PML View
ep_141.02
a-layer | PDTSC/full/ep_141.02.a.gz |
---|
m-layer | PDTSC/pml/ep_141.02.m.gz |
---|
t-layer | PDTSC/full/ep_141.02.t.gz |
---|
w-layer | PDTSC/pml/ep_141.02.w.gz |
---|
mrp-layer | PDTSC/mrp/ep_141.02.mrp.gz |
---|
treex-layer | PDTSC/treex/ep_141.02.treex.gz |
---|
s-1Je
to
vzpomínka
na
kamarádku
,
se
kterou
jsem
pak
několik
let
udržovala
kamarádství
.
s-2Ona
se
pak
ale
vdala
,
dokonce
do
Austrálie
,
takže
jsem
s
ní
úplně
ztratila
kontakt
a
až
po
letech
jsem
se
o
ní
něco
dozvěděla
od
rodičů
.
s-3Ale
nežije
tady
a
je
tedy
daleko
.
s-4Kdy
jste
se
naučila
lyžovat
?
s-5Nebyla
jsem
moc
sportovní
dítě
,
naučila
jsem
se
lyžovat
až
jako
školní
dítě
.
s-6Zkoušela
jsem
to
trošku
v
deseti
letech
.
s-7I
když
byli
oba
rodiče
štíhlí
,
otec
jezdil
na
kole
,
plaval
,
sporty
se
tenkrát
moc
nevedly
.
s-8Nebyl
na
to
snad
ani
čas
a
finance
.
s-9Začala
jsem
asi
v
deseti
letech
,
ale
extra
jsem
neprovozovala
nic
,
s
kamarádkami
jsem
občas
jezdívala
a
samozřejmě
se
školou
.
s-10Jaké
jste
měla
zamlada
záliby
?
s-11Nejvíc
pokud
jsem
studovala
.
s-12Na
střední
škole
to
byly
takové
nevyhraněné
záliby
.
s-13Ale
pak
když
jsem
už
studovala
,
tak
jsem
měla
kamarádku
,
se
kterou
jsem
chodila
po
umění
.
s-14Hodně
jsme
chodily
na
výstavy
,
protože
jsem
začala
dějiny
umění
studovat
a
tak
co
všechno
k
tomu
náleželo
,
hlavně
výstavy
.
s-15Pak
k
tomu
přibylo
,
že
jsem
začla
chodit
hodně
plavat
.
s-16V
době
než
jsem
vystudovala
,
jsme
samozřejmě
chodili
hodně
po
kultuře
,
byla
také
divadla
.
s-17Pak
se
už
zájmy
a
koníčky
trošinku
měnily
.
s-18Člověk
se
vdá
,
má
děti
a
už
se
to
musí
trošku
přizpůsobit
rodině
.
s-19To
znamená
,
že
jsem
se
i
přihlásila
do
kurzu
šití
,
abych
se
trošku
zorientovala
.
s-20Protože
jsme
měli
ze
začátku
málo
peněz
,
tak
jsem
i
hodně
šila
,
háčkovala
,
pletla
na
děti
.
s-21Byly
to
spíš
,
řekla
bych
,
ruční
práce
,
pokud
byly
děti
malé
,
a
pak
se
to
.
.
.
s-22Šila
jste
podle
Burdy
?
s-23Ano
,
šila
jsem
přesně
podle
Burdy
,
protože
jsem
absolvovala
kurz
a
ten
nás
naučil
si
dělat
i
střihy
a
šít
podle
Burdy
.
s-24Děkuji
.
s-25Co
je
na
této
fotce
?
s-26Na
této
fotce
je
Jan
Ámos
Komenský
v
Karolinu
,
hlavně
kromě
nás
lidí
,
kteří
se
tam
shromáždili
,
a
je
to
den
mé
promoce
.
s-27Na
této
škole
,
co
sedím
,
jsem
dělala
zkoušky
,
přijímačky
,
ale
nakonec
jsem
na
tuto
školu
nešla
.
s-28Šla
jsem
na
pedagogickou
fakultu
,
kde
jsem
vystudovala
matematiku
a
dějiny
umění
.
s-29I
když
se
zdá
,
že
to
spolu
moc
nesouvisí
,
tak
tenkrát
to
tak
bylo
.
s-30Docela
mi
to
i
vyhovovalo
,
jeden
obor
odreagovával
druhý
.
s-31Byla
jsem
ráda
,
že
jsem
si
toto
zvolila
.
s-32Ještě
bych
řekla
,
kdo
na
této
fotce
je
.
s-33Samozřejmě
moji
rodiče
,
můj
táta
měl
dva
bráchy
,
tak
tady
jsou
oba
dva
bratři
a
jejich
sestra
.
s-34Ještě
je
tady
můj
budoucí
manžel
a
samozřejmě
také
babička
.
s-35Co
vás
baví
na
matematice
?
s-36Baví
mě
jako
taková
,
že
je
velice
zajímavá
,
že
se
prolíná
každým
naším
dnem
.
s-37Je
to
obor
,
který
je
tvárný
,
pořád
se
člověk
něco
dozvídá
.
s-38Celý
život
ji
používám
,
protože
učím
děti
,
takže
se
s
ní
celý
život
setkávám
.
s-39A
na
historii
umění
?
s-40Na
historii
zase
,
že
člověk
se
dívá
na
to
,
co
kdo
vytvořil
pro
oči
a
pro
ducha
.
s-41V
ní
je
skryto
zase
trošku
víc
duchovna
a
víc
toho
,
že
člověk
podporuje
fantazii
.
s-42Tvořivost
a
i
umění
je
vyvážení
toho
druhého
suchopárného
oboru
,
takže
obojí
se
nějak
prolíná
.
s-43Bavilo
vás
obojí
už
odmala
?
s-44Odmala
ne
.
s-45Když
jsem
byla
dítě
,
začla
jsem
říkat
,
že
půjdu
do
cirkusu
.
s-46Chtěla
jsem
být
krotitelkou
tygrů
,
to
bylo
moje
vysněné
,
co
bych
chtěla
dělat
.
s-47Pak
přišlo
to
,
že
jsem
se
krotitelkou
stejně
stala
,
protože
v
školství
to
tak
někdy
musí
být
.
s-48Přeci
jenom
jsem
ale
trošku
přesedlala
.
s-49Po
sedmnácti
letech
,
když
jsem
učila
,
byla
jsem
tedy
krotitelkou
,
už
to
nešlo
.
s-50Udělala
jsem
si
další
školu
a
šla
jsem
učit
do
nemocnice
.
dependency tree
•
text view