wsj0528.cz

wsj0528.cz

Date19
Source typenws
Year19
Text typeinf

Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.

Poštou přichází obálka. Otevřete ji a ze stránky prosebně vykouknou dvě hluboké oči chlapce se snědou tváří. Chce se tomu špuntovi do odpadu? Je obětí Grammových-Rudmanových škrtů? Ne, ale přece jen je ohrožen: Jeho nová situační komedie na televizi ABC potřebuje fanoušky, aby mohla zůstat v éteru. Televize ABC neměla s pořady s herci tmavé pleti v hlavních rolích moc úspěchů a producenti nového pořadu jsou trochu zoufalí. "Kmenová učebna", pořad o vedoucím pracovníkovi tmavé pleti v reklamě, který přenechá zasedací místnost správní rady třídě čtvrťáků, ve zkoušce sledovanosti propadá. Producenti Alyce and Topper Carewovi tedy zalistovali ve svých adresářích a shromáždili jména lidí tmavé pleti, kteří silně ovlivňují mínění, aby mohli spustit reklamní kampaň prostřednictvím pošty. Kdyby přilákali jádro publika tmavé pleti, dokázali by pořad udržet při životě alespoň do jarního semestru. Využívání reklamní pošty pro televizní pořad je jako chytání velryby na háček s kouskem chleba. To se prostě nedělá. Avšak použije-li se tento typ nervy drásajícího naléhání, aby se zapůsobilo na povědomí lidí tmavé pleti, je to ještě neobvyklejší. Pan Carew si nicméně myslí, že tím, že poštou obešle téměř 10 000 lidí tmavé pleti, kteří tvoří to, co on nazývá "šeptanda", osloví velkou část z více než tří milionů domácností lidí tmavé pleti, které potřebuje. Ta "šeptanda" není nijak organizovaná, ale vy i víme, že existuje," říká pan Carew, a tím na mysli ten často záhadně malý svět odborníků a vůdců komunit tmavé pleti. "Tohle je velmi osobní, etnický styl," říká pan Carew. " Chci, aby o pořadu mluvili lidé u holiče a v salónech krásy i ve frontách na pečená žebírka. Chci, aby o tom taky mluvila i bílá Amerika, ale jsem přesvědčen, že rozhoduje právě šeptanda." Televize ABC tvrdí, že o činnosti producentů , ale dopisy byly poslány bez souhlasu této televizní společnosti. Dopis se ve skutečnosti do televize ABC strefuje kvůli tomu, že s pořady pro lidi tmavé pleti zaostává. Mezitím hrozí, že zatímco se pořady nedělního večera snaží udržet se nad vodou v silné konkurenci seriálu "To je vražda, napsala", šeptanda se změní v ticho: Zdá se, že taktika vyvolala pokusné sledování, avšak ohlasy přicházejí jen zvolna. Doug Alligood, vedoucí pracovník tmavé pleti v reklamě, který se zajímá o schéma sledovanosti ze strany lidí tmavé pleti, dává Carewovi jedničku za marketingovou kuráž, ale ve své vlažné reakci není osamocen. Některé pořady prostě nezaberou, říká, a toto je jeden z nich.


Download Source DataDownload textDependenciesPML ViewPML-TQ Tree View