wsj0962.cz

wsj0962.cz

Date19
Source typenws
Year19
Text typeinf

Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.

Společnost Sears, Roebuck & Co. podepsala smlouvu s Bobem Vilem, bývalým moderátorem oblíbeného programu veřejnoprávní televize "This Old House (Starý dům)", o uvádění půlhodinového pořadu o modernizaci domů, který bude tato velká maloobchodní společnost sponzorovat. Pořad typu udělej si sám, který se začít vysílat před červnem 1990, znamená vstup společnosti Sears do rychle se rozvíjejícího trhu televizních pořadů o opravách v domácnosti a možná posílí prodej jejích výrobků určených k opravám domácnosti. Prodej nářadí na domácí opravy, stejně jako prodej dalšího drahého zboží dlouhodobé spotřeby, v posledních měsících poklesl. Tento pořad také signalizuje Vilův návrat do role televizní celebrity. Vilu na počátku tohoto roku vyhodila veřejnoprávní televizní stanice WGBH z Bostonu po tom, co se jeden sponzor ohradil proti některým z jeho mnoha komerčních propagací. Když pořad "Starý dům" moderoval Vila, stal se jedním z 10 nejsledovanějších pořadů televizní sítě Public Broadcasting Service, přičemž byl vysílán každý týden zhruba na 300 stanicích této sítě a sledovalo jej průměrně 12 milionů diváků. Avšak společnost Home Depot Inc., řetězec hobby marketů se sídlem v Atlantě, protestovala, když Vila začal komerčně propagovat společnost Rickel Home Center, stavební a zásobovací společnost z New Jersey, která společnosti Home Depot na některých trzích konkuruje. "Jsem z změny nadšen," řekl Vila, jehož nový pořad pro více kanálů se jmenuje "Home Again with Bob Vila (Znovu doma s Bobem Vilem)". Svůj starý pořad, který nyní pokračuje s jiným moderátorem, Vila v jednom rozhovoru kritizoval. "Veřejnoprávní televize žije ve světě fantazie," uvedl. "Minulou sezónu jsme vytvořili příběh o přestavbě dvougeneračního domu na hotel, který zahrnoval výdaje ve výši 700 000 dolarů." V tom novém pořadu, řekl, "utratíme 60 000 dolarů při stavbě prvního domu" pro mladý pár. I když se společnost Sears k vřavě kolem Vilových komerčních propagací vyjadřovat nechtěla, zdá se, že kolem Vilových zálib staví plot. Jeho smlouva jej činí "exkluzivním" mluvčím marketingových kampaní společnosti Sears na modernizaci domů. Reklamu a uvádění bude mít na starosti chicagská společnost Ogilvy & Mather, jednotka společnosti WPP Group PLC. Jediná komerční propagace, kterou smlouva povoluje, se týká série knih společnosti Time-Life o úpravách a opravách domu. Jeho ostatní smlouvy na propagaci výrobků již vypršely. S tím si však Vila, který si stěžuje, že mu "veřejnoprávní televize nikdy neplatila víc než 40 000 dolarů ročně", hlavu nedělá. Uvedl, že náhradou bude podle smlouvy se společností Sears "mnohamilionový obchod.


Download Source DataDownload textDependenciesPML ViewPML-TQ Tree View