ln94211_18

ln94211_18

ProjectPDT
Genredescription

Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.

Desta Děčín- recept na přežití

Nový výrobní program a konkurenceschopnost jsou zárukou úspěchu Děčín (sa)- Zatímco v roce 1989 obnášel výrobní sortiment Desty deset výrobků, může dnes děčínská akciová společnost nabídnout téměř pět desítek nových nebo inovovaných výrobků.

Předčili jsme v tempu vývoje i renomované japonské firmy, prohlásil na středeční tiskové konferenci Miroslav Grégr, který je prezidentem a generální ředitelem akciové společnosti Desta Děčín od roku 1990.

Za situace zesílené zahraniční konkurence, bez tradičních odbytišť a bez státních dotací vytyčilo vedení strategii ofenzivní obchodní činnosti. Na situaci po rozpadu trhů bez tisícových objednávek reagovalo novou, širší nabídkou.

Vedení akciové společnosti zahrnující devět podniků ležících na různých místech v České republice dokázalo v nových podmínkách konkurovat na zahraničních trzích, kam jde zhruba 45% produkce, nejen cenou a kvalitou, ale hlavně zkrácením dodacích lhůt, servisem a poprodejními službami. Doba od zadání technických parametrů nového výrobku do najetí nulté série dnes trvá 16 měsíců.

Nový výrobní program zahrnuje i netradiční oblasti, jako například čisticí komunální techniku, malá nákladní užitková vozidla, zařízení pro autoservisy a dílny a malou mechanizaci pro stavební firmy. Speciálně pro armádní účely nabízí terénní vozík Destacross.

Proniknout na nové trhy se Desta snaží také zakládáním společných podniků. V jednání s německými partnery je založení podniku Desta Deutschland, připravuje se prodej technologie do Číny, kde bude postaven závod na výrobu produktů Desty.

Přes veškerou iniciativu je však stále pozice Desty obtížná. Výrobní linky jsou vytíženy ze 60% a vedení podniku slibuje akcionářům první dividendy v roce 1997.


Download Source DataDownload textDependenciesPML ViewPML-TQ Tree View