Waveform view
78-Kaly-CD09-tr03
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
Sme
si
takový
žijící
školský
z
tohleta
tvůrčí
činnost
boží
bez
správné
to
co
je
napsáno
v
genezi
že
nějakého
chou
úvodního
se
to
dále
rozlišoval
čili
od
jednoduchého
to
šlo
ke
složité
a
kdybychom
toto
dění
převedli
do
zvukových
symbol
toto
celé
dění
tak
bychom
řekli
že
ten
původní
chaos
nerozlišené
byl
o
a
to
za
klíče
vydržení
čili
s
nutně.
Toho
chou
v
tom
tvaru
který
dneska
zažívám
by
bylo
no
čili
indické
om
a
proto
je
to
posvátná
slabika
čili
jí
opakuju
tak
se
vez
od
začátku
stvoření
otevírá
tvůrčí
činnost
a
samotní
směrem
ke
mně
ale
proto
že
to
dělám
od
sebe
spět
tak
odvádím
hmotu
do
toho
nestvořeného
stavu
a
proto
jsou
indové
přesvědčeni
že
vyslovování
slabika
on
se
člověk
může
dostat
do
věčnosti
já
jim
to
věřím
my
to
uděláme
mysli
to
ještě
řekneme
že
i
když
třebas
vyslovuje
jméno
boží
staré
se
se
samohlásek
i.
Tak
vyslovuje
me
ty
nejjednodušší
principy
stvořeného
a
slabika
potom
přestal
bují
tu
složitost
i
toho
nad
kombinaci
že
samo
hláskami
kterou
zažíváme
nyní
takže
bychom
mohli
při
soudit
podle
tohoto
principu
všemu
nějaké
jméno
které
by
znamenalo
určitý
druh
složitosti
určitý
zřením
složitosti
jo
a
takhle
vznikla
lidská
řek
jako
výraz
pochopení
tvůrčí
činnosti
když
tu
takže
ta
lidská
nečekám
dostala
přesto
vytváření
z
jednoduchého
dosažitelné
až
na
se
k
nám
dostala.
Ale
když
my
ji
zase
užíváme
zpětný
způsobem
aby
nás
dovedla
do
nestvořeného
tak
si
máme
počínat
tak
že
se
ztotožníme
se
ztotožníme
s
těmi
prvky
lidské
řeči
které
představují
tu
poměrně
málo
ještě
rozlišení
pučí
hmotu
nebo
jak
chcete
vytvořenu
věc
nebo
vytvořen
vesmír
ne
ten
ještě
nech
si
chá
otec
ale
velice
prostý
bez
tvar
ještě
vesmír
a
toto
jméno
boží
které
se
vám
tady
jmenoval
přestavuje
právě
takový
přechod
mezi
nestvořeným
a
mezi
tím
složitými
stvořeným
čili
když
já
mám
touhu
přejít
do
nestvořeného
tak
velice
pomáhá.
A
když
používám
tohoto
těchto
samohlásek
by
hodné
s
pořádní
od
nejhrubší
nebo
nejste
liší
do
ne
jemnější
tak
je
tam
seřazena
a
tím
ještě
v
oblasti
toho
jemné
se
dostávám
až
po
kraj
který
jemnosti
a
tam
už
je
jenom
krok
k
tomu
abych
se
ocitl
nestvořeném
tak
písmenové
cvičení
jak
se
tomu
říká
pokud
je
to
modlitba
musí
ste
k
vidět
modlitba
nás
vede
na
pokraji
stvořeného
a
na
pokraji
nestvořeného
čili
hnedle
až
k
bohu
kdy
je
to
modlitba
jestli
toto
opakování
tohoto
jména
bože
božího
složit.
Jenom
se
samohlásek
je
konáno
za
účelem
abychom
do
té
věčnosti
vešli
jestliže
je
to
vedeno
touhou
do
té
věčnosti
se
dostat
touha
je
dalším
důležitým
prvkem
v
této
činnosti
bez
ní
by
to
bylo
jenom
mechanické
přeříkávání
které
by
nikam
nevedlo
na
to
tou
spojená
s
tímhletím
a
spojená
z
další
řek
bych
dalším
aparátem
této
síly
pokud
je
to
do
za
samá
toho
živý
tedy
s
lidským
živým
tělem
tak
dokonale
transformuje
moje
vědomí
jeho
převede
až
do
toho
vědomí
musí
projít
boji
transformací
transformaci
ne
jemnější
ho
tvůrčího.
I
pudu
se
hlásky
a
transformací
pomocí
lidského
těla
těmito
těmi
filtr
a
plus
vůle
pro
jít
se
dostaneme
na
hranici
tvořen
ho
a
tam
potom
sle
byste
ven
už
vůli
boží
a
když
se
nelekněte
když
jí
celým
zase
vůlí
bych
tak
řekl
tak
zdrojová
vůle
se
dokonale
sle
z
vůlí
od
zenu
což
je
vůle
moje
a
poznají
se
jako
jeden
pramen
sly
se
nastává
spojení
podívejte
se
vůli
nemyslí
na
písmenovým
střižen
na
této
modlitby
je
to.
Abych
já
vy
když
vyslovuju
to
jméno
ho
považoval
za
výraz
své
oběti
v
bohu
to
jsem
já
který
se
do
té
míry
to
tože
s
tím
jménem
který
by
sloupu
že
já
celý
pomocí
toho
jména
mých
řím
do
té
věčnosti
jestliže
já
jenom
ho
vyslovuju
tak
nemířím
to
nestačí
nasměrováno
správně
domovu
a
krz
nohy
a
nevím
co
to
nestačí
všechno
já
musím
opravdu
sebe
obětovat
já
musím
mít
touhu
od
sebe
odejít
do
věčnosti
dokud
budu
u
sebe.
Tak
to
bude
jako
dosud
že
nebudu
ve
věčnosti
nebudu
až
u
sebe
nebudu
tak
budu
ve
věčnosti
čili
tohleto
je
zvykl
který
je
má
dovést
o
se
mně
do
věčnosti
rozumíte
tak
ho
to
svým
chápat
já
si
na
něj
se
dám
to
má
být
ten
pravý
duch
tohoto
cvičení
to
je
jedna
důležitá
záležitost
druhá
důležitá
věc
přitom
je
abych
byl
připraven
na
to
že
nevím
co
mě
čeká
a
že
tedy
bude
opravdu
slova
smyslu
o
můj
život
tomu
by
to
vysvětlit
napřed
připraven.
Čili
že
já
se
smiřuje
s
tím
že
se
nikdy
když
se
to
podaří
nesetkám
s
s
tímto
životem
tak
jak
ho
opouštím
opravdu
ježíš
kristus
naznačil
velice
jasně
tohleto
pojďte
za
mnou
ale
zanechte
všechno
a
i
když
ti
jeho
učedníci
že
dále
stýkali
s
těmi
svými
rodinnými
tak
už
nebyl
jejich
byli
toho
ježíše
a
šlo
to
dokonce
dál
ještě
nebyl
ježíše
a
byli
bylo
ducha
svatýho
viďte
on
jim
musel
opustit
aby
vůbec
mohli
se
tomu
duchu
svatýmu
oddat
a
aby
mohli
z
něho
získat
tobě
dění
které
bez
kterého
se
nemohli
obejít
čili
opravdu
toho
cesta
od
sebe
k
bohu.
Ve
slevil
nic
na
to
není
to
jenom
cesta
k
bohu
je
se
sta
od
sebe
to
je
to
to
dodává
směr
že
jesle
neživé
že
k
tomu
potřebuju
dvou
filtrů
třebas
v
těch
samohlásek
a
toho
lidského
těla
to
je
technická
záležitost
ale
nezáleží
na
ní
tolik
jako
na
tohleto
duchu
protože
to
není
pouhá
technika
rozumíte
takže
vy
můžete
roztodivně
to
provádět
technicky
ale
když
tam
není
ten
duch
nedopadne
to
dobře
a
jeli
tam
ten
duch
dopadne
to
dobře
ale
protože
tak
těžké
se
ztotožnit
s
nějakým
sebe
toto.
Ty
mě
jakým
po
vášním
takovým
jako
jedno
slovo
do
mého
moc
několikrát
sek
tak
vám
musím
prozradit
že
jestliže
člověk
má
touhu
po
té
věčnosti
pak
je
mu
všechno
dobre
jestliže
ji
nemá
tak
je
mu
všechno
k
ničemu
všechno
ničem
čímž
chci
říci
že
když
já
jsem
z
počátku
říkal
jenom
jednu
lásku
přátel
tak
to
mělo
větší
účinek
když
jsem
potom
říkal
celé
jméno
boží
tím
nechci
vás
ní
to
mysli
kam
dát
a
to
učit
je
to
čit
těší
se
asi
protože
tam
nebyl
žádný
pohyb
zvukových
ten
mystici
prý
stáli
na
té
lásce.
Text view •
Help