Waveform view
80-02A
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
Prosím
to
může
otci
ono
bude
jenom
otevřeno
otcem
jenom
chtě
zevním
připravovat
té
tak
zvaná
matematicky
konvergence
se
že
oni
se
tam
nekonečně
přibližuje
a
nic
by
do
toho
sám
nevstupuje
rozumíte
kdo
způsobuje
že
se
tam
vstoupí
někdo
jiný
ano
ale
my
to
přibližování
se
k
tomu
můžeme
nekonečně
dokonale
provést
to
znamená
můžeme
stále
zdokonalovat
to
přibližování
ano
je
ze
způsobu
z
toho
konání
toho
spisování
ve
jedna
myslet
jak
od
nás
celý
kristu
znamená
první
řadě
třeba
lítost.
To
je
velice
důležité
aby
se
snažil
o
ten
ctnostný
život
spravedlivý
život
láskyplní
život
protože
mě
to
třeba
nejde
na
tom
nezáleží
jestliže
se
o
to
poctivě
snažím
tak
možná
čím
méně
něco
jde
tím
více
jsem
zoufalý
z
toho
že
mně
to
nejde
a
tím
jsem
blíže
k
tomu
stavu
umělého
probrán
a
tím
se
dostanu
dříve
než
jako
myslí
že
to
zrálo
k
tomu
že
si
z
pole
na
otcovský
dům
nemyslím
si
že
sedmnácti
letech
jsem
měl
všechno
promrháno
to
už
si
dneska
nemyslím
ale
my
se
že
si
tehdy
že
jsem
všechno
promrhá
se
si
to.
No
jak
popisovala
takových
krátce
ke
mě
oděl
ten
špatný
prvek
že
to
bylo
ustavičný
vracení
se
k
sobě
zrovna
člověk
měl
od
toho
sebe
pozvání
odejít
a
oni
nevěděli
že
to
takhle
má
dopadnout
a
jestliže
ovšem
ze
vnesl
případech
toto
sebe
pozorovat
vedlo
k
tomu
že
člověk
se
považoval
za
nic
to
bylo
dobré
ale
běda
si
to
považoval
za
něco
a
toto
sebe
pozorovat
nevedlo
osvícení
a
tím
méně
nespojí
s
bohem
a
byl
to
řítí
případ
že
člověk
při
té
technice
kterou
oni
navazují
vy
matek
po
sebou
celou
psanou
přeloženo
že
věčný.
Tou
skončil
v
tom
sebe
pozvání
a
nerozvinul
se
nevymanil
se
v
tom
a
myslím
že
ten
marnotratný
syn
v
okamžiku
kdy
mu
tam
už
se
nedostávalo
otrava
že
přestal
sebe
pozorovat
že
od
sebe
použil
odejít
od
znamená
od
toho
stavu
ve
kterém
byl
být
z
toho
co
se
toho
pryč
ten
se
odít
to
že
nebylo
jeho
než
to
vrátí
o
vadou
to
bylo
víc
se
sama
sebe
to
znamená
na
jedné
straně
byl
pro
pasou
nemožnost
vlastní
a
na
druhé
straně
milost
která
mu
vzájemně
činu
a
z
toho
otcova
domu
že
on
se
byli
s
tím
jestli
tam
si
ho
otec
je
jako
syna
no
to
tam
mě
přičítáno
ale
kdyby
byl
býval
měl
možnost
být
nejmenším
služebníkem
e.
Vy
ho
zevní
ky
toho
ote
bylo
by
se
mu
bývalo
dařilo
lépe
nevíte
že
ještě
při
tom
toho
prvním
osvícení
kteří
svým
na
sebe
tam
si
je
zamontováno
sobectví
a
je
tam
to
pěna
v
tom
vstupu
do
otcova
domu
už
to
sobectví
trpěnou
nebude
protože
tam
je
řečeno
o
tom
druhém
synu
který
tam
zůstal
u
toho
otce
že
byl
velice
zarmoucený
znechucen
tím
jak
se
jedná
zmařil
kreslil
jak
já
tomu
příjdu
který
tady
sem
sloužím
otci
ustavičně
že
se
se
mnou
nejedná
jako
svatým
to
že
zabije
tele
a
dal
jsem
nový
šaty
zásobí
prosté
na
vedena
se
s
ním
jako
do
výšky
na
no
jako
ubohý
marnotratný
syn
že
totiž.
On
tenhleten
syn
jak
vám
dobře
známo
který
tam
zůstal
neprodělal
ten
vývoj
neprošel
kterou
tou
fází
stvořitelku
to
je
ta
zval
která
se
nabývá
to
je
jiná
zralost
než
který
jsme
svědky
my
my
sme
jednou
lidmi
jestliže
máme
všech
pět
pohromadě
tak
jsme
chci
vzali
chytni
kdyby
tomu
tak
nebylo
tak
by
byl
ježíš
kristus
neřekl
jeruzaléme
jeruzaléme
ne
ty
někdo
z
jeruzaléma
že
ty
celý
jeruzaléme
já
jsem
to
věřilo
mocný
musím
stát
za
tím
že
ježíš
kristus
nelhal
že
být
člověkem
znamená
obecně
víc
připraven
pokud
se
dospělý
má
všech
pět
pohromadě
není
blud.
Není
méně
celý
vy
všichni
ste
stejně
připravený
jako
jsem
byl
a
více
než
jsem
byl
já
tě
sedmnácti
letech
víc
se
mnohem
více
že
já
jsem
nebyl
dospělý
abyste
dospěli
a
připraven
jste
rozvinutý
život
máte
své
povolání
které
konáte
svým
způsobem
ji
že
poměrně
dobře
jaká
do
svědomí
že
ale
jestliže
tomu
takhle
je
tak
sem
se
si
nějaký
volo
o
tom
že
do
nekonečna
to
rozvíjet
nepůjde
a
jakmile
byste
ale
v
tom
pokračovali
ve
no
v
tom
nepokračuje
ale
jenom
v
tom
procentu
rozvíjení
tak
to
vaše
já
sem
vám
stane
stavem
ne
už
někým
do
vám
slouží
toto
já
totiž
je
nezbytná
sluhou
není
a
tam
kam
se
dá
rozvíjet
tento
život.
Jakmile
se
ale
tento
i
od
dá
rozví
nedá
tak
teprve
potom
se
začne
jevit
jako
satan
ta
tam
posla
je
satanem
teprve
na
poušti
až
člověk
zlační
chápejte
že
toto
zlatý
na
poušti
nějaká
taková
obdoba
toho
koryta
ale
na
v
úrovni
to
paralely
ty
stavy
doma
proveďte
ve
své
hlavě
satan
na
poušti
zatím
ježíše
krista
a
koryto
marnotratného
syna
v
tom
rozdíl
předtím
tady
bylo
studánky
te
tady
u
toho
ježíše
probral
ten
marnotratný
syn
taky
prodělal
bídou
a
to
není
křest
zrození.
A
tuto
blíz
nechci
říct
milovat
uměle
ale
můžeme
jí
navodit
správným
rozhodnutím
kterou
jsme
schopni
vždycky
ne
někdy
když
jednáme
podle
návodu
ježíše
krista
to
nás
naroste
tak
tak
zvaná
připraveno
protože
fakticky
už
jsme
připraveni
tím
že
jsme
lidí
k
to
byl
zvířaty
nejsme
připraveni
si
někdo
je
jenom
jako
zvíře
přestože
je
člověk
není
připraven
tu
chvíli
když
i
jako
jako
víře
ale
jestliže
nežije
už
jako
zvíře
tak
je
připraven
to
znamená
fakticky
ono
se
nedá
žít
jako
zvíře
pořád
i
když
si
někdo
je
zvířecí
povaha
prosím
vás
takhle
k
zvíře
pořád
nežije
to
jsou
výjimky
chvilky
třeba
že
se
o
chlastal
jak
se
říká
jako
zvíře.
To
by
to
neudělalo
ne
ale
možná
že
zkažený
udělalo
to
je
možné
a
člověk
je
takový
míře
ska
že
člověkem
tak
si
tak
nějak
takže
schopen
toho
to
ale
to
jsou
vidí
ty
my
jsme
všichni
připraveni
zcela
berte
to
na
vědomí
že
o
otázce
připravenosti
není
možno
vůbec
debatovat
ta
je
dána
logickým
vývojem
který
ze
proběhl
na
této
zemi
když
jsme
lidmi
se
připraveni
těch
co
nelhal
celý
jeruzaléma
zval
k
sobě
a
my
jsme
si
kdy
se
mu
byli
o
tom
že
by
byli
živi
nestylizovali
to
staletí
vy
život
se
vaše
nepo
dobrým
a
kolikrát
velkými
chybami
a
velikým
základem
těch
jejich
zasvěcenců
s
světců
zasvěcenců
svět.
Který
oni
občas
aby
jeli
dokonce
kdyby
byli
zůstali
na
této
cestě
stylizované
ho
života
to
svým
způsobem
ctnostného
byl
to
život
učil
řádem
ctností
že
tak
by
se
byli
nedočkali
narození
mesiáše
a
tak
taky
člověk
jestliže
nechci
lituje
svůj
život
tak
prosím
vás
poslouchá
jenom
v
logického
záznamu
a
to
je
záznam
zvířecí
to
znamená
i
při
vší
opa
nosti
a
starostlivosti
zemře
a
ztratí
tento
život
a
právě
protože
byl
starostlivý
jako
to
zvíře
je
to
rostlině
pečlivé
po
složilo
e
to
starají
to
je
to
máme
dojem
že
to
zvíře
že
neví
jako
my
že.
Ale
aby
je
zlo
a
ne
aby
žilo
když
to
normální
lidský
život
takový
ten
dobrý
by
měl
znamenat
aby
člověk
ho
žil
ne
proto
že
by
ho
že
jenom
pro
sebe
nýbrž
abych
ho
žil
tak
aby
to
sloužilo
nějakému
vyššímu
objektivní
mu
celku
třeba
společnosti
jestliže
člověk
dejme
tomu
žije
tak
že
si
je
vědom
že
pro
společnost
dělá
víc
než
prostředek
a
je
to
ochoten
bez
reptání
dělat
a
dělat
to
lépe
aby
uměl
vůbec
nějaký
mysl
to
si
se
to
dělat
co
mi
dokonaleji
se
mílovými
to.
Roky
přibližuje
k
bohu
nebo
ví
ctnostný
životem
které
ta
ctnost
to
ta
té
ta
ctnost
kterou
měl
na
mysli
ježíš
kristus
mine
neměl
na
mysli
jestliže
dejme
tomu
ten
mladík
byl
ctnostný
od
svého
útlého
mládí
ale
nebyl
schopen
jít
za
jsem
kristem
brž
tu
ctnostně
pro
sebe
to
byl
jeho
majetek
a
toho
majetku
se
dokázal
vzdát
tak
byl
pro
ježíše
krista
a
po
jedu
se
z
toho
ztracen
že
jo
tenhleten
člověk
na
který
vůbec
nevěří
v
boha
ale
je
ochoten
pro
společnosti
co
udělat
bez
ohledu
na
sebe
nebo
jenom
matný
úměrným
ohledem
na
sebe
úměrný
prosím
vás
aby
přitom
nekradl
ne
to
nechoval
pro
sebe
na
mírně
na
úkol
ostatní.
Ten
člověk
je
na
správné
cestě
k
bohu
my
si
ani
dneska
neuvědomuju
že
celý
sto
neska
mílovými
kroky
nejenom
starý
socialismu
ale
vím
že
kapitalismu
kráčí
k
bohu
že
vrcholně
skvěle
připravován
protože
ta
závislost
jedince
na
kolektiv
je
dneska
daleko
věcně
zavinili
že
byla
varovat
něco
pracuje
ku
porodu
boží
a
aby
se
zrodil
kristus
uvnitř
nitrech
m
ten
tam
a
že
sou
přitom
porodní
bolesti
to
to
je
samozřejmé
svět
bude
v
těžkostech
ku
porodu
pracovat
říkal
svatý
jan
tam
někde
dokud
nezrodí
že
sebe
krista
od
ho
rodí
nemusí
vtom
věřit
na
ni
jenom
stezku
kupodivu
je
to
si
buďte
někdo
protože
nastoupili
cestu
ze
který.
A
už
se
není
východiska
jiného
než
kristu
o
kterém
nikdo
nic
neví
a
na
kterého
nikdo
nevěří
na
tom
nezáleží
vůbec
jednají
správně
když
pracují
pro
kolektív
a
čím
dál
každý
z
nás
víc
pokoj
pohrajeme
a
se
ska
netroufám
přitem
pokračuje
věku
nepracovat
prokletí
protože
vy
se
eště
daleko
aby
mohl
nechci
litovat
svůj
život
tak
jak
to
má
citovat
každý
člověk
teprve
když
jsem
teďka
pochopil
že
člověk
toto
dělá
pro
boha
i
když
ho
dem
neví
tak
nemohu
od
toho
opustit
kdy
jsme
tě
pane
dali
jíst
kdy
jsme
tě
pane
dali
napít
kdy
jsme
tě
navštívili
nemocného
nebo
v
žaláři
nemuseli
ty
stopy.
A
s
ní
o
tom
vůbec
nevěděli
ty
co
byli
spasení
nevěděli
že
pracuji
pro
krista
že
pracuji
pro
toho
svýho
spasitele
přátelé
vemte
si
tohleto
mějte
to
to
na
vědomí
pořád
není
třeba
vědo
věř
jak
se
tomu
říká
to
mi
není
tahleta
víra
to
bohužel
jsme
si
příliš
cenili
něčeho
co
nemá
vůbec
nebo
temně
žádnou
hodnotu
a
mezi
byste
zoufal
že
se
nám
to
bere
nikdo
by
neměl
právo
nám
brát
něco
co
je
zdravé
v
tomto
řádu
přirozeném
jenom
rozhraní
né
zvíře
je
požíráno
jinými
nebo
neschopné
se
bránit
tak
jako
dříve
dokud
bylo
pokud
to
zdravé
a
nic
se
na
něj
vrhání
ostatní
a
bídou
se
bude
bita
tato
víra
dobře
se
stalo
že
nebyla
živá
proto
já
totiž
život
nosí.
Ty
beru
daleko
šířeji
než
se
vy
si
myslí
že
to
nemusí
být
střižené
podle
katolického
receptu
ale
bylo
bych
chyba
abychom
se
nepoučil
ze
všeho
co
oni
tak
postarali
dohromady
například
měli
definici
ctnosti
té
bezvadně
definováno
každá
to
se
bezvadně
definována
jenomže
je
oddělená
bohužel
uměle
od
schopností
lidských
který
jsou
objev
něčím
daleko
větší
a
je
vyčleněna
neschopnost
to
nemá
být
ta
vedle
ostatní
schopností
nemůže
vůbec
existovat
tak
se
obrátí
proti
co
věku
že
se
tím
oděje
ne
a
zlý
ne
se
v
tom
kdežto
jestliže
tato
ost
je
organickou
součástí
lidských
schopností
které
a
konev
neví
vedou
člověka
k
bohu
neboť
tím
že
je
člověk.
Člověkem
je
připraven
poznat
boha
jak
jsme
si
řekli
jestliže
tomu
takhle
je
tak
pak
je
nutné
být
ctnostný
ano
které
zch
stane
semene
je
ztraceno
semeno
který
padne
do
úrodné
pudy
a
tou
chvílí
postupně
přestává
být
semene
samo
sebou
to
semeno
které
má
užitek
stonásobný
vydává
už
v
těchto
násobí
protože
už
nemysím
tebou
semena
něm
špatného
to
je
správné
kdyby
to
nebylo
kdy
tedy
na
bylo
našeho
já
nejde
to
dál
nejde
nemůžeme
dál
křtěte
lidmi
té
výhoda
na
druhé
straně.
Musí
padnout
do
úrovni
pro
to
znamená
musí
se
zničit
hledejte
si
semeno
tam
kde
už
roste
obilí
nenesete
ho
mně
jakou
služka
abych
nebo
tu
tu
nit
s
je
nová
rostlina
nový
života
a
tak
je
to
celým
duchovním
životem
člověka
živ
jsem
už
ne
já
nýbrž
ve
mně
kristus
už
není
že
v
tomto
dobře
věděl
a
tak
pak
nevládl
sebou
velká
nesvoboda
kterou
si
na
to
největší
svobodu
jaký
se
vůbec
může
být
svědkem
a
jak
se
existuje
že
není
tam
kde
bych
stěl
být
nýbrž
de
chce
bůh
aby
byl
na
to
bez
ohledu
na
sebe.
Si
že
člověk
nemůže
si
žádat
od
boha
aby
mu
patřil
jestliže
si
to
přeje
aby
mu
patřil
tak
se
něco
začne
stát
tak
je
to
zase
dít
ale
není
to
to
pravé
protože
stojí
mezi
bohem
a
člověkem
veliké
já
které
si
to
pro
sebe
přeje
teprve
když
to
lidské
já
odpadne
tak
ten
bůh
to
bo
bohu
my
do
dejme
aby
se
s
námi
svoji
žádnou
ženou
míru
je
od
něho
vyčleněnou
boží
vůle
bych
tak
řekl
a
ta
brání
přijdete
mi
způsobem
bohu
v
tom
aby
se
s
námi
vědomi.
Spojit
a
ta
naše
míra
svobody
jmen
spojení
s
bohem
je
přímo
závislá
na
tom
do
jaké
mě
si
uvědomujeme
ale
fakticky
uvědomuje
naší
závislost
na
bohu
takový
svatý
pavel
by
si
vědom
toho
že
je
úplně
závislý
na
bohu
nebo
na
kristu
jak
chcete
a
proto
už
vlastně
neexistoval
pro
sebe
kdežto
mu
ten
si
myslíme
že
se
závislí
na
různý
syn
věcech
a
taky
na
bohu
a
ne
k
tomu
ještě
velice
leta
nemůžeme
se
svým
spojit
kdyby
člověk
totiž
okamžiku
například
modlitby
vy
spojovací
si
myslel
že
něco
závisí
na
někom
vím
než
na
tom
rozhodnutí
touhou
úplně
tak
šli
po
sebe
vzdát
tak
by
tam.
Já
taky
lidské
to
by
bránili
tomu
spojení
myslím
že
to
bude
lepší
potom
to
je
ta
tě
velice
křižuje
ty
kolem
který
chci
zvládnout
proto
že
my
všichni
jsme
odkázáni
při
studiu
náboženství
a
při
praktikování
náboženské
života
jsme
odkázáni
na
středověké
prameny
a
já
bych
vám
napřed
chtěl
říci
v
čem
jejich
přednost
a
v
čem
co
jejich
nedostatky
podnětem
že
to
trošičku
začíná
vědecky
protože
na
nás
na
všech
je
abychom
se
v
tom
měli
oděno
at
aby
ho
se
dali
od
radit
my
který
my
myšlenkami
v
pravdě
středověkém
kdy
vládl
za
velké
temno
po
celé
evropě
abychom
si
nemysleli
že
to
byl.
Měla
si
primitivové
ty
byli
prostě
nuceni
tak
myslet
to
byl
tedy
tedy
systém
myšlení
a
i
ty
největší
svět
jako
třebas
a
ta
terezie
a
svatý
jan
kříže
a
jiní
byli
od
kázání
na
tehdejší
úroveň
vědy
a
na
tehdejší
úroveň
myšlení
a
my
by
jste
mi
li
spisy
třeba
rad
nitra
svatý
terezie
tak
musíme
umět
to
číst
dnešním
způsobem
myšlení
a
to
je
veliká
potíž
a
proto
že
jste
odkázán
ne
to
prameny
zvláště
třeba
to
jsou
terezii
tak
v
musím
do
toho
trošičku
let
a
ty
vám
to
nevěděli
a
co
my
víme
co
například
jevil
takový
třebas
ke
komenský
ačkoliv
to
byl
velký
vědec
a
ono
už
to
ví
dneska
dítě
sedne
třídě
obecné
u
nás
a
von
to
nevěděl
tak
a
na
základě
toho
nemohl
určité
paralely
při
té
srovná
určitá
srovnání
vůbec
problém.
On
si
nemohl
věci
představit
jako
si
že
představujeme
nemy
a
nemohl
do
nich
proniknout
tak
snadno
jako
my
i
tu
na
totiž
obrovská
vůbec
je
to
váma
tendenci
rozrůstal
se
po
jedné
jediné
úrovni
do
šířky
ale
má
tendenci
může
pronikat
bohu
ky
té
úrovně
čili
za
cenu
rozšíření
znalostí
do
obrovských
ší
řek
a
dále
třebas
daleko
ve
vesmíru
a
tak
dále
za
tuto
cenu
toho
velkého
rozšíření
mysli
znemožňujeme
vstup
do
hloubky
to
znamená
na
hranici
této
úrovně
jinou
úrovni
hloubka
a
víc
kterak
pro
mě
technicky
výraz
hranice
nějaké
úrovni
každá
úrovní
má
svou
hloubku
a
výšku
a
my
vůbec.
A
hloubky
nejdeme
ani
žádné
výšky
té
že
by
se
ale
to
dělat
abychom
po
té
úrovni
toho
našeho
vyzvěte
onoho
se
dostali
do
patřičným
šíře
které
by
odpovídali
dnešnímu
stádiu
technického
myšlení
protože
tak
ta
se
dá
technickou
cestou
ať
se
že
má
zvládnout
třeba
rozvíjení
a
to
mu
nebo
něco
takového
tak
musí
z
veliké
šířky
na
to
jít
musí
se
zvířat
jenom
ti
to
značný
ší
řek
kdežto
středověcí
alchymista
když
dělal
totéž
jako
dnešní
akto
jako
dnešním
badat
rozvíjení
a
tomu
tak
on
si
počíná
zcela
jinak
na
je
to
krásně
se
dá
znázornit
vy
na
to
deme
velikými
náboje
elektrický
mi
na
to
rozvíjení
rozumí
tomu
vzbuzuje
veliké
rychlost.
A
tak
dále
od
středové
a
my
takové
třídi
v
tom
máme
obrovské
na
to
abychom
to
vyloučil
sem
to
rozložil
kdežto
on
takového
nutně
založeni
ku
neměl
po
ruce
on
vám
tohleto
co
my
děláme
vedením
energie
on
tohleto
všecko
dělal
pomocí
obyčejné
destilací
vody
ustavičně
opakoval
ze
sil
asi
vody
mockrát
a
až
vytvořil
těžkou
vodu
právem
nám
známá
ani
si
naladíte
těžké
body
stydět
a
to
v
koupil
blízko
jenomže
je
to
tam
americe
ne
o
bavili
o
tom
sku
kde
takže
nemohli
v
tom
pokračovat
ale
byli
by
nás
překvapil
neměl
krátká
dobře
té
systém
středověký
a
máme
podezření
že
se
toho
mocněji
od
alchymisti.
Si
na
to
napsali
návody
a
ty
návody
se
dneska
zlatém
platí
protože
přirozeným
způsobem
se
lidi
který
dostávali
do
bok
věci
a
ne
potom
vrch
totéž
platí
třeba
o
starých
utrh
keckách
a
slovenský
možná
a
a
řeckých
a
indických
a
která
přečká
dnešní
doby
že
oni
dovedli
přes
úroveň
tuhleto
na
úroveň
jinou
my
sice
si
nemůžeme
dovolit
nej
na
jinou
úroveň
když
usínáme
tak
z
úrovně
první
se
dostane
na
úroveň
druhou
každý
den
ale
se
děje
samovolně
nevíme
proč
to
je
jak
je
to
zařízeno
nevíme
jak
se
dostat
z
toho
spánku
aniž
bychom
neusnul
jak
se
to
tam
na
to
dvou
úrov
ani
bychom
usnuli
které
té
to
sám
to
to
vědomí
už
nemáme
toto
schopnost
už
nemáme
kdežto
dejme
tomu.
I
tu
schopnost
má
že
vy
může
být
na
úrovni
druhé
svadhistana
do
té
muladhara
úroveň
mi
dycky
řečeno
a
tamto
je
svadhistana
a
von
když
nespí
a
na
té
druhé
úrovni
tak
jsem
to
si
tak
je
to
vymoženost
jak
to
a
čekal
to
se
musíme
taky
zmocnit
než
tamten
jenom
individuali
jedna
který
takový
vrcholy
řek
bych
těch
lidí
tak
tak
jestli
nitkou
mi
takových
tisíci
jak
je
to
moc
ale
tam
šest
mimo
modliba
že
ano
tak
vtělit
vidí
umím
ne
spad
a
obsahem
svého
vědomí
se
stýkat
s
obsahem
vědomí
mých
lidí
to
znamená
on
nepotřebuju
znát
jazyk
to
to
se
tak
je
to
vymoženost
atom
žádná
magie
to
je
jenom
přechod
z
jedné
úrovně
na
druhou
ale
když
by
něco
myslíte
v
nějakém
jazyku
tak
znáte
toho
obsah
dycky.
Že
to
není
jinak
možné
des
obsažné
nemyslíte
to
pomá
podává
má
nějaký
obsah
a
z
této
úrovně
se
zmocnit
toho
obsahu
takže
on
si
vite
že
na
té
úrovni
tak
obsah
toho
vašeho
myšlení
a
kdo
umí
tomu
jako
by
se
mluvilo
s
ním
takže
kdykoliv
by
se
já
stýkal
na
této
úrovni
třeba
nebo
vy
s
nějakým
ind
nepotřebujete
učit
indi
sání
a
on
se
nepotřebují
si
češtiny
aby
si
bezvadně
rozumíte
ale
lépe
než
by
se
to
vysloužili
lépe
žádná
lidská
řek
ne
zastoupí
do
to
obsahové
myšlení
té
dokonalejší
rychlejší
když
si
stali
babičky
musím
házet
já
postavil
na
kafe
nebo
tak
to
hrozně
pomalé
to
je
vidět
už
kola
kdežto
při
tom
obsahové
myšlení
té
myšlení
celá
nezklamali
čiperná
myšlení
vy
obsahové
myšlení
najednou
pochopíte
věci
které
kdybyste
si
rok.
Skládali
rozumově
a
nebo
na
povídavě
tak
to
trvá
třebas
celé
hodiny
možná
ním
než
nároky
a
takový
frázi
toto
dovede
se
bohu
nelze
rozumět
a
to
je
to
čím
bych
chtěl
začít
proč
mu
nelze
rozumět
cestě
nelze
setkat
proč
ho
nalezl
vidět
to
bych
tě
dopovězeno
je
to
proto
že
existuje
bůh
který
je
vlastně
trojjediný
to
vědí
indové
to
vědí
evropani
to
vědí
křesťani
tedy
všichni
na
světě
staví
národové
to
věděli
sumerové
toto
teprve
vinou
si
řekneme
otec
duch.
A
a
chci
a
tím
to
odpad
tyto
věří
tíme
myslitele
vysvětlili
pak
jsme
zatemnila
věc
protože
jsou
to
řek
bych
školsky
rozdělené
s
se
jednoho
a
téhož
za
funkce
čili
úkoly
které
na
sebe
vzal
nebo
ustavičně
bere
jeden
a
tentýž
bůh
to
je
totiž
už
má
úkol
stvořitelský
celí
ustavičně
tvoří
a
tentýž
bůh
má
úkol
spasitelský
že
to
stvořené
k
sobě
táhne
ty
si
to
si
představte
jak
je
těžké
porozumět
jednání
takového
boha
který
zároveň
ustavičně
co
od
sebe
zono
va
posílá
do
světa
od
sebe
pryč
a
zároveň
s
toho
světa
to
tahne
k
sobě
jako
na
nás
jednoho
jak
to
oddělit.
Z
toho
byli
věřící
v
koncentráku
úplně
vedle
všichni
věřící
který
jsem
na
stal
živě
říkali
jak
se
na
tohleto
zvěstuje
dívat
pán
bůh
jakmi
ne
že
nechat
takhle
náhodička
tak
jsem
přeci
vy
lidsky
boží
člověk
a
já
tady
takhle
trpím
bez
pomoci
a
takový
zvíře
gestapáky
má
na
mě
všechna
práva
a
duch
ani
prstem
hne
pro
mě
a
kdykoliv
jsem
s
ním
sou
násilí
a
takhle
se
myslel
dycky
dostal
nějaký
kopanec
oni
starého
toho
toho
gestapáka
zrovna
přesně
povídáno
boha
opravdu
abych
věděl
že
pán
bůh
si
absolutně
souhlasí
že
takhle
se
od
člověka
nestará
ale
vedle
tohoto
letch
to
dvou
principů
božích
stvořitele
a
spasitel
existuje
třetího
princip
a
to
je
s
oni
říkají
křesťani
po
těch
tele
a
lépe
bylo
řečeno
osvětitel
že
opravdu.
To
ten
člověk
vlivem
toho
božího
působení
v
něm
může
být
čím
dál
osvícenější
že
nemusí
slepě
jít
ani
od
toho
boha
ti
ani
s
tou
bohu
nazpátek
nýbrž
může
plně
splním
vědomím
vědět
co
dělá
velice
nutné
aby
tento
třetí
princip
tam
taky
existoval
u
toho
boha
upozorňuju
vás
že
je
tuhletomu
třetímu
principu
otevře
nikdy
nebudu
změněných
spisech
nemám
sice
daleko
ale
o
tomto
předtím
principu
jsem
nebudu
zvláštní
kde
mívá
protože
nemám
na
to
to
povolení
plat
na
tomto
se
dosud
v
lidstvu
nepracuje
takže
budu
předstírat
předstírat
že
se
principy
ani.
Dycky
směr
na
stačit
této
jsem
spisování
ovšem
mezi
rádi
by
mluvit
o
tom
třetím
chopte
ně
ale
jenom
mezi
řádka
mi
jinak
ne
ono
je
to
dost
těžké
zamontovat
tam
si
dva
principy
dohromady
ale
já
se
chopím
toho
prvního
duch
stvořitel
my
jsme
si
přečtli
ve
starém
zákoně
že
šest
dní
bůh
něco
stvořil
a
sedmý
den
odpočíval
toto
je
psáno
jako
historická
záležitost
která
tam
někde
končila
neska
už
vlivem
tlaku
který
jsem
na
ně
provádí
i
katolická
církev
uznává
něco
čemu
neska
říká
krásou
konci
měla
to
znamená
soustavné
tvoření
že
ty
to
spojení
té
tam.
To
znázorněno
jako
že
končila
někdy
že
ustavičně
de
kupředu
že
já
tu
sem
na
tom
světě
protože
bůh
mě
ustavičně
tvoří
a
dotvořuje
a
já
bych
tady
na
tom
světě
ani
nemohl
být
kdyby
přestal
v
této
činnosti
oni
mě
to
sou
tvůrčí
činnosti
udržuje
této
existenci
v
té
míře
lásky
kterou
mám
v
té
míře
poznání
kterou
mám
mě
udržuje
svou
tvůrčí
činností
tohoto
kdyby
si
byli
bývali
ovci
mystici
vědomí
tak
by
byli
celou
tu
svou
soustavy
postavili
na
jinou
inici
ech
a
nebyli
by
museli
bývali
tolik
trpět
ale
prosím
vás
jak
to
že
vy
to
dneska
víte
a
budete
trpět
tak
jak
je
to
možné
je
tomu
ne
proto
že
z
toho
musí
člověk
vylovit.
Tak
také
důsledky
u
tohoto
kam
to
tomu
zeví
jaké
když
mě
bůh
ustavičně
tvoří
když
se
ustavičně
udržuje
při
tomto
vědomí
a
v
této
existenci
a
jak
by
usnul
zná
představu
existovat
tak
já
se
na
něm
absolutně
závislý
aniž
to
vím
a
on
o
to
nestojí
abych
já
o
to
věděl
že
jak
bych
o
tom
začal
vědět
co
tak
bych
se
tak
by
bylo
nebezpečí
že
já
přestanu
tady
existovat
vše
nebudu
teďka
vysvětlovat
to
musím
se
na
to
do
toho
pustit
až
někdy
jindy
ale
to
by
sem
do
toho
ráma
patnáct
no
ale
já
musím
být
určité
míře
nevědomosti
abych
mohl
ten
tvůrčí
princip
boží
zažívat
ale
jestliže
chci
z
toho
tvůrčího
princip
to
znamená
z
toho
pochodu
k
otcova
domu.
Dostat
do
opačného
pochodu
do
otcova
domu
tak
musím
bohužel
dělat
něco
navíc
musím
si
být
vědom
závislosti
na
tom
otci
a
to
je
všech
indicky
podívejte
se
vám
připomínám
pro
mít
kolikrát
už
to
podobenství
o
marnotratném
synu
dokud
se
mu
zasta
dobře
měl
v
kabeli
peníze
o
to
rodičů
od
otce
poměl
si
na
otce
a
až
všechno
promrhal
a
trošku
vůle
strašně
zle
tak
si
vzpomněl
že
v
otcově
domě
by
se
měl
přeci
jenom
vlít
než
se
má
když
jistě
mi
vepři
vzpomněl
si
a
šel
vzpoměl
si
až
šel
to
znamená
to
určitá
disciplína.
Já
tam
tady
nechávám
vzpomenout
ovšem
byste
si
sami
nesměl
možná
takové
má
tu
sílu
a
kdyby
si
sami
spojili
jako
já
jsem
si
vzpomněl
v
sedmnácti
letech
tak
by
to
mělo
v
sobě
takovou
sílu
od
boha
že
byste
ji
neodolali
a
museli
byste
do
toho
otcova
domu
líto
já
jsem
od
tý
dokonce
nadělal
se
do
toho
otcova
zemřel
a
nebylo
síly
která
by
mě
byla
od
toho
mohla
odvrátit
to
byla
s
a
tak
veliká
že
sem
ani
vede
ani
v
noci
do
dneška
jí
nemohl
odolat
a
takže
tady
city
se
mi
prováděla
velice
snadno
že
jsem
ovšem
ten
lidský
prvek
také
sytit
takovou
jakmile
jsem
toho
člověka
nechat
bylo
pochopitelně
tak
to
je
důležité
abyste
věděli
že
jestliže
člověk
chce
I
v
tomto
světě
svobodnější
než
jsme
my
tady
normálně
tak
musí
jít
do
otcova
domu
a
to
je
to
se
musí
být
směr
svýho
života
nemůže
být
roztéká
do
šířky
já
mám
ve
zvyku
a
my
všichni
dohromady
ten
svůj
denní
program
režim
starce
avataru
teď
se
na
dám
sedíte
nám
to
alkohol
potom
do
práce
vám
to
a
to
a
tím
z
něho
ním
celého
člověka
v
jeho
celistvosti
nevykládá
by
sice
neměl
tento
program
dělat
ale
to
musí
být
řek
bych
takovým
malinkým
příkazem
k
tomu
hlavnímu
programu
a
tím
je
jít
k
otci
všemi
to
dělám
vším
tím
co
myslím
tím
že
inda
s
tím
se
li
do
práce
tím
že
tam
něco
dělám
to
tak.
A
tohleto
mně
dodneška
dělá
velikou
potíž
zcela
světské
záležitosti
vyvede
světle
cesty
k
bohu
a
já
jsem
se
snažil
tyto
věci
vám
přiblížit
poprvně
v
tom
spisu
úlohy
a
upozorňuju
vás
na
tu
kapitolu
postavení
služebníka
tam
si
to
znovu
přečtěte
to
nemám
čas
neska
to
znovu
předvádět
ale
jestliže
člověk
to
dělá
tak
že
v
tomto
světě
je
jako
na
poli
hospodářově
a
ne
na
svém
tak
se
liší
koneckonců
od
zvířete
konečně
na
pokud
hospodaří
pro
sebe
zde
nebo
pro
své
svatí
buďné
se
mě
rodiny
o
svůj
národ
projev.
Tak
to
je
pořád
ještě
zvíře
ve
taky
zdali
třebas
nejenom
pro
sebe
ale
taky
pro
svůj
rod
světe
ba
stádový
jako
my
lidé
že
je
nestavět
tak
to
je
prostě
zvířeti
způsob
života
já
jsem
teď
řekl
že
vlastně
tady
typ
odívá
v
něčem
sem
se
netušili
že
spočívá
a
bych
se
potřeboval
eště
změnit
o
tom
jak
je
to
tedy
ty
vývojem
a
proto
taky
ti
svatí
sedět
nevěděli
a
ne
už
teďka
vlivem
pokroku
vědy
to
víme
a
můžeme
se
o
to
opřít
můžeme
se
opřít
objevit
bádání
archeologicky
bádání
strop
rodička
bádání
všechny
možný
druhy
věc
se
můžeme
opřít
a
víme
tohleto
že
na
tom
světě
se
v.
Roli
napřed
jednoduché
jednodušší
tvorové
ale
vždycky
současně
zvířecí
výše
rostlinou
tato
symbioza
mezi
svými
se
ten
a
rostlinou
existuje
vod
začátku
toho
života
na
v
tomto
světě
víte
takže
nedegraduje
rostlinu
na
úroveň
po
víře
to
je
měl
i
duší
jinam
než
kam
jde
zvířecí
život
tyto
dva
musí
být
vedle
sebe
se
specializovanými
úkolem
aby
to
vůbec
všechno
mohlo
fungovat
bez
zvířat
by
nebyla
rostlina
a
bez
rostliny
nebylo
zvíře
tak
to
asi
že
duševně
je
na
to
dělat
všechno
velice
zjednodušeně
škola
bez
těch
dvou
by
nebyla
se
člověk.
To
je
taková
nadstavba
nad
tím
mezi
ovšem
celek
je
na
straně
těch
zvířat
nebo
na
který
rostlin
a
tak
teďka
k
řeším
bych
byl
rád
byste
viděli
že
do
této
vývojové
teorie
nemá
vůbec
co
mluvit
povídání
jen
ze
ze
starého
zákona
že
za
se
z
ní
bůh
je
to
položil
sedne
odpočívat
tom
se
tam
nemluví
když
tam
jasně
řečeno
napřed
o
to
potom
bylo
tamto
to
vůbec
nemá
souvislost
zevním
tohoto
vědy
a
ne
to
nemluví
proti
není
mu
poznával
se
dostaví
jedno
proti
druhému
ale
je
to
stav
to
líčení
stavu
a
tady
je
to
líčení
situace
že
naší
věda
si
kom
situaci
vývoj
situací
kdežto
tamto
se
tam
se
mluví
o
stavová
situace
stavem
stavu.
Já
bych
to
řekl
takhle
jestliže
teď
sobě
ku
neexistovalo
na
té
úrovni
na
které
je
on
je
šest
dní
tvůrčích
božích
a
sedmý
den
odpočinku
božího
tak
von
jako
člověk
by
nemohl
ani
trestat
hnout
směrem
ze
své
úrovně
on
by
se
nemoh
by
nemohl
svýho
hlavu
bohu
to
vidíme
například
u
zvířete
že
ono
nemůže
pomyslet
na
boha
on
nemůže
pomyslet
na
vás
to
může
jenom
člověk
protože
jenom
v
člověku
je
do
děláno
šest
všech
šest
er
voře
a
sedmá
éra
odpočinku
je
v
něm
probíhající
toho
boha
takže
čověk
potřebuje
se
v
tom
svém
vývoji
opřít
o
těch
všech
ver
ze
vstupu
a
o
tou
otcem
se
ru
odpočinku
kdybyste
nenalezli.
Ve
své
duši
ko
na
že
byste
se
snažili
poznat
boha
ten
stojí
před
vámi
teprve
tehdy
když
zažíváte
ten
pokoj
a
toto
první
který
kristus
udělal
když
se
vrátil
z
toho
svýho
splatíte
koukolu
na
kříži
tě
si
apoštolů
podněcovali
řekl
pokoj
vám
světe
si
to
bylo
to
nejdražší
co
j
moh
poskytnout
ten
sedmý
den
uštípl
do
jejich
zkušenosti
duchovních
bych
tak
řekl
a
teď
bych
chtěl
tedy
říci
člověk
jestliže
má
z
této
úrovně
ve
bych
šesté
ruce
né
kterou
neužívá
bohužel
vy
na
nahoru
bohu
tak
musí
opravdu
mít
těch
to
še
úrovní
rozvinutý
nemůže
jít
na.
A
dokud
není
těch
šest
úrovní
u
něho
rozvinutosti
rozvinutou
bytostí
lidskou
takže
pro
dítě
je
toto
co
tady
říkám
zavřeno
nemůže
dítě
se
spojit
vědomě
s
bohem
protože
nemá
rozvinutý
celý
ten
systém
automatismu
který
existuje
u
člověka
dospělého
vnitřní
i
poloviční
zevní
sekrece
a
že
o
pohlavní
život
a
dále
všechno
není
v
něm
dospělé
takže
on
není
úplný
a
on
mi
úplný
vesmírem
a
jenom
ve
svět
v
malém
ale
úplný
může
za
tím
bohem
tak
bych
přešli
ne
ne
byl
o
tom
o
té
úrov.
Ty
člověka
řekl
jsem
vám
nebo
jsem
to
na
to
nedělá
pozice
těžké
se
dostat
přes
hranice
této
úrovni
když
nejsem
na
jim
konci
když
se
dostanu
k
jemu
stopu
ze
stromu
se
nemusí
skákat
vyskakovali
z
toho
stopu
jedné
úrovni
se
dá
překročit
na
úroveň
druhou
toho
důležité
aby
se
je
krizi
tento
život
po
všech
stránkách
a
tady
se
dělá
veliká
chyba
že
bez
třeba
věku
chápali
sprá
jako
za
správný
způsob
považovali
že
se
má
život
oklestit
že
se
má
zbavit
člověk
hříchu
to
znamená
že
se
má
někam
odebrat
do
kláštera
kde
už
přestane
nějakým
způsobem
žít
jako
ostatní
lidé....
Text view •
Help