PML View

ln94208_8

mrp-layerPDT/mrp/tamw/train-5/ln94208_8.mrp.gz
a-layerPDT/pml/tamw/train-5/ln94208_8.a.gz
m-layerPDT/pml/tamw/train-5/ln94208_8.m.gz
t-layerPDT/pml/tamw/train-5/ln94208_8.t.gz
w-layerPDT/pml/tamw/train-5/ln94208_8.w.gz
treex-layerPDT/treex/tamw/train-5/ln94208_8.treex.gz

s-1 Pohodlí bez hranic

s-2 RENAULT ESCAPE RT 2.1 dT

s-3 Test Lidových novin

s-4 Vladimír Šulc

s-5 Renault Espace lze vřele doporučit mladým rodinám s více dětmi, které počítají s každým kubickým centimetrem zavazadlového prostoru.

s-6 A také těm, kdo rádi cestují a chtějí mít přitom nejen pohodlí, ale i spoustu osobních věcí či sportovních potřeb.

s-7 Firma Renault Česká republika nám k redakčnímu testu poskytla verzi s turbodieselovým motorem s označením RT.

s-8 Sice jsme v úvodu uvedli, komu lze vůz především doporučit.

s-9 Snad nám nebudou mít případní zájemci z kategorie' mladá rodina s více dětmi' za zlé, když jim neprozradíme, kde vzít potřebných 969828 korun.

s-10 V případě našeho testovaného vozu dovybaveného dvěma střešními okny, autorádiem s ovládáním pod volantem a ve vínové metalíze pak ještě přes 66 tisíc korun navrch.

s-11 Věnujme se však raději samotnému vozidlu, neboť svezení s ním opravdu stojí za to.

s-12 A vůbec nerozhoduje, jste- li zvyklí na rychlejší, sportovně laděné vozy.

s-13 Byť motor o obsahu 2068 ccm dává výkon' jen' 65 kW (88 k), je zrychlení bezmála čtyři a půl metru dlouhého vozidla z 0 na 100 km/ hod. 15 vteřin velice slušné.

s-14 Aerodynamický tvar přední masky přidává další kladné body nejen slušivě modernímu vzhledu automobilu s pěti stálými sedadly, ale i velice příznivou spotřebu.

s-15 Výrobce udává při 90, 120 km/ hod. a ve městě hodnoty 5.9, 8.2, respektive 8.4 l nafty na 100 km a objem palivové nádrže 77 l vám zaručuje, že nebudete muset k čerpacímu stojanu často.

s-16 Renaulty jsou navíc velice odolná auta.

s-17 S novým dostáváte roční záruku bez ohledu na počet ujetých kilometrů a 72 měsíců na prorezavění karoserie.

s-18 U našeho auta poněkud zlobilo nepříliš poddajné řazení, ale to lze přičíst skutečnosti, že jsme vyjeli s vozem, který neměl najeto ani celých čtyřicet kilometrů.

s-19 Řízení vozidlu usnadňuje posilovač, a tak vás jízda unaví méně než se standardním autem.

s-20 Navíc díky rozměrům si výrobce mohl dovolit umístit do kabiny opravdu pohodlná sedadla, jejichž počet lze ve třech řadách za sebou zvýšit na sedm.

s-21 Další výhodou je možnost různých kombinací.

s-22 Otočíte- li kupříkladu přední dvojicí o 180 stupňů, vznikne vám krytý konferenční salonek.

s-23 Mohutné páté dveře skrývají zavazadlový prostor, který minimální objem 900 ccm a maximální 3000 ccm.

s-24 Myslíme, že není co dodávat.

s-25 K přednostem vozidla patří i velice dobré jízdní vlastnosti s překvapivě dobrým manévrováním, takže ani v přehuštěné městské dopravě se nestáváte outsidery.


dependency treetext view