wsj2008.cz

wsj2008.cz

ProjectPCEDT

Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.

Reuben Mark, předseda správní rady společnosti Colgate-Palmolive Co., řekl, že je "spokojen" s odhady analytiků, že příjmy za třetí čtvrtletí vzrostly na 95 centů 1,05 dolaru na akcii. To lze srovnat s příjmem 69 centů na akcii z neukončených operací v minulém roce, zahrneme-li i ukončené operace, byl příjem před rokem 88 centů na akcii. Odhady příjmu na akcii znamenají, že čistý příjem společnosti ze spotřebního zboží vzrostl ze 47,1 milionu dolarů v předchozím roce na 69,5 76 milionů dolarů. Analytici odhadují, že ve třetím čtvrtletí vzrostly celosvětové tržby společnosti Colgate asi o 8 % na 1,29 miliardy dolarů. Mark připisuje růst příjmů dobrým tržbám v Latinské Americe, Asii a Evropě. Výsledky byly rovněž podepřeny "opravdu významným" růstem provozního zisku díky obchodům společnosti Colgate v USA, řekl Mark. Provozní zisk společnosti Colgate v USA z obchodu se zbožím pro domácnost a osobní péči vyskočil za toto čtvrtletí o 25 %, dodal Mark. Řekl, že zlepšení bylo důsledkem úspor dosažených konsolidací výrobních operací, sloučením dvou obchodních organizací a pečlivějšího zaměření propagačních aktivit společnosti. Odhadované zlepšení činností společnosti Colgate v USA bylo pro některé analytiky překvapením. Obchod společnosti Colgate se zbožím pro domácnost, který zahrnuje takové značky jako prací prostředek Fab a čistící prostředek Ajax, býval málo výkonný. Analytici odhadují, že tržby společnosti Colgate za zboží pro domácnost byly v USA za toto čtvrtletí slabé, a odhadli provozní marži pouze na 1 3 %. "Kdybyste mohli říci, že jejich obchod v USA byl průměrný, ale skvělý kdekoliv jinde, bylo by to hezké," říká Bonita Austinová, analytička společnosti Wertheim Schroder & Co. "Ale on není průměrný a to je skutečný problém." Mark připustil, že domácí obchod společnosti Colgate s výjimkou její vysoce ziskové jednotky Hill's Pet Products zaostával. "Pro zlepšení výsledků (v USA) jsme udělali mnoho a uděláme ještě více," řekl Mark. "Zlepšení ziskovosti operací v USA je neobyčejně vysokou prioritou společnosti." Z důvodu zaměření se na celosvětový obchod se spotřebním zbožím společnost Colgate v roce 1988 prodala svůj obchod se zdravotními potřebami Kendall.


Download Source DataDownload textDependenciesPML ViewPML-TQ Tree View