Sentence view Universal Dependencies - Czech - CAC Language Czech Project CAC Corpus Part train Annotation Hladká, Barbora; Zeman, Daniel
Text: Transcription Written form - Colors
showing 101 - 200 of 236 • previous • next
Zároveň byl postupně zajišťován i původní záměr , stavba zcela nového osobního automobilu splňující požadavky úrovně automobilní techniky po stránce nejen funkční , ale i technologické .
s-101
s06w-s101
s06w#101
Zároveň byl postupně zajišťován i původní záměr, stavba zcela nového osobního automobilu splňující požadavky úrovně automobilní techniky po stránce nejen funkční, ale i technologické.
Celá příprava výroby zahrnující vývoj nového osobního automobilu , jeho důkladné odzkoušení , zajištění technické přípravy výroby , ale i výstavba zcela nového závodu s nejmodernějším výrobním zařízením dospěla na jaře roku # k zahájení sériové výroby osobního automobilu Škoda * .
s-102
s06w-s102
s06w#102
Celá příprava výroby zahrnující vývoj nového osobního automobilu, jeho důkladné odzkoušení, zajištění technické přípravy výroby, ale i výstavba zcela nového závodu s nejmodernějším výrobním zařízením dospěla na jaře roku # k zahájení sériové výroby osobního automobilu Škoda * .
Během výroby tohoto oblíbeného malého osobního automobilu se čtyřdveřovou samonosnou karosérií Sedan došlo k různým zlepšením , úpravám a modernizacím .
s-103
s06w-s103
s06w#103
Během výroby tohoto oblíbeného malého osobního automobilu se čtyřdveřovou samonosnou karosérií Sedan došlo k různým zlepšením, úpravám a modernizacím.
Začátkem roku # bylo vyrobeno již půl miliónu automobilů tohoto provedení , což je zhruba polovina celkové výroby automobilky v Mladé Boleslavi od zahájení výroby osobních automobilů v roce # .
s-104
s06w-s104
s06w#104
Začátkem roku # bylo vyrobeno již půl miliónu automobilů tohoto provedení, což je zhruba polovina celkové výroby automobilky v Mladé Boleslavi od zahájení výroby osobních automobilů v roce # .
Přitom od té doby přibývá vždy dalších více než # osobních automobilů měsíčně .
s-105
s06w-s105
s06w#105
Přitom od té doby přibývá vždy dalších více než # osobních automobilů měsíčně.
Počátkem roku # byla zahájena výroba automobilů Škoda * také s pravým řízením , určených pro některé země s levostranným silničním provozem .
s-106
s06w-s106
s06w#106
Počátkem roku # byla zahájena výroba automobilů Škoda * také s pravým řízením, určených pro některé země s levostranným silničním provozem.
Od roku # se vyráběly automobily nejen v provedení standardním , ale také s úpravami pro náročnější majitele , s doplněním v označení de luxe .
s-107
s06w-s107
s06w#107
Od roku # se vyráběly automobily nejen v provedení standardním, ale také s úpravami pro náročnější majitele, s doplněním v označení de luxe .
V červenci roku # byla zahájena výroba osobních automobilů Škoda * s dvoudveřovou karosérií Hardtop .
s-108
s06w-s108
s06w#108
V červenci roku # byla zahájena výroba osobních automobilů Škoda * s dvoudveřovou karosérií Hardtop.
Vůz se vyráběl v provedení de luxe s dvoukarburátorovým motorem se zvýšeným výkonem # * .
s-109
s06w-s109
s06w#109
Vůz se vyráběl v provedení de luxe s dvoukarburátorovým motorem se zvýšeným výkonem # * .
Pro sportovní účely se od roku # vyráběly v omezeném počtu také osobní automobily Škoda * de luxe , což byl automobil se čtyřdveřovou karosérií v provedení de luxe , s motorem se dvěma karburátory .
s-110
s06w-s110
s06w#110
Pro sportovní účely se od roku # vyráběly v omezeném počtu také osobní automobily Škoda * de luxe , což byl automobil se čtyřdveřovou karosérií v provedení de luxe , s motorem se dvěma karburátory.
Výroba těchto automobilů se uskutečnila během asi dvou let .
s-111
s06w-s111
s06w#111
Výroba těchto automobilů se uskutečnila během asi dvou let.
Od ledna # se začaly vyrábět osobní automobily Škoda * v jednodušším provedení , pokud se týká vybavenosti karosérie .
s-112
s06w-s112
s06w#112
Od ledna # se začaly vyrábět osobní automobily Škoda * v jednodušším provedení, pokud se týká vybavenosti karosérie.
Stalo se tak na základě požadavků některých zahraničních odběratelů .
s-113
s06w-s113
s06w#113
Stalo se tak na základě požadavků některých zahraničních odběratelů.
Označení vozů bylo Škoda Tourist .
s-114
s06w-s114
s06w#114
Označení vozů bylo Škoda Tourist.
Na našem vnitrozemském trhu se tyto osobní automobily prakticky téměř neobjevily .
s-115
s06w-s115
s06w#115
Na našem vnitrozemském trhu se tyto osobní automobily prakticky téměř neobjevily.
Současně byla zahájena i výroba osobních automobilů s motory s vyšším objemem válců , a tedy i vyšším výkonem , s označením Škoda * .
s-116
s06w-s116
s06w#116
Současně byla zahájena i výroba osobních automobilů s motory s vyšším objemem válců, a tedy i vyšším výkonem, s označením Škoda * .
Automobily dvoudveřové se potom vyráběly již jen s motorem o tomto vyšším objemu válců a s označením Škoda * .
s-117
s06w-s117
s06w#117
Automobily dvoudveřové se potom vyráběly již jen s motorem o tomto vyšším objemu válců a s označením Škoda * .
Všechny druhy jedenáctistovek byly vždy jen v provedení de luxe .
s-118
s06w-s118
s06w#118
Všechny druhy jedenáctistovek byly vždy jen v provedení de luxe .
K další modernizaci automobilů Škoda došlo od srpna # .
s-119
s06w-s119
s06w#119
K další modernizaci automobilů Škoda došlo od srpna # .
Byla zahájena výroba modelu * .
s-120
s06w-s120
s06w#120
Byla zahájena výroba modelu * .
Změnila se především střešní , zadní část karosérie .
s-121
s06w-s121
s06w#121
Změnila se především střešní, zadní část karosérie.
S rekonstrukcí se začalo v roce # , kdy závod oslavoval # let od svého založení .
s-122
s06w-s122
s06w#122
S rekonstrukcí se začalo v roce # , kdy závod oslavoval # let od svého založení.
Model automobilu pro rok # přinesl podstatnější změny .
s-123
s06w-s123
s06w#123
Model automobilu pro rok # přinesl podstatnější změny.
Výroba byla zahájena koncem srpna # .
s-124
s06w-s124
s06w#124
Výroba byla zahájena koncem srpna # .
Automobil dostal nové označení Škoda * pro vůz s motorem o # litrovém objemu válců ve standardním provedení .
s-125
s06w-s125
s06w#125
Automobil dostal nové označení Škoda * pro vůz s motorem o # litrovém objemu válců ve standardním provedení.
Osobní automobil s karosérií v provedení de luxe dostal označení Škoda * a další , s karosérií de luxe a s motorem o vyšším objemu válců , pak označení Škoda * .
s-126
s06w-s126
s06w#126
Osobní automobil s karosérií v provedení de luxe dostal označení Škoda * a další, s karosérií de luxe a s motorem o vyšším objemu válců, pak označení Škoda * .
Výroba automobilů s dvoudveřovou karosérií dále již nepokračovala .
s-127
s06w-s127
s06w#127
Výroba automobilů s dvoudveřovou karosérií dále již nepokračovala.
Ve druhé polovině roku # ji nahradila výroba automobilů Škoda * s karosérií Kupé , s motorem se zvýšeným výkonem .
s-128
s06w-s128
s06w#128
Ve druhé polovině roku # ji nahradila výroba automobilů Škoda * s karosérií Kupé, s motorem se zvýšeným výkonem.
Stávající automobily Škoda * byly opět zlepšeny .
s-129
s06w-s129
s06w#129
Stávající automobily Škoda * byly opět zlepšeny.
Zlepšení se realizují neustále v průběhu celého roku # , nejvíce změn se však zavádí do výroby vždy po celozávodní dovolené v AZNP .
s-130
s06w-s130
s06w#130
Zlepšení se realizují neustále v průběhu celého roku # , nejvíce změn se však zavádí do výroby vždy po celozávodní dovolené v AZNP.
To proto , že přes dovolenou jsou změny připraveny přímo ve výrobě tak , aby nenarušovaly plynulost sériové výroby .
s-131
s06w-s131
s06w#131
To proto, že přes dovolenou jsou změny připraveny přímo ve výrobě tak, aby nenarušovaly plynulost sériové výroby.
Od počátku roku # se vyrábí vůz Škoda * pro náročné .
s-132
s06w-s132
s06w#132
Od počátku roku # se vyrábí vůz Škoda * pro náročné.
Dále se stručně věnujeme popisu vyráběných automobilů , jak se dodávají zákazníkům , abyste se v nich vyznali a věděli , v čem spočívají rozdíly jednotlivých provedení .
s-133
s06w-s133
s06w#133
Dále se stručně věnujeme popisu vyráběných automobilů, jak se dodávají zákazníkům, abyste se v nich vyznali a věděli, v čem spočívají rozdíly jednotlivých provedení.
Nevylučujeme , že vyráběné vozy , jak se s nimi v praxi seznámíte , budou poněkud odlišné a že se tedy text nebude doslova shodovat se skutečností .
s-134
s06w-s134
s06w#134
Nevylučujeme, že vyráběné vozy, jak se s nimi v praxi seznámíte, budou poněkud odlišné a že se tedy text nebude doslova shodovat se skutečností.
To proto , že se neustále , i v průběhu výroby příslušného provedení automobilu , zavádějí různé novinky , zlepšení , popřípadě se rozšiřují doplňky karosérie .
s-135
s06w-s135
s06w#135
To proto, že se neustále, i v průběhu výroby příslušného provedení automobilu, zavádějí různé novinky, zlepšení, popřípadě se rozšiřují doplňky karosérie.
Sledují se zejména zlepšení funkce , zvýšení bezpečnosti , ale i estetické důvody , zvýšení hospodárnosti jak vlastní výroby , tak provozu automobilu .
s-136
s06w-s136
s06w#136
Sledují se zejména zlepšení funkce, zvýšení bezpečnosti, ale i estetické důvody, zvýšení hospodárnosti jak vlastní výroby, tak provozu automobilu.
Automobilka v Mladé Boleslavi ve svých pobočných závodech ve Vrchlabí a v Kvasinách vyráběla také automobily Škoda Octavia Combi , vyrábí automobily s bezkapotovou karosérií v různých úpravách s označením Škoda Mikrobus , Dodávka , Sanita , Malý valník .
s-137
s06w-s137
s06w#137
Automobilka v Mladé Boleslavi ve svých pobočných závodech ve Vrchlabí a v Kvasinách vyráběla také automobily Škoda Octavia Combi, vyrábí automobily s bezkapotovou karosérií v různých úpravách s označením Škoda Mikrobus, Dodávka, Sanita, Malý valník.
Připravují se neustále další modernizace automobilu Škoda * s novými funkčními , bezpečnostními i vzhledovými zlepšeními .
s-138
s06w-s138
s06w#138
Připravují se neustále další modernizace automobilu Škoda * s novými funkčními, bezpečnostními i vzhledovými zlepšeními.
Ve vývoji je středolitrážní automobil s objemem válců motoru až # * .
s-139
s06w-s139
s06w#139
Ve vývoji je středolitrážní automobil s objemem válců motoru až # * .
Osobní automobily Škoda * až Škoda * Kupé se od sebe navzájem liší karosérií , objemem válců a celkovou vybaveností .
s-140
s06w-s140
s06w#140
Osobní automobily Škoda * až Škoda * Kupé se od sebe navzájem liší karosérií, objemem válců a celkovou vybaveností.
Základním provedením těchto automobilů Škoda * je vůz nesoucí označení * .
s-141
s06w-s141
s06w#141
Základním provedením těchto automobilů Škoda * je vůz nesoucí označení * .
Je to pětisedadlový čtyřdveřový osobní automobil odvozený od téhož provedení oblíbených dříve vyráběných automobilů Škoda Standard .
s-142
s06w-s142
s06w#142
Je to pětisedadlový čtyřdveřový osobní automobil odvozený od téhož provedení oblíbených dříve vyráběných automobilů Škoda Standard.
Má motor o objemu válců # * .
s-143
s06w-s143
s06w#143
Má motor o objemu válců # * .
Detailní popis je uveden samostatně .
s-144
s06w-s144
s06w#144
Detailní popis je uveden samostatně.
Namísto dříve vyráběného osobního automobilu Škoda * de luxe se vyrábí automobil s označením * .
s-145
s06w-s145
s06w#145
Namísto dříve vyráběného osobního automobilu Škoda * de luxe se vyrábí automobil s označením * .
Tento automobil má především vzhledové doplňky karosérie , lepší čalounění a sedadla .
s-146
s06w-s146
s06w#146
Tento automobil má především vzhledové doplňky karosérie, lepší čalounění a sedadla.
Je určen pro náročnější uživatele .
s-147
s06w-s147
s06w#147
Je určen pro náročnější uživatele.
Kola mají hliníkové leštěné ozdobné kryty .
s-148
s06w-s148
s06w#148
Kola mají hliníkové leštěné ozdobné kryty.
Sedadla jsou klubovkového provedení , potah předních i zadních sedadel a výplní dveří je z lehčené plastické kůže , střední části sedadel jsou čalouněny látkou .
s-149
s06w-s149
s06w#149
Sedadla jsou klubovkového provedení, potah předních i zadních sedadel a výplní dveří je z lehčené plastické kůže, střední části sedadel jsou čalouněny látkou.
Strop je bezpečnostní , nad sedadly prošívaný , s polyuretanovou vložkou .
s-150
s06w-s150
s06w#150
Strop je bezpečnostní, nad sedadly prošívaný, s polyuretanovou vložkou.
Plošina za zadními sedadly je čalouněna svařovaným potahem z černé lehčené plastické kůže s vyseknutou mříží .
s-151
s06w-s151
s06w#151
Plošina za zadními sedadly je čalouněna svařovaným potahem z černé lehčené plastické kůže s vyseknutou mříží.
Tato kůže je i na předních sloupcích .
s-152
s06w-s152
s06w#152
Tato kůže je i na předních sloupcích.
Podlahy a čelo pod zadními sedadly jsou vyloženy textilními koberci .
s-153
s06w-s153
s06w#153
Podlahy a čelo pod zadními sedadly jsou vyloženy textilními koberci.
Kryty předních kol jsou čalouněny lemovanou prošívanou plstěnou izolací .
s-154
s06w-s154
s06w#154
Kryty předních kol jsou čalouněny lemovanou prošívanou plstěnou izolací.
Clona proti slunci u spolujezdce má na zadní straně zrcátko .
s-155
s06w-s155
s06w#155
Clona proti slunci u spolujezdce má na zadní straně zrcátko.
Ozdobný štít na přední stěně s nápisem Škoda z plastické hmoty je doplněn lesklými ozdobnými lištami .
s-156
s06w-s156
s06w#156
Ozdobný štít na přední stěně s nápisem Škoda z plastické hmoty je doplněn lesklými ozdobnými lištami.
Práh dveří je kryt lesklými lištami .
s-157
s06w-s157
s06w#157
Práh dveří je kryt lesklými lištami.
Za dříve vyráběný osobní automobil Škoda * de luxe , tedy s vyšším objemem válců motoru , se vyrábí vůz s označením * .
s-158
s06w-s158
s06w#158
Za dříve vyráběný osobní automobil Škoda * de luxe , tedy s vyšším objemem válců motoru, se vyrábí vůz s označením * .
Tento automobil má karosérii předcházejícího provedení , tedy v luxusním vybavení , ale motor o větším objemu válců a o vyšším výkonu a s dalšími úpravami .
s-159
s06w-s159
s06w#159
Tento automobil má karosérii předcházejícího provedení, tedy v luxusním vybavení, ale motor o větším objemu válců a o vyšším výkonu a s dalšími úpravami.
Je použit odlišný karburátor , spodní víko motoru je odlito z hliníkové slitiny s korkovým těsněním .
s-160
s06w-s160
s06w#160
Je použit odlišný karburátor, spodní víko motoru je odlito z hliníkové slitiny s korkovým těsněním.
Chladič má zvýšenou účinnost .
s-161
s06w-s161
s06w#161
Chladič má zvýšenou účinnost.
Zapalovací svíčky jsou také odlišné ( Super ) .
s-162
s06w-s162
s06w#162
Zapalovací svíčky jsou také odlišné ( Super) .
Na karosérii je odlišné pouze označení tohoto automobilu Škoda * .
s-163
s06w-s163
s06w#163
Na karosérii je odlišné pouze označení tohoto automobilu Škoda * .
Za dříve vyráběné dvoudveřové automobily Škoda * a především Škoda * , tedy automobily s karosérií hardtop anebo , jak se častěji označuje , tudor , se nově vyrábí od druhého pololetí roku # osobní automobil s označením * .
s-164
s06w-s164
s06w#164
Za dříve vyráběné dvoudveřové automobily Škoda * a především Škoda * , tedy automobily s karosérií hardtop anebo, jak se častěji označuje, tudor, se nově vyrábí od druhého pololetí roku # osobní automobil s označením * .
Tento osobní automobil má dvoudveřovou karosérii Kupé pro # osoby .
s-165
s06w-s165
s06w#165
Tento osobní automobil má dvoudveřovou karosérii Kupé pro # osoby.
Vůz s líbivým vzhledem má motor o objemu válců # * se zvlášť zvýšeným výkonem .
s-166
s06w-s166
s06w#166
Vůz s líbivým vzhledem má motor o objemu válců # * se zvlášť zvýšeným výkonem.
Věnujeme mu samostatný popis v jedné z dalších kapitol této příručky .
s-167
s06w-s167
s06w#167
Věnujeme mu samostatný popis v jedné z dalších kapitol této příručky.
Vyrábějí se také automobily pro sportovní účely , soutěže a závody , ty však v běžném prodeji nejsou .
s-168
s06w-s168
s06w#168
Vyrábějí se také automobily pro sportovní účely, soutěže a závody, ty však v běžném prodeji nejsou.
Nesou označení Škoda Rallye .
s-169
s06w-s169
s06w#169
Nesou označení Škoda Rallye.
Mají zvýšený výkon motoru a různé doplňky usnadňující náročnou jízdu při nejrůznějších sportovních podnicích .
s-170
s06w-s170
s06w#170
Mají zvýšený výkon motoru a různé doplňky usnadňující náročnou jízdu při nejrůznějších sportovních podnicích.
Těchto automobilů se vyrábí ročně jen několik málo desítek .
s-171
s06w-s171
s06w#171
Těchto automobilů se vyrábí ročně jen několik málo desítek.
Pro zajímavost i jim věnujeme samostatný popis .
s-172
s06w-s172
s06w#172
Pro zajímavost i jim věnujeme samostatný popis.
Poslední novinkou je další provedení automobilu s označením * .
s-173
s06w-s173
s06w#173
Poslední novinkou je další provedení automobilu s označením * .
Tento osobní automobil má čtyřdveřovou karosérii v provedení de luxe vybavenou ještě dalšími doplňky .
s-174
s06w-s174
s06w#174
Tento osobní automobil má čtyřdveřovou karosérii v provedení de luxe vybavenou ještě dalšími doplňky.
Hlavní rozdíl je však v motoru .
s-175
s06w-s175
s06w#175
Hlavní rozdíl je však v motoru.
Do vozu je totiž zabudován motor o objemu válců # * se zvlášť zvýšeným výkonem , tedy motor , jaký se používá do vozů Škoda * Kupé .
s-176
s06w-s176
s06w#176
Do vozu je totiž zabudován motor o objemu válců # * se zvlášť zvýšeným výkonem, tedy motor, jaký se používá do vozů Škoda * Kupé.
Vůz je vybaven alternátorem , elektrickým ostřikovačem čelního skla , dvoutónovou houkačkou .
s-177
s06w-s177
s06w#177
Vůz je vybaven alternátorem, elektrickým ostřikovačem čelního skla, dvoutónovou houkačkou.
Maska má ozdobnou lištu , obdobnou , jako je u osobního automobilu Škoda * Kupé .
s-178
s06w-s178
s06w#178
Maska má ozdobnou lištu, obdobnou, jako je u osobního automobilu Škoda * Kupé.
Sedadla tohoto osobního automobilu mají speciální tvar , jsou anatomicky upravená .
s-179
s06w-s179
s06w#179
Sedadla tohoto osobního automobilu mají speciální tvar, jsou anatomicky upravená.
Vzájemné odchylky jednotlivých běžných provedení automobilů Škoda uvádí přehledná porovnávací tabulka technických dat , hmot , vah , rozměrů a jízdních vlastností , která je na dvoustraně # .
s-180
s06w-s180
s06w#180
Vzájemné odchylky jednotlivých běžných provedení automobilů Škoda uvádí přehledná porovnávací tabulka technických dat, hmot, vah, rozměrů a jízdních vlastností, která je na dvoustraně # .
Automobily Škoda * jsou pětimístné osobní automobily s uzavřenou samonosnou karosérií , a to celokovovou čtyřdveřovou sedan .
s-181
s06w-s181
s06w#181
Automobily Škoda * jsou pětimístné osobní automobily s uzavřenou samonosnou karosérií, a to celokovovou čtyřdveřovou sedan.
Střecha vozu je pevná .
s-182
s06w-s182
s06w#182
Střecha vozu je pevná.
Automobil pohání benzínový motor umístěný vzadu .
s-183
s06w-s183
s06w#183
Automobil pohání benzínový motor umístěný vzadu.
Hnací náprava je rovněž vzadu .
s-184
s06w-s184
s06w#184
Hnací náprava je rovněž vzadu.
Provedení automobilu se liší především vybaveností karosérie a také popřípadě objemem válců motoru , a tedy výkony jednotlivých typů motoru v závislosti na objemu válců .
s-185
s06w-s185
s06w#185
Provedení automobilu se liší především vybaveností karosérie a také popřípadě objemem válců motoru, a tedy výkony jednotlivých typů motoru v závislosti na objemu válců.
Vpředu automobilu jsou dvě pohodlná sedadla pro řidiče a spolujezdce a vzadu jsou sedadla pro tři osoby .
s-186
s06w-s186
s06w#186
Vpředu automobilu jsou dvě pohodlná sedadla pro řidiče a spolujezdce a vzadu jsou sedadla pro tři osoby.
Vstup k předním a zadním sedadlům je z obou stran samostatnými dveřmi .
s-187
s06w-s187
s06w#187
Vstup k předním a zadním sedadlům je z obou stran samostatnými dveřmi.
Hlavní zavazadlový prostor je vpředu a je přístupný po odklopení víka .
s-188
s06w-s188
s06w#188
Hlavní zavazadlový prostor je vpředu a je přístupný po odklopení víka.
Příruční zavazadlový prostor za zadními sedadly je přístupný po odklopení opěr zadního sedadla .
s-189
s06w-s189
s06w#189
Příruční zavazadlový prostor za zadními sedadly je přístupný po odklopení opěr zadního sedadla.
Je možné jej zvětšit při neúplném obsazení automobilu sklopením jednoho nebo dvou zadních sedadel a opěr .
s-190
s06w-s190
s06w#190
Je možné jej zvětšit při neúplném obsazení automobilu sklopením jednoho nebo dvou zadních sedadel a opěr.
Potom má objem téměř # * .
s-191
s06w-s191
s06w#191
Potom má objem téměř # * .
Automobil se větrá spouštěcími okny a překlápěcími okénky v předních dveřích a typy vyráběné do července # vyklápěcími okénky zadních dveří .
s-192
s06w-s192
s06w#192
Automobil se větrá spouštěcími okny a překlápěcími okénky v předních dveřích a typy vyráběné do července # vyklápěcími okénky zadních dveří.
Polohy okének jsou snadno seřiditelné .
s-193
s06w-s193
s06w#193
Polohy okének jsou snadno seřiditelné.
Čerstvý vzduch je možno přivádět také topným tělesem při uzavřeném ventilu průtoku vody .
s-194
s06w-s194
s06w#194
Čerstvý vzduch je možno přivádět také topným tělesem při uzavřeném ventilu průtoku vody.
Od srpna # pro modely vozů * je větrání vylepšeno zabudováním do zadního horního sloupku u zadního okna .
s-195
s06w-s195
s06w#195
Od srpna # pro modely vozů * je větrání vylepšeno zabudováním do zadního horního sloupku u zadního okna.
Automobil se vytápí teplým vzduchem .
s-196
s06w-s196
s06w#196
Automobil se vytápí teplým vzduchem.
Čerstvý vzduch z pravé strany se přivádí z nasávací kapsy a větrákem vhání přes topné těleso do přední části automobilu , kde je rozváděn na nohy řidiče a spolujezdce a na čelní sklo .
s-197
s06w-s197
s06w#197
Čerstvý vzduch z pravé strany se přivádí z nasávací kapsy a větrákem vhání přes topné těleso do přední části automobilu, kde je rozváděn na nohy řidiče a spolujezdce a na čelní sklo.
Množství teplého vzduchu přicházejícího na sklo nebo podlahu lze seřídit páčkou na pravé straně topného kanálu .
s-198
s06w-s198
s06w#198
Množství teplého vzduchu přicházejícího na sklo nebo podlahu lze seřídit páčkou na pravé straně topného kanálu.
Intenzitu vytápění je možno seřizovat z místa řidiče páčkami umístěnými na středním podlahovém kanálu .
s-199
s06w-s199
s06w#199
Intenzitu vytápění je možno seřizovat z místa řidiče páčkami umístěnými na středním podlahovém kanálu.
Volant je umístěn na levé straně .
s-200
s06w-s200
s06w#200
Volant je umístěn na levé straně.
Edit as list • Text view • Dependency trees