wsj0677.cz

wsj0677.cz

ProjectPCEDT

Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.

Společnost Whittle Communications L. P., která měsíce bojovala s čelními představiteli ve školství o vztahy s veřejností, oznámila, že podepsala smlouvu s 500 školami ve 24 státech o předplacení kontroverzního zpravodajského programu kanálu Channel One a jeho příbuzných programů. Kanál Channel One, satelitní program vysílaný denně a obsahující reklamy, být spuštěn v březnu. Společnost Whittle uvedla, že jejich terénní pracovníci jen za osm týdnů podepsali smlouvu s 500 školami v 238 školních obvodech, a vedoucí pracovníci společnosti nyní očekávají, že počáteční meta 1 000 škol bude dosažena před koncem roku. Christopher Whittle, předseda této mediální společnosti z Knoxville v Tennessee, která je z 50 % vlastněna společností Time Warner Inc., uvedl, že podle jeho předpokladu bude do prosince 1990 vysílání kanálu Channel One zavedeno na zhruba 8 000 školách a bude mít potenciální sledovanost šest milionů diváků. Zavádění tohoto televizního systému, který zahrnuje bezplatné vybavení tříd 19palcovými televizemi, začíná v lednu. "To, co se nám podařilo za osm týdnů, ukazuje, že nebudeme mít velké problémy se dostat tam, kam chceme," řekl Whittle. Uvedl, že jeho prodejci zapisují denně 25 škol. Státní představitelé v Kalifornii a New Yorku se staví proti kanálu Channel One. Whittle uvedl, že budou osloveny soukromé a církevní školy v obou státech, zda budou mít o tyto programy zájem. Školy s předplatným budou přijímat 12minutové denní zpravodajství kanálu Channel One, jehož čtyři 30vteřinové televizní reklamy během každého pořadu vzbudily protesty ze strany učitelů. Předplatitelé také dostanou kanál Classroom Channel, který bude obsahovat naučné vysílání bez reklam, podobné některým pořadům veřejných televizí, a kanál Educator's Channel, který bude nabízet vzdělávací vysílání pro učitele a vedení školy a bude obsahovat reklamu. Na určitý odpor Whittle narazil. Vzdělávací síť, jak Whittle tyto tři programy pojmenoval, byla nabídnuta do 1 290 školních obvodů a společnost Whittle pokračuje v jednání s 919 obvody. Kolem 10 % kontaktovaných školních obvodů síť odmítlo. Whittle řekl, že program si předplatily zatím tři ze šesti škol, které na jaře program sledovaly na pětitýdenní zkušební dobu. Jedna ze zkušebních škol, škola Withrow High School v Cincinnati, projekt odmítla. John Bruner, pomocný ředitel pro komunikaci veřejných škol v Cincinnati, uvedl, že kanál Channel One byl odmítnut kvůli tomu, že studentům, kteří program sledovali, se v testu ze současných událostí, který obsahoval 28 otázek, nedařilo o nic lépe než těm v referenční škole bez programu, a absence ve škole se po dobu vysílání programu téměř nezměnila. "Počet správných odpovědí v testu byl 45 % a absence se moc nezměnila," řekl Bruner. "Zkušební program byl přijat dobře (učiteli a studenty), ale nebyl dostatečný důvod podepsat smlouvu. Dokonce jsme zvali veřejnost, aby se zastavila a shlédla program, ale zájem nebyl velký." Inzerenti zájem projevují. Minulý měsíc společnost Whittle oznámila, že prodala vnitrostátním inzerentům reklamní čas v síti za 150 milionů dolarů. V pátek Whittle uvedl, že přibylo několik dalších inzerentů. Společnost Whittle zpočátku investuje 150 milionů dolarů do spuštění sítě. Instalace satelitních antén, televizí a zařízení na přehrávání videokazet přijde společnost na zhruba 20 000 dolarů na jednu školu, řekl Whittle.


Download Source DataDownload textDependenciesPML ViewPML-TQ Tree View