PML View
ln94210_19
mrp-layer | PDT/mrp/tamw/train-3/ln94210_19.mrp.gz |
---|
a-layer | PDT/pml/tamw/train-3/ln94210_19.a.gz |
---|
m-layer | PDT/pml/tamw/train-3/ln94210_19.m.gz |
---|
t-layer | PDT/pml/tamw/train-3/ln94210_19.t.gz |
---|
w-layer | PDT/pml/tamw/train-3/ln94210_19.w.gz |
---|
treex-layer | PDT/treex/tamw/train-3/ln94210_19.treex.gz |
---|
s-1
Čína
přesedlává
z
kol
na
auta
s-2
Peking-
s-3
Čína
sází
na
výrobu
automobilů:
v
této
klasické
zemi
jízdních
kol
byla
podle
posledního
vydání
listu
Business
Weekly
vedoucí
domácí
automobilce
poskytnuta
vládní
dotace
250
milionů
USD,
zatímco
výrobci
jízdních
kol
hlásí
za
první
pololetí
podstatný
pokles
odbytu,
uvedla
agentura
DPA.
s-4
Zmíněná
čtvrtmiliardová
dotace
byla
poskytnuta
automobilce
Tianjin
Automotive
Industry
Corp.
na
zvýšení
výroby
ze
současných
60
tisíc
na
150
tisíc
vozů
ročně.
s-5
Společnost
vyrábí
model
Charade
japonské
automobilky
Daihatsu,
který
je
v
Číně
používán
mimo
jiné
jako
taxi.
s-6
V
příštím
století
se
chce
Čína
vypracovat
na
předního
světového
výrobce
automobilů,
v
čemž
má
společnost
Tianjin
hrát
důležitou
úlohu.
s-7
Dva
vedoucí
tuzemští
výrobci
jízdních
kol,
firmy
Phoenix
Bicycle
Co.
a
Forever
Bicycle
Co.
(obě
se
sídlem
v
Šanghaji)
vykázali
za
první
pololetí
značný
pokles
odbytu;
s-8
Phoenix
dosáhl
jen
38
procent
plánovaného
pololetního
odbytu
a
Forever
pouze
14
procent
letošního
plánovaného
odbytu.
dependency tree
•
text view