PML View

ln94205_18

mrp-layerPDT/mrp/tamw/dtest/ln94205_18.mrp.gz
a-layerPDT/pml/tamw/dtest/ln94205_18.a.gz
m-layerPDT/pml/tamw/dtest/ln94205_18.m.gz
t-layerPDT/pml/tamw/dtest/ln94205_18.t.gz
w-layerPDT/pml/tamw/dtest/ln94205_18.w.gz
treex-layerPDT/treex/tamw/dtest/ln94205_18.treex.gz

s-1 Rukavice z Dobříše na ruský trh

s-2 Dobříš -

s-3 Úspěšný návrat na ruský trh zaznamenaly Rukavičkářské závody Natal Dobříš.

s-4 Jak řekl ředitel Jan Preclík, podařilo se to při dosažení konkurenčních cen a zajištění plateb za výrobky.

s-5 Rukavičkářské závody vyvezou ročně 60 procent produkce, kterou tvoří kolem dvou miliónů párů rukavic.

s-6 Do Ruska jde zhruba pětina vývozu, další část produkce potom exportují do Německa, Británie, Francie, Švédska, Kanady, Nizozemska a dalších zemí.

s-7 Na domácím trhu musí v současné době o zákazníka bojovat s výrobci levnějších, především pracovních rukavic z východoasijských zemí.

s-8 Antidumpingová politika státu by však podle J. Preclíka v tomto případě nebyla efektivní a české podniky by neuchránila.

s-9 Dovážené rukavice šije asijský výrobce s třetinovými mzdovými a 70procentními výrobními náklady proti tuzemskému výrobci.

s-10 Společnost se proto orientuje na prosazení v sortimentu tzv. vycházkových rukavic, které tvoří v současné době 75 procent její produkce.

s-11 Při zachování stejného podílu vývozu chce společnost letos dosáhnout obratu 350 400 miliónů korun.


dependency treetext view