PML View
ln94208_2
mrp-layer | PDT/mrp/tamw/dtest/ln94208_2.mrp.gz |
---|
a-layer | PDT/pml/tamw/dtest/ln94208_2.a.gz |
---|
m-layer | PDT/pml/tamw/dtest/ln94208_2.m.gz |
---|
t-layer | PDT/pml/tamw/dtest/ln94208_2.t.gz |
---|
w-layer | PDT/pml/tamw/dtest/ln94208_2.w.gz |
---|
treex-layer | PDT/treex/tamw/dtest/ln94208_2.treex.gz |
---|
s-1
Dražší
auta
v
Americe
s-2
Detroit-
s-3
Celkové
náklady
na
pořízení
průměrného
nového
automobilu
v
USA
vzrostly
v
druhém
čtvrtletí
tohoto
roku
na
nové
maximum
22136
dolarů.
s-4
Podle
studie
ekonoma
Davida
L.
Littmanna
pracovala
rodina
s
průměrným
příjmem
37336
dolarů
ročně
na
koupi
nového
automobilu
30.8
týdne
oproti
30.3
týdne
v
prvním
čtvrtletí,
kdy
náklady
na
pořízení
automobilu
činily
21453
USD.
s-5
Littmann
se
domnívá,
že
růst
prodeje
nových
osobních
i
užitkových
vozidel
v
USA
bude
letos
pokračovat,
ale
již
pomalejším
tempem.
s-6
Růst
se
bude
nyní
týkat
převážně
užitkových
vozidel.
s-7
Mnoho
kupců
přesunulo
pozornost
právě
na
tato
vozidla,
vzhledem
k
jejich
vyšší
relativní
hodnotě
a
nižším
nákladům.
s-8
Vláda
pro
užitková
vozidla
stanovila
méně
požadavků
na
zlepšení
kontroly
zplodin
než
u
osobních
aut.
s-9
Na
růst
jejich
odbytu
má
příznivý
vliv
i
ekonomická
konjunktura.
dependency tree
•
text view