wsj1123.cz

wsj1123.cz

ProjectPCEDT

Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.

Inzerenti spolehlivých akcií podávají hodně stížností na časopisy, v nichž inzerují, pohybují se od stížností na neadekvátní spotřebitelské průzkumy po stížnosti na "změť" reklam a zdánlivě nekontrolované rozšíření specializovaných magazínů. Kritika ze strany takových velkých inzerentů, jako je společnost Estee Lauder Inc., Colgate-Palmolive Co. a Seagram Co., utlumila nadšení na zdejší Konferenci amerických časopisů. Konference byla zahájena v pondělí zářnými zprávami o růstu spotřebitelských časopisů v oběhu a o příjmech z reklamy za předešlý rok. "Časopisy nám neposkytují detailní informace o počtu vydaných výtisků," řekl v panelové diskuzi Edgar Bronfman jr., prezident a provozní ředitel společnosti Seagram. "Co si čtenáři o časopisu myslí? Nakolik podrobně jej čtou? Výzkum nám neříká, zda lidé skutečně čtou časopisy, které si předplácejí." Reuben Mark, výkonný ředitel společnosti Colgate-Palmolive, řekl, že inzerentům chybějí podrobné demografické a zeměpisné přehledy čtenářů časopisů. "Potřebujeme výzkum, který nás přesvědčí o tom, že časopisy mají pro čtenáře skutečnou hodnotu, že je čtou se zaujetím." Kritici rovněž ostře odsoudili časopisecký průmysl za něco, nač bývají vedoucí pracovníci velmi hrdí: za růst počtu časopiseckých titulů v průběhu 80. let. Leonard Lauder, prezident a výkonný ředitel společnosti Estee Lauder, uvedl, že spotřebitelské časopisy trpí tím, co nazval "zaplňováním mezer na trhu", tj. zvyšujícím se počtem časopisů, které se zaměřují na specifické zájmy čtenářů. "Zaplňování mezer na trhu rozmělňuje naše dolary investované do reklamy," řekl Lauder. "Jsme přehlceni časopisy. Neustále čelíme rozhodování, které vztahy (s časopisy) můžeme dál udržovat." Dodal: "Existuje snad i časopis pro levoruké hráče golfu... ale časopis se všeobecnými zájmy je něco, co chybí nám všem, a měl by se vrátit." Lauder rovněž napadl to, co považuje za rozsáhlou napodobeninu Elle, módního časopisu vydávaného společností Diamandis Communications Inc., a kritizoval praxi hromadění reklam na předních stránkách časopisů. "Čtenáři si nechtějí prohlížet všechny tyto reklamní stránky na začátku časopisu," řekl. Editoři časopisů nepřijali kritiky bez protestů. "Za informace z výzkumů utrácíme jmění," uvedl Steve Burzon, vydavatel časopisu Metropolitan Home společnosti Meredith Corp. A Tina Brownová, editorka časopisu Vanity Fair společnosti Conde Nast Publications Inc., uvedla, že inzerenti jsou často žádáni o to, aby si vzali místo na reklamu na konci časopisu a zmírnili tak změť reklam. "Jenže inzerenti o tom nechtějí ani slyšet," řekla. Bernard Leser, prezident společnosti Conde Nast, dodal: "Náš výzkum ukazuje, že prodáme víc objemnějších časopisů, protože čtenáři se domnívají, že toho za své peníze dostanou víc."


Download Source DataDownload textDependenciesPML ViewPML-TQ Tree View