cmpr9410_025

cmpr9410_025

ProjectPDT
Genreadvice

Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.

štoček: Velké maličkosti

Bližší informace

Poutačů nabízejích nejrůznější zboží je teď tolik, že část z nich ztrácí účinnost.

Nedávno se ale u nás objevil plakát, který se od ostatních něčím odlišoval.

V prodejně Racio vyvěsila firma Jiko z Týna nad Vltavou plakát propagující sojové výhonky. Kromě základních údajů, které takové reklamy obvykle mají, a vyobrazení uváděl i důležité informace pro kupující: Jaké hodnotné látky výhonky obsahují, jak se upravují, k jakému jídlu se dají použít jako příloha, jak je servírovat.

Koupil jsem si inzerované zboží a nelitoval. O samotnou soju ale v tomto příkladu nejde. Chci jen na něm ukázat, že reklama, která zákazníkovi poslouží poskytnutím dalších informací, je účinnější. Dlouhý text by třeba plakát prodražil, podrobný popis a návod je ale možné dodávat na prodejny formou podstatně levnějších letáčků.

František Novotný, Tábor

Podnikatelské nápady zveřejněné v této rubrice odměňujeme vedle běžného honoráře i stokorunovou premií. Budou také jednou čtvrtletně zařazeny do slosování o 3000 korun. Vítáme nejen nápady, které jste uplatnili ve své podnikatelské praxi, ale i takové, s nimiž se čtenář - dopisovatel setkal jako spotřebitel.


Download Source DataDownload textDependenciesPML ViewPML-TQ Tree View