PML View

ln94208_5

mrp-layerPDT/mrp/tamw/train-2/ln94208_5.mrp.gz
a-layerPDT/pml/tamw/train-2/ln94208_5.a.gz
m-layerPDT/pml/tamw/train-2/ln94208_5.m.gz
t-layerPDT/pml/tamw/train-2/ln94208_5.t.gz
w-layerPDT/pml/tamw/train-2/ln94208_5.w.gz
treex-layerPDT/treex/tamw/train-2/ln94208_5.treex.gz

s-1 Malý bratr golfu zahajuje kariéru

s-2 Nové Polo se představilo pod Eiffelovkou, u nás premiéra v listopadu

s-3 Vladimír Šulc, Paříž

s-4 Německý Volkswagen vstupuje do nejobsazenější, ale zároveň komerčně nejlákavější třídy automobilů v Evropě s modernizovaným modelem Polo.

s-5 V minulých dnech se odborné veřejnosti představil v Paříži a Lidové noviny byly u toho.

s-6 Z fotografií je patrné, že nové polo se starým modelem, kterého se mezi roky 1975 1991 vyrobilo tři miliony kusů, jen pramálo společného.

s-7 A nejen vzhledově.

s-8 Základní filozofií pola je' druhý vůz do rodiny'.

s-9 Čili auto využívané především v městském provozu, při cestách na kratší vzdálenosti nebo za nákupy.

s-10 při prvním seznámení a osahání novinky při prezentaci na pařížském dostihovém závodišti d' Auteuil jsme se však přesvědčili, že návrháři šli tentokrát zřejmě šťastnou cestou.

s-11 Ne náhodou připomíná polo úspěšný model VW Golf, a tak si brzy získal přezdívku' Malý bratr golfu'.

s-12 Zavazadlový prostor 245 l je pro potřeby většiny rodin dostatečný, takže se polo bude nepochybně vehementně ucházet o přízeň i na našem trhu.

s-13 Jeho hlavními konkurenty by se měly stát Opel Corsa, Fiat Punto, ale díky zajímavé ceně i dlouho ohlašovaná mladoboleslavská felicie.

s-14 Šéf importu Petr Lange zatím pouze prozradil, že se s uvedením na český trh počítá v polovině listopadu a cena základní verze by neměla přesáhnout 300000 korun.

s-15 Zástupci Volkswagenu tvrdí, že polo je stejně proslulé kvality jako osvědčené golfy nebo passaty a při seznámení s jízdními vlastnostmi na testovacím okruhu kolem Versailles jsme jim museli dát za pravdu.

s-16 Na trh je polo uváděno se třemi motory o obsahu 1, 1.3 a 1.6 l s výkony 33, 40, respektive 55 kW.

s-17 Naftový motor je ve výrobním plánu na příští rok.

s-18 Překvapením bylo především svezení s nejslabší, litrovou verzí.

s-19 Tichý motor dává sice zrychlení z 0 na 100 km/ hod. 21.4 s, ale zato se vyznačuje úsporným provozem.

s-20 Výrobcem udávaná spotřeba (90, 120 km/ hod., město) je 5.3, 7.1 a 7.5 l na 100 km.

s-21 Stejně slibné jsou však hodnoty i u silnějších motorů a šestnáctistovka svou dynamikou dává možnosti sportovnější jízdy.

s-22 K tomu přispívá i výborný tuhý podvozek.

s-23 Polo však také další přednosti.

s-24 K dispozici byly vozy vybavené airbagy před sedadly řidiče i spolujezdce a k dobré kontrole přispívá i ABS.

s-25 Polo tak napodobuje a předhání v bezpečnostních prvcích vůz roku 1993 Nissan Micra.

s-26 Unifikace ovládacích prvků je v koncernu VW stále patrnější.

s-27 Přístrojová deska se téměř v ničem neliší od Seatů Ibiza nebo Cordoba.

s-28 Pouze případné elektrické ovládání vnějších zrcátek se přestěhovalo ze středového panelu na dveře řidiče.

s-29 Airbag spolujezdce sice ruší zavedenou odkládací schránku, v předních dveřích jsou však dostatečně hluboké kapsy.

s-30 U modelů s motorem 1.6 l je možno objednat i jednoduchou, ale účinnou klimatizaci.

s-31 Polo před sebou zřejmě dobrou budoucnost.

s-32 Vždyť ještě před uvedením na trh jen němečtí dealeři zaznamenali na 10000 objednávek.

s-33 A to svědčí o mnohém.


dependency treetext view