PML View
ml_142.05
a-layer | PDTSC/full/ml_142.05.a.gz |
---|
m-layer | PDTSC/pml/ml_142.05.m.gz |
---|
t-layer | PDTSC/full/ml_142.05.t.gz |
---|
w-layer | PDTSC/pml/ml_142.05.w.gz |
---|
mrp-layer | PDTSC/mrp/ml_142.05.mrp.gz |
---|
treex-layer | PDTSC/treex/ml_142.05.treex.gz |
---|
s-1Ani
domácí
,
ani
hospodářská
.
s-2Museli
jste
doma
pomáhat
?
s-3Museli
jsme
pomáhat
rodičům
,
například
utírat
nádobí
,
tatínkovi
čistit
boty
,
uklízet
a
takové
podobné
domácí
práce
.
s-4Čím
jste
chtěl
jako
malý
být
?
s-5Já
jsem
toho
vystřídal
!
s-6Chtěl
jsem
být
truhlářem
,
učitelem
a
já
nevím
,
co
všechno
ještě
.
s-7Nakonec
jsem
skončil
jako
architekt
-
projektant
,
stavař
.
s-8Člověk
mění
svoje
zájmy
během
doby
.
s-9Teprve
po
střední
škole
jsem
si
vybral
architekturu
.
s-10Co
všechno
jste
postavil
?
s-11Nic
jsem
nepostravil
,
projektoval
jsem
.
s-12Byl
jsem
zaměstnaný
ve
Stavoprojektu
v
Ústí
nad
Labem
.
s-13Zpracovával
jsem
různá
sídliště
v
Severočeském
kraji
,
zejména
v
západní
části
:
v
Jirkově
,
Chomutově
,
Lounech
a
Žatci
.
s-14Některé
stavby
,
které
jsem
projektoval
,
a
některá
sídliště
,
která
jsem
navrhoval
,
tam
stojí
dodnes
.
s-15Většinou
jsou
to
sídliště
z
tehdejší
doby
,
to
znamená
obytné
panelové
domy
.
s-16K
tomu
je
tam
postavená
občanská
vybavenost
:
škola
,
mateřská
školka
,
jesle
,
prodejny
,
služby
.
s-17Na
každém
sídlišti
se
to
projektovalo
komplexně
od
obytných
domů
,
přes
občanské
vybavenosti
,
až
po
komunikace
a
technickou
vybavenost
.
s-18Byla
to
spolupráce
řady
dalších
spolupracovníků
,
kteří
se
zabývali
technickými
záležitostmi
.
s-19Architekt
jako
hlavní
projektant
to
musel
koordinovat
a
dát
dohromady
,
aby
to
působilo
a
fungovalo
.
s-20Děkuji
.
s-21Odkud
je
tato
fotka
?
s-22To
je
fotografie
ze
závěru
roku
první
třídy
tehdejší
obecné
školy
ve
Starém
Plzenci
.
s-23Je
tam
slečna
učitelka
Peroutková
,
jak
jsem
se
o
ní
již
zmínil
.
s-24Sedím
v
první
řadě
po
pravici
slečny
učitelky
.
s-25Vedle
ní
sedí
dvě
děvčátka
a
pak
sedím
já
.
s-26Jinak
si
ty
spolužáky
už
vůbec
nepamatuju
.
s-27Akorát
vím
,
že
po
levici
slečny
učitelky
vedle
té
dívky
sedí
jeden
hoch
,
kterého
si
pamatuju
.
s-28Nějaký
Jirka
Kraft
.
s-29S
tím
jsme
byli
kamarádi
.
s-30Už
nevím
,
jak
se
jmenovali
ostatní
,
ani
co
je
s
nimi
dál
.
s-31Těšil
jste
se
jako
malý
do
školy
?
s-32Já
jsem
chodil
do
školy
docela
normálně
.
s-33Akorát
už
jsem
tenkrát
uměl
dost
číst
,
tak
mě
moc
nebavilo
čtení
.
s-34Učit
se
číst
podle
jednotlivých
slabik
a
slov
,
když
už
jsem
to
celkem
uměl
,
mě
dost
nudilo
.
s-35Kam
jste
chodil
do
školy
potom
?
s-36Potom
když
jsme
se
přestěhovali
do
Plzně
do
Mánesovy
ulice
,
tak
jsem
chodil
do
dalších
tříd
obecné
školy
v
Plzni
na
Klatovském
náměstí
.
s-37Tam
jsme
měli
pana
řídícího
učitele
.
s-38Taky
si
pamatuju
na
jméno
Františka
Hrůzy
.
s-39To
byl
učitel
ze
staré
školy
.
s-40Vždycky
byl
perfektně
oblečený
.
s-41Míval
vestičku
,
ve
které
měl
hodinky
s
řetízkem
a
podle
těch
se
při
hodině
řídil
.
s-42Potrpěl
si
na
přesnost
,
pořádek
a
úpravu
.
s-43Všichni
ho
celkem
respektovali
a
měli
ho
rádi
.
s-44Pak
tam
nastoupil
nový
ředitel
a
on
přestal
být
řídícím
učitelem
a
byl
jenom
učitelem
.
s-45Už
byl
starší
,
ale
ještě
pořád
vyučoval
.
s-46Ještě
nebyl
v
důchodu
.
s-47Byl
perfektní
.
s-48Když
jsem
chodil
do
čtvrté
třídy
,
tak
jsme
se
přestěhovali
do
Prahy
.
s-49Náš
tatínek
byl
přeložen
do
Škodovky
v
Praze
na
Smíchově
.
s-50Tam
jsem
chodil
do
posledních
tříd
obecné
školy
.
dependency tree
•
text view