wsj1260.cz

wsj1260.cz

ProjectPCEDT

Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.

O pokusu společnosti American Airlines směrovat ceny v letecké přepravě výše se paradoxně psalo v témže čísle, jako o vašem průzkumu, který ukázal, že zákazníci mají v letecký průmysl minimální důvěru (20. září). Citujete Roberta Crandalla, předsedu společnosti AMR Corp., což je mateřská firma společnosti American, jak řekl, že slevy pro velké zákazníky by byly "hloupé", protože "do Detroitu poletíte, protože do Detroitu musíte letět, letenka stojí 175, 275, nebo 375 dolarů". I kdyby měl Crandall pravdu, právě on si musí nejvíc ze všech uvědomovat, že na konkurenční prostředí, které udržuje ceny na konkurenční úrovni, se naše společnost spoléhá. V roce 1986 ustál žalobu z vytváření kartelu, podanou na základě odposlechnutého telefonického rozhovoru, v němž navrhoval prezidentovi společnosti Braniff, aby společně zdražili letenky o 20 %. (Společnost Braniff odmítla.) Když jsem se společnosti American Airlines ptal na její verzi příběhu, abych to použil při výuce ve své třídě manažerského studia, kde vyučuji obchodní etiku, neodpověděla. Možná to jde s etikou největšího přepravce s kopce a to je jeden z faktorů, které nakonec ovlivňují důvěru spotřebitelů v toto odvětví. Arnold Celnicker, odborný asistent na Ohijské státní univerzitě.


Download Source DataDownload textDependenciesPML ViewPML-TQ Tree View