PML View

mf930713_020

mrp-layerPDT/mrp/tamw/train-6/mf930713_020.mrp.gz
a-layerPDT/pml/tamw/train-6/mf930713_020.a.gz
m-layerPDT/pml/tamw/train-6/mf930713_020.m.gz
t-layerPDT/pml/tamw/train-6/mf930713_020.t.gz
w-layerPDT/pml/tamw/train-6/mf930713_020.w.gz
treex-layerPDT/treex/tamw/train-6/mf930713_020.treex.gz

s-1 Co všechno je pro rallye důležité

s-2 co si o tom myslíme

s-3 Co všechno je pro rallye důležité

s-4 Jubilejní XX.

s-5 Rallye Bohemia musela uspokojit každého příznivce automobilových soutěží.

s-6 Je ovšem škoda, že se naše domácí špička takhle pohromadě sejde k urputným bojům jen jednou za rok.

s-7 Desetitisíce diváků kolem trati mohly obdivovat nejen jezdecké umění, ale také spoustu atraktivních vozů zahraniční výroby.

s-8 Jen fordů bylo na startovní listině šestnáct.

s-9 Není ovšem ford jako ford.

s-10 Ten nejlepší, který se podle mínění znalců blíží továrním "áčkovým" escortům, mají Trajboldovi.

s-11 A naopak Blahnova sierra spíš dosluhuje.

s-12 Nejde ale jen o cenu a náklady na přípravu vozu.

s-13 Znovu se ukázalo, že neméně důležitý je i doprovod na trati.

s-14 A tak zatímco Křeček odpadl z prvního místa zejména proto, že měl jen jeden doprovodný vůz a nestihl v potřebný okamžik vyměnit pneumatiky, vítěze Blahnu provázely tři vozy a druhého v cíli Valouška dokonce šest.

s-15 Tradičně perfektní doprovod, tím spíš, že se závodilo na domácí půdě, měl i Motorsport Škoda.

s-16 Ten dokonce poprvé vytáhl do boje i se čtyřmi speciálně upravenými mechanickými vozy VW LT55 s turbomotory.

s-17 Rallye Bohemia pojal jako generálku na srpnovou Rallye tisíc jezer, další soutěž seriálu mistrovství světa.

s-18 Ale ani drahé a vypiplané vozy a dokonalý doprovod ještě nejsou všechno.

s-19 Důležitá je také perspektiva, aspoň pro příští rok.

s-20 Právě vedoucí týmu Motorsport Škoda Pavel Janeba jen pokrčil rameny na otázku, jak dopadlo jednání uvnitř koncernu VW, které soutěže v příštím roce jeho tým absolvuje a které ne a kolik jich dohromady bude, jaká bude celková strategie.

s-21 Což znamená, že vše je zatím ve hvězdách.

s-22 Přitom na odpověď zase není tak brzo, polovina sezóny 1993 je pryč.

s-23 Oba prominentní a letos nečekaně úspěšní škodováčtí piloti - Sibera i Triner - zatím tedy vidí svůj rok 1994 jen mlhavě.


dependency treetext view