PML View

ln95047_103

mrp-layerPDT/mrp/tamw/train-3/ln95047_103.mrp.gz
a-layerPDT/pml/tamw/train-3/ln95047_103.a.gz
m-layerPDT/pml/tamw/train-3/ln95047_103.m.gz
t-layerPDT/pml/tamw/train-3/ln95047_103.t.gz
w-layerPDT/pml/tamw/train-3/ln95047_103.w.gz
treex-layerPDT/treex/tamw/train-3/ln95047_103.treex.gz

s-1 Nejčastějšími návštěvníky Temelína jsou školní děti

s-2 Temelín/Praha -

s-3 Možnosti navštívit Jadernou elektrárnu Temelín (ETE) využilo loni 17 200 lidí, což je o 40 % víc než v roce 1993.

s-4 Podle informací Střediska styku s veřejností ETE měly osmdesátiprocentní podíl na návštěvnosti školní exkurze.

s-5 Zvýšený zájem o tuto problematickou stavbu je důsledkem rozsáhlé informační a reklamní kampaně, kterou ČEZ zaměřuje především do oblasti školství.

s-6 Jak uvedl ředitel sekce komunikace ČEZ, Miroslav Novák, nabízí společnost školám pomůcky a informační materiály, které mají charakter vzdělávacích programů.

s-7 Ty dávají učitelům možnost vysvětlovat problematiku energetiky a ekologie na praktických příkladech.

s-8 Jde prý o výukový systém běžně využívaný ve všech anglosaských zemích.

s-9 Školy mají o tyto vzdělávací projekty, vypracované podle slov M. Nováka nezávislými odborníky, značný zájem.

s-10 Do tištěných materiálů včetně zmíněných výukových programů, které poskytuje školám za symbolické ceny, investovala loni společnost ČEZ 10 miliónů korun.

s-11 Mimo to dotuje školám například náklady na dopravu na exkurze do Temelína.


dependency treetext view