wsj1261.cz

wsj1261.cz

ProjectPCEDT

Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.

Společnost Meredith Corp. uvádí na trh novou službu, kde inzerentům nabízí obchodní balíčky kombinující její knižní, časopisecké a videokazetové produkty. Tato vydavatelská společnost se sídlem v Des Moines uvedla, že vytvořila novou zákaznickou marketingovou skupinu, která bude nabízet inzerentům speciální sazby na kombinované balíčky ve svých časopisech, jako je například Ladies Home Journal či Better Homes and Gardens. Kromě toho bude skupina vytvářet média navržená pro zákazníky, například kuchařky, novinové přílohy a videa pro reklamní kampaně. Počátkem tohoto roku prodala společnost Meredith první podobný balíček za 3 miliony dolarů společnosti Kraft Inc., která je nyní jednotkou newyorské společnosti Philip Morris Cos. Balíček pro firmu Kraft obsahoval speciálně vydanou kuchařku, celostátní samostatnou přílohu vkládanou do nedělních novin a sekci "inzertních článků" firmy Kraft vycházející v pěti časopisech společnosti Meredith. Společnost Kraft nedávno odsouhlasila další 3 miliony dolarů na podobné programy do roku 1990. Bill Murphy, ředitel tohoto nového marketingového oddělení, řekl, že společnost Meredith jedná o dalších rozsáhlých balíčcích s nejvýznamnějšími společnostmi v několika produktových kategoriích, ale jejich jména neuvedl. Zdroje blízké společnosti a reklamním agenturám, které pracují pro společnost Meredith, uvedly, že mezi těmi, kdo se skupinou Meredith jednali o inzertních balíčcích, byli největší inzerenti ve spotřební elektronice, baleném zboží a automobilových produktech. I další společnosti publikující časopisy se vydaly stejnou cestou. Skupina Magazine Group společnosti The New York Times Co. začala na začátku tohoto roku nabízet inzerentům rozsáhlé inzertní služby postavené na nákupu inzertních stránek v jejím časopisu Golf Digest. Společnost Time Warner Inc. nedávno vytvořila "koordinační oddělení", jež vyhledat způsoby, jak nabízet inzerentům balíčky, které by mohly kombinovat časopisy společnosti Time s výrobky společnosti Warner, například videokazetami. Paul DuCharme, ředitel mediálních služeb ve společnosti Grey Advertising, řekl, že firma Meredith je největší poskytovatel multimediálních balíčků. "Možná že později jim něco uteče, se ostatní vydavatelé vzchopí, ale prozatím jsou nejrychlejší a nabízejí nejrozsáhlejší reklamní plán," řekl. Murphy ze společnosti Meredith uvedl, že jeden inzerent, kterého nebude jmenovat, chce, aby mu společnost Meredith poskytla inzertní stránky v sedmi svých časopisech, vydala knihu o dekoracích interiéru, která by byla distribuována na prodejních místech, rozdávala videokazety v místě instalace a možná využívala i realitní agenty časopisů společnosti Meredith Better Homes and Gardens k distribuci knížek se slevovými kupóny novým majitelům domů. "Před pěti lety nabízeli vydavatelé časopisů inzerentům jen velký reklamní plán ve svém časopise," uvedl Murphy. "Ale trh se změnil. Inzerenti nyní říkají: 'Pomozte nám vylepšit naši image a prodloužit naši prodejní sezónu.' Přicházejí k vydavatelům hledat nápady.


Download Source DataDownload textDependenciesPML ViewPML-TQ Tree View