wsj1447.cz

wsj1447.cz

ProjectPCEDT

Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.

Společnost Philip Morris Cos., jejíž značka cigaret Benson & Hedges ztrácí podíl na trhu, požádala přinejmenším jednu další agenturu, aby zkusila kreativní práci pro tuto velkou zakázku, kterou měla od roku 1966 společnost Wells Rich Greene Inc. Vedoucí pracovníci blízcí společnosti Philip Morris uvedli, že tento tabákový a potravinářský gigant požádal společnost Backer Spielvogel Bates Worldwide Inc., což je jednotka společnosti Saatchi & Saatchi Co., a možná ještě další, aby pracovali na kreativních námětech pro tuto zakázku. Několik vedoucích pracovníků řeklo, že dalším případným uchazečem by mohla být agentura Ogilvy & Mather ze skupiny WPP Group, která pracuje na několika jiných produktech společnosti Philip Morris. Společnosti Philip Morris a Backer Spielvogel se k tomu odmítly vyjádřit. Mluvčí agentury Ogilvy & Mather řekla, že k "jalovým spekulacím" se agentura nevyjadřuje. Jako uchazeč byla také zmíněna společnost TBWA Advertising, tato společnost však svoji účast popřela. Ztráta této cigaretové zakázky by pro společnost Wells Rich byla těžkou ránou. Značka Benson & Hedges patřila mezi její nejviditelnější kampaně i mezi její největší klienty. Podle žebříčku předních státních inzerentů Leading National Advertisers minulý rok zakázka dosáhla výše téměř 60 milionů dolarů. Vedoucí pracovníci z oboru však řekli, že společnost Philip Morris během minulého roku omezila reklamní výdaje na tuto značku a zakázka teď dosahuje přibližně 30 40 milionů dolarů. Vedoucí pracovníci z oboru prohlásili, že společnost Philip Morris se ve snaze zastavit pokles tržního podílu značky obrátila na jiné agentury, aby ji vytvořily kampaně. Podle Johna Maxwella, analytika společnosti Wheat First Securities z Richmondu ve Virginii, poklesl podíl značky Benson & Hedges na trhu s cigaretami z 4,7 % v roce 1985 na pouhých 4,1 % po druhém čtvrtletí letošního roku. Maxwell říká, že v cigaretovém průmyslu je tato značka celkově na sedmém místě. Pokles se dostavil i navzdory pozoruhodným reklamám vytvořeným společností Wells Rich včetně jedné, která zobrazovala mladého muže oblečeného pouze do kalhot od pyžama, jak přerušuje slavnostní oběd. Tato reklama vyvolala tolik publicity, že jeden obchodní časopis uspořádal pro své čtenáře soutěž, ve které hádali, kdo ten chlapík je a co dělá. Společnost Wells Rich zpopularizovala značku Benson & Hedges před více než 20 lety díky reklamám, které mimo jiné zobrazovaly dveře výtahu, které se zavírají před cigaretou pasažéra. Značka brzy získala luxusní image - rys, o kterém se někteří analytici domnívají, že částečně nese vinu za její stagnující výsledky. Společnost Philip Morris dala v roce 1986 ve snaze oživit licenci Benson & Hedges zakázku k revizi. Společnost Wells Rich Greene však s projektem, který vedla Mary Wells Lawrenceová, vyšla z revize jako vítěz a zakázku si udržela. Kenneth Olshan, předseda představenstva společnosti Wells Rich, na telefony se žádostí o komentář nereagoval. Přestože společnost Wells Rich nedávno získala zakázku za 25 30 milionů dolarů od společnosti Hertz Corp., ztratila letos řadu velkých zakázek včetně zakázek společnosti Cadbury-Schweppes na výrobky Canada Dry a Sunkist za 20 25 milionů dolarů, zakázky na deodoranty Sure od společnosti Procter & Gamble co. za 18 milionů dolarů a zakázky společnosti Polo/Ralph Lauren za 10 milionů dolarů. Mezi její vítězství patří obchod od společnosti Sheraton Corp. za více než 30 milionů dolarů a zadání od společnosti Dun & Bradstreet v hodnotě 5 10 milionů dolarů.


Download Source DataDownload textDependenciesPML ViewPML-TQ Tree View