EN | ES |

78-Kaly-CD09-tr04

78-Kaly-CD09-tr04


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Při technice není tak otázka tolik nezáleží a tak se zemí jako na otázce zaujetí jestliže mně tato věc zaujme vteřinu tak to dělám vteřinu je zaujme do každého no původní na to dělal půlhodiny ale varuju vás předtím aby se tu věc nedělali bez zaujetí protože jak se jednou dostanete do takového mechanického odříkání těchto věcí těžko se tomu odnaučit protože to nová to celkem uspává co je v tom pohoda nikam to sice nevede nemůžete si říkal novou tak za dvacetiletý to třeba někam povede tohleto je nesprávný způsob jestliže v tom není touha tak bez toho se nikam. takže bych radil i tomu do dělá nějaká písmenová cvičení oblast říká aby předtím vzbudil touhu než začne dělat protože málo do je schopen rovnou nějakým písmen se do věčnosti dostat z toho důvodu že tomu musí věřit a výhrady slabá víra je taky podnět samo sebou ale je slabá kdežto když jsem s tím by se čem ji začne tak sem jim nepotřeboval věřit jsem byl přesvědčen jsem věděl že velice účinek tak to bylo jiné jsem nepotřeboval víry do dneška žádnou vývoj nepotřebuju ale taky nemůžu být ne ale ten toho ničím zlá vyklá nejde že jsem výron vy ještě nezačal ale váš případ se je jiný si být opatrný. A vy musíte přát v sobě podněcovat touhu to znamená v každé koncentraci i písmenové jakékoliv je musí předcházet své denní příprava tak jak jsem to napsal v mystické koncentraci kde jsem psal jenom o přípravě prosím doporučuju vřele si ty principy přípravy přečíst tam jsou ve zkratce ne to bohové jako tady le o tom spisu a do toho nechce mít všechno po nepotřebuje to všechno odůvodnění tak by to mělo stačit myslím že to tam všechno a to tuto přípravu odlívá nebo bez nedělá tomu mohu zaručit že nemůže jeho modlitba je to modlitba jakákoliv mít účinek spojovací protože je příliš velký skok který si udělat mezi temně životem aby si to modlitbou nepo. Bude takový sportem není to nejde to by se něco přece no když to modlo že dopadne tak začnu paradoxech transů to je správné nebo protože neví co co se stát a padl třeba to bez vědomím úplně tak nějak takový potravu a to je všechno nesprávné to musel se dát to sebe životě neděje a kdybys to začlo jít tak se toho hrozně pojem protože to to není dobré to sám jakýkoliv stav při modlitbě jsem o tom čelem mu o tom že třebas jedna rovnou mezi modlitbou a činností že mezi tím životem a modlitbou a zažívám jakýkoliv sta přivolit pokud mám dojem že ten stav je vyšší než ten světský život který žiju mým. Modlitbu to přeci poznám tak pak musím uznat za správné abych tento stav převáděl do ostatní části dne do činnosti to je obecně řečeno kdybych například dejme tomu zažíval klid v své modlitbě tak se budu snažit i při modlitbě i při práci laboratoře zažívat mu se snažit neví klidu pochopitelně to je na ale ho tam se pustit při mnou protože mám za to že jestliže při modlitbě zažívám klid že tam ke mně mluví bůh klid. To je modlitba klidu je tu škola mystická když boha nechat a nebo nějak se s ním nestýkám a je tak tak jasně nýbrž jenom ten jak se říká se vyjadřují mystikové nevadí je to spojovací stav natočen ne ale spojovací a to je a ho musím uvést jemňounce do své činnosti a co se dělá tím způsobem že jsem v plné činnosti a řeknu pane bože vstup do buď tak dobrý a to byl čím když jsem v tom nejlepším rozumíte když to třeba jde vstup do čest že to teďka spokojuje třeba něco jaká činost spokojuje. To není zrovna to nejlepší že ano to bez stalo bez toho užitku pro sebe takže v okamžiku uspokojení to uspokojení k obětuju bohu tím způsobem nešel devátýho obětuj uspokojení to je prohlašování kterým se se znamená to je jenom deklaraci tímto neobětuju vůbec kdysi to bude to představit co to obětovat po uspokojení to nikdo neumí ale když si jestliže při modlitbě zažívám ticho tak mu pomocí tohoto božího zásahu obětuju to moje uspokojení ho tam uvedu k tomu mému uspokojení to znamená řeknu víš to je tu svůj užitek to si vlastně ty tady jsem mnou tím tím uspokojením které tady mám čeho to čili tobě nám. Ale ží podsta tobě náleží to abych se s tebou setkal i při tom svém uspokojení nebo tak nějak to nemusí takhle složit že to nemusí být ne a že to jde velice jednoduše bych to dělal daleko jednodušeji je prostě stal na vteřinku a to stala by sklidit dál tady dělám pořád že vinu ustav klidu ne a přizval nebo je to řečeno odevzdám se mu v tom budu ho hlasu tomu je vlastně kytka ticha na laská technika spisů kde prostě píše že to ticho je stím nejasnější hlasem boží je to první závan božího oslovení a nečekejte žena bude osoboval. Nějak naším křestním jménem protože to bych dycky podíval situaci se sebe klamu do to je jeden z nejdokonalejší vstupů na tomto stupni jak vstupuje jak může vstoupit bůh i do našeho běžného života ano konal boží který je tichem a doufám že dneska se ti řekl jak se to dělá odpovídat nahlas boží který je tichem znamená utišit uprostřed to řádek se dovědět protože ty je bože sloužíš a tvůj. Hlad slyším a nemohu slyšet jinak ne když sem tiše teď a jestliže o něj stojím a to pýcha měl tak se do utěšoval pro bych to měl slíbit a jestliže on neska ke mně mluví tichem on jindy bude mluvit jinými ty synem rozumíš ale nemusím předvídat jak nemusím ani o to stát jak hlavně že vím že ke mně mluví protože člověk když se k němu nemluví tak to obyčejně za řeč nepovažuje a bůh kdyby mluvil tak by to nebyl von to byl byl jenom nějaký jeho pomocník ale bůh který nemluví to je on. Protože dříve než se se byla on byl a to je on který je rozumíš ten nemluví lidskou řečí to není něče ani francouz to není vůbec člověk jestli totiž se svou dopracoval v modlitbě takové sebe oběti že do přál bohu aby on v modlitbě k němu mohl mluvit třeba tichem tak je to výrazem toho že tam vystihl jak se správně obětovat jak se správně zbavit sama sebe tam to dokázal ale lidská činnost ostatní místní charakter. To vždycky charakter toto udělám tamto udělám tamto udělám takže člověk chtěl nechtěl zapomíná na boha pochopitelně ale víte ve starověku měli v začnou vlastnost že před každou činností konali úly kdyby bohům úvod zmařil čili kdybych byl nadán tou milostí že bych zažíval modlitbě ticho k než bych vstupoval do činnosti tak bych začínal tím tichem a proto že bych mu dával najevo a křtím úmyslem bych to dělal tím hlasem. vcházím do činnosti a kdyby konev by činnost to dovoloval bych na to čí al to nedělal tak abych aby to rušilo činnost vyřídili všech automobilu to bych na dělat ne a bych tíha na tu příležitost kdyby kdykoliv dovoloval příležitost že bych mohl na okamžik ustat abych do se dal poskytl milostivě bohu příležitost aby znovu svým tichem ke mně promluvil a a tím bych tu míru sebeobětování kterou dokážu v modlitbě převedl do obdobné míry sebeobětování v činnosti a našel bych potom to nechci prozradit co vím co i bez vkládáním ticha způsob. To jak bych sloužil bohu svou činností a za tím tu činnost provádím tak že přímý zapomínám nebo a potom by se najednou stalo že by ta činnost rozpoznal a v lásce k bohu že by připomínal přestože byl že původně to byla činnost vzdálená od boha nebo oddalujeme od boha teď by k němu přiváděla rozumíte a ne že bych věděl kterak to může stát zrovna jako u pana marii to ne jak to vším světská bude oproti na tím duchem tohle potřebuje jak se to může spát musím jenom přivolit nic víc aby tam směl vstoupit on se od nás nechce tvrdit strašně roucho jakmile potom se dostaneme do tohoto způsobu jednání tak zjistíme se se zbytečně moc toho je ty zvali že to je velice prosté.

Download XMLDownload textWaveform view