wsj1551.cz

wsj1551.cz

ProjectPCEDT

Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.

Společnost Dow Jones & Co. zveřejnila inzertní sazby deníku Wall Street Journal pro rok 1990. Sazby, které vstoupí v platnost 2. ledna, zahrnují 4% zvýšení u inzerce v celostátním vydání. Deník Wall Street Journal zároveň nabídne množstevní slevy a slevy za četnost. Nárůst u inzerce v celostátním vydání je nižší než míra inflace a je srovnatelný s 6,5% zvýšením v roce 1989. >1 "Ceny papíru a poštovného letos nevzrostly," uvedl Peter R. Kann, prezident společnosti Dow Jones. "Investovali jsme do zlepšení redakční kvality a rozšířili své prestižní obecenstvo bez podstatného zvýšení našich nákladů. Elementární poctivost a smysl pro zodpovědnost nás vedly ke sdílení provozní efektivity s našimi zákazníky." Inzertní sazby ve vydání pro východ, středozápad, západ a jihozápad se zvýší v průměru o 5,5 % a sazby za místní reklamní vydání se zvýší o 7,5 %. Sazby pro televizní show Wall Street Journal Reports zůstanou nezměněny. Jednorázová nesmluvní reklama na celou stránku v celostátním vydání deníku The Wall Street Journal bude stát 99 385 dolarů. Inzertní sazba v deníku The Wall Street Journal/Europe, vydávaném v Bruselu a tištěném v Nizozemí a Švýcarsku, se zvýší o 9 %. Sazby v deníku The Asian Wall Street Journal, vydávaném a tištěném v Hongkongu a tištěném i v Singapuru a Tokiu, se zvýší o 8 %. Sazby v týdeníku The Asian Wall Street Journal Weekly, vydávaném v New Yorku pro severoamerické čtenáře, se zvýší o 6 %. Společnost Dow Jones vydává i časopis Barron's, další periodika a oborové tiskoviny a provozuje elektronické obchodně informační služby. Vlastní 67 % společnosti Telerate Inc., předního dodavatele digitalizovaných finančních informací o globálních trzích.


Download Source DataDownload textDependenciesPML ViewPML-TQ Tree View