wsj0012.cz

wsj0012.cz

ProjectPCEDT

Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.

Časopis Newsweek, který se snaží držet krok s konkurenčním časopisem Time, vyhlásil pro rok 1990 nové sazby inzerce a uvedl, že představí nový pobídkový plán pro inzerenty. Nový plán inzerce časopisu Newsweek, jednotky společnosti Washington Post Co., je druhým pobídkovým plánem, který časopis v rozpětí tří let inzerentům nabídl. Plány, které poskytují inzerentům slevy za udržování či zvyšování výdajů za inzerci, se staly pevnými součástmi zpravodajských týdeníků a podtrhují zuřivý konkurenční boj mezi časopisem Newsweek, časopisem Time společnosti Time Warner Inc. a časopisem U. S. News & World Report Mortimera B. Zuckermana. Čerstvě jmenovaný prezident časopisu Newsweek Alan Spoon oznámil, že inzertní sazebníky se budou v lednu o 5 % zvyšovat. Jedna celá strana časopisu Newsweek ve čtyřech barvách bude stát 100 980 dolarů. Časopis Time v polovině října snížil svůj garantovaný prodaný náklad pro rok 1990, aniž by zvýšil inzertní sazby za stránku; s nižším počtem prodaných výtisků bude inzertní sazba na jednoho předplatitele o 7,5 % vyšší; celá stránka v časopisu Time vyjde asi na 120 000 dolarů. Časopis U. S. News svůj inzertní sazebník pro rok 1990 ještě neoznámil. Časopis Newsweek oznámil, že představí "Nákladový úvěrový plán", který uděluje inzerentům prostorové kredity za "obnovenou inzerci". Časopis odmění "stránkovými bonusy" ty inzerenty, jejichž výdaje v roce 1990 dosáhnou nebo přesáhnou výdaje za rok 1989, pokud v roce 1989 utratili 325 000 dolarů a v roce 1990 utratí 340 000 dolarů. Spoon popřel, že by tento plán byl pokusem o zastavení poklesu počtu stránek inzerce v prvních devíti měsících roku 1989; podle Vydavatelského informačního úřadu klesl počet reklamních stránek časopisu Newsweek oproti minulému roku o 3,2 % na 1 620. "Ve skutečnosti záleží na tom, kolik inzerenti platí za stránku, a v tomto ohledu jsme na tom tento podzim dobře," řekl Spoon. Časopisy Newsweek i U. S. News zvyšovaly v posledních letech prodaný náklad i bez nadměrného obdarovávání předplatitelů elektronikou, jako jsou telefony a hodinky. Avšak žádný ze tří velkých týdeníků zvýšený prodaný náklad nezaznamenal v poslední době. Podle Úřadu pro ověřování nákladu tisku měl časopis Time, největší týdeník, průměrný prodaný náklad 4 393 237 výtisků, což je pokles o 7,3 %. Prodaný náklad časopisu Newsweek za první pololetí 1989 byl 3 288 453 výtisků, stejný jako za stejné období loňského roku. Prodaný náklad časopisu U. S. News klesl za totéž období o 2,6 % na 2 303 328 výtisků.


Download Source DataDownload textDependenciesPML ViewPML-TQ Tree View