ln94209_6

ln94209_6

ProjectPDT
Genrenews

Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.

V jižních Čechách si oblíbili limonády Mimi

Praha- Letos v srpnu prodala Kojenecká voda Teplice nad Metují jen v jihočeském regionu zhruba 80 tisíc litrů vod a limonád pod značkou Mimi, uvedl obchodní zástupce společnosti Karel Klusáček. V současnosti v tomto regionu společnost asi 300 odběratelů, ale jejich počet by měl vzrůst v budoucnosti na 900.

Současná měsíční produkce společnosti je podle slov jejího ekonomického ředitele Jiřího Vlčka zhruba milion litrů nápojů. Kojenecká voda tvoří asi 20 procent celkové produkce, deset procent tvoří nápoje pro diabetiky a 70 procent výroby jsou ochucené limonády.

Svoje výrobky zatím společnost neexportuje, především pro zdlouhavý postup při vyřizování atestů a pro nepraktičnost současných skleněných obalů, ve kterých prodává veškerou svoji produkci. Obchodní strategie společnosti v ČR spočívá v budování výhradních zastoupení, kterých je v současnosti zhruba 20 a pokrývají téměř celou republiku. S prodejem velkoodběratelům neměla společnost podle J. Vlčka dobré zkušenosti.

V současnosti zaměstnává společnost celkem 35 pracovníků, kteří měli v loňském roce průměrnou mzdu 7.8 tisíce korun. Ve výrobních provozech se pracuje zatím na jednu směnu. Kapacita linky je 10 tisíc litrů vod za hodinu, v případě limonád je to 7 8 tisíc litrů za hodinu. Podle slov J. Vlčka by při zavedení třísměnného provozu mohla společnost ročně vyrobit 35 40 milionů litrů nápojů.

Vlastníky akciové společnosti jsou města Teplice nad Metují, Adršpach, Broumov a společnost 100 Mega leasing. Základní jmění společnosti je jeden milion korun a podle J. Vlčka její představitelé uvažují na začátku příštího roku o navýšení tohoto jmění. O formě navýšení zatím není rozhodnuto. Pohledávky u odběratelů po lhůtě splatnosti se pohybují ve výši kolem jednoho milionu korun.


Download Source DataDownload textDependenciesPML ViewPML-TQ Tree View