PML View

ln95048_070

mrp-layerPDT/mrp/tamw/dtest/ln95048_070.mrp.gz
a-layerPDT/pml/tamw/dtest/ln95048_070.a.gz
m-layerPDT/pml/tamw/dtest/ln95048_070.m.gz
t-layerPDT/pml/tamw/dtest/ln95048_070.t.gz
w-layerPDT/pml/tamw/dtest/ln95048_070.w.gz
treex-layerPDT/treex/tamw/dtest/ln95048_070.treex.gz

s-1 Věk herců

s-2 Image jsou, ach, vždy tak krásné;skutečnost holá a ohyzdná

s-3 Stačí se podívat do starých filmových časopisů.

s-4 Pak jejich otázky porovnat s parádními fotografiemi, které si o rok nebo dva později dali udělat naši předkové, za předpokladu, že byli v době mladí.

s-5 Uvidíte, jak se Rodolfo Valentino, Greta Garbo, Marylin Monroe i J. P. Belmondo rozdělili na jednotlivé zevní znaky nebo jejich seskupení, aby pak vybujeli v posledním městečku.

s-6 Stejné držení těla, účesy, zadumaný nebo odhodlaný zrak, sevřené či pootevřené rty.

s-7 Pokud měly české Mařenky v dobách Grety Garbo větší ňadra, zamáčkly je.

s-8 Kdyby mohly, tak by je v době Marylin Monroe opět přihustily.

s-9 Možná, že by se tohle napodobování dalo předpovídat.

s-10 Spatřili bychom jednu epidemii rychle střídající druhou s rostoucím vlivem, který postihuje stále větší počet lidí.

s-11 Zajímavější by mohl být výsledek dalšího zkoumání, jež by porovnalo citově významné věty ze scénářů nejrozšířenějších filmů s citově významnými větami osobních dopisů velkého počtu takzvaných obyčejných lidí.

s-12 Předpověď zní, že výskyt podobností by v případě aspoň některých z nich byl podobně epidemický jako výskyt napodobování zevních znaků.

s-13 Obávám se, že to platí i pro přejímání způsobů, jak řešit anebo neřešit problémy.

s-14 Souměrná tvářinka, prázdná slova

s-15 S dobou došlo k posunu.

s-16 Nejde o pouhé napodobování, jde o image.

s-17 Modelem by mohl být Rodolfo Valentino, pravděpodobně homosexuál.

s-18 Nic proti tomu, ale šlo o jeden z prvních světově rozšířených image romantické lásky muže k ženě.

s-19 Lidé ukazující jednou rukou do budoucnosti nebo na nebesa, přičemž druhou sahají do vaší kapsy, to dělají podobně.

s-20 Posun není v tvorbě image.

s-21 Byly, jsou a budou.

s-22 I po shnilém žlabu čistá voda teče, tvrdili (středověcí) kněží kážící vodu, pijící víno.

s-23 Posun je v jejich počtu a vlivu.

s-24 To image zařizují, aby lidé sledovali a prožívali, jak se jim mluvčí jakýchkoli vlivných nebo o vliv usilujících skupin líbí, a přitom je ani nenapadlo, kdo ti lidé jsou, co říkají a hlavně o čem mlčí.

s-25 Všude na světě to pánové dělají hlouběji posazeným hlasem, neprůstřelným úsměvem, pomalejší mluvou s dobře oddělovanými slovy, milým vějířkem vrásek kol očí.

s-26 Mají-li všech pět pohromadě, nevtipkují.

s-27 Vědí, že by to většina lidí stejně nepochopila proto, že nezná souvislosti.

s-28 Vědí, že by byli považováni za arogantní, což by mohla být pravda.

s-29 Pokud dámy postupují podobně, začnou brzy vyhlížet jako pánové.

s-30 Jsou-li důsledné, dotáhnou to i na vhodný druh vousu.

s-31 Působivější jsou tudíž větší oči a poněkud širší lícní kosti.

s-32 To je transkulturální evoluční znak.

s-33 Naznačuje plodnost.

s-34 Zájem početného podílu diváků bude probuzen, aniž je napadne důvod.

s-35 Pro politické chlapce a dívky je důležitá souměrná tvářinka a něco rozverně vážného při image zralé odpovědnosti.

s-36 K tomu prázdná slova, která jsou image pozitivních hodnot, oduševnělosti a napodobení vzorů.

s-37 Zde začíná umění býti politicky sexy bez ohledu na všechna tři pohlaví popsaná u lidí.

s-38 Strašidlo kritického myšlení nehrozí

s-39 A podmínka, bez níž to nejde?

s-40 Klaunsky klidná sebejistota zastiňující všechno, co čouhá jak z kalhot, tak z bot, byť by pro ni nebyl podklad ani důvod.

s-41 Nepřehrávat, probůh!

s-42 To budí démony.

s-43 Lidé by mohli přestat image prožívat.

s-44 Mohli by začít přemýšlet o tom, co vlastně slyšeli, případně kdo jsou lidé, kteří to řekli.

s-45 Vždyť tuší, že ke lhaní, jako když tiskne, přibylo lhaní, jako když vysílá.

s-46 Takže slova, slova pružná.

s-47 Za předpokladu pokud možno nebreptavé výslovnosti mají image pronášet buď slovní salát (nikdo nevyžaduje, aby se v něm sami vyznali), nebo odříkávat pořadí dnů v týdnu.

s-48 Je to lepší.

s-49 Nikdo je nemůže vzít za slovo.

s-50 Úspěch je zaručen i v případě, kdy image omylem nebo nehodou sdělí informaci.

s-51 Podmínkou je, aby se jednalo o věc příjemnou, lidé ji očekávali a slyšet chtěli, aby neměla víc než tři sta bitů (jeden řádek) a neobsahovala ani snítku kritického myšlení.

s-52 Bylo by omylem myslet, že image myslí.

s-53 Image předvádí.

s-54 Myšlení také.

s-55 Obavy nejsou nutné.

s-56 Průzkumy sledovanosti televizních pořadů a zpravodajství dokládají, že kritické myšlení strašidlem obcházejícím naši zem, od dob husitských tak vzdělanou, že nám to všichni závidí, jistě není.

s-57 Světa běh pevně v ruce

s-58 Dobré image jsou jen tehdy skutečně dobré, mohou-li říkat kdykoli, kdekoli, cokoli.

s-59 Většina lidí si to nezapamatuje, zato si odnese příjemný pocit.

s-60 Přinejhorším sdělí image již zítra něco naprosto jiného s tím, že holt musí opakovat stále stejné věci, neboť kromě nepozornosti nebo zlého úmyslu je i ta veřejnost, která poslouchá, natvrdlá.

s-61 Televizní sledovanost prokazuje, že se příliš nemýlí.

s-62 Bude-li někdo protestovat, dostane při troše štěstí svůj dopis na předposlední stránku novin.

s-63 Přečte jej zlomek počtu unavených lidí, kteří jsou přesvědčeni, že s tím stejně nemohou nic dělat.

s-64 O to více je v plném počtu osloví všechny image na obrazovce již druhý a každý další den a vysvětlí jim, na co si musí zvyknout.

s-65 Vypnou-li ji, image důvěrně zašeptají z rozhlasu nebo vzhlédnou z jakýchkoli novin.

s-66 Dopisy nedopisy, články nečlánky, světa běh, který místo skutečnosti mají v rukou čím dál tím víc image, bude pokračovat.

s-67 A dopadnou-li věci nedobře?

s-68 Pak image ze společné hospůdky mizí, jejich nositelé balí kufry, odcházejí ke svým kontům psát paměti o tom, jak to mysleli dobře, a vstupují do učebnic.

s-69 Ti, kdo zbydou, zaplatí účet.

s-70 Dobré image, účinné image.

s-71 Při delším nošení se svými nositeli srostou natolik, že je nikdo nerozliší, ani nositelé sami.

s-72 Jdou-li spát, zavěsí vyznamenání, která si udělili, na noční košili.

s-73 Z image se stanou Image.

s-74 Rizikem by to bylo jen v tom případě, že nositelé image byli osobností, o kterou by je image připravily, ale to je vzácné.

s-75 Nuže, vzhůru a dopředu!

s-76 Kam to je ve skutečnosti, nezeptá se stejně téměř nikdo, neboť málokoho napadne, na co a proč se ptát.

s-77 Zbytek se zeptat neodváží.

s-78 Image lidí ukážou na image šťastné přítomnosti i budoucnosti a hladina skupinové úzkosti klesne.

s-79 Po klipech přijde fraška nebo horor

s-80 Vypadá to, že image krok za krokem nad skutečností vyhrávají.

s-81 Jejich přijetí nebolí.

s-82 Kritické přemýšlení o skutečnosti moc práce, bolí a je zdrojem strachu.

s-83 V tom by mohlo být jádro úspěchu skupinové hlouposti.

s-84 Svízelí je, že poslední slovo vždy pouze skutečnost.

s-85 Holá, nahatá, ohyzdná skutečnost.

s-86 Tvůrci image se proto opírají o své herce.

s-87 Herci o image.

s-88 Image o své tvůrce.

s-89 A zpět.

s-90 V závěru se všichni veřejně tváří, že věří všemu, v soukromí se tváří, že nevěří ničemu, a sami před sebou se tváří, že tomu rozumějí.

s-91 Všem je blbře.

s-92 Jako bychom to nechtěli vědět.

s-93 Opravdu nastal věk herců?

s-94 V dnešním tempu nehrají komedii ani tragédii, hrají klipy.

s-95 Jsou-li účinné, bývají důsledky hororfraškami.


dependency treetext view