wsj1193.cz

wsj1193.cz

ProjectPCEDT

Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.

Proboha! Charlie Brown pořádá výprodej. Ty inzeráty v Metropolitan Life byly špatné moc. Ale teď je Charlie Brown připraven začít nabízet všechno, od Chex Party Mix po žárovky. Proč ale prodává právě teď? Ukazuje se, že příští rok bude Charlie Brownovi, Snoopymu a celé bandě 40 let - a divize United Media společnosti Scripps Howard, která je vedoucím syndikátu a licenčním zástupcem pro komické kreslené seriály Charlese Schulze, vidí zlatý důl v poskytování licence na kreslené postavičky celému hejnu inzerentů do reklam, vázaného prodeje a propagace. "Peanuts se stali součástí americké kultury," říká Peter Shore, viceprezident pro marketing a licence společnosti United Media. Komický kreslený seriál " v sobě magickou, trvalou kvalitu. Naším plánem je uctívat Charlese Schulze i jeho seriál po celý rok." Tato snaha udělá v roce 1990 z celého gangu Peanuts velmi známý prodejní artikl. Společnost General Electric v plánu použít tyto postavičky k popularizaci své žárovky Miser. Společnost Teleflora spustí na sv. Valentina televizní reklamu s nabídkou "Snoopyho pugétu lásky". Společnost Ralston Purina bude nabízet tři balíčky Chex Party Mix s novou příchutí, pojmenované po Charlie Brownovi, Lucy a Linusovi. Postavičky budou rovněž součástí nové kampaně nabídky veřejných služeb společnosti United Way. Kromě reklam plánuje vedoucí syndikátu představení v pojízdné aréně, nové speciální vysílání pro CBS, a dokonce i výstavu ve Smithsonian Institute. Roční program oslav bude oficiálně odstartován v lednu speciálním pořadem v poločase Super Bowlu, kombinujícím živé a animované představení. Všechny tyto vázané akce jsou však některými marketingovými odborníky zpochybňovány otázkou, zda celá věc nemůže zajít příliš daleko. "Účastní se toho příliš mnoho lidí," říká Al Ries z marketingové konzultační firmy Trout & Ries z Greenwich ve státě Connecticut. "Pokud chcete rázně prorazit, musíte své poselství zformulovat natolik jasně, ostře a individuálně, jak je to jen možné. Sdílet postavičku s ostatními inzerenty není dobrý způsob, jak toho docílit." Ale společnost United Media říká, že je s uzavíráním smluv velmi opatrná. "Nemáme zájem o propagaci každého jednotlivého výrobku, který se naskytne," říká pan Shore. Vedoucí pracovníky Metropolitan Life se nepodařilo zastihnout, aby nám odpověděli na otázku o využívání postaviček Peanuts jinými subjekty. Ale Shore říká, že výhradní reklamní práva společnosti se týkají pouze kategorie pojišťovacích a finančních služeb. Berry znovu nastupuje u skupiny WPP Group Norman Berry, ředitel vývoje, který byl v červnu zjevně vytlačen ze společnosti Ogilvy & Mather, se vrací do mateřské společnosti této společnosti, do společnosti WPP Group PLC. Berry, kterému je 58 let, odstoupil poté, co byl požádán předsedou a výkonným ředitelem společnosti Ogilvy Kennethem Romanem, aby se vzdal pozice hlavy vývoje newyorské pobočky a převzal neurčitější mezinárodní roli. Včera, přesně den poté, co Roman oznámil, že odchází na vedoucí funkci ve společnosti American Express, oznámila společnost WPP, že Berry se vrací a převezme mezinárodní pozici v mateřské společnosti. Berry prohlásil, že načasování bylo náhodné a že jeho rozhodnutí nebylo v žádném vztahu k odchodu K. Romana. RJR se napojilo na FCB/Leber Společnost RJR Nabisco Inc. udělila post svého celostátního vysílacího mediálního nákupčího společnosti FCB/Leber Katz Partners, newyorské pobočce chicagské společnosti Foote, Cone & Belding. Jmenování společnosti FCB/Leber Katz Partners nahrávací agenturou společnosti Nabisco Brands Inc. a společnosti Planters LifeSavers Co. následuje po oznámení společnosti RJR Nabisco z minulého týdne, že kvůli snižování nákladů rozpustí svou divizi RJR Nabisco Broadcast a k 1. prosinci propustí jejích 14 zaměstnanců. Společnost RJR Nabisco sídlící v New Yorku nechtěla prozradit výši svých ročních výdajů, ale vedoucí pracovníci z oboru udávají, že letos vydá přes 140 milionů dolarů, což je méně než loňských 200 milionů dolarů. Reklamní poznámky... PŘÍJMY: Skupina Interpublic Group z Kostariky oznámila, že její čistý zisk za třetí čtvrtletí vzrostl o 15 % na 6,9 milionu dolarů, neboli 21 centů na akcii, z loňských 6 milionů dolarů, neboli 18 centů na akcii, za stejné období. Příjmy se zvýšily o více než 5 % z 268,6 milionu dolarů na 283,2 milionu dolarů. PROPAGACE: Společnost PepsiCo Inc. rozdá 4 000 sad své nové kapesní videohry z řady Nintendo "Game Boy" ve dvouměsíční propagační akci, jejíž začátek je plánován na 1. listopadu. Společnost Pepsi oznámila, že za reklamu na tuto propagační akci vydá 10 milionů dolarů.


Download Source DataDownload textDependenciesPML ViewPML-TQ Tree View