PML View
ln94209_63
mrp-layer | PDT/mrp/tamw/train-5/ln94209_63.mrp.gz |
---|
a-layer | PDT/pml/tamw/train-5/ln94209_63.a.gz |
---|
m-layer | PDT/pml/tamw/train-5/ln94209_63.m.gz |
---|
t-layer | PDT/pml/tamw/train-5/ln94209_63.t.gz |
---|
w-layer | PDT/pml/tamw/train-5/ln94209_63.w.gz |
---|
treex-layer | PDT/treex/tamw/train-5/ln94209_63.treex.gz |
---|
s-1
Kdo
se
směje
naposled...
s-2
Recenze
s-3
VÝSTAVY:
Banální
fotografie,
zobrazující
skutečnost
bez
jakýchkoli
uměleckých
ambicí,
doplněné
nejapným
textem
i
podezřelým
vysvětlením:
s-4
Tak
se
může
jevit
současná
výstava
MARTINA
POLÁKA
(1966)
a
LUKÁŠE
JASANSKÉHO
(1965)
ve
Window
Gallery
v
pražském
sídle
Britské
rady.
s-5
Autoři,
kteří
vystavují
společně
od
roku
1988
a
spolupracují
údajně
už
od
roku
1965,
nazvali
expozici
Vtipy,
vtipy,
vtipy.
s-6
K
tématu
rozumu
a
smíchu
se
řadí
i
některé
vybrané
citáty
z
Fridricha
Nietzscheho,
charakterizující
také
jejich
přístup
k
práci:
Vidět
ve
všech
věcech
hloubku
je
vlastnost
nepohodlná:
způsobuje,
že
člověk
neustále
namáhá
svůj
zrak
a
nakonec
najde
vždy
víc,
než
si
přál.
s-7
Pocit
radostného,
zlehčujícího
tónu
vychází
z
každého
blbého
vtipu
spojeného
s
fotografickými
obrazy.
s-8
Fotografové
kříží
různé
významové
roviny
toho,
co
vidíme,
i
toho,
čím
je
obraz
komentován.
s-9
Fotografie
se
tváří
jako
prvoplánový
vtípek
amatéra
a
vyvolává
očekávání,
které
však
je
textem-
surově
šaškovským
nebo
zcela
absurdním-
zklamáno.
s-10
Autoři
zrušili
běžné
stereotypy
našeho
vnímání
okolního
světa.
s-11
Divák
se
stává
terčem
vtipu,
i
když
se
domnívá,
že
má
nad
banalitou
záběrů
nadhled.
s-12
Přijme-
li
Polákův
a
Jasanksého
postup,
opravdu
se
dobře
zasměje.
s-13
Lenka
Lindaurová
s-14
Vtipy,
vtipy,
vtipy.
s-15
Martin
Polák,
Lukáš
Jasanský.
s-16
Window
Gallery,
The
British
Council,
Praha.
s-17
2.-
29.
září.
dependency tree
•
text view