Valency Lexicons

Notebrázdit, projít
Example 1. projet celou trasu 2. se sousedemACMP 3. rychleMANN

Occurrences (20)

contextNa Slovensku , projeli jsme celé východní Slovensko po Tatry .
contextProjeli jsme prakticky všechny tyto tři země .
contextZa období požárního sportu jsem jich projel spousty .
contextVyjel sem s tím do Rakouska , projel jsem Rakousko , Itálii , dojel jsem do Benátek a potom jsem jel zpátky do Komárna .
contextVšechno tohleto jsem projel na levný český benzín .
contextSpíš se říct , že jsme to projeli .
contextSkutečně , co jsme viděli , tak jsme projeli podle pobřeží ze Sydney na sever a ze Sydney zase na jih do státu Victoria , Melbourne a dalších států a měst .
contextNapadlo hodně sněhu a nebylo možné to celé projet .
contextNavštívil jsem v Americe deset států , ne že bych je projel , například tady v kaňonech .
context /home/janssen/Git/PDT-C/publication/PDT-C-1.0/data/PDTSC/pml/ak_046.05.w.gz 19 Scházíme se v hospodě proti správě dráhy pravidelně každou první středu v měsíci .
contextBylo několik jezů , nejvyšší jez byl Vosna na Žamberk , třikrát jsem ho projel .
contextNeměli jsme auto , ale vlakem jsme projeli celé Slovensko , Moravu , prostě celou Českou republiku , tehdy Československo .
contextProjeli jsme všechny zámky do Koblence , navštívili jsme s ním i Moselu , což je taky krásný kraj .
contextNa tu bídu jsme toho projeli celkem dost , když se to vezme : Jugoslávii , Německo , Rakousko , Francii .
contextZa tu krátkou dobu , co to bylo , jsme toho projeli celkem dost .
contextProjeli jsme Adršpach , Teplické skály .
contextByli jsme v Paříži , trochu jsme cestovali po Francii , byli jsme na jihu v Monaku , Monte Carlu , Marseille a projeli jsme celé jižní Azurové pobřeží .
contextProjela jsem toho hodně , buď autem ( řídím ) , anebo s cestovní kanceláří ( zájezdy ) .
context Od začátku roku hranici s Rakouskem v Mikulově a Hevlíně násilně v osmi případech projelo 14 kradených vozů mercedes a BMW.
context Dopad na pojišťovnictví "bude velký a tvrdý, ale menší než (hurikánu) Hugo", říká Byrne, který včera odpoledne autem projel oblast zálivu, aby získal představu, jak se zemětřesení dotkne jeho společnosti.