PML View
lk_016.05
a-layer | PDTSC/full/lk_016.05.a.gz |
---|
m-layer | PDTSC/pml/lk_016.05.m.gz |
---|
t-layer | PDTSC/full/lk_016.05.t.gz |
---|
w-layer | PDTSC/pml/lk_016.05.w.gz |
---|
mrp-layer | PDTSC/mrp/lk_016.05.mrp.gz |
---|
treex-layer | PDTSC/treex/lk_016.05.treex.gz |
---|
s-1Mají
jenom
hroty
,
které
se
ohřívají
nízkým
napětím
.
s-2Bylo
s
tím
dost
těžké
dělat
,
protože
to
bylo
hodně
přehřívané
,
a
v
dnešních
polovodičích
by
s
tím
byl
problém
letovat
.
s-3Pořád
se
tomu
ještě
věnujete
?
s-4Ano
,
pořád
se
věnuju
elektrotechnice
,
teď
hlavně
slaboproudu
,
hifi
technice
,
zesilovačům
a
samozřejmě
všemu
kolem
.
s-5Takže
je
to
vaše
celoživotní
vášeň
?
s-6Přesně
tak
.
s-7Dobře
.
s-8Podíváme
se
dál
.
s-9Copak
to
máme
tady
?
s-10Tohleto
je
hlavní
brána
vchodu
do
Škodovky
.
s-11Bylo
to
na
konci
války
,
kdy
v
dubnu
bombardovaly
americké
svazy
Škodovku
.
s-12Tohle
je
čelní
stěna
z
Tylovy
ulice
.
s-13Hlavní
brána
je
rozbitá
totálně
.
s-14Je
to
Škodovka
.
s-15Kdo
to
fotil
?
s-16To
jsem
fotil
já
.
s-17Je
to
nedokonalé
,
protože
jsme
měli
obyčejné
kodaky
.
s-18Je
to
kontaktní
snímek
a
ještě
amatérsky
vyvolaný
a
dělaný
.
s-19Ten
záběr
a
fotku
mám
schované
dodnes
,
protože
takto
byla
poničená
Škodovka
za
náletu
v
dubnu
roku
1945
.
s-20Proč
jste
to
fotil
?
s-21Bylo
úžasné
vidět
,
že
konec
války
je
na
dohled
,
a
byl
v
tom
i
kus
odvahy
.
s-22Němci
nesměli
vidět
,
že
to
někdo
fotí
,
protože
to
bylo
zakázané
.
s-23Rozumím
.
s-24Bylo
to
nebezpečné
?
s-25Byl
to
mžik
,
kdy
jsem
to
při
návštěvě
té
poničené
části
Škodovky
mohl
vyfotit
.
s-26Bylo
to
spíš
zajímavé
z
hlediska
historického
.
s-27Omlouvám
se
za
.
.
.
s-28Bylo
tam
hodně
zvědavců
,
přestože
to
bylo
nebezpečné
?
s-29Zvědavců
moc
ne
,
protože
se
tam
lidi
nesměli
shlukovat
.
s-30Bylo
možné
jenom
přejít
,
nezdržovat
se
a
nestát
.
s-31Udělal
jste
více
takových
fotek
?
s-32Ano
,
mám
těch
fotek
celou
sérii
.
s-33Co
všechno
jste
ještě
vyfotil
?
s-34Vyfotil
jsem
to
ještě
z
jiných
záběrů
.
s-35Pak
jsem
ještě
fotil
některá
poškozená
místa
v
Plzni
.
s-36Bombardování
mělo
velice
špatný
důsledek
na
příjezd
vlaku
do
Plzně
.
s-37Bohužel
se
jim
nepovedlo
zbořit
most
.
s-38Kolem
bylo
velice
mnoho
kráterů
,
ale
ten
železniční
most
při
vjezdu
od
Prahy
do
Plzně
vydržel
.
s-39Takže
celá
Plzeň
nebyla
takhle
poničena
?
s-40Ne
,
nebyla
.
s-41Vedle
nádraží
byla
čtvrť
,
teď
si
netroufám
hádat
,
ale
myslím
,
že
se
jmenovala
Cikánka
,
kde
bylo
velice
zasažené
místo
.
s-42Zahynuli
tehdy
i
nějací
lidé
?
s-43Samozřejmě
.
s-44Když
jsme
druhý
den
,
protože
jsme
museli
do
práce
,
jeli
vlakem
,
museli
jsme
vystoupit
před
Doubravkou
.
s-45I
když
most
nebyl
zničený
,
byl
poškozený
.
s-46Pak
jsme
šli
podél
trati
přes
plzeňské
nádraží
.
s-47Pamatuju
se
,
že
v
pravé
chodbě
,
která
je
dneska
v
té
podobě
,
jak
byla
,
bíle
vykachlíkovaná
,
byli
oběti
právě
z
toho
seřazovacího
nádraží
.
s-48Byl
to
celý
vojenský
vlak
Maďarů
.
s-49Byli
tam
poskládáni
a
pak
byli
společně
pohřbeni
u
svatého
Václava
v
Plzni
nahoře
za
Doubravkou
.
s-50Dobře
.
dependency tree
•
text view