lnd94103_069

lnd94103_069

ProjectPDT
Genrenews

Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.

Omegu chrání proměnlivý kód Praha (tom) - Inovovaný vůz Opel Omega pomoci firmě General Motors Czechoslovakia prodat letos na českém a slovenském trhu více než 3500 automobilů - tedy o 500 více než v minulém roce. Nová Omega konkurovat ve vyšší střední třídě automobilům jako jsou Audi 100 nebo Ford Scorpio. Zákazníky by kromě ceny (dvoulitrový model 741 000 ) měla lákat i zajištěním před krádeží. To je ve standardní výbavě dokonce trojí: mechanické (vůz nelze vyháčkovat), klasickým alarmem a elektronické, které vyřadí nejdůležitější okruhy a vůz nejde nastartovat. Kód se navíc při každém použití mění podle zabudovaného programu a nelze si ho tedy nahrát a okopírovat. GM Czechoslovakia spojuje úspěch na našem trhu kromě kvality svých vozů ani ne tak s možným snížením cel (a tedy cen), nýbrž opatřeními proti šedého dovozu.


Download Source DataDownload textDependenciesPML ViewPML-TQ Tree View