wsj1259.cz

wsj1259.cz

ProjectPCEDT

Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.

Průzkum časopisu Wall Street Journal "Jak Američané nakupují" sestává ze dvou samostatných celostátních průzkumů veřejného mínění v domácnostech, které pro časopis provedly společnosti Peter D. Hart Research Associates a Roper Organization. Tyto dva průzkumy, v nichž se kladly odlišné otázky, byly provedeny za využití celostátních náhodných pravděpodobnostních vzorků. Průzkum prováděný společností Peter D. Hart Research Associates zahrnoval 2 064 dospělých osob ve věku od osmnácti let dotazovaných v období od 15. června do 30. června 1989. Průzkum prováděný společností Roper Organization zahrnoval 2 002 dospělých osob ve věku od osmnácti let dotazovaných v období od 7. července do 15. července 1989. Odpovědi byly váženy na základě věku a pohlaví, aby odpovídaly údajům ze sčítání lidu ve Spojených státech. Pro každý průzkum platí v poměru 19 z 20 předpoklad, že pokud by tazatelé zkoumali každou domácnost ve Spojených státech za použití shodného dotazníku, výsledky těchto průzkumů by se lišily maximálně o 2 1/2 procentního bodu v obou směrech. Rozpětí chyby u podskupin - například u vdaných žen s dětmi v domácnosti - by bylo větší. Navíc pro každý průzkum vždy platí možnost, že do výsledků mohou vnést chyby další faktory, například formulace otázky. (Viz související článek: "Jak Američané nakupují: Je nákup auta zábava, nebo povinnost? -


Download Source DataDownload textDependenciesPML ViewPML-TQ Tree View