EN | ES |

Text view

78-Kaly-CD09-tr03


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Sme si takový žijící školský z tohleta tvůrčí činnost boží bez správné to co je napsáno v genezi že nějakého chou úvodního se to dále rozlišoval čili od jednoduchého to šlo ke složité a kdybychom toto dění převedli do zvukových symbol toto celé dění tak bychom řekli že ten původní chaos nerozlišené byl o a to za klíče vydržení čili s nutně. Toho chou v tom tvaru který dneska zažívám by bylo no čili indické om a proto je to posvátná slabika čili opakuju tak se vez od začátku stvoření otevírá tvůrčí činnost a samotní směrem ke mně ale proto že to dělám od sebe spět tak odvádím hmotu do toho nestvořeného stavu a proto jsou indové přesvědčeni že vyslovování slabika on se člověk může dostat do věčnosti jim to věřím my to uděláme mysli to ještě řekneme že i když třebas vyslovuje jméno boží staré se se samohlásek i. Tak vyslovuje me ty nejjednodušší principy stvořeného a slabika potom přestal bují tu složitost i toho nad kombinaci že samo hláskami kterou zažíváme nyní takže bychom mohli při soudit podle tohoto principu všemu nějaké jméno které by znamenalo určitý druh složitosti určitý zřením složitosti jo a takhle vznikla lidská řek jako výraz pochopení tvůrčí činnosti když tu takže ta lidská nečekám dostala přesto vytváření z jednoduchého dosažitelné na se k nám dostala. Ale když my ji zase užíváme zpětný způsobem aby nás dovedla do nestvořeného tak si máme počínat tak že se ztotožníme se ztotožníme s těmi prvky lidské řeči které představují tu poměrně málo ještě rozlišení pučí hmotu nebo jak chcete vytvořenu věc nebo vytvořen vesmír ne ten ještě nech si chá otec ale velice prostý bez tvar ještě vesmír a toto jméno boží které se vám tady jmenoval přestavuje právě takový přechod mezi nestvořeným a mezi tím složitými stvořeným čili když mám touhu přejít do nestvořeného tak velice pomáhá. A když používám tohoto těchto samohlásek by hodné s pořádní od nejhrubší nebo nejste liší do ne jemnější tak je tam seřazena a tím ještě v oblasti toho jemné se dostávám po kraj který jemnosti a tam je jenom krok k tomu abych se ocitl nestvořeném tak písmenové cvičení jak se tomu říká pokud je to modlitba musí ste k vidět modlitba nás vede na pokraji stvořeného a na pokraji nestvořeného čili hnedle k bohu kdy je to modlitba jestli toto opakování tohoto jména bože božího složit. Jenom se samohlásek je konáno za účelem abychom do věčnosti vešli jestliže je to vedeno touhou do věčnosti se dostat touha je dalším důležitým prvkem v této činnosti bez by to bylo jenom mechanické přeříkávání které by nikam nevedlo na to tou spojená s tímhletím a spojená z další řek bych dalším aparátem této síly pokud je to do za samá toho živý tedy s lidským živým tělem tak dokonale transformuje moje vědomí jeho převede do toho vědomí musí projít boji transformací transformaci ne jemnější ho tvůrčího. I pudu se hlásky a transformací pomocí lidského těla těmito těmi filtr a plus vůle pro jít se dostaneme na hranici tvořen ho a tam potom sle byste ven vůli boží a když se nelekněte když celým zase vůlí bych tak řekl tak zdrojová vůle se dokonale sle z vůlí od zenu což je vůle moje a poznají se jako jeden pramen sly se nastává spojení podívejte se vůli nemyslí na písmenovým střižen na této modlitby je to. Abych vy když vyslovuju to jméno ho považoval za výraz své oběti v bohu to jsem který se do míry to tože s tím jménem který by sloupu že celý pomocí toho jména mých řím do věčnosti jestliže jenom ho vyslovuju tak nemířím to nestačí nasměrováno správně domovu a krz nohy a nevím co to nestačí všechno musím opravdu sebe obětovat musím mít touhu od sebe odejít do věčnosti dokud budu u sebe. Tak to bude jako dosud že nebudu ve věčnosti nebudu u sebe nebudu tak budu ve věčnosti čili tohleto je zvykl který je dovést o se mně do věčnosti rozumíte tak ho to svým chápat si na něj se dám to být ten pravý duch tohoto cvičení to je jedna důležitá záležitost druhá důležitá věc přitom je abych byl připraven na to že nevím co čeká a že tedy bude opravdu slova smyslu o můj život tomu by to vysvětlit napřed připraven. Čili že se smiřuje s tím že se nikdy když se to podaří nesetkám s s tímto životem tak jak ho opouštím opravdu ježíš kristus naznačil velice jasně tohleto pojďte za mnou ale zanechte všechno a i když ti jeho učedníci že dále stýkali s těmi svými rodinnými tak nebyl jejich byli toho ježíše a šlo to dokonce dál ještě nebyl ježíše a byli bylo ducha svatýho viďte on jim musel opustit aby vůbec mohli se tomu duchu svatýmu oddat a aby mohli z něho získat tobě dění které bez kterého se nemohli obejít čili opravdu toho cesta od sebe k bohu. Ve slevil nic na to není to jenom cesta k bohu je se sta od sebe to je to to dodává směr že jesle neživé že k tomu potřebuju dvou filtrů třebas v těch samohlásek a toho lidského těla to je technická záležitost ale nezáleží na tolik jako na tohleto duchu protože to není pouhá technika rozumíte takže vy můžete roztodivně to provádět technicky ale když tam není ten duch nedopadne to dobře a jeli tam ten duch dopadne to dobře ale protože tak těžké se ztotožnit s nějakým sebe toto. Ty jakým po vášním takovým jako jedno slovo do mého moc několikrát sek tak vám musím prozradit že jestliže člověk touhu po věčnosti pak je mu všechno dobre jestliže ji nemá tak je mu všechno k ničemu všechno ničem čímž chci říci že když jsem z počátku říkal jenom jednu lásku přátel tak to mělo větší účinek když jsem potom říkal celé jméno boží tím nechci vás to mysli kam dát a to učit je to čit těší se asi protože tam nebyl žádný pohyb zvukových ten mystici prý stáli na lásce.

Download XMLDownload textWaveform view