EN | ES |

80-02A

80-02A


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Prosím to může otci ono bude jenom otevřeno otcem jenom chtě zevním připravovat tak zvaná matematicky konvergence se že oni se tam nekonečně přibližuje a nic by do toho sám nevstupuje rozumíte kdo způsobuje že se tam vstoupí někdo jiný ano ale my to přibližování se k tomu můžeme nekonečně dokonale provést to znamená můžeme stále zdokonalovat to přibližování ano je ze způsobu z toho konání toho spisování ve jedna myslet jak od nás celý kristu znamená první řadě třeba lítost. To je velice důležité aby se snažil o ten ctnostný život spravedlivý život láskyplní život protože to třeba nejde na tom nezáleží jestliže se o to poctivě snažím tak možná čím méně něco jde tím více jsem zoufalý z toho že mně to nejde a tím jsem blíže k tomu stavu umělého probrán a tím se dostanu dříve než jako myslí že to zrálo k tomu že si z pole na otcovský dům nemyslím si že sedmnácti letech jsem měl všechno promrháno to si dneska nemyslím ale my se že si tehdy že jsem všechno promrhá se si to. No jak popisovala takových krátce ke oděl ten špatný prvek že to bylo ustavičný vracení se k sobě zrovna člověk měl od toho sebe pozvání odejít a oni nevěděli že to takhle dopadnout a jestliže ovšem ze vnesl případech toto sebe pozorovat vedlo k tomu že člověk se považoval za nic to bylo dobré ale běda si to považoval za něco a toto sebe pozorovat nevedlo osvícení a tím méně nespojí s bohem a byl to řítí případ že člověk při technice kterou oni navazují vy matek po sebou celou psanou přeloženo že věčný. Tou skončil v tom sebe pozvání a nerozvinul se nevymanil se v tom a myslím že ten marnotratný syn v okamžiku kdy mu tam se nedostávalo otrava že přestal sebe pozorovat že od sebe použil odejít od znamená od toho stavu ve kterém byl být z toho co se toho pryč ten se odít to že nebylo jeho než to vrátí o vadou to bylo víc se sama sebe to znamená na jedné straně byl pro pasou nemožnost vlastní a na druhé straně milost která mu vzájemně činu a z toho otcova domu že on se byli s tím jestli tam si ho otec je jako syna no to tam přičítáno ale kdyby byl býval měl možnost být nejmenším služebníkem e. Vy ho zevní ky toho ote bylo by se mu bývalo dařilo lépe nevíte že ještě při tom toho prvním osvícení kteří svým na sebe tam si je zamontováno sobectví a je tam to pěna v tom vstupu do otcova domu to sobectví trpěnou nebude protože tam je řečeno o tom druhém synu který tam zůstal u toho otce že byl velice zarmoucený znechucen tím jak se jedná zmařil kreslil jak tomu příjdu který tady sem sloužím otci ustavičně že se se mnou nejedná jako svatým to že zabije tele a dal jsem nový šaty zásobí prosté na vedena se s ním jako do výšky na no jako ubohý marnotratný syn že totiž. On tenhleten syn jak vám dobře známo který tam zůstal neprodělal ten vývoj neprošel kterou tou fází stvořitelku to je ta zval která se nabývá to je jiná zralost než který jsme svědky my my sme jednou lidmi jestliže máme všech pět pohromadě tak jsme chci vzali chytni kdyby tomu tak nebylo tak by byl ježíš kristus neřekl jeruzaléme jeruzaléme ne ty někdo z jeruzaléma že ty celý jeruzaléme jsem to věřilo mocný musím stát za tím že ježíš kristus nelhal že být člověkem znamená obecně víc připraven pokud se dospělý všech pět pohromadě není blud. Není méně celý vy všichni ste stejně připravený jako jsem byl a více než jsem byl sedmnácti letech víc se mnohem více že jsem nebyl dospělý abyste dospěli a připraven jste rozvinutý život máte své povolání které konáte svým způsobem ji že poměrně dobře jaká do svědomí že ale jestliže tomu takhle je tak sem se si nějaký volo o tom že do nekonečna to rozvíjet nepůjde a jakmile byste ale v tom pokračovali ve no v tom nepokračuje ale jenom v tom procentu rozvíjení tak to vaše sem vám stane stavem ne někým do vám slouží toto totiž je nezbytná sluhou není a tam kam se rozvíjet tento život. Jakmile se ale tento i od rozví nedá tak teprve potom se začne jevit jako satan ta tam posla je satanem teprve na poušti člověk zlační chápejte že toto zlatý na poušti nějaká taková obdoba toho koryta ale na v úrovni to paralely ty stavy doma proveďte ve své hlavě satan na poušti zatím ježíše krista a koryto marnotratného syna v tom rozdíl předtím tady bylo studánky te tady u toho ježíše probral ten marnotratný syn taky prodělal bídou a to není křest zrození. A tuto blíz nechci říct milovat uměle ale můžeme navodit správným rozhodnutím kterou jsme schopni vždycky ne někdy když jednáme podle návodu ježíše krista to nás naroste tak tak zvaná připraveno protože fakticky jsme připraveni tím že jsme lidí k to byl zvířaty nejsme připraveni si někdo je jenom jako zvíře přestože je člověk není připraven tu chvíli když i jako jako víře ale jestliže nežije jako zvíře tak je připraven to znamená fakticky ono se nedá žít jako zvíře pořád i když si někdo je zvířecí povaha prosím vás takhle k zvíře pořád nežije to jsou výjimky chvilky třeba že se o chlastal jak se říká jako zvíře. To by to neudělalo ne ale možná že zkažený udělalo to je možné a člověk je takový míře ska že člověkem tak si tak nějak takže schopen toho to ale to jsou vidí ty my jsme všichni připraveni zcela berte to na vědomí že o otázce připravenosti není možno vůbec debatovat ta je dána logickým vývojem který ze proběhl na této zemi když jsme lidmi se připraveni těch co nelhal celý jeruzaléma zval k sobě a my jsme si kdy se mu byli o tom že by byli živi nestylizovali to staletí vy život se vaše nepo dobrým a kolikrát velkými chybami a velikým základem těch jejich zasvěcenců s světců zasvěcenců svět. Který oni občas aby jeli dokonce kdyby byli zůstali na této cestě stylizované ho života to svým způsobem ctnostného byl to život učil řádem ctností že tak by se byli nedočkali narození mesiáše a tak taky člověk jestliže nechci lituje svůj život tak prosím vás poslouchá jenom v logického záznamu a to je záznam zvířecí to znamená i při vší opa nosti a starostlivosti zemře a ztratí tento život a právě protože byl starostlivý jako to zvíře je to rostlině pečlivé po složilo e to starají to je to máme dojem že to zvíře že neví jako my že. Ale aby je zlo a ne aby žilo když to normální lidský život takový ten dobrý by měl znamenat aby člověk ho žil ne proto že by ho že jenom pro sebe nýbrž abych ho žil tak aby to sloužilo nějakému vyššímu objektivní mu celku třeba společnosti jestliže člověk dejme tomu žije tak že si je vědom že pro společnost dělá víc než prostředek a je to ochoten bez reptání dělat a dělat to lépe aby uměl vůbec nějaký mysl to si se to dělat co mi dokonaleji se mílovými to. Roky přibližuje k bohu nebo ctnostný životem které ta ctnost to ta ta ctnost kterou měl na mysli ježíš kristus mine neměl na mysli jestliže dejme tomu ten mladík byl ctnostný od svého útlého mládí ale nebyl schopen jít za jsem kristem brž tu ctnostně pro sebe to byl jeho majetek a toho majetku se dokázal vzdát tak byl pro ježíše krista a po jedu se z toho ztracen že jo tenhleten člověk na který vůbec nevěří v boha ale je ochoten pro společnosti co udělat bez ohledu na sebe nebo jenom matný úměrným ohledem na sebe úměrný prosím vás aby přitom nekradl ne to nechoval pro sebe na mírně na úkol ostatní. Ten člověk je na správné cestě k bohu my si ani dneska neuvědomuju že celý sto neska mílovými kroky nejenom starý socialismu ale vím že kapitalismu kráčí k bohu že vrcholně skvěle připravován protože ta závislost jedince na kolektiv je dneska daleko věcně zavinili že byla varovat něco pracuje ku porodu boží a aby se zrodil kristus uvnitř nitrech m ten tam a že sou přitom porodní bolesti to to je samozřejmé svět bude v těžkostech ku porodu pracovat říkal svatý jan tam někde dokud nezrodí že sebe krista od ho rodí nemusí vtom věřit na ni jenom stezku kupodivu je to si buďte někdo protože nastoupili cestu ze který. A se není východiska jiného než kristu o kterém nikdo nic neví a na kterého nikdo nevěří na tom nezáleží vůbec jednají správně když pracují pro kolektív a čím dál každý z nás víc pokoj pohrajeme a se ska netroufám přitem pokračuje věku nepracovat prokletí protože vy se eště daleko aby mohl nechci litovat svůj život tak jak to citovat každý člověk teprve když jsem teďka pochopil že člověk toto dělá pro boha i když ho dem neví tak nemohu od toho opustit kdy jsme pane dali jíst kdy jsme pane dali napít kdy jsme navštívili nemocného nebo v žaláři nemuseli ty stopy. A s o tom vůbec nevěděli ty co byli spasení nevěděli že pracuji pro krista že pracuji pro toho svýho spasitele přátelé vemte si tohleto mějte to to na vědomí pořád není třeba vědo věř jak se tomu říká to mi není tahleta víra to bohužel jsme si příliš cenili něčeho co nemá vůbec nebo temně žádnou hodnotu a mezi byste zoufal že se nám to bere nikdo by neměl právo nám brát něco co je zdravé v tomto řádu přirozeném jenom rozhraní zvíře je požíráno jinými nebo neschopné se bránit tak jako dříve dokud bylo pokud to zdravé a nic se na něj vrhání ostatní a bídou se bude bita tato víra dobře se stalo že nebyla živá proto totiž život nosí. Ty beru daleko šířeji než se vy si myslí že to nemusí být střižené podle katolického receptu ale bylo bych chyba abychom se nepoučil ze všeho co oni tak postarali dohromady například měli definici ctnosti bezvadně definováno každá to se bezvadně definována jenomže je oddělená bohužel uměle od schopností lidských který jsou objev něčím daleko větší a je vyčleněna neschopnost to nemá být ta vedle ostatní schopností nemůže vůbec existovat tak se obrátí proti co věku že se tím oděje ne a zlý ne se v tom kdežto jestliže tato ost je organickou součástí lidských schopností které a konev neví vedou člověka k bohu neboť tím že je člověk. Člověkem je připraven poznat boha jak jsme si řekli jestliže tomu takhle je tak pak je nutné být ctnostný ano které zch stane semene je ztraceno semeno který padne do úrodné pudy a tou chvílí postupně přestává být semene samo sebou to semeno které užitek stonásobný vydává v těchto násobí protože nemysím tebou semena něm špatného to je správné kdyby to nebylo kdy tedy na bylo našeho nejde to dál nejde nemůžeme dál křtěte lidmi výhoda na druhé straně. Musí padnout do úrovni pro to znamená musí se zničit hledejte si semeno tam kde roste obilí nenesete ho mně jakou služka abych nebo tu tu nit s je nová rostlina nový života a tak je to celým duchovním životem člověka živ jsem ne nýbrž ve mně kristus není že v tomto dobře věděl a tak pak nevládl sebou velká nesvoboda kterou si na to největší svobodu jaký se vůbec může být svědkem a jak se existuje že není tam kde bych stěl být nýbrž de chce bůh aby byl na to bez ohledu na sebe. Si že člověk nemůže si žádat od boha aby mu patřil jestliže si to přeje aby mu patřil tak se něco začne stát tak je to zase dít ale není to to pravé protože stojí mezi bohem a člověkem veliké které si to pro sebe přeje teprve když to lidské odpadne tak ten bůh to bo bohu my do dejme aby se s námi svoji žádnou ženou míru je od něho vyčleněnou boží vůle bych tak řekl a ta brání přijdete mi způsobem bohu v tom aby se s námi vědomi. Spojit a ta naše míra svobody jmen spojení s bohem je přímo závislá na tom do jaké si uvědomujeme ale fakticky uvědomuje naší závislost na bohu takový svatý pavel by si vědom toho že je úplně závislý na bohu nebo na kristu jak chcete a proto vlastně neexistoval pro sebe kdežto mu ten si myslíme že se závislí na různý syn věcech a taky na bohu a ne k tomu ještě velice leta nemůžeme se svým spojit kdyby člověk totiž okamžiku například modlitby vy spojovací si myslel že něco závisí na někom vím než na tom rozhodnutí touhou úplně tak šli po sebe vzdát tak by tam. taky lidské to by bránili tomu spojení myslím že to bude lepší potom to je ta velice křižuje ty kolem který chci zvládnout proto že my všichni jsme odkázáni při studiu náboženství a při praktikování náboženské života jsme odkázáni na středověké prameny a bych vám napřed chtěl říci v čem jejich přednost a v čem co jejich nedostatky podnětem že to trošičku začíná vědecky protože na nás na všech je abychom se v tom měli oděno at aby ho se dali od radit my který my myšlenkami v pravdě středověkém kdy vládl za velké temno po celé evropě abychom si nemysleli že to byl. Měla si primitivové ty byli prostě nuceni tak myslet to byl tedy tedy systém myšlení a i ty největší svět jako třebas a ta terezie a svatý jan kříže a jiní byli od kázání na tehdejší úroveň vědy a na tehdejší úroveň myšlení a my by jste mi li spisy třeba rad nitra svatý terezie tak musíme umět to číst dnešním způsobem myšlení a to je veliká potíž a proto že jste odkázán ne to prameny zvláště třeba to jsou terezii tak v musím do toho trošičku let a ty vám to nevěděli a co my víme co například jevil takový třebas ke komenský ačkoliv to byl velký vědec a ono to dneska dítě sedne třídě obecné u nás a von to nevěděl tak a na základě toho nemohl určité paralely při srovná určitá srovnání vůbec problém. On si nemohl věci představit jako si že představujeme nemy a nemohl do nich proniknout tak snadno jako my i tu na totiž obrovská vůbec je to váma tendenci rozrůstal se po jedné jediné úrovni do šířky ale tendenci může pronikat bohu ky úrovně čili za cenu rozšíření znalostí do obrovských ší řek a dále třebas daleko ve vesmíru a tak dále za tuto cenu toho velkého rozšíření mysli znemožňujeme vstup do hloubky to znamená na hranici této úrovně jinou úrovni hloubka a víc kterak pro technicky výraz hranice nějaké úrovni každá úrovní svou hloubku a výšku a my vůbec. A hloubky nejdeme ani žádné výšky že by se ale to dělat abychom po úrovni toho našeho vyzvěte onoho se dostali do patřičným šíře které by odpovídali dnešnímu stádiu technického myšlení protože tak ta se technickou cestou se že zvládnout třeba rozvíjení a to mu nebo něco takového tak musí z veliké šířky na to jít musí se zvířat jenom ti to značný ší řek kdežto středověcí alchymista když dělal totéž jako dnešní akto jako dnešním badat rozvíjení a tomu tak on si počíná zcela jinak na je to krásně se znázornit vy na to deme velikými náboje elektrický mi na to rozvíjení rozumí tomu vzbuzuje veliké rychlost. A tak dále od středové a my takové třídi v tom máme obrovské na to abychom to vyloučil sem to rozložil kdežto on takového nutně založeni ku neměl po ruce on vám tohleto co my děláme vedením energie on tohleto všecko dělal pomocí obyčejné destilací vody ustavičně opakoval ze sil asi vody mockrát a vytvořil těžkou vodu právem nám známá ani si naladíte těžké body stydět a to v koupil blízko jenomže je to tam americe ne o bavili o tom sku kde takže nemohli v tom pokračovat ale byli by nás překvapil neměl krátká dobře systém středověký a máme podezření že se toho mocněji od alchymisti. Si na to napsali návody a ty návody se dneska zlatém platí protože přirozeným způsobem se lidi který dostávali do bok věci a ne potom vrch totéž platí třeba o starých utrh keckách a slovenský možná a a řeckých a indických a která přečká dnešní doby že oni dovedli přes úroveň tuhleto na úroveň jinou my sice si nemůžeme dovolit nej na jinou úroveň když usínáme tak z úrovně první se dostane na úroveň druhou každý den ale se děje samovolně nevíme proč to je jak je to zařízeno nevíme jak se dostat z toho spánku aniž bychom neusnul jak se to tam na to dvou úrov ani bychom usnuli které to sám to to vědomí nemáme toto schopnost nemáme kdežto dejme tomu. I tu schopnost že vy může být na úrovni druhé svadhistana do muladhara úroveň mi dycky řečeno a tamto je svadhistana a von když nespí a na druhé úrovni tak jsem to si tak je to vymoženost jak to a čekal to se musíme taky zmocnit než tamten jenom individuali jedna který takový vrcholy řek bych těch lidí tak tak jestli nitkou mi takových tisíci jak je to moc ale tam šest mimo modliba že ano tak vtělit vidí umím ne spad a obsahem svého vědomí se stýkat s obsahem vědomí mých lidí to znamená on nepotřebuju znát jazyk to to se tak je to vymoženost atom žádná magie to je jenom přechod z jedné úrovně na druhou ale když by něco myslíte v nějakém jazyku tak znáte toho obsah dycky. Že to není jinak možné des obsažné nemyslíte to pomá podává nějaký obsah a z této úrovně se zmocnit toho obsahu takže on si vite že na úrovni tak obsah toho vašeho myšlení a kdo umí tomu jako by se mluvilo s ním takže kdykoliv by se stýkal na této úrovni třeba nebo vy s nějakým ind nepotřebujete učit indi sání a on se nepotřebují si češtiny aby si bezvadně rozumíte ale lépe než by se to vysloužili lépe žádná lidská řek ne zastoupí do to obsahové myšlení dokonalejší rychlejší když si stali babičky musím házet postavil na kafe nebo tak to hrozně pomalé to je vidět kola kdežto při tom obsahové myšlení myšlení celá nezklamali čiperná myšlení vy obsahové myšlení najednou pochopíte věci které kdybyste si rok. Skládali rozumově a nebo na povídavě tak to trvá třebas celé hodiny možná ním než nároky a takový frázi toto dovede se bohu nelze rozumět a to je to čím bych chtěl začít proč mu nelze rozumět cestě nelze setkat proč ho nalezl vidět to bych dopovězeno je to proto že existuje bůh který je vlastně trojjediný to vědí indové to vědí evropani to vědí křesťani tedy všichni na světě staví národové to věděli sumerové toto teprve vinou si řekneme otec duch. A a chci a tím to odpad tyto věří tíme myslitele vysvětlili pak jsme zatemnila věc protože jsou to řek bych školsky rozdělené s se jednoho a téhož za funkce čili úkoly které na sebe vzal nebo ustavičně bere jeden a tentýž bůh to je totiž úkol stvořitelský celí ustavičně tvoří a tentýž bůh úkol spasitelský že to stvořené k sobě táhne ty si to si představte jak je těžké porozumět jednání takového boha který zároveň ustavičně co od sebe zono va posílá do světa od sebe pryč a zároveň s toho světa to tahne k sobě jako na nás jednoho jak to oddělit. Z toho byli věřící v koncentráku úplně vedle všichni věřící který jsem na stal živě říkali jak se na tohleto zvěstuje dívat pán bůh jakmi ne že nechat takhle náhodička tak jsem přeci vy lidsky boží člověk a tady takhle trpím bez pomoci a takový zvíře gestapáky na všechna práva a duch ani prstem hne pro a kdykoliv jsem s ním sou násilí a takhle se myslel dycky dostal nějaký kopanec oni starého toho toho gestapáka zrovna přesně povídáno boha opravdu abych věděl že pán bůh si absolutně souhlasí že takhle se od člověka nestará ale vedle tohoto letch to dvou principů božích stvořitele a spasitel existuje třetího princip a to je s oni říkají křesťani po těch tele a lépe bylo řečeno osvětitel že opravdu. To ten člověk vlivem toho božího působení v něm může být čím dál osvícenější že nemusí slepě jít ani od toho boha ti ani s tou bohu nazpátek nýbrž může plně splním vědomím vědět co dělá velice nutné aby tento třetí princip tam taky existoval u toho boha upozorňuju vás že je tuhletomu třetímu principu otevře nikdy nebudu změněných spisech nemám sice daleko ale o tomto předtím principu jsem nebudu zvláštní kde mívá protože nemám na to to povolení plat na tomto se dosud v lidstvu nepracuje takže budu předstírat předstírat že se principy ani. Dycky směr na stačit této jsem spisování ovšem mezi rádi by mluvit o tom třetím chopte ale jenom mezi řádka mi jinak ne ono je to dost těžké zamontovat tam si dva principy dohromady ale se chopím toho prvního duch stvořitel my jsme si přečtli ve starém zákoně že šest dní bůh něco stvořil a sedmý den odpočíval toto je psáno jako historická záležitost která tam někde končila neska vlivem tlaku který jsem na provádí i katolická církev uznává něco čemu neska říká krásou konci měla to znamená soustavné tvoření že ty to spojení tam. To znázorněno jako že končila někdy že ustavičně de kupředu že tu sem na tom světě protože bůh ustavičně tvoří a dotvořuje a bych tady na tom světě ani nemohl být kdyby přestal v této činnosti oni to sou tvůrčí činnosti udržuje této existenci v míře lásky kterou mám v míře poznání kterou mám udržuje svou tvůrčí činností tohoto kdyby si byli bývali ovci mystici vědomí tak by byli celou tu svou soustavy postavili na jinou inici ech a nebyli by museli bývali tolik trpět ale prosím vás jak to že vy to dneska víte a budete trpět tak jak je to možné je tomu ne proto že z toho musí člověk vylovit. Tak také důsledky u tohoto kam to tomu zeví jaké když bůh ustavičně tvoří když se ustavičně udržuje při tomto vědomí a v této existenci a jak by usnul zná představu existovat tak se na něm absolutně závislý aniž to vím a on o to nestojí abych o to věděl že jak bych o tom začal vědět co tak bych se tak by bylo nebezpečí že přestanu tady existovat vše nebudu teďka vysvětlovat to musím se na to do toho pustit někdy jindy ale to by sem do toho ráma patnáct no ale musím být určité míře nevědomosti abych mohl ten tvůrčí princip boží zažívat ale jestliže chci z toho tvůrčího princip to znamená z toho pochodu k otcova domu. Dostat do opačného pochodu do otcova domu tak musím bohužel dělat něco navíc musím si být vědom závislosti na tom otci a to je všech indicky podívejte se vám připomínám pro mít kolikrát to podobenství o marnotratném synu dokud se mu zasta dobře měl v kabeli peníze o to rodičů od otce poměl si na otce a všechno promrhal a trošku vůle strašně zle tak si vzpomněl že v otcově domě by se měl přeci jenom vlít než se když jistě mi vepři vzpomněl si a šel vzpoměl si šel to znamená to určitá disciplína. tam tady nechávám vzpomenout ovšem byste si sami nesměl možná takové tu sílu a kdyby si sami spojili jako jsem si vzpomněl v sedmnácti letech tak by to mělo v sobě takovou sílu od boha že byste ji neodolali a museli byste do toho otcova domu líto jsem od dokonce nadělal se do toho otcova zemřel a nebylo síly která by byla od toho mohla odvrátit to byla s a tak veliká že sem ani vede ani v noci do dneška nemohl odolat a takže tady city se mi prováděla velice snadno že jsem ovšem ten lidský prvek také sytit takovou jakmile jsem toho člověka nechat bylo pochopitelně tak to je důležité abyste věděli že jestliže člověk chce I v tomto světě svobodnější než jsme my tady normálně tak musí jít do otcova domu a to je to se musí být směr svýho života nemůže být roztéká do šířky mám ve zvyku a my všichni dohromady ten svůj denní program režim starce avataru teď se na dám sedíte nám to alkohol potom do práce vám to a to a tím z něho ním celého člověka v jeho celistvosti nevykládá by sice neměl tento program dělat ale to musí být řek bych takovým malinkým příkazem k tomu hlavnímu programu a tím je jít k otci všemi to dělám vším tím co myslím tím že inda s tím se li do práce tím že tam něco dělám to tak. A tohleto mně dodneška dělá velikou potíž zcela světské záležitosti vyvede světle cesty k bohu a jsem se snažil tyto věci vám přiblížit poprvně v tom spisu úlohy a upozorňuju vás na tu kapitolu postavení služebníka tam si to znovu přečtěte to nemám čas neska to znovu předvádět ale jestliže člověk to dělá tak že v tomto světě je jako na poli hospodářově a ne na svém tak se liší koneckonců od zvířete konečně na pokud hospodaří pro sebe zde nebo pro své svatí buďné se rodiny o svůj národ projev. Tak to je pořád ještě zvíře ve taky zdali třebas nejenom pro sebe ale taky pro svůj rod světe ba stádový jako my lidé že je nestavět tak to je prostě zvířeti způsob života jsem teď řekl že vlastně tady typ odívá v něčem sem se netušili že spočívá a bych se potřeboval eště změnit o tom jak je to tedy ty vývojem a proto taky ti svatí sedět nevěděli a ne teďka vlivem pokroku vědy to víme a můžeme se o to opřít můžeme se opřít objevit bádání archeologicky bádání strop rodička bádání všechny možný druhy věc se můžeme opřít a víme tohleto že na tom světě se v. Roli napřed jednoduché jednodušší tvorové ale vždycky současně zvířecí výše rostlinou tato symbioza mezi svými se ten a rostlinou existuje vod začátku toho života na v tomto světě víte takže nedegraduje rostlinu na úroveň po víře to je měl i duší jinam než kam jde zvířecí život tyto dva musí být vedle sebe se specializovanými úkolem aby to vůbec všechno mohlo fungovat bez zvířat by nebyla rostlina a bez rostliny nebylo zvíře tak to asi že duševně je na to dělat všechno velice zjednodušeně škola bez těch dvou by nebyla se člověk. To je taková nadstavba nad tím mezi ovšem celek je na straně těch zvířat nebo na který rostlin a tak teďka k řeším bych byl rád byste viděli že do této vývojové teorie nemá vůbec co mluvit povídání jen ze ze starého zákona že za se z bůh je to položil sedne odpočívat tom se tam nemluví když tam jasně řečeno napřed o to potom bylo tamto to vůbec nemá souvislost zevním tohoto vědy a ne to nemluví proti není mu poznával se dostaví jedno proti druhému ale je to stav to líčení stavu a tady je to líčení situace že naší věda si kom situaci vývoj situací kdežto tamto se tam se mluví o stavová situace stavem stavu. bych to řekl takhle jestliže teď sobě ku neexistovalo na úrovni na které je on je šest dní tvůrčích božích a sedmý den odpočinku božího tak von jako člověk by nemohl ani trestat hnout směrem ze své úrovně on by se nemoh by nemohl svýho hlavu bohu to vidíme například u zvířete že ono nemůže pomyslet na boha on nemůže pomyslet na vás to může jenom člověk protože jenom v člověku je do děláno šest všech šest er voře a sedmá éra odpočinku je v něm probíhající toho boha takže čověk potřebuje se v tom svém vývoji opřít o těch všech ver ze vstupu a o tou otcem se ru odpočinku kdybyste nenalezli. Ve své duši ko na že byste se snažili poznat boha ten stojí před vámi teprve tehdy když zažíváte ten pokoj a toto první který kristus udělal když se vrátil z toho svýho splatíte koukolu na kříži si apoštolů podněcovali řekl pokoj vám světe si to bylo to nejdražší co j moh poskytnout ten sedmý den uštípl do jejich zkušenosti duchovních bych tak řekl a teď bych chtěl tedy říci člověk jestliže z této úrovně ve bych šesté ruce kterou neužívá bohužel vy na nahoru bohu tak musí opravdu mít těch to še úrovní rozvinutý nemůže jít na. A dokud není těch šest úrovní u něho rozvinutosti rozvinutou bytostí lidskou takže pro dítě je toto co tady říkám zavřeno nemůže dítě se spojit vědomě s bohem protože nemá rozvinutý celý ten systém automatismu který existuje u člověka dospělého vnitřní i poloviční zevní sekrece a že o pohlavní život a dále všechno není v něm dospělé takže on není úplný a on mi úplný vesmírem a jenom ve svět v malém ale úplný může za tím bohem tak bych přešli ne ne byl o tom o úrov. Ty člověka řekl jsem vám nebo jsem to na to nedělá pozice těžké se dostat přes hranice této úrovni když nejsem na jim konci když se dostanu k jemu stopu ze stromu se nemusí skákat vyskakovali z toho stopu jedné úrovni se překročit na úroveň druhou toho důležité aby se je krizi tento život po všech stránkách a tady se dělá veliká chyba že bez třeba věku chápali sprá jako za správný způsob považovali že se život oklestit že se zbavit člověk hříchu to znamená že se někam odebrat do kláštera kde přestane nějakým způsobem žít jako ostatní lidé....

Download XMLDownload textWaveform view