno
otroka
je
to
služebníka
nebo
sám
žebrákem
při
lepším
když
to
do
moc
dobře
dopadne
nebo
přát
si
pro
toho
boha
žít
a
jemu
svůj
život
věnovat
začátku
to
dokážete
velice
nebo
špatně
do
nebo
nebo
nemožně
přijmout
protože
nemáte
živou
zkušenost
o
pomoci
boží.
A
jakmile
na
budete
je
to
živé
zkušenosti
a
to
vám
za
chvilinku
budu
říkat
jak
tak
doby
do
sebou
sílu
ze
které
se
budete
moci
odevzdat
a
proto
že
o
celýho
dovedete
si
do
těch
sedmnácti
letech
jsem
nikdy
nejednal
jinak
než
jak
teď
tady
mluví
o
tomto
bodě
se
ostatních
ne
že
jsem
totiž
nikdy
boha
pro
sebe
nechtěli
dohonit
žádnou
ani
jeho
ani
jakékoliv
dobro
od
něho
nechal
jsem
jenom
do
něho
vejít
a
tady
nebýt
být
u
něho
vodejít
z
něho
to
bylo
jen
co
mě
na
této
cestě
udělena
byl
všechny
ostatních
chyby
dělal.
A
to
je
té
se
nedopustil
tak
úsek
byl
zdárně
já
jsem
stal
dopustil
téhleté
chyby
kterou
tady
se
byl
se
mě
nedělal
a
to
v
koncentráku
jakmile
sem
tam
se
ocitl
v
situaci
že
sem
byl
ubíjen
jako
ostatní
kteří
nevěřili
tak
jsem
si
říkal
dělal
si
něco
v
tom
životě
špatně
pán
bůh
tě
zavrhl
a
ty
tady
fyzicky
zemře
to
by
se
nemělo
podle
mýho
názoru
stav
při
jsem
nebyl
tak
špatným
eště
abych
tady
se
chci
to
jako
zvíře
aby
každý
gestapáci
na
mě
mohl
tnout
zabít
ně
jako
králík
tak
já
jsem
vám
poprvně
vyvinout.
To
co
proti
mně
to
trvá
tedy
běžně
ta
zdraví
nebo
zažívat
kdykoliv
jsem
po
prvně
životě
a
naposled
tak
jsem
to
udělal
tak
se
mi
to
to
nějaký
kopali
ho
gestapák
to
při
tom
to
návodné
velice
vás
je
taky
všechno
toto
strašně
návodné
činíte
kopanců
je
stáváte
to
že
natrvale
po
osud
tady
mám
tu
je
to
věc
na
vaší
nešikovný
že
děláte
je
to
tedy
at
nemáte
čá
potom
když
jsem
to
je
tím
přestal
že
jsem
to
svůjživot
konečně
uznal
že
to
musím
že
je
ničemu
se
poctivá
nad
tím
proč
jak
se
ne
se
vodevzdal
svůj
život
bez
výhrad
pro
sem
už
nedostal
a
jeden
kopanec
a
byto
ště
pět
měsíc
tam
potom
byl
ani
jeden
kopanec
nezastavovat.
Odpověď
je
tím
způsobem
zvláštním
ani
vyhovět
dostanete
tak
že
z
vyžije
ty
by
zasebou
ani
nekopli
a
dostanete
nikdy
nebude
zapotřebí
a
když
ho
dostanete
tak
je
to
zapotřebí
spekuluje
nám
co
jste
vyvedli
kde
jste
udělali
chybu
nesvádět
ho
na
nějakou
svoji
chorobu
nebo
na
nějakou
lidskou
společnost
na
nějaké
lidské
zřízení
všechna
chyba
je
ve
vás
jako
vždycky
byla
u
mě
já
jsem
od
tý
doby
taky
příležitost
zažil
a
dycky
byla
nově
chyba
ve
mně
a
nemějte
pánu
bohu
že
mě
povaloval
nebo
že
mě
křížem
navštěvovali
tohleto
je
nesmírně
velká
chyba
křesťanskýho
myšlení
že
koho
pán
bůh
miluje
toho
křížkem
navštěvuje
nesmysl
nutné
to
opravdu
té
zahradu
na
hlavu
postavena
láska
boží
toto
neexistuje
člověk
se
sám
vnitřní
a
jestliže
ovšem
že
musí.
Vnitřně
umřít
ale
má
to
dělat
dobrovolně
k
tomu
není
třeba
aby
umřel
fyzicky
to
mě
třeba
ty
vnitřně
té
víc
než
mystický
já
bych
se
konečně
dostal
kousek
dál
tak
jsme
si
už
řekli
že
člověk
není
ustavičně
na
téže
úrovni
a
že
jenom
v
ve
chvíli
kdy
je
na
střeše
své
úrovně
této
první
které
jsme
všichni
jenom
tehdy
z
této
střechu
může
klidně
nenásilně
vstoupit
na
vyšší
úroveň
prosím
co
jste
přijali
jako
myšlenku
teda
sem
řekl
prověřit
a
teď
co
dá
na
té
vyšší
úrovni
ale
nemůže
zůstat.
Protože
tam
nemá
nic
z
čeho
by
tam
byl
živ
jako
tady
jsme
svědčilo
živi
tak
na
vyšší
úrovni
musel
být
také
z
něčeho
živy
a
strava
zdejší
jest
hmotné
povahy
dýchám
hmotnými
vzduch
pití
jim
odpočívá
zjednává
hmotné
podmínky
života
prostředí
a
tak
dále
a
tím
udržuje
tento
život
tam
na
té
vyšší
úrovni
ho
musím
také
udržovat
to
je
tomu
mě
pán
bůh
nemůže
prosím
vás
když
já
nevím
jak
ho
udržovat
tak
odtamtud
spadnu
vyhladovět
ním
vyslaným
takže
extazi
u
nemá
chvilkové
spojení
s
bohem
bych
definoval
jako
odchod
od
boha
příchod.
Od
od
boha
protože
člověk
nabyl
přípravou
chvilkovou
sílu
k
tomu
aby
se
setkal
s
bohem
ale
dožil
nebo
cha
v
této
přítomnosti
boží
protože
mu
došli
síly
došla
energie
kterou
tam
ne
teď
budu
trošičku
zdlouhavý
protože
musím
něco
opakovat
co
se
už
předtím
říká
ale
nedá
se
to
bez
toho
obejít
když
se
člověk
narodí
na
tento
svět
a
budu
ne
jenom
heslovitě
tak
ho
začnou
krmit
to
se
dýchat
poproste
týkat
tem
toho
duch
to
znamená
že
se
dostal
přísun
všeho
co
potřebuje
k
tomuto
životu
a
kdyby
se
mu
upřel
tento
přísun
třebas
byl
tak
je
za
chvilinku
hotov
a
tím
se
vy
ne
něco
co
potom
automaticky
ho
v
tomto
životě
udržuje
a
přeci
nepotřebujeme
se
na
dýchání
abych.
Ticha
nebo
nepotřebuje
vědět
proč
dýchám
nebo
proč
mě
klepe
srdce
a
ono
bude
dobře
klepat
jako
když
to
vím
jako
když
to
nevím
to
je
automatizmus
kerý
je
ustavičně
vyžívá
z
duchem
pití
jak
jsem
už
tady
mluvil
vším
tím
co
slouží
tomuto
automatismu
já
mu
doříkat
modlitbu
číslo
jedna
matiku
číslo
jedna
mně
zaručuje
vidění
tohoto
světa
styk
s
tímto
světem
odemě
vlastního
výběru
že
podle
okolností
do
kterých
jsem
postaven
prosim
vás
a
teď
jestliže
já
mám
se
stýkat
s
vyšší
nějakou
úrovní
třebas
bohem
z
věčným
životem
nesmím
to
pomíjejícím
tak
já
musím
mít
proto
také
nějaký
automatismus
kdyby
mu
ty
který
byl
bez
mého.
Po
přísně
už
sám
tam
fungoval
jako
já
tady
dýchá
aniž
se
o
to
nějak
osobně
přičinil
že
jo
a
tak
to
dopadá
tam
ale
zapadá
vám
že
také
musím
soustavného
krmit
a
že
kdyby
stačila
k
tomu
potravou
tak
by
to
bylo
výborné
ale
tento
odlit
dej
se
stýká
s
duchem
potřebuje
potravu
duchovní
a
celé
to
duch
této
potravy
správný
duch
činnosti
a
správný
duch
modlitby
obojí
jestliže
já
třebas
jako
křesťanskými
styk
to
dělal
tak
by
se
správně
modlil
bys
těle
správného
ducha
modlitby
on
mohl
to
i
tomu
trvalo
že
nedotčený
ne
že
by
to
nechtěl
dělat
jestliže
on
jenom
ho.
Jenom
se
správně
modlil
tak
jakmile
se
přestal
modlit
tak
ten
automatismus
dvě
neměl
z
čeho
žít
a
on
ten
člověk
se
nemoh
si
den
modlit
on
taky
musel
sejít
na
zmírat
třebas
naobědval
on
se
musel
vyspat
ne
kristus
bych
jiného
názoru
dovede
se
neustále
k
jak
to
zařídit
a
to
přikázal
vono
to
že
se
neustále
prosím
vás
to
je
nemožné
a
taky
budu
ne
toho
byli
v
čem
to
pozůstává
to
modlitbou
stát
že
činnost
se
musí
se
za
za
úrovni
modlitby
na
úroveň
modlitby
a
modliba
na
úroveň
činnosti
jestliže
já
třebas
bych
jednal
tak
jako
že
jsem
na
poli
hospodářově
a
dělal
to
pro
boha
to
že
mě
nařizuje
zdánlivě
někdo
jiný
byste
zdali
že
nikdo
by
mě
nenařídil
to
co
mu
ve
vůli
boží
za
čas
ne.
To
by
se
nějakým
shrnou
a
dělal
bych
vědomě
po
tom
co
mě
nařizuje
bůh
protože
bych
poznal
na
každým
kroku
nemožnost
lidí
nalít
něco
co
je
ve
vůli
boží
ono
se
jim
to
znemožňuje
se
automatismus
dvě
který
je
živen
duchovními
taky
má
také
duchovní
schopnosti
né
takové
jak
už
znáte
nastavovat
ne
totiž
už
nežije
pocitu
té
oddělenosti
nebo
nežije
vás
abyste
vám
abyste
nežili
v
pocitu
té
oddělenosti
na
jaké
žijete
když
tento
automatismus
máte
otevřen
živen
on
totiž
ovládá
souvislosti
závislosti
které
vůbec
my
vidíme
když
totiž
zažíváme
nějakou
událost
tak
si
myslíme.
Že
to
na
nás
padlo
třebas
budem
našeho
chabé
organismu
nebo
kdybych
byl
okolností
nebo
se
třebas
na
chodili
nebo
nějakýho
někdo
nám
něco
udělal
zlého
takového
něco
se
stalo
nebo
něco
dobrého
zase
a
že
to
nějak
zvnějšku
přichází
ne
nic
z
vnějšku
nepřichází
všechno
přichází
z
tohoto
atomu
dvě
lidí
přínosem
jí
živý
jenomže
kteří
ho
nemají
živý
nevidí
do
zákulisí
věcí
že
se
nehnout
tam
kde
se
mají
uhnout
vozu
tam
kam
nemají
vlast
a
kdežto
člověk
který
tento
otom
nepil
oživen
to
tam
nemusí
lest
ten
se
může
uložení.
To
je
aby
ne
spojoval
nikdy
svůj
osud
někým
absolutně
z
někým
kdo
je
takzvaný
slepý
to
znamená
do
neví
co
dělá
to
znamená
kdo
nemáte
na
automatismus
dvě
ho
živen
jakmile
jsem
kdykoliv
bych
dneska
spojil
svůj
osud
lidmi
nebo
učinilo
závislý
na
lidech
kteří
nemají
automatismus
dvě
otevřen
tak
se
vystavuje
veliké
mu
nebezpečí
že
budu
spoloči
trpět
na
věcech
jež
bych
mohl
být
ušetřeno
ano
oni
si
nepomohu
a
sobě
taky
nepiju
svoji
i
jejich
cestu
člověk
který
tím
správným
krmení
v
uvozovkách
toho
automatismu
dvě
oživí
ten
se
musí
jít
po
celou
dobu
života
toho
automatismu
dvě.
Řídit
i
jeho
vnuknutím
jeho
poznáním
a
se
ne
neřídí
tak
je
když
ho
sebelépe
živil
tak
to
zase
zabije
toto
zabíjení
mláďátek
je
ke
symbolicky
řečeno
tam
někde
v
betlémě
tedy
toho
pobije
třeba
padesát
šedesát
novorozených
o
pomíjejíce
se
ptát
se
může
ježíš
kristus
mockrát
zrodit
a
se
znovu
ho
začneme
to
je
taky
všechno
možný
na
tom
a
ty
dvě
zase
umírá
na
těch
svatých
křesťanských
kteří
byli
ale
měli
hrozí
kůru
a
dovedli
přesto
se
dostat
tam
to
bylo
na
denním
pořád
se
zabíjeli
ježíše
krista
v
sobě
nemá
on
by
si
tele
pro
automatismus
dvě
a
zase
museli
to
píky
znovu
podávali
noci
takový
suchosti
tak
na
cenu.
Tak
já
jsem
myslím
že
jsem
ne
ty
principy
toho
řekl
ale
nemyslím
proto
že
bych
jako
byl
příliš
návodné
potože
jeden
sem
vám
řekl
co
toho
všeho
na
vás
je
zapotřebí
co
co
všechno
se
nedá
chtěl
mnoho
věcí
které
nikdo
z
nás
ani
já
ani
vy
nedokážete
ani
já
ani
vy
proč
to
na
vás
tedy
chci
když
to
není
možné
to
dokázat
potože
tady
bůh
který
dokáže
že
to
co
dokážu
já
správné
spolehnutí
na
pomoc
boží
to
také
další
princip
které
mu
je
oprávněn
jenom
ten
který
aby
se
jim
řídili
ten
to
opravdu
ze
sebe
schopen
udělat
všecko
nikomu
pán
bůh
nepomůže
kdyby
ho
sebe
více
prosil
boha
ukáže
ten
bůh
ubývat.
Je
nemilosrdný
když
člověk
ze
sebe
neudělá
všechno
co
může
a
co
je
to
udělat
všechno
co
mohu
než
po
žádám
boha
o
pomoc
nebo
ne
pomoc
boží
přijde
já
už
potom
ani
nemusím
žádat
o
tu
pomoc
to
je
to
ze
jdeme
na
samo
přijde
co
je
to
to
všechno
to
není
jenom
pečlivě
zařídit
všecko
co
mohu
nýbrž
to
je
také
deset
důvěra
odevzdanost
bohu
i
přes
situaci
která
vypadá
velice
v
chatě
já
bych
tak
řekl
to
zase
například
z
ví
že
život
ježíše
krista
jestliže
třebas
oni
se
plavili
potom
getsemanské
jezeře
nepijete
genezaretským
pardon
a
byla
velká
bouře.
A
on
ztratili
vliv
to
se
krista
který
tam
vedení
spal
protože
se
rod
nadělal
nabyla
vodu
a
tak
ho
probudili
zavinil
vyčetl
vy
malověrní
copak
nevíte
že
jsem
s
vámi
vy
ste
si
myslíme
že
když
pana
boha
nevidíme
kdysi
tím
mé
když
mě
tu
my
o
povaze
už
s
námi
ne
já
jsem
v
tom
podle
taky
v
tom
koncentráku
shodě
jako
toto
nádoby
ale
není
to
pravda
že
když
o
něm
nevíme
on
závisí
že
by
s
námi
nebyl
jak
jsem
vám
se
snažil
vysvětlit
kdyby
se
nám
bůh
nebyl
tak
okamžitě
je
po
nás
veta
a
proto
je
možno
přežít
ji
situaci
vybereš
jestliže
neztratím
klid
při
staří
řekl
říkali
koho
bohové
nenáviděli
toho
zbaví
klidu.
Že
to
je
pravda
a
to
se
dostal
na
konec
ten
kapitoly
té
vysvětlil
jsem
vám
princip
tvůrčí
teď
vyslyšel
prudce
k
spasitelský
ne
zároveň
jak
bůh
je
posílá
do
světa
a
mě
mě
nechá
dá
vegetovat
tak
zároveň
mě
tahne
k
sobě
já
to
sáhodlouhá
činnost
od
sebe
do
světa
a
že
se
tak
sobě
nemohu
mu
mluvil
do
toho
jak
to
dělá
v
jak
to
padla
za
doby
je
asi
tak
přibližně
padesát
let
to
se
je
to
děti
zabývám
se
mohu
říct
nic
které
principy
které
jsou
obecně
asi
platné
a
o
tedy
bych
teďka
chtěl
pohoří
že
tímto
se
zároveň
s
tím
princ.
Si
ten
tvůrčím
božím
postupuje
princip
nebo
působí
na
člověka
tím
tvůrčím
principem
působí
na
člověka
princip
spasitel
ježíš
kristus
a
teď
ale
platí
takový
jako
na
obecné
zásada
kterou
jsem
mi
pozoroval
že
dokud
rozvíjíme
tento
život
jenom
rozvíjíme
tento
život
tak
projdeme
principu
tvůrčímu
většímu
principu
se
všemi
následky
to
znamená
my
se
vlastně
ocitáme
na
úrovni
zvířete
my
totiž
můžeme
beztrestně
hospodařit
beztrestně
hospodařit
pro
sebe
ve
své
mě
v
tom
smyslu
že
si
se
nesmí
se
to
trestáni
že
ho
to
ani
né
pro
sebe
ale
má
to
ten
neblahý.
Následek
že
umřeme
jako
zvíře
aniž
přešli
vědomě
do
věčného
života
když
to
jestliže
člověk
dovolí
aby
v
něm
žil
kristus
a
to
důvod
je
receptech
mluvit
to
se
mu
nejlépe
daří
v
roz
střechu
té
úrovně
rozvinutého
života
tak
pak
samozřejmě
ten
tvůrčí
princip
je
v
pozadí
to
temná
já
nepodlehli
tem
jenom
stvořeného
jako
třebas
víře
nebo
jako
normální
člověk
se
za
moji
tohlecto
koncentráku
které
jsem
říká
proto
se
dál
nebudu
zbavit.
To
by
mě
má
já
už
nemusím
umřít
jako
zvíře
toto
nejkrajnější
co
se
může
stát
a
já
nemusím
trpět
jako
zvíře
ale
má
to
jednu
podmínku
že
nebudu
ho
stačit
pro
sebe
a
ježíš
kristus
neukazoval
začátku
tímto
způsobem
celý
ten
vývoj
který
ukázal
jim
kristu
si
životem
sahá
přes
hranice
jeho
života
přímá
a
že
to
já
se
odvolávám
na
sladké
jho
tady
nebudu
znovu
předvádět
jak
to
bude
ve
starověku
jak
to
bylo
potom
později
to
nebudu
stokrát
ale
jenom
to
musím
říci
že
teprve
vkročit
fázi
kterou
od
začal
svým
životem
si
přivzal
už.
Učedníky
předtím
je
neměl
učedníci
to
jsou
lidské
schopnosti
lidské
schopnosti
které
se
dali
do
služeb
ježíše
krista
to
znamená
do
ru
do
služeb
spasitelský
do
toho
tažení
směrem
ze
stvořeného
do
boha
do
otcova
domu
do
této
služby
do
této
služby
se
nemohou
ty
naše
lidské
schopnosti
je
sat
dříve
že
je
tam
jasně
napsáno
tedy
straší
a
života
než
opustí
všecko
co
my
měli
jestliže
by
byli
ty
učedníci
neodstoupil
od
svých
rodin
neodstoupil
od
všeho
co
měli
tak
by
byli
nebyli
se.
Neměli
právo
stát
se
učedníky
ježíšovými
ano
nedo
tak
to
jasné
jenomže
tohleto
byl
kámen
úrazu
ve
středověku
okam
úrazu
stovky
nebo
si
řekli
vnitřní
otce
ho
utéct
u
té
od
rodin
zabit
se
do
kláštera
takhle
to
ježíš
kristus
nemá
oleji
všimnout
že
se
mi
učedníky
chodili
mez
věděti
první
zázrak
byl
udělán
káni
galilejské
a
to
rozhodování
vína
to
mě
mění
vody
na
víno
ale
ožení
jeho
množství
a
kdy
měli
to
klást
ta
odpuštěním
prosím
vás
zcela
z
úrovně
lidi
tehdejší
vycházel
neodešel
z
ní
a
neradím
nikomu
aby
si
odešel
a
rodina
svých
učedníků
do
do
aby
chodili
s
těmi
učedníky
se
všechny
rodiny
do
provázeli
čili
nebyl
to....
Text view •
Help