Kromě
toho
úklid
dvorku
,
zametání
a
nevím
co
všechno
.
context | Pak
šel
v
Nepomuku
na
dráhu
jako
signalista
.
|
context | Nakonec
šel
do
učiliště
na
prodavače
potravin
,
ale
to
ani
nedokončil
.
|
context | Pak
šel
na
medicínu
,
protože
byl
velice
dobrý
v
biologii
.
|
context | Vyhrál
soutěž
v
biologické
olympiádě
za
Prahu
,
tudíž
šel
na
vysokou
školu
na
medicínu
.
|
context | Když
byly
holce
tři
měsíce
,
šly
obě
děcka
do
jeslí
.
|
context | Dcera
byla
malinkatá
,
šla
do
jeslí
od
tří
měsíců
a
syn
od
roku
a
půl
.
|
context | Šla
jsem
do
práce
.
|
context | Oba
nejdřív
šli
na
gymnázium
.
|
context | Syn
pak
šel
na
Přírodovědeckou
fakultu
,
obor
geologie
,
to
vystudoval
,
učí
na
Přírodovědecké
fakultě
.
|
context | Dcera
šla
na
dějiny
umění
,
na
Filozofickou
fakultu
.
|
context | Měla
docela
talent
na
vysokou
školu
,
ale
rozhodla
se
vdát
,
nešla
,
což
jí
dodneška
vyčítám
.
|
context | Když
jsem
ji
dodělávala
,
byla
možnost
jít
na
velvyslanectví
do
Polska
.
|
context | Protože
v
té
době
byla
moje
maminka
už
se
mnou
sama
,
rozhodlo
se
,
že
nepůjdu
dál
na
gymnázium
,
v
té
době
to
byla
jedenáctiletka
.
|
context | Začal
jsem
ho
hrát
ještě
než
jsem
šel
na
průmyslovku
,
tehdy
jsem
začal
chodit
hrát
za
Hradec
jako
dorostenec
.
|
context | To
byl
asi
ten
důvod
,
proč
jsem
na
zdravotní
školu
šla
.
|
context | Půjde
na
tu
samou
školu
,
ale
nepůjde
na
leteckého
mechanika
.
|
context | Půjde
na
tu
samou
školu
,
ale
nepůjde
na
leteckého
mechanika
.
|
context | Na
tento
obor
chce
jít
.
|
context | Já
bych
se
tím
živil
a
pan
ředitel
mě
tlačil
,
abych
na
to
do
Prahy
šel
,
ale
mně
v
životě
nešla
čeština
.
|
context | I
když
byl
ve
škole
a
měl
maturitu
,
tak
potom
šel
na
rekvalifikaci
na
vysokozdvižný
vozík
.
|
context | Když
jsme
šli
do
měšťanky
,
tak
začal
jezdit
autobus
.
|
context | Protože
mě
bavilo
psaní
na
stroji
,
maminka
usoudila
,
že
bych
mohla
jít
právě
na
ekonomickou
školu
.
|
context | Abych
si
už
konečně
vydělávala
nějaké
peníze
a
mohla
si
koupit
třeba
i
něco
na
sebe
,
na
čtyřleté
studium
s
maturitou
jsem
jít
nechtěla
.
|