PML View
mf930713_067
mrp-layer | PDT/mrp/tamw/train-3/mf930713_067.mrp.gz |
---|
a-layer | PDT/pml/tamw/train-3/mf930713_067.a.gz |
---|
m-layer | PDT/pml/tamw/train-3/mf930713_067.m.gz |
---|
t-layer | PDT/pml/tamw/train-3/mf930713_067.t.gz |
---|
w-layer | PDT/pml/tamw/train-3/mf930713_067.w.gz |
---|
treex-layer | PDT/treex/tamw/train-3/mf930713_067.treex.gz |
---|
s-1
Na
plyn
jezdí
jen
policisté
s-2
Brno
(jh,bau)
-
s-3
Policejní
vůz
Škoda
Favorit-
-Forman
je
zatím
jediným
vozidlem,
které
využívá
novou
plnící
stanici
na
zemní
plyn
v
Brně-Slatině.
s-4
Vedle
klasické
benzínové
nádrže
má
tlakovou
láhev
na
plyn
a
druh
pohonu
je
volen
přepínačem.
s-5
Dojezd
při
použití
sedmdesátilitrové
lahve
je
250
kilometrů
a
například
oxidy
dusíku
ve
výfukových
plynech
jsou
patnáctkrát
nižší
než
u
benzínových
zplodin.
s-6
Přestavba
prvního
policejního
favoritu
na
plyn
u
nás
stála
včetně
daně
z
přidané
hodnoty
kolem
40 000
korun,
a
protože
provoz
je
o
polovinu
levnější,
náklady
na
úpravu
by
se
měly
vrátit
po
ujetí
30 000
kilometrů.
s-7
Brněnská
plnící
stanice,
vybudovaná
z
bývalého
policejního
kontrolního
objektu
na
staré
výpadovce
do
Vyškova,
zatím
čeká
na
20
autobusů
Dopravního
podniku.
s-8
Jejich
přestavbu
podnik
pro
nedostatek
finančních
prostředků
musel
odložit.
s-9
Podle
údajů
Ivana
Moudrého,
ředitele
firmy
EKOSS
Velké
Opatovice,
je
u
nás
již
osm
plynových
čerpacích
stanic.
s-10
Na
levnější
a
ekologický
pohon
jezdí
např.
autobusy
městské
dopravy
v
Praze
a
v
Uherském
Hradišti.
s-11
Zemědělské
družstvo
v
Tečovicích
na
Zlínsku
svá
vozidla
pohání
bioplynem.
s-12
Kromě
výstavby
dalších
stanic
probíhá
i
vývoj
směšovačů
na
plyn
pro
běžné
benzínové
i
naftové
motory.
s-13
Náklady
na
plynofikaci
dopravy
zatím
prodražuje
dovoz
italských
tlakových
lahví,
které
jsou
jako
jediné
u
nás
k
tomuto
účelu
homologovány.
s-14
Itálie
je
také
se
171
plnícími
stanicemi
nejdál
v
zapojení
do
eurosystému
ekologické
dopravy,
rozsáhlou
plynofikaci
realizuje
i
Německo.
dependency tree
•
text view