PML View
ln94208_8
mrp-layer | PDT/mrp/tamw/train-5/ln94208_8.mrp.gz |
---|
a-layer | PDT/pml/tamw/train-5/ln94208_8.a.gz |
---|
m-layer | PDT/pml/tamw/train-5/ln94208_8.m.gz |
---|
t-layer | PDT/pml/tamw/train-5/ln94208_8.t.gz |
---|
w-layer | PDT/pml/tamw/train-5/ln94208_8.w.gz |
---|
treex-layer | PDT/treex/tamw/train-5/ln94208_8.treex.gz |
---|
s-1
Pohodlí
bez
hranic
s-2
RENAULT
ESCAPE
RT
2.1
dT
s-3
Test
Lidových
novin
s-4
Vladimír
Šulc
s-5
Renault
Espace
lze
vřele
doporučit
mladým
rodinám
s
více
dětmi,
které
počítají
s
každým
kubickým
centimetrem
zavazadlového
prostoru.
s-6
A
také
těm,
kdo
rádi
cestují
a
chtějí
mít
přitom
nejen
pohodlí,
ale
i
spoustu
osobních
věcí
či
sportovních
potřeb.
s-7
Firma
Renault
Česká
republika
nám
k
redakčnímu
testu
poskytla
verzi
s
turbodieselovým
motorem
s
označením
RT.
s-8
Sice
jsme
v
úvodu
uvedli,
komu
lze
vůz
především
doporučit.
s-9
Snad
nám
nebudou
mít
případní
zájemci
z
kategorie'
mladá
rodina
s
více
dětmi'
za
zlé,
když
jim
neprozradíme,
kde
vzít
potřebných
969828
korun.
s-10
V
případě
našeho
testovaného
vozu
dovybaveného
dvěma
střešními
okny,
autorádiem
s
ovládáním
pod
volantem
a
ve
vínové
metalíze
pak
ještě
přes
66
tisíc
korun
navrch.
s-11
Věnujme
se
však
raději
samotnému
vozidlu,
neboť
svezení
s
ním
opravdu
stojí
za
to.
s-12
A
vůbec
nerozhoduje,
jste-
li
zvyklí
na
rychlejší,
sportovně
laděné
vozy.
s-13
Byť
motor
o
obsahu
2068
ccm
dává
výkon'
jen'
65
kW
(88
k),
je
zrychlení
bezmála
čtyři
a
půl
metru
dlouhého
vozidla
z
0
na
100
km/
hod.
15
vteřin
velice
slušné.
s-14
Aerodynamický
tvar
přední
masky
přidává
další
kladné
body
nejen
slušivě
modernímu
vzhledu
automobilu
s
pěti
stálými
sedadly,
ale
i
velice
příznivou
spotřebu.
s-15
Výrobce
udává
při
90,
120
km/
hod.
a
ve
městě
hodnoty
5.9,
8.2,
respektive
8.4
l
nafty
na
100
km
a
objem
palivové
nádrže
77
l
vám
zaručuje,
že
nebudete
muset
k
čerpacímu
stojanu
často.
s-16
Renaulty
jsou
navíc
velice
odolná
auta.
s-17
S
novým
dostáváte
roční
záruku
bez
ohledu
na
počet
ujetých
kilometrů
a
72
měsíců
na
prorezavění
karoserie.
s-18
U
našeho
auta
poněkud
zlobilo
nepříliš
poddajné
řazení,
ale
to
lze
přičíst
skutečnosti,
že
jsme
vyjeli
s
vozem,
který
neměl
najeto
ani
celých
čtyřicet
kilometrů.
s-19
Řízení
vozidlu
usnadňuje
posilovač,
a
tak
vás
jízda
unaví
méně
než
se
standardním
autem.
s-20
Navíc
díky
rozměrům
si
výrobce
mohl
dovolit
umístit
do
kabiny
opravdu
pohodlná
sedadla,
jejichž
počet
lze
ve
třech
řadách
za
sebou
zvýšit
až
na
sedm.
s-21
Další
výhodou
je
možnost
různých
kombinací.
s-22
Otočíte-
li
kupříkladu
přední
dvojicí
o
180
stupňů,
vznikne
vám
krytý
konferenční
salonek.
s-23
Mohutné
páté
dveře
skrývají
zavazadlový
prostor,
který
má
minimální
objem
900
ccm
a
maximální
3000
ccm.
s-24
Myslíme,
že
není
co
dodávat.
s-25
K
přednostem
vozidla
patří
i
velice
dobré
jízdní
vlastnosti
s
překvapivě
dobrým
manévrováním,
takže
ani
v
přehuštěné
městské
dopravě
se
nestáváte
outsidery.
dependency tree
•
text view