EN | ES |

80-02B

80-02B


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


A jsem tímhletím způsobem ten člověk nerozvinete proto abyste si tady aby se dali například pohlavně řádil nebo nebo chodili laskat nebo to a to taky rozvinutí života ale abyste těhletěch sil které nepoužije třebas na hlas nebo na pohlavní vyžití abyste jich věděli použitý jinak vyšším způsobem jde taky nerozvíjí člověk se vědomi rozvine tím že je tyto schopnosti to je bylo vždycky rozvinut ale jak je použije to je velice rozdílná záležitost mohu pojmem dolů například pohlavním vy žitím a nebo mu využít směrem nahoru na poznání toho co je za tím stromem této úrovně neštěstí se uvědoměle asi tak patnáct set. Dělal askezi mezi lidmi a tak musím říct že těžko bych se byl vůbec obešel bez těchletěch sil který který indové lite si i jenže jsem měl pro štěstí že jsem věděl co s ním kdežto křesťanství světci nevěděli co s ním takže jakmile pohlavně nebyl živi tak ta síla která by byla využit nemohla být ani byl to protože neměli představit pohlavní pokon třebas byli absolutní po této stránce oni se on se vybírala honil satan to bylo jejich to to bylo tělesně těch sil kterých neuměli využít vyšším způsobem na při eště naším století tak vy páter pio stanovené toto. To zemřel roku devatenáct set šedesát osm září i ten byl ještě ve svém mládí honěn satanem takovým způsobem že ráno měl moc divy a sotva se do ženou aby se to bylo v noci poženeme vůbec žádné pohlavní spády vůbec ne ale ty síly které on sobě nastřádal ty se měli nějak jinak použít se vnitřní modlitbě ale nikdo mu vedete jak tu vnitřní modlitbu dělat kdyby nebyl tehdy věděl maličkost toho jenom co že jsme byl dělal divy po stane poznání dosti jeho poznání duchovní při veliké jejich jedna schopnosti bylo minimální že on tyto stavy nedovedl touží na třeba poučení bod jako. A to vůbec třeba věk neměl tohleto samo o sobě znamená veliké utrpení pro všechny světce například obloha jana z vianney no co toho jak toho na trápil se ten satan jak ten ho na to sledovat jak to ho kolikrát byl mučil a nevěděl že je to jeho které se to to si nevěděli kam se uchy tak si vytvořili nové jáčko které se sápal toho člověka který si dalo prostě do hlavy že bude ovládat z toho člověka nekone bylo se mu to sice nikdo nikdy kdyby se mu to bylo podat toho tak to to na k schizofrenii ale nepodařilo se to taky mnozí z těch to poctivě bojí se stali si to frekvence to nebezpečí se dají obejít. Když se co s těmi silami tak bych říct rozvinutí života nespočívá v tom že člověk dělá všechno co mu tento svět nabízí nýbrž že dovede těch sil všech které dispozici správně využít že nenechá stále jako třeba v tom v tom klášteře museli zahálet ty lety síly že by měl nepustili k činným mimo nemusel třebas jenom modlitbě no to bylo chabé nebo bylo okleštění života tak že kdokoliv ve středověku se světců vstoupil do království božího tak tam vstoupil odpuštěním nako mrzák ne jako zdravý člověk jako duševní mrzák a toleto vypadali její zkušenosti než to vede musí být toho takhle nemělo být ten člověk který by tam vstupoval ten by měl organicky. Nic za sebou s kouření této úrovně úrovní vyšší nedo vědomě navazovat na všechno to tady je na vyšší úrovni a to si takhle si představuju dlouho lidstva nevěřím že by někdy takových lidí bylo mnoho to je třeba veliká disciplína provazu taky že bych také nikdy neměl kdybyste byli nepřihodilo šela věci od mého útlého mládí o které jsem vám vykládal takže jsem vždycky násilím se dostal nějakou úroveň na kterou bych dobrovolně se nikdy nevstoupil ale něco věda chce říct že by člověk žije takzvaný rozvinutý život tak to znamená užívá. A všech svých schopností jako nástrojů od boha daný a bohu slouží cc to znamená cítí se být služebníkem na to do správně v tomto případě takhle rozumíte života otevřenou cestu do domu toho hospodáře takže tak se tady tam v tom podobenství ježíše krista to přivede toho domu pokaždé denní práci a na poslán činné tohoto života a umíte k modlitbě a tam není tím otcem tím hospodářem tedy není vykázat nýbrž je přijat a je přijat zase na jedné jediné podmínky že nepřímo do toho domu otcova nebo oprava nevíme to za. A tady jsem celé sem o této pracoval a teď honem potře pán bude jít vůbec ne ten služebník přichází do toho domu hospodáře u se přepáše se za m svými čas aby nebyl poslední tem pracovali a je posloužit tomu hospodáři a teprve se nají tak a je vybíjet aby taky pojedl tak toto je zcela jiné pochopení duchovního vzestupu než jak to chápali křesťanští mystici když byli tomu velice blízcí oni se podival tak na okraji této pravdy jaké je to pochopení že nikdo z lidí kdo chce boha mít ho nikdy nebude mít. To nemohu říct tak se ty stavy pro bože to nikdy pán bůh to není musím být pro něho jsem se dopustil všech možných cit na světě ale jedné jsem se nedopustil a a za tu děti mou bezvadnou nehybnost tam nebo dokonale bych tak řekl jsem tam se udělal nějaký krok na proces a to bylo že se nikdy pána boha pro sebe nechtěl byla proti vám ta výhoda že vy jste všichni lidé věřící dejte jsem na to řetu vstoupili jako člověk nevěřící čili jsem o pána ba vůbec nestarat že se dodneška nebylo na něm kdy vázlo na tak dodneška o něm nic nevím. Jenže jsem nevěděl že jsem před tím v sobě něco oživovat soustavně nějakou disciplínou které takovým ku kde řeč takže jsem začal k životu hlásit tok který je zamontován kterou tvůrčí činnosti boží do na do nás který normálně stačím člověku spí ho budu na to tak automatismus dvě a tento před se hlásí tak vehementně ke slovu že jsem nemohl zaplašit jeho touhu po životě a jenom k tou upravuje a byl se jím stržen do poznání věčného života rázem sem do toho spadl a rovnýma nohama těch sedmnácti letech a bez konkrétního příště bez konkrétní vůle chci k bohu a to se tvoje jedna věc tak totiž když se chci. To ti tak chci k němu jako k ničemu jinému si to chci vzít na to chci vlastnit a boha nedosa uchopit všechno se toto sice možná uchopit ducho cítili ale boha uchopit nemůžete a křesťanství se ti si to a mysleli že boha mužeme mít na každém kroku to prozradil těch nejvyšších text nejdete ježíši které tam jsou to je asi by se to po této k velikým krizím se toho který ho chtěli mít nikdy nepodal a dycky unikal se jenom malinko ukázal v nějakých stavech se to zmizel extaze končily velikými krizemi to by se nemělo stát vadu bez extatickou část cesty kterou jsem zažíval devět let za vrchol neřesti na této cestě za něco co by se mělo vděčnosti vymýtit cesty co by tam nepatřilo by člověk vědecky po tu. A vy pozval správně kdyby věděl že se tyto věci nedají uchopit že jim člověk patřit to jiná věc a jsem tam od začátku cesty chtěl k tomu bohu patřit jako předtím vůbec nepotřeboval a najednou jsem nemusel patřit že sem nahlédl na tu velikost pravdu boží a to bylo co řešení ší svým tím poznal tak jsem chtěl do toho vstoupit protože vedle toho jsem si připadalo být ničím v tom jsem si připadl by konečně člověkem aspoň a byl jsem z toho vypuzen řekne zplodili v tom tom návalu věčnosti a vono to mi to nevracelo to nebudu ty proti tady rozvádět jenom si. Vy se že tam jsem dělal tutéž chybu jako dělali třebas všichni křesťanští mystici že si nevěděli rady s tím jak si mu podařit že třebas když správně člověk jedná tak musí tohleto tělo a všechny okolnosti které tady vedle sebe byl za za nástroje u kou božích jakmile nepovažuje to to za nástroje jedenácti neko se svým toto jsme zapadá velice zle levici představit z toho protoho podobenství o hřivnách který dobře znáte kdyby byl ty vůbec kterým odpor než odešel s jevit syny by byli s nimi jenom malé vodpoledni pro sebe dopadli se oženil ani jeden z nich řekou a hospodařit pro sebe. To být taková taková základní ve vza taková za kani připomínku cestě honím takové kantoři ničím pro tebe do velikou vymoženost najednou nejskvělejší bo lite na této cestě které se nevyrovná žádná jiná modlitba slovní dělá ka když protože tam co je nepatří sobě ovšem nebere nemiluje proto že mu to dělá dobře a že při tom myslí na vlastní době ovšem potom nenakazuje nesnese to tam nejkrásnější modlitba taky ježíš kristus ukazuje při posledním soudu že spaseni byli jenom těch do milovali nikdo jim ne kdo se modlil do chodil do kostela kupodivu jenom ten kdo byl jsem žalářováni na chtěli ste jsem. My veli stejně píti byl jsem hladový dali jste mi jísti byl jsem nemocen na čtyři listem říkali ty je tam kolikrát říkal takového cokoliv jste učinili je mým daří nic jste učinili to je bez víry boha je to to možno dělat a to je ta veliká vymoženost ta cesta na to žena pro všechny lidi bez rozdíl víry náboženství a za druhé je tam psáno cokoliv jste neudělali nejmenšímu z bratří mých nejste neudělali taková opak toho vrátí všechen pokrok duchovní a znemožňuje a taky upozorňuju tak základní takového byl u nevycházet sám ze sebe bez rodu na sebe nepřejete vede svý co je na. Vím tak práce kolikrát na sebou když se vidím ve také bohem stavu řeknu jestliže by ze nejsem na nějaké vznešené úrovni ale kdybych na to neni na které jsem začal sebe litovat že to malinko litovat tak ztratím se v této úrovně a spadnu úplně dolů do zvířecí úrovně jenom toto že se veliký na sebe izolovat takovou kdy jsi byl musím jít to konec konec duchovního pokroku sebe litovat bych to mnoho jiných věcí které neznáte a s tím o kterých nevydržel že že že přežít že že to zářný způsob vlastnění vy třebas velikou jinýho protože nejsem v jeho uživit. A toto se ži nějakýho protoho člověka tak to toho mám litovat musím všechno zařídit tak aby nebyl politováníhodného prosím ano být ohled ale litovat ho při tom nemusím nesmí to jako stejná neřest na této cestě a stejná nevyplyne al jako starat se jsem ti litovat na něm se ta jestliže se starám tak je to to jediné co ježíš kristus vytýkala svým učedníkům ten jediné měl za zlé nic jiného takových náš jem pomoci zradit on si ho u sebe pět to al z toho z rádce ale běda když mu zenem strachoval co se pracuje a co se staráte to mějte se na květ nauce a tak dále nebudu to dál rozvádět to by by znáte čili znamená s veškerou pečlivostí všechno provádět ale bez. Tak tak starost nemá ři pečlivosti vůbec nic z toho naopak ruší tuto pečlivost člověk je nevzni nedělá to splnění zaujetím nedělá to po celou bytostí nýbrž je rozvoje starostí a realizací toho co provést to sou sedí na toužím no to si neuvědomujeme že tomu takhle je nechci dnešní ne všechny tyto principy předvádět protože koneckonců píšu sladké jho že to všechno postupně rozepsáno ten že tam je to na mnoha praha to to tam zapadne že jo a tady to ne takhle dneska rance tak že to můžete mít řek bych na jednom místě všecko ale eště bych šel dál jsem teď na trošičku tak načetl. Je že ten člověk není ustavičně na téže úrovni ani to vykoná zpachtováno prodělat nebo zděděným nějakou úroveň ani lidskou úroveň nemáte zděděným že se z klidně starou do úrovni zvířete nebo do rovným kamene nebo do úrovni než by se tam převtělovali je zapotřebí ale jak tady se tam že tedy kamene je nebo zvířete bylo rostlinou a nemusí to být člověkem podle toho jak se vnitřně chováte vnitřně chováte ne zevně a jestliže člověk není tyto úrovně a čím více je není tak tím jeho krok směrem kupředu je váhavý jistější a nakonec se nedá vo pokroku vůbec mluvit je třeba by disciplina zaplatit úroveň čili bych to co takových třech základních stran citů na této cestě. Především nemyslet zbytečnost zbytečné věci disciplina absolutně nutná zabrzdit nesmyslný způsob myšlení a tím myslím i starostlivost pečlivost ne ale nesmysl je způsob mými muset na nesmysly prosím věci kráse nejsou nesmyslné upozorňuju vás ale nesmysl tou věci že myslím na hlouposti které vůbec to jsem si vždycky dovedl tohleto začátku svý cesty doří a bylo to velice snadné protože jsem měl před sebou nějaký ideál živý který jakou pana udát velice nes velice těžké se nemáte podiví ideál před sebou k první princip nemyslet na věci které jsou zbytečné nedělat věci zbytečný. Ti princip a konečně pokud možno vycházet ze sebe jako že služebníka prodat sebe za služeb za celé ve všem tím arzenál schopnosti jako služeb jako ctnost služebníka jednat s nimi jako se služebníkem schopnostmi které se tady to stavem božích jestliže by se k tomu dete podstatě dvěma principům připojuje třetí a to ohleduplnost na každém kroku duši každému který je na jiných úrovní a který dělá třeba něco proti mně kdybych tomu říkali to leze zase. Tak si myslím že této cestě by nechybělo že by se měl kroky člověk posunovat kupředu takže princip chce se vypadá velice na duše ale realizace je velice obtížná dokud člověk na to de vlastními silami jestli totiž člověk ze začátku si myslí jsem schopen toho nejsem schopen pan toho tak v každém případě při tomto hodnocení se mi vyví to ty těsně člověk je neschopen vůbec člověk nejistot vůbec nic jeho on si neví vědom toho že je velkou božích a že ten vůlí princip pořád postupuje že není schopen tedy ani být. Ani existovat zde do vůle boží a ny chvíli by to neexistoval kdyby to nebylo vůli boží čili absolutně závislý že ve jestliže dejme tomu ko hrozně velikých potížích že by křesťanští světci který tomu předtím víc absolutně nic vidí hříšný tak jenom částečně se dostali k tomu co mám na mysli není třeba se přitom protože o zabíhá ani za něco toho ani závislého ale za za nic prostě ta se v nic a jít jako my to podle žitému jako ode božích rukách jsem všecko ale jeho silou a ne svou tak jeden z vetchý učit této cesty a ještě bych to je tomu dodat. Že je velice důležité umět začátku se odevzdávat bohu pokud možno to znamená nezačít modlitbu tak jako radil ani te anebo konec i katolická církev sta nebo že to mi to tedy tam to není to a jasno otroka je to služebníka nebo sám žebrákem při lepším když to do moc dobře dopadne nebo přát si pro toho boha žít a jemu svůj život věnovat začátku to dokážete velice nebo špatně do nebo nebo nemožně přijmout protože nemáte živou zkušenost o pomoci boží. A jakmile na budete je to živé zkušenosti a to vám za chvilinku budu říkat jak tak doby do sebou sílu ze které se budete moci odevzdat a proto že o celýho dovedete si do těch sedmnácti letech jsem nikdy nejednal jinak než jak teď tady mluví o tomto bodě se ostatních ne že jsem totiž nikdy boha pro sebe nechtěli dohonit žádnou ani jeho ani jakékoliv dobro od něho nechal jsem jenom do něho vejít a tady nebýt být u něho vodejít z něho to bylo jen co na této cestě udělena byl všechny ostatních chyby dělal. A to je se nedopustil tak úsek byl zdárně jsem stal dopustil téhleté chyby kterou tady se byl se nedělal a to v koncentráku jakmile sem tam se ocitl v situaci že sem byl ubíjen jako ostatní kteří nevěřili tak jsem si říkal dělal si něco v tom životě špatně pán bůh zavrhl a ty tady fyzicky zemře to by se nemělo podle mýho názoru stav při jsem nebyl tak špatným eště abych tady se chci to jako zvíře aby každý gestapáci na mohl tnout zabít jako králík tak jsem vám poprvně vyvinout. To co proti mně to trvá tedy běžně ta zdraví nebo zažívat kdykoliv jsem po prvně životě a naposled tak jsem to udělal tak se mi to to nějaký kopali ho gestapák to při tom to návodné velice vás je taky všechno toto strašně návodné činíte kopanců je stáváte to že natrvale po osud tady mám tu je to věc na vaší nešikovný že děláte je to tedy at nemáte čá potom když jsem to je tím přestal že jsem to svůjživot konečně uznal že to musím že je ničemu se poctivá nad tím proč jak se ne se vodevzdal svůj život bez výhrad pro sem nedostal a jeden kopanec a byto ště pět měsíc tam potom byl ani jeden kopanec nezastavovat. Odpověď je tím způsobem zvláštním ani vyhovět dostanete tak že z vyžije ty by zasebou ani nekopli a dostanete nikdy nebude zapotřebí a když ho dostanete tak je to zapotřebí spekuluje nám co jste vyvedli kde jste udělali chybu nesvádět ho na nějakou svoji chorobu nebo na nějakou lidskou společnost na nějaké lidské zřízení všechna chyba je ve vás jako vždycky byla u jsem od doby taky příležitost zažil a dycky byla nově chyba ve mně a nemějte pánu bohu že povaloval nebo že křížem navštěvovali tohleto je nesmírně velká chyba křesťanskýho myšlení že koho pán bůh miluje toho křížkem navštěvuje nesmysl nutné to opravdu zahradu na hlavu postavena láska boží toto neexistuje člověk se sám vnitřní a jestliže ovšem že musí. Vnitřně umřít ale to dělat dobrovolně k tomu není třeba aby umřel fyzicky to třeba ty vnitřně víc než mystický bych se konečně dostal kousek dál tak jsme si řekli že člověk není ustavičně na téže úrovni a že jenom v ve chvíli kdy je na střeše své úrovně této první které jsme všichni jenom tehdy z této střechu může klidně nenásilně vstoupit na vyšší úroveň prosím co jste přijali jako myšlenku teda sem řekl prověřit a teď co na vyšší úrovni ale nemůže zůstat. Protože tam nemá nic z čeho by tam byl živ jako tady jsme svědčilo živi tak na vyšší úrovni musel být také z něčeho živy a strava zdejší jest hmotné povahy dýchám hmotnými vzduch pití jim odpočívá zjednává hmotné podmínky života prostředí a tak dále a tím udržuje tento život tam na vyšší úrovni ho musím také udržovat to je tomu pán bůh nemůže prosím vás když nevím jak ho udržovat tak odtamtud spadnu vyhladovět ním vyslaným takže extazi u nemá chvilkové spojení s bohem bych definoval jako odchod od boha příchod. Od od boha protože člověk nabyl přípravou chvilkovou sílu k tomu aby se setkal s bohem ale dožil nebo cha v této přítomnosti boží protože mu došli síly došla energie kterou tam ne teď budu trošičku zdlouhavý protože musím něco opakovat co se předtím říká ale nedá se to bez toho obejít když se člověk narodí na tento svět a budu ne jenom heslovitě tak ho začnou krmit to se dýchat poproste týkat tem toho duch to znamená že se dostal přísun všeho co potřebuje k tomuto životu a kdyby se mu upřel tento přísun třebas byl tak je za chvilinku hotov a tím se vy ne něco co potom automaticky ho v tomto životě udržuje a přeci nepotřebujeme se na dýchání abych. Ticha nebo nepotřebuje vědět proč dýchám nebo proč klepe srdce a ono bude dobře klepat jako když to vím jako když to nevím to je automatizmus kerý je ustavičně vyžívá z duchem pití jak jsem tady mluvil vším tím co slouží tomuto automatismu mu doříkat modlitbu číslo jedna matiku číslo jedna mně zaručuje vidění tohoto světa styk s tímto světem odemě vlastního výběru že podle okolností do kterých jsem postaven prosim vás a teď jestliže mám se stýkat s vyšší nějakou úrovní třebas bohem z věčným životem nesmím to pomíjejícím tak musím mít proto také nějaký automatismus kdyby mu ty který byl bez mého. Po přísně sám tam fungoval jako tady dýchá aniž se o to nějak osobně přičinil že jo a tak to dopadá tam ale zapadá vám že také musím soustavného krmit a že kdyby stačila k tomu potravou tak by to bylo výborné ale tento odlit dej se stýká s duchem potřebuje potravu duchovní a celé to duch této potravy správný duch činnosti a správný duch modlitby obojí jestliže třebas jako křesťanskými styk to dělal tak by se správně modlil bys těle správného ducha modlitby on mohl to i tomu trvalo že nedotčený ne že by to nechtěl dělat jestliže on jenom ho. Jenom se správně modlil tak jakmile se přestal modlit tak ten automatismus dvě neměl z čeho žít a on ten člověk se nemoh si den modlit on taky musel sejít na zmírat třebas naobědval on se musel vyspat ne kristus bych jiného názoru dovede se neustále k jak to zařídit a to přikázal vono to že se neustále prosím vás to je nemožné a taky budu ne toho byli v čem to pozůstává to modlitbou stát že činnost se musí se za za úrovni modlitby na úroveň modlitby a modliba na úroveň činnosti jestliže třebas bych jednal tak jako že jsem na poli hospodářově a dělal to pro boha to že nařizuje zdánlivě někdo jiný byste zdali že nikdo by nenařídil to co mu ve vůli boží za čas ne. To by se nějakým shrnou a dělal bych vědomě po tom co nařizuje bůh protože bych poznal na každým kroku nemožnost lidí nalít něco co je ve vůli boží ono se jim to znemožňuje se automatismus dvě který je živen duchovními taky také duchovní schopnosti takové jak znáte nastavovat ne totiž nežije pocitu oddělenosti nebo nežije vás abyste vám abyste nežili v pocitu oddělenosti na jaké žijete když tento automatismus máte otevřen živen on totiž ovládá souvislosti závislosti které vůbec my vidíme když totiž zažíváme nějakou událost tak si myslíme. Že to na nás padlo třebas budem našeho chabé organismu nebo kdybych byl okolností nebo se třebas na chodili nebo nějakýho někdo nám něco udělal zlého takového něco se stalo nebo něco dobrého zase a že to nějak zvnějšku přichází ne nic z vnějšku nepřichází všechno přichází z tohoto atomu dvě lidí přínosem živý jenomže kteří ho nemají živý nevidí do zákulisí věcí že se nehnout tam kde se mají uhnout vozu tam kam nemají vlast a kdežto člověk který tento otom nepil oživen to tam nemusí lest ten se může uložení. To je aby ne spojoval nikdy svůj osud někým absolutně z někým kdo je takzvaný slepý to znamená do neví co dělá to znamená kdo nemáte na automatismus dvě ho živen jakmile jsem kdykoliv bych dneska spojil svůj osud lidmi nebo učinilo závislý na lidech kteří nemají automatismus dvě otevřen tak se vystavuje veliké mu nebezpečí že budu spoloči trpět na věcech jež bych mohl být ušetřeno ano oni si nepomohu a sobě taky nepiju svoji i jejich cestu člověk který tím správným krmení v uvozovkách toho automatismu dvě oživí ten se musí jít po celou dobu života toho automatismu dvě. Řídit i jeho vnuknutím jeho poznáním a se ne neřídí tak je když ho sebelépe živil tak to zase zabije toto zabíjení mláďátek je ke symbolicky řečeno tam někde v betlémě tedy toho pobije třeba padesát šedesát novorozených o pomíjejíce se ptát se může ježíš kristus mockrát zrodit a se znovu ho začneme to je taky všechno možný na tom a ty dvě zase umírá na těch svatých křesťanských kteří byli ale měli hrozí kůru a dovedli přesto se dostat tam to bylo na denním pořád se zabíjeli ježíše krista v sobě nemá on by si tele pro automatismus dvě a zase museli to píky znovu podávali noci takový suchosti tak na cenu. Tak jsem myslím že jsem ne ty principy toho řekl ale nemyslím proto že bych jako byl příliš návodné potože jeden sem vám řekl co toho všeho na vás je zapotřebí co co všechno se nedá chtěl mnoho věcí které nikdo z nás ani ani vy nedokážete ani ani vy proč to na vás tedy chci když to není možné to dokázat potože tady bůh který dokáže že to co dokážu správné spolehnutí na pomoc boží to také další princip které mu je oprávněn jenom ten který aby se jim řídili ten to opravdu ze sebe schopen udělat všecko nikomu pán bůh nepomůže kdyby ho sebe více prosil boha ukáže ten bůh ubývat. Je nemilosrdný když člověk ze sebe neudělá všechno co může a co je to udělat všechno co mohu než po žádám boha o pomoc nebo ne pomoc boží přijde potom ani nemusím žádat o tu pomoc to je to ze jdeme na samo přijde co je to to všechno to není jenom pečlivě zařídit všecko co mohu nýbrž to je také deset důvěra odevzdanost bohu i přes situaci která vypadá velice v chatě bych tak řekl to zase například z že život ježíše krista jestliže třebas oni se plavili potom getsemanské jezeře nepijete genezaretským pardon a byla velká bouře. A on ztratili vliv to se krista který tam vedení spal protože se rod nadělal nabyla vodu a tak ho probudili zavinil vyčetl vy malověrní copak nevíte že jsem s vámi vy ste si myslíme že když pana boha nevidíme kdysi tím když tu my o povaze s námi ne jsem v tom podle taky v tom koncentráku shodě jako toto nádoby ale není to pravda že když o něm nevíme on závisí že by s námi nebyl jak jsem vám se snažil vysvětlit kdyby se nám bůh nebyl tak okamžitě je po nás veta a proto je možno přežít ji situaci vybereš jestliže neztratím klid při staří řekl říkali koho bohové nenáviděli toho zbaví klidu. Že to je pravda a to se dostal na konec ten kapitoly vysvětlil jsem vám princip tvůrčí teď vyslyšel prudce k spasitelský ne zároveň jak bůh je posílá do světa a nechá vegetovat tak zároveň tahne k sobě to sáhodlouhá činnost od sebe do světa a že se tak sobě nemohu mu mluvil do toho jak to dělá v jak to padla za doby je asi tak přibližně padesát let to se je to děti zabývám se mohu říct nic které principy které jsou obecně asi platné a o tedy bych teďka chtěl pohoří že tímto se zároveň s tím princ. Si ten tvůrčím božím postupuje princip nebo působí na člověka tím tvůrčím principem působí na člověka princip spasitel ježíš kristus a teď ale platí takový jako na obecné zásada kterou jsem mi pozoroval že dokud rozvíjíme tento život jenom rozvíjíme tento život tak projdeme principu tvůrčímu většímu principu se všemi následky to znamená my se vlastně ocitáme na úrovni zvířete my totiž můžeme beztrestně hospodařit beztrestně hospodařit pro sebe ve své v tom smyslu že si se nesmí se to trestáni že ho to ani pro sebe ale to ten neblahý. Následek že umřeme jako zvíře aniž přešli vědomě do věčného života když to jestliže člověk dovolí aby v něm žil kristus a to důvod je receptech mluvit to se mu nejlépe daří v roz střechu úrovně rozvinutého života tak pak samozřejmě ten tvůrčí princip je v pozadí to temná nepodlehli tem jenom stvořeného jako třebas víře nebo jako normální člověk se za moji tohlecto koncentráku které jsem říká proto se dál nebudu zbavit. To by nemusím umřít jako zvíře toto nejkrajnější co se může stát a nemusím trpět jako zvíře ale to jednu podmínku že nebudu ho stačit pro sebe a ježíš kristus neukazoval začátku tímto způsobem celý ten vývoj který ukázal jim kristu si životem sahá přes hranice jeho života přímá a že to se odvolávám na sladké jho tady nebudu znovu předvádět jak to bude ve starověku jak to bylo potom později to nebudu stokrát ale jenom to musím říci že teprve vkročit fázi kterou od začal svým životem si přivzal . Učedníky předtím je neměl učedníci to jsou lidské schopnosti lidské schopnosti které se dali do služeb ježíše krista to znamená do ru do služeb spasitelský do toho tažení směrem ze stvořeného do boha do otcova domu do této služby do této služby se nemohou ty naše lidské schopnosti je sat dříve že je tam jasně napsáno tedy straší a života než opustí všecko co my měli jestliže by byli ty učedníci neodstoupil od svých rodin neodstoupil od všeho co měli tak by byli nebyli se. Neměli právo stát se učedníky ježíšovými ano nedo tak to jasné jenomže tohleto byl kámen úrazu ve středověku okam úrazu stovky nebo si řekli vnitřní otce ho utéct u od rodin zabit se do kláštera takhle to ježíš kristus nemá oleji všimnout že se mi učedníky chodili mez věděti první zázrak byl udělán káni galilejské a to rozhodování vína to mění vody na víno ale ožení jeho množství a kdy měli to klást ta odpuštěním prosím vás zcela z úrovně lidi tehdejší vycházel neodešel z a neradím nikomu aby si odešel a rodina svých učedníků do do aby chodili s těmi učedníky se všechny rodiny do provázeli čili nebyl to....

Download XMLDownload textWaveform view