Waveform view
78-Kaly-CD09-tr04
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
Při
té
technice
není
tak
otázka
tolik
nezáleží
a
tak
se
zemí
jako
na
otázce
zaujetí
jestliže
mně
tato
věc
zaujme
vteřinu
tak
to
dělám
vteřinu
je
zaujme
do
každého
no
původní
na
to
dělal
půlhodiny
ale
varuju
vás
předtím
aby
se
tu
věc
nedělali
bez
zaujetí
protože
jak
se
jednou
dostanete
do
takového
mechanického
odříkání
těchto
věcí
těžko
se
tomu
odnaučit
protože
to
nová
to
celkem
uspává
co
je
v
tom
pohoda
nikam
to
sice
nevede
nemůžete
si
říkal
novou
tak
za
dvacetiletý
to
třeba
někam
povede
tohleto
je
nesprávný
způsob
jestliže
v
tom
není
touha
tak
bez
toho
se
nikam.
Já
jí
takže
bych
radil
i
tomu
do
dělá
nějaká
písmenová
cvičení
oblast
říká
aby
předtím
vzbudil
touhu
než
začne
dělat
protože
málo
do
je
schopen
rovnou
nějakým
písmen
se
do
věčnosti
dostat
z
toho
důvodu
že
tomu
musí
věřit
a
výhrady
slabá
víra
je
taky
podnět
samo
sebou
ale
je
slabá
kdežto
já
když
jsem
s
tím
by
se
čem
ji
začne
tak
sem
jim
nepotřeboval
věřit
já
jsem
byl
přesvědčen
já
jsem
věděl
že
velice
účinek
tak
to
bylo
jiné
já
jsem
nepotřeboval
víry
do
dneška
žádnou
vývoj
nepotřebuju
ale
taky
nemůžu
být
ne
ale
ten
toho
ně
ničím
zlá
vyklá
nejde
že
jsem
výron
vy
ještě
nezačal
ale
váš
případ
se
je
jiný
si
být
opatrný.
A
vy
musíte
přát
v
sobě
podněcovat
touhu
to
znamená
v
každé
koncentraci
i
písmenové
jakékoliv
je
musí
předcházet
své
denní
příprava
tak
jak
jsem
to
napsal
v
té
mystické
koncentraci
kde
jsem
psal
jenom
o
přípravě
prosím
doporučuju
vřele
si
ty
principy
té
přípravy
přečíst
tam
jsou
ve
zkratce
ne
to
bohové
jako
tady
le
o
tom
spisu
a
do
toho
nechce
mít
všechno
po
nepotřebuje
to
všechno
odůvodnění
tak
by
to
mělo
stačit
já
myslím
že
to
tam
všechno
a
to
tuto
přípravu
odlívá
nebo
jí
bez
nedělá
tomu
mohu
zaručit
že
nemůže
jeho
modlitba
ať
je
to
modlitba
jakákoliv
mít
účinek
spojovací
protože
je
příliš
velký
skok
který
si
udělat
mezi
temně
životem
aby
si
to
modlitbou
nepo.
Bude
takový
sportem
není
to
nejde
to
by
se
něco
přece
no
když
to
modlo
že
dopadne
tak
začnu
paradoxech
transů
to
je
správné
nebo
protože
neví
co
co
se
má
stát
a
padl
třeba
to
bez
vědomím
úplně
tak
nějak
takový
potravu
a
to
je
všechno
nesprávné
to
musel
se
dát
to
sebe
životě
neděje
a
kdybys
to
začlo
jít
tak
se
toho
hrozně
pojem
protože
to
to
není
dobré
to
sám
jakýkoliv
stav
při
modlitbě
já
jsem
o
tom
čelem
mu
o
tom
že
třebas
jedna
rovnou
vá
mezi
modlitbou
a
činností
že
mezi
tím
životem
a
modlitbou
a
zažívám
jakýkoliv
sta
přivolit
pokud
mám
dojem
že
ten
stav
je
vyšší
než
ten
světský
život
který
žiju
mým.
Modlitbu
to
přeci
poznám
tak
pak
musím
uznat
za
správné
abych
tento
stav
převáděl
do
té
ostatní
části
dne
do
té
činnosti
to
je
obecně
řečeno
kdybych
například
dejme
tomu
zažíval
klid
v
té
své
modlitbě
tak
se
budu
snažit
i
při
té
modlitbě
i
při
té
práci
rá
laboratoře
zažívat
mu
se
snažit
neví
klidu
pochopitelně
to
je
na
mě
ale
já
ho
tam
se
pustit
při
mnou
protože
mám
za
to
že
jestliže
při
modlitbě
zažívám
klid
že
tam
ke
mně
mluví
už
bůh
klid.
To
je
modlitba
klidu
je
tu
škola
mystická
když
já
boha
nechat
a
nebo
nějak
se
s
ním
nestýkám
a
je
tak
tak
jasně
nýbrž
jenom
ten
mě
jak
se
říká
se
vyjadřují
mystikové
nevadí
je
to
spojovací
stav
natočen
ne
ale
spojovací
a
to
je
a
já
ho
musím
uvést
jemňounce
do
své
činnosti
a
co
se
dělá
tím
způsobem
že
já
jsem
v
plné
činnosti
a
řeknu
pane
bože
vstup
do
ní
buď
tak
dobrý
a
to
byl
čím
když
jsem
v
tom
nejlepším
rozumíte
když
mě
to
třeba
jde
vstup
do
čest
že
mě
to
teďka
spokojuje
třeba
něco
jaká
činost
spokojuje.
To
není
zrovna
to
nejlepší
že
ano
já
to
bez
stalo
bez
toho
užitku
pro
sebe
takže
v
okamžiku
uspokojení
to
uspokojení
k
obětuju
bohu
tím
způsobem
nešel
devátýho
obětuj
uspokojení
to
je
prohlašování
kterým
se
se
znamená
to
je
jenom
deklaraci
tímto
neobětuju
vůbec
kdysi
to
bude
to
představit
co
to
obětovat
po
uspokojení
to
nikdo
neumí
ale
když
si
jestliže
já
při
modlitbě
zažívám
ticho
tak
já
mu
pomocí
tohoto
božího
zásahu
obětuju
to
moje
uspokojení
já
ho
tam
uvedu
k
tomu
mému
uspokojení
to
znamená
řeknu
víš
to
je
tu
svůj
užitek
to
si
vlastně
ty
tady
jsem
mnou
tím
tím
uspokojením
které
tady
mám
čeho
to
čili
tobě
nám.
Ale
ží
podsta
tobě
náleží
to
abych
se
s
tebou
setkal
i
při
tom
svém
uspokojení
nebo
tak
nějak
to
nemusí
takhle
složit
že
to
nemusí
být
ne
a
že
to
jde
velice
jednoduše
já
bych
to
dělal
daleko
jednodušeji
je
prostě
stal
na
vteřinku
a
to
stala
by
sklidit
dál
tady
dělám
pořád
že
vinu
ustav
klidu
ne
a
přizval
nebo
je
to
řečeno
odevzdám
se
mu
v
tom
budu
ho
hlasu
tomu
je
vlastně
kytka
ticha
na
laská
technika
spisů
kde
prostě
píše
že
to
ticho
je
stím
nejasnější
hlasem
boží
je
to
první
závan
božího
oslovení
a
nečekejte
žena
bude
osoboval.
Nějak
naším
křestním
jménem
protože
to
bych
dycky
podíval
situaci
se
sebe
klamu
do
to
je
jeden
z
nejdokonalejší
vstupů
na
tomto
stupni
jak
vstupuje
jak
může
vstoupit
bůh
i
do
našeho
běžného
života
ano
konal
boží
který
je
tichem
a
já
doufám
že
dneska
se
ti
řekl
jak
se
to
dělá
odpovídat
nahlas
boží
který
je
tichem
znamená
utišit
uprostřed
to
řádek
se
dovědět
protože
ty
je
bože
sloužíš
a
já
tvůj.
Hlad
slyším
a
nemohu
slyšet
jinak
ne
když
sem
tiše
teď
a
jestliže
o
něj
stojím
a
to
pýcha
měl
tak
se
do
utěšoval
pro
bych
to
měl
slíbit
a
jestliže
on
neska
ke
mně
mluví
tichem
on
jindy
bude
mluvit
jinými
ty
synem
rozumíš
ale
nemusím
předvídat
jak
nemusím
ani
o
to
stát
jak
hlavně
že
už
vím
že
ke
mně
mluví
protože
člověk
když
se
k
němu
nemluví
tak
to
obyčejně
za
řeč
nepovažuje
a
bůh
kdyby
mluvil
tak
by
to
nebyl
von
to
byl
byl
jenom
nějaký
jeho
pomocník
ale
bůh
který
nemluví
to
je
on.
Protože
dříve
než
se
se
byla
on
byl
a
to
je
on
který
je
rozumíš
ten
nemluví
lidskou
řečí
to
není
něče
ani
francouz
to
není
vůbec
člověk
jestli
totiž
se
svou
dopracoval
v
modlitbě
takové
sebe
oběti
že
do
přál
bohu
aby
on
v
té
modlitbě
už
k
němu
mohl
mluvit
třeba
tichem
tak
je
to
výrazem
toho
že
tam
vystihl
jak
se
správně
obětovat
jak
se
správně
zbavit
sama
sebe
tam
už
to
dokázal
ale
lidská
činnost
ostatní
má
místní
charakter.
To
má
vždycky
charakter
toto
udělám
tamto
udělám
tamto
udělám
takže
člověk
chtěl
nechtěl
zapomíná
na
boha
pochopitelně
ale
víte
ve
starověku
měli
v
začnou
vlastnost
že
před
každou
činností
konali
úly
kdyby
bohům
úvod
zmařil
čili
kdybych
já
byl
nadán
tou
milostí
že
bych
zažíval
modlitbě
ticho
k
já
než
bych
vstupoval
do
činnosti
tak
bych
začínal
tím
tichem
a
proto
že
bych
mu
dával
najevo
a
křtím
úmyslem
bych
to
dělal
tím
hlasem.
Já
vcházím
do
činnosti
a
kdyby
konev
by
činnost
to
dovoloval
já
bych
na
to
čí
al
to
nedělal
tak
abych
aby
to
rušilo
činnost
vyřídili
všech
automobilu
to
bych
na
dělat
ne
a
já
bych
tíha
na
tu
příležitost
kdyby
kdykoliv
mě
dovoloval
příležitost
že
bych
mohl
na
okamžik
ustat
abych
do
se
dal
poskytl
milostivě
bohu
příležitost
aby
znovu
svým
tichem
ke
mně
promluvil
a
a
tím
bych
tu
míru
sebeobětování
kterou
už
dokážu
v
modlitbě
převedl
do
obdobné
míry
sebeobětování
v
činnosti
a
našel
bych
potom
já
to
nechci
prozradit
co
já
vím
co
i
bez
vkládáním
ticha
způsob.
To
jak
bych
sloužil
bohu
svou
činností
a
za
tím
tu
činnost
provádím
tak
že
přímý
zapomínám
nebo
a
potom
by
se
najednou
stalo
že
by
ta
činnost
mě
rozpoznal
a
v
lásce
k
bohu
že
by
mě
připomínal
přestože
byl
že
původně
to
byla
činnost
vzdálená
od
boha
nebo
oddalujeme
od
boha
teď
by
mě
k
němu
přiváděla
rozumíte
a
ne
že
bych
věděl
kterak
to
může
stát
zrovna
jako
u
pana
marii
to
ne
jak
to
vším
světská
bude
oproti
na
tím
duchem
tohle
potřebuje
jak
se
to
může
spát
já
musím
jenom
přivolit
nic
víc
aby
tam
směl
vstoupit
on
se
od
nás
ví
nechce
tvrdit
strašně
roucho
jakmile
potom
se
dostaneme
do
tohoto
způsobu
jednání
tak
zjistíme
se
se
zbytečně
moc
toho
je
ty
zvali
že
to
je
velice
prosté.
Text view •
Help