cmpr9413_045

cmpr9413_045

Date19
Source typej
Year19
Annotation statustamw
Subsettrain-7
Genreother
Text typeinf

Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.

Test Profitu

Pravidlům tržního hospodářství musí být podřízeny všechny funkce podniku, tedy i personální práce. Z ekonomického hlediska musí být proto cílem podnikové personalistiky dosáhnout co nejvyšší účinnost, respektive výkonnost pracovníků podniku. Z toho vyplývají pro podnikovou personalistiku určité úkoly.

1. Které úkoly to jsou?

2. Stále více se ukazuje, že spokojenost pracovníků na pracovišti ovlivňuje růst jejich výkonů. Co ovlivňuje rozhodujícím způsobem tuto spokojenost?

3. Pro řízení a spolupráci je ovšem také důležité umět se svými spolupracovníky vycházet. K tomu slouží poznatky psychologie. Co rozumíte pod pojmem psychologie?

4. Umět jednat, znamená poznat sebe i druhé a kultivovat své jednání a vztah k nim. K tomu přispívá umět rozeznávat typy lidí. Které typy lidí znáte?

5. Aby vedoucí pracovník plně pochopil a uměl se svými spolupracovníky jednat, musí dále respektovat to, že stejně tak jako pro něho, tak i pro jeho spolupracovníky musí pracoviště naplňovat určité potřeby. Které to jsou?

Odpovědi na otázky minulého testu: 1. Marketingové plánování rozvinout cíle, strategii a opatření, která budou účinná v plánovacím období. Důležité je tedy sestavit takový výrobní, příp. výrobkový program, který bude vyhovovat přáním a potřebám spotřebitelů. 2. Ano. Marketingové plánování je nejdůležitější součástí podnikového plánování. 3. Úkolem rozpočtu je konkretizace marketingového plánu. 4. Marketingovou kontrolou zjistíme, zda: jsme získali dostatek prvotních informací; intepretace informačního materiálu byla provedena dostatečně pečlivě; stanovené cíle byly realistické; z alternativních strategií byla vybrána nejlepší; nevzniknou nepředvídané události. 5. Marketingově orientovaná organizace je strukturována s ohledem na potřeby trhu.

Kontakt: NKA - Německá korespondenční akademie, Bertelsmann media, s.r.o., P.O. Box, Václavské nám. 23, 111 21 Praha 1, tel.: (02) 2422 8490, FAX: (02) 2423 0252.


Download Source DataDownload textDependenciesPML ViewPML-TQ Tree View